Ответ. Якоже Христос научи молитися, и глаголати ко Господу, да будет воля твоя ( Мф.6:10 ), ибо сему наказуя нас Христос, сице и тому молящуся Отцу глаголя. не моя воля да будет, но твоя. мы же человецы множицею просим (Лест. сл.27,28) некая от Бога. непщующе та нам на ползу быти. получше прошеное, обретаем того совершение зело нас вредяще, тем же яко провидец Господь конец вещем сведый, преслушает многащи молитвы наша, яко благ полезное нам соделовает темже несть добро еже нудити Бога в прошениих наших, но якоже научени быхом молитися и искати не нашей, но Божией воли бывати. хощет бо всяко всем человеком спастися ( 1Тим.2:4 ), и подает нам, якоже ко спасению нашему споспешная. Вопрос 129. Аще кто совещает некую вещь сотворити, откуду хощем уведати, аще благоугодно есть, еже совеща, сотворити. Ответ. Малех зело мужей есть, еже во всех своих совещаниях непрелестно сведети, аще благугодно есть бываемое, тем от иже в Божественых Писаниих реченных, иже святыми содеянных многия от иже в нас разсмотряем, аще суть благоугодна. и се же нецыи назреша, яко убо елика благоугодна суть, Богу, не точию Бог, но и вся о вас споспешествует, и помогает, якоже и в неугодная Богу не работает, но сопротивляется. се же всяко всяк человек истязуется, яко да к Божию благоугождению, совещевает вся, елика аще деет и творит. Вопрос 130. Предрекохом в первых 580 яко убо в немже постижен будет человек на смерти его, в том и отходит. или во благом, иди в злом. аще кто убо и благая и злая творя умрет что подобает о нем помышляти. Ответ. Единому Богу ведомо есть се, елма ни человеку ни ангелу. суть бо некая злая покрывают малая благая. и суть благая некая покрывают и потребляют великая зла. судбы же сия бездна многа. Вопрос 131. Великое и зело словущее и отнюд всеми искомое время 581 хощем рещи имуще человеческое житие или ни; аще бо время 582 есть, то како Давид рече к Богу: не возведи мене в преполовение дний моих ( Пс.101:24 ), аще ли несть время. како паки той же глаголет: се пядию измерены положил еси дни моя ( Пс.38:5 ). аще ли паки время есть, то како Соломон рече, не буди жесток, ни нечестив зело, да не умреши в безгодие свое. да аще есть в безгодии умирати, то како неким изволися глаголати, яко смерти наводятся временем 583 жизненым, кончавшимся како же Иезекию ( 4Цар.20:6 ) и ниневитяном ( Ион.3:10 ) живота прошшим, приложил есть Бог.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Porfirev/...

Я не бо-юс врага ни какого даже не боюс своей смерти. Если бы этого не было я бы давно умер. Я человек земли дышу очен крепко, реско говорю не про какое либо чудо. А про природу про физическою про практику самое главное это чистый воздух, вдох и выдох, снежное пробуждение Мнгновенное выздоровление. Нервное части мозга Я люблю болного ценю храню его знаю душу и его сердце. Хочу ему по-моч как нуждающему через руки током убиваю бол Это нам не слова говорят а все делается делом. Рука пишет она Владыка ни когда про это не забыт, очен справедливое. Меня надо просит будеш в этом здоровый. Кому это будет не надо нашему юноше молодому дак нет уважаемой. Это мировое значение. Нам надо любит мать природу ей ниско кланятся Это правда ест очем говорит не болезн на человеке играет рол а играет ролю человек над болезнию. Нам надо учится в Иванова чтобы не попадат в тюрму и не ложится в болницу. Не лест на рожно жит свободно какая будет нам слава если мы будем обходится с людями вежливо. Головку ниско кланится им говорит: Здравствуйте дедушка и бабушка да дядя с тетей и молодой человек. Эх и жизн моя тежелая сердца свои закалите. Милой мои вы люди вы глянте на солнышко вы увидете правду свое выздоровление быт таким как я Победител природы Учител народа и Бог земли. Бог отец Бог сын и Дух святой 1312 . Три текста ( «Гимн жизни», «Победа моя» и «Детка» ) выделялись Ивановым из всего его творчества и назывались им «оставленными для людей тремя живыми атомами». К многочисленным рассказам об аскетических подвигах Иванова (например, стодневном «терпении» без воды и пищи) следует относиться с осторожностью, потому что даже из его дневников видно, что в ходе своего «терпения» Иванов мог и арбуз умять, и «хорошо покушать». Так что постился он также весьма своеобразно. Дополняют «Детку» многие другие указания Иванова, сколь эзотеричные, столь же и невыполнимые. Например, он говорил, что не умрет лишь тот, кто никогда не садится и не ложится, что человек должен отказаться от сна, а уж если спит, то всенепременнейше с закрытой форточкой.

http://azbyka.ru/otechnik/sekty/sektoved...

   001    002    003    004    005    006   007