Утреня По «Бог Господь...»: тропарь воскресный – 1 раз; тропарь первому святому; «Слава» – тропарь второму святому; «И ныне» – богородичен воскресный по гласу тропаря второму святому. По 1-й кафизме: седальны Октоиха; «Слава и ныне» – богородичен воскресный настоящего гласа. Однако, если этот богородичен был пропет на «И ныне» по «Бог Господь...» (при совпадении тропаря второму святому с гласом недели), то читается рядовой богородичен Октоиха. До канона исполняются, по обычаю, только воскресные песнопения. Канон Воскресный – на 4; Богородице – на 2; первому святому – на 4; второму святому – на 4. Катавасия рядовая по Уставу. По 3-й песни: кондак и икос первому святому; кондак и икос второму святому (если есть); седален первому святому; «Слава» – седален второму святому; «И ныне» – богородичен Минеи. По 6-й песни: кондак и икос воскресные. По 9-й песни: «Свят Господь Бог наш...», экзапостиларий (светилен) евангельский; светилен первому святому; «Слава» – светилен второму святому; «И ныне» – богородичен воскресного экзапостилария. Стихиры на «Хвалите»: воскресные – на 8; «Слава» – евангельская стихира; " И ныне» – «Преблагословенна еси...» По славословии: тропарь воскресный. Часы На 1-м и 6-м часах: тропарь воскресный; «Слава» – тропарь первому святому. На 3-м и 9-м часах: тропарь воскресный; «Слава» – тропарь второму святому. Кондак воскресный на всех часах. Литургия Блаженны: Если первому святому в Типиконе не указаны Блаженны, тогда поются только Блаженны Октоиха на 8. Если первому святому указано в Типиконе петь Блаженны, то в этом случае поются Блаженны на 10: Октоиха – 6; первого святого – 4 (канон Минеи, 3-я песнь). Тропари и кондаки по входе: В храме Господском: тропари: воскресный, первого святого, второго святого; кондак первого святого; «Слава» – кондак второго святого; «И ныне» – кондак воскресный. В храме Богородицы: тропари: воскресный, храма, первого святого, второго святого; кондаки: воскресный, первого святого; «Слава» – кондак второго святого; «И ныне» – кондак храма.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksej_Kashki...

кондак и икос (если есть) 1-го святого; кондак и икос (если есть) 2-го святого; седален 1-го святого; «Слава» – седален 2-го святого; «И ныне» – седален праздника (предпразднства). По 6-й песни: кондак и икос праздника (предпразднства). По 9-й песни: светилен 1-го святого; «Слава» – светилен 2-го святого; «И ныне» – светилен праздника (предпразднства). Если в Минее светильны святым не указаны, то дважды читается светилен праздника (см. выше). «Всякое дыхание...» не поется. Стихиры на «Хвалите» (если есть): Здесь возможны два случая: 1) Стихиры праздника (предпразднства) на 4; «Слава» – стихира святого; «И ныне» – стихира праздника (предпразднства) (см., например, 22, 23 января, 3 января и др.). 2) Стихиры святого на 4; «Слава» – стихира святого; «И ныне» – стихира праздника (предпразднства) (см., например, 16, 20 сентября, 29 декабря). Однако чаще всего хвалитные стихиры в Минее отсутствуют и потому не поются вовсе (как на вседневной утрени в случае богослужения шестеричному святому). Славословие не поется. Стихиры на стиховне: стихиры праздника (предпразднства) с их припевами; «Слава» – стихира святого; «И ныне» – стихира праздника (предпразднства). Если в Минее стихира святого отсутствует, то на «Слава, и ныне» поется стихира праздника (предпразднства). По «Благо есть...»: Служба одному святому: тропарь святого; «Слава, и ныне» – тропарь праздника (предпразднства). Двум святым: тропарь 1-го святого; «Слава» – тропарь 2-го святого; «И ныне» – тропарь праздника (предпразднства). На часах Служба одному святому: тропарь праздника (предпразднства); «Слава» – тропарь святого; «И ныне» – богородичен часа. Кондак праздника (на всех часах). Двум святым – тропари: – на 1-м и 6-м часах – тропарь праздника (предпразднства); «Слава» – тропарь 1-го святого; «И ныне» – богородичен часа. – на 3-м и 9-м часах – тропарь праздника (предпразднства); «Слава» – тропарь 2-го святого; «И ныне» – богородичен часа. Кондак праздника (предпразднства) на всех часах. Литургия Антифоны, изобразительные. Блаженны на 8: В предпразднство:

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksej_Kashki...

Радуйся, яко и демоны был еси искушаемый. Радуйся, преподобне отче Данииле, теплый о мире к Богу молитвенниче. Кондак 6 Проповедует мир весь тебе, преподобне Данииле, демонов прогонителя, болезней исцелителя и иных многих чудес совершителя. Мы же, Бога о тебе прославляюще, вопием Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси мирови светом пречудных твоих подвигов, преподобне Данииле. И, на столпе возвышен быв, из гонителя твоего соделал еси благодетеля, иже столп согради тебе вторый и славу имени и подвигов твоих преумножи, — во спасение с верою приходящих к тебе и помощи твоей просящих. Сего ради вопием тебе сицевая: Радуйся, брани возставших противу тебе победителю; Радуйся, злых помыслов искоренителю. Радуйся, добрых пожеланий насадителю; Радуйся, тайных козней обличителю. Радуйся, бесов прогонителю; Радуйся, болящих исцелителю. Радуйся, преподобне отче Данииле, теплый о мире к Богу молитвенниче. Кондак 7 Хотяше муж некий премудр и словесен о подании дщери его здравия и спасения рукою а молитвами твоими, преподобне, благодарственная принести, написа на столпе твоем стихи сицевые: “зде стоит муж, стихиями неуязвимый; пищу имый безсмертную, а не земную, егоже жилище столпы двоезрачны, славящий Сына Матере неискусобрачны”. Мы же славим Бога, прославляющаго святыя Своя, и хвалебную песнь поем Ему: Аллилуиа. Икос 7 Новый Иов явился еси миру, досточудне Данииле, множеством обдержим быв скорбей и искушений; но Давидову кротость, Иаковле беззлобие и целомудрие Иосифово, паче же терпение Иовле стяжав, вся победил еси. Сего ради вопием тебе сицевая: Радуйся, преподобне Данииле, сосуде благодати избранный; Радуйся, чудотворче изрядный. Радуйся, милости Божией стяжателю; Радуйся, к Богу ближний предстателю. Радуйся, лучезарный светильниче; Радуйся, Богом венчанный подвижниче. Радуйся, преподобне отче Данииле, теплый о мире к Богу молитвенниче. Кондак 8 Странными чудесы прославлялся, преподобне отче Данииле, утвердил еси веру и упование в людех, яко много может молитва праведнаго. Мы же, веруя, яко аще по Бозе упование на тя возложим, такожде приимем молитвами твоими просимое, поем Богу о тебе: Аллилуиа. Икос 8

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Господи, Любы Неизреченная, помяни усопшия рабы Твоя! Кондак Спаси, Господи, в тяжких мучениях скончавшияся, убиенныя, живыми погребенныя, землею засыпанныя, волнами и огнем поглощенныя, зверьми растерзанныя, от глада, мраза, бури или падения с высоты умершыя и радость Твою вечную по даждь им за скорбь кончины. Да благословят страданий своих время, яко искупления день, воспевая: Аллилуиа. Икос 4 Всем, иже поемлеми суть могилой во светлой юности, иже на земли терновый венец страданий прияша, иже радости земныя не узреша, щедротами Твоея безконечныя любве воздаждь, Господи. Под тяжким бременем трудов умершим воздаяние по даждь. Приими, Господи, в чертози рая отроцы и девы и сподоби я ликовствования на вечери Сына Твоего. Утиши, Господи, скорбь родителей о чадех умерших. Упокой, Господи, вся рода и семени не имущия, о нихже несть кому молитву вознести Тебе, Создателю, да исчезнут греси их от блистания всепрощения Твоего. Господи, Любы Неизреченная, помяни усопшия рабы Твоя. Яко последнее ко вразумлению и покаянию знамение смерть даровал еси, Господи. При грозном блистании ея суета земная обнажается, страсти плотския и страдания утихают, непокоривый разум смиряется. Правда вечная отверзается, отягченныя же грехми и безбожницы на смертнем одре бытие Твое вечное исповедуют и к милосердию Твоему взывают: Аллилуиа. Икос 5 Отче утешения всяческаго, солнцем озаряеши, плодами услаждавши, лепотою мира друзи и врази Твоя веселиши. Веруем бо, яко и за гробом милосердие Твое, даже всеми отверженныя грешницы милующее, не истощаевается. Скорбим об ожесточенных и беззаконных хулите лех Святыни Твоея. Буди, Господи, над ними спасающая благая воля Твоя. Остави, Господи, без покаяния скончавшимся, спаси в омрачении ума сами себе погубившия, да угаснет пламень греховности их в море благодати Твоея. Господи, любы Неизреченная, помяни усопшыя рабы Твоя. Кондак 6 Страшен есть мрак души, от Бога удаленной, совести терзания, скрежет зубный, огнь неугасимый и червь неумирающий. Трепещу таковыя участи и, якоже о самем себе, молюся о во аде страждущих. Да снидет на ня росою прохлаждения наша песнь: Аллилуиа. Икос 6

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Радуйтеся, молящиися за всех, во обитель притекающих; радуйтеся, ходатайствующии о всех, к помощи вашей прибегающих. Радуйтеся, страстотерпцы преподобнии, Церкве Православныя светлое украшение. Кондак 4 Буря безбожия, грех ради отцев наших, прииде на землю нашу. Темже мнози от веры отпадоша, обаче малое стадо Христово, аще и гонимо бе, в радости присно пояше Богови: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша людие Христолюбивии подвиги ваша, отцы преподобнии, яко не убоястеся мучений, ниже пламене огненнаго, но вся стреляния демонския презревше и токмо на Единаго Господа упование возложше, мучения препобедили есте. Того ради слышите от всех хваления сицевыя: Радуйтеся, апостольскою ревностию распалаемии; радуйтеся, со апостолами присно ублажаемии. Радуйтеся, причастницы ликов девственных; радуйтеся, наследницы обетований Божественных. Радуйтеся, мучеником в подвизех равнии; радуйтеся, яко исповедники славимии. Радуйтеся, страстотерпцы преподобнии, Церкве Православныя светлое украшение. Кондак 5 Боготечным звездам подобни есте, мученицы преподобнии: мо мраце бо жития сияющии, всим верным указуете путь ко спасению, яко да мнози, и еще не ведевшии Христа, истину познают, Богови же воспоют: Аллилуиа. Икос 5 Видеша безбожников начальницы, яко нисколько успевают во отвращении братии Мгарския от веры спасительныя, потщашася муками иноков устрашити и огненным мучением мужество сокрушити. Обаче братия богомудрыя мучений не убояшася, темже слышат от нас сицевая: Радуйтеся, муки огня временнаго презревшии; радуйтеся, огня вечнаго радостно избегшии. Радуйтеся, твердей вере нас научающии; радуйтеся, ко стези спасения наставляющии. Радуйтеся, кротостию безбожных суровство обличившии; радуйтеся, истинней кротости нас научившии. Радуйтеся, страстотерпцы преподобнии, Церкве Православныя светлое украшение. Кондак 6 Проповедницы святости подвигов Ваших быша телеса ваша, мученицы всехвальнии. На нихже вернии со благоговением взираху, и, погребению предавше, ваша страдания воспоминаху, поя Богови: Аллилуиа. Икос 6

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, молитвы кадило благовонное! Радуйся, лампадо веры неугасимая! Радуйся, буйствующих кротостию вразумление! Радуйся, неутешных в скорбех утешение! Радуйся, небесных благ любителю! Радуйся, правды ревнителю! Радуйся, Николае, Боговенчанный Царю и великий страстотерпче! Кондак 5 Боготочная звезда россияном в разсеяниисущым явился еси, Царю Николае, от имени твоем во едино их собирая и путь Христов к возрождению земли Российстейпоказуя, да поют ангелы песнь от кающихся грешницех: Аллилуиа. Икос 5 Видя, яко кротость и смирение твое ничтоже успевает, все упование на Пречистую возложил еси и в руце Вседержителя всего себе предал еси, да и безумныя вразумит во еже пети тебе: Радуйся, гордыни победителю! Радуйся, венца небеснаго носителю! Радуйся, немощных стено необоримая! Радуйся, гордых вразумителю! Радуйся, к людем своим любовь преизобильная! Радуйся, за Русскую землю жертва усердная! Радуйся, Николае, Боговенчанный Царю и великий страстотерпче! Кондак 6 Проповедуют концы вселенныя славу твою, во всю землю изьще слово твое, яко несть тоя жертвы, юже не принеся бьгх за благо отечества моего, научая тем люди твоя благодарственно пети Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсиялеси паче солнца земле Российстей, Царю Николае, православному народу заступление даже до смерти явивый, да вси ко Христу обращаются и к тебе прибегают. Сего ради воспеваем ти таковая: Радуйся, свете от востока исшедый! Радуйся, образе Царем православным! Радуйся, правды сияние неистощимое! Радуйся, кротости светило незаходимое! Радуйся, грешников отчее вразумление! Радуйся, праведников усердное прославление! Радуйся, Николае, Боговенчанный Царю и великий страстотерпче! Кондак 7 Хотяй веру православную на земли утвердити, подвигнул еси все царство твое на заступлениеобидимыя страны Сербския, да вси вопиют Богу: Аллилуиа. Икос 7 Новаготя Ноя, строителя спасения народу российскому яви Господь, да вся труды твоя поминающе, непрестанно воспеваем тисицевая: Радуйся, Российскаго корабля водителю! Радуйся, славян в бедах утешителю! Радуйся, Сербстей стране заступление! Радуйся, россиян окормление! Радуйся, христианских добродетелей насадителю! Радуйся, Николае, Боговенчанный Царю и великий страстотерпче!

http://ruskline.ru/special_opinion/2016/...

Икос 4 Слыша Пилат кроткия Твоя глаголы, аки достойнаго смерти предаде Тя на пропятие, аще и сам свидетельствоваше, яко ни единыя вины обрёте в Тебе: руце убо свои умы, но сердце оскверни: мы же, чудящеся тайне вольнаго страдания Твоего, со умилением зовем: Иисусе, Сыне Божий и Сыне Девы, от сынов беззакония умученный! Иисусе, поруганный и обнаженный, даяй лепоту крином сельным и одеваяй небо облаки! Иисусе, насыщенный ранами, пятию хлебы пять тысящ насытивый! Иисусе, Царю всех, вместо дани любве и благодарения жестокия муки приёмый! Иисусе, нас ради весь день язвленный, уврачуй язвы душ наших! Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем! Кондак 5 Боготочною кровию Твоею весь облек еси, одеяйся светом яко ризою: вем, воистину вем со пророком, почто червлены ризы Твоя: аз, Господи, аз грехами моими уязвих Тя: Тебе убо, мене ради уязвленному, благодарственно зову: Аллилуиа! Икос 5 Провидев Тя в дусе богоглаголивый Исаиа, безчестием и ранами исполнена, ужасся вопияше: «Видехом Его, и не имеяше вида, ни доброты». Мы же, зряще Тя на Кресте, с верою и удивлением зовем: Иисусе, безчестие терпяй, человека славою и честию венчавый! Иисусе, на Негоже Ангелы зрети не могут, по ланйтома заушенный! Иисусе, по главе тростию ударенный, преклони во смирение главу мою! Иисусе, светлая Твоя очеса кровию омраченная имевый, отврати очи моя, еже не видети суеты! Иисусе, от ног до главы не имевый целости, всего цела и здрава сотвори мя! Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем! Кондак 6 Проповедник Твоего незлобия явлься Пилат, показа народу ничтоже быти в Тебе достойное смерти: но Иудее, яко звери дивнии кровь узревше, скрежетаху на Тя зубы своими: «распни, распни Его», вопиюще: мы же, лобызающе пречистыя язвы Твоя, зовем: Аллилуиа! Икос 6 Возсиял еси в позор и удивление Ангелом и человеком, глаголющу о Тебе Пилату: «Се, Человек!» Приидите убо, поруганному нас ради Иисусу поклонимся, вопиюще: Иисусе, Творче и Судие всех, от твари Своея судимый и мучимый! Иисусе, премудрости Подателю, ответа безумным не давый! Иисусе, Врачу уязвленных грехмй, даждь ми врачевство покаяния! Иисусе, Пастырю пораженный, порази бесов, искушающих мя! Иисусе, плоть имый сокрушенну, сокруши сердце мое страхом Твоим! Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем!

http://azbyka.ru/otechnik/Innokentij_Her...

   Последование священнического погребения. Молитва по 2 Евангелии.    Псалмы, антифоны, тропари, седальны, стихиры всех гласов, прокимны, аллилуиа со стихами, блаженны, канон, хотя и одного гласа, но в разных напевах: великосубботнем, Великого Четвертка, обычном и Великого Канона и ексапостиларий.    Апостол, Евангелие молитвы славословие, Благо есть.    Стихира Дамаскина, глас 3-й.    Икос 2-й.    Стр. 34.    Степенна 1-го гласа.    Степенна глас 5.    Степенна глас 1.    Степенна глас 6.    Степенна глас 2.    Степенна глас 4.    Степенна глас 8.    Степенна глас 3 и 7.    Степенна глас 2.    Последование малого образа, то есть мантии. 1—2 вопросы.    Чин погребения младенческого. Молитва на ектении.    Там же, стихира 3.    Там же, Канон, песнь 8, тр. 3.    Там же, на ектении прошение и молитва.    Чин погребения младенческого. Канон, песнь 3, тр. 3.    Там же, молитва прощальная.    Тропарь, кондак, икос и 1 стихира (Болезнь Адаму).    Но и тех здесь всего 5 с Богородичном, тогда как и последовании погребения мipckux человек в этом случае 12 стихир и Богородичен.    Чин погребения младенческого, канон, песнь 5, тр. 2.    Если не сотворили они ничего худого, то ведь и доброго не могли ничего сотворить. О, благость Божия!    Чин погребения младенческого, канон, песнь 9, тр. 3.    Там же, песнь 7, тр. 2.    Там же, икос 2.    Какое понимание естественных родительских чувств!    Чин погребения младенческого, Канон, песнь 8, тр. 3.    Там же, икос 5.    Там же, канон, песнь 4, тр. 1.    Там же, канон, песнь 5, тр. 3.    Там же, канон, песнь 5, тр. 1.    Там же, канон, песнь 6, тр. 3.    Там же, возглас на ектении.    Там же, прошение на ектении.    Там же, молитва по ектении.    Чин погребения младенческого, прошение ектении. Ср. канон, песнь 5, тр. 2.    Стр.    В древних рукописях есть особая молитва над трапезой в память усопшего, в которой испрашивается: Упокой душу раба Твоего... творящим же память его милость, мир и прощение грехов даруй (Кекелидзе, стр. 77, 72).

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/2550...

Радуйся, вверенное тебе сокровище мудрости в земли не скрывый. Радуйся, добродетелей вертоград богатый духовно возрастивый. Радуйся, благий собирателю богатства нетленнаго. Радуйся, обретый блаженство Рая вожделеннаго. Радуйся, Несторе, земли Русския первый летописателю. Кондак 4 Бури страстей житейских уклонился еси, угодниче Христов, во утишное пристанище святыя обители Печерския достигши, идеже с честными насельники сея не преставал еси пети Спасителю твоему: Аллилуиа. Икос 4 Слыша наставление душеспасительное, от Богоноснаго Феодосия и иных честных отец, тебе неоскудно подаваемое, сему со тщанием последовал еси в пещерном затворении твоем, молитвою, пощением и о плоти нерадением укрепляемь в подвизе многотрудном жития иноческаго. Сего ради слышиши ныне хваления сицевая: Радуйся, от юности во мрак пещерный, спасения ради, вселивыйся. Радуйся, тамо непрестанною молитвою от треволнения житейскаго оградивыйся. Радуйся, яко в подвизе твоем наставника богомудраго Феодосия имел еси. Радуйся, наставлением сего послушливо внимал еси. Радуйся, Несторе, земли Русския первый летописателю. Кондак 5 Боготечною стезею текл еси, отче преславный, ничесоже суетнаго желая, но града горняго, вечнаго взыскуя, Господу же неустанно поя: Аллилуиа. Икос 5 Видя неустанныя труды твоя, ко спасению души направляемыя и радующеся братски о преуспеянии твоем в подвизе жития монашескаго, вси иноцы обители Печерския восхваляху тя сице: Радуйся, трудниче неустанный, яко мзды благия достоин явился еси. Радуйся, подвижниче добрый благочестия, яко в подвизех твоих не изнемогал еси. Радуйся, образ честный жития иноческаго братии являяй. Радуйся, в смирении и кротости душевней всех присно наставляяй. Радуйся, Несторе, земли Русския первый летописателю. Кондак 6 Провозвестника славы отеческия обрете тя, Несторе досточудне, страна Русская, уведев бо минувшия судьбы ея, письмены предал еси вся в научение, наставление и назидание родом грядущим, да тии уведевше промышление Божие к языку Словенску, воспоют Благому Промыслителю своему: Аллилуиа. Икос 6

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Так, святой пророк и псалмопевец Давид, видя помощь Господа, не оставляющего его среди многих трудностей, благодарит Бога за то, что Он: услышал [молитвы его] и от всех скорбей (опасностей) избавил (см.: Пс. 33: 5); сохранил душе нашей жизнь (см.: Пс. 65: 9); вспомнил нас в унижении нашем и избавил нас от врагов наших (см.: Пс. 135: 23–24); прощает все беззакония [наши], исцеляет все недуги [наши]; избавляет от истления (смерти) жизнь [нашу], венчает [нас] милостью и щедротами (см.: Пс. 102: 3–4); дает пищу всякой плоти (см.: Пс. 135: 25); подает хлеб алчущим (см.: Пс. 145: 7); освобождает узников (см.: Пс. 145: 7); хранит пришельцев, поддерживает сироту и вдову (см.: Пс. 145: 9); отверзает очи слепым, возводит (поднимает) низверженных (см.: Пс. 145: 8). Святитель Тихон Задонский благодарит в своих молитвах Бога за то, что Он: «меня создал по образу Своему и по подобию; меня падшаго искупил; обо мне недостойном промышлял; меня согрешившаго на покаяние призвал; согрешающего меня не погубил, но по Своей благости потерпел согрешения мои; помогал мне в многоразличных искушениях, бедах и напастях; при бедственных и смертных случаях меня сохранял, меня предающегося печали, скорбящего утешал; мне недостойному подавал пищу, которою мое немощное тело укреплялось; подавал одежду и кров, в чем я находил упокоение». Святой праведный Иоанн Кронштадтский в им составленных молитвах также обращается к Богу с благодарностью: за дарование бытия, за рождение в христианской вере; за Пречистую Деву Марию, Ходатаицу о спасении рода нашего, за святых Угодников Твоих, молящихся за нас, за Ангела Хранителя; за общественное богослужение, поддерживающее в нас веру и добродетель, за Священное Писание, за Святые Таинства, а в особенности Тело и Кровь Твою; за таинственные благодатные утешения, за надежду получить Царствие Небесное и за все блага, Тобою дарованные; за то, что без числа спасал от лютости страстей. В акафисте «Слава Богу за всё» благодарность Богу приносится: за щедрые дары Твоего Промысла, явленные мне с первого дня и доныне (икос 1); за то, что Ты призвал меня к жизни (икос 1); за то, что Ты явил мне красоту вселенной (икос 1); за то, что возлюбил нас любовию глубокою, неизмеримою, Божественною (икос 12); за тайные и явные милости Твои (икос 1); за непрестанные заботы обо мне (икос 5); за промыслительное стечение обстоятельств (икос 10); за каждый шаг жизни, за каждое мгновение радости (икос 1); за то, что посылаешь нам неудачи и скорби, дабы мы были чутки к страданиям других (икос 9); за промыслительные встречи с людьми (икос 5); за любовь родных, за преданность друзей (икос 5); за отдых благодатного сна (икос 4); за земную жизнь, предвестницу небесной (икос 2); за нашу неутолимую жажду Богообщения (икос 6); за всё открытое нам по благости Твоей; за то, что Ты сокрыл по мудрости Твоей (икос 7).

http://pravoslavie.ru/118124.html

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010