По полиелеи седален, глас 8. Подобен: Повеленное тайно: Возбраннице и благия веры заступнице,/благодарственную песнь и молебную ныне приносит ти град твой, преблаженная;/но, яко имущи от Бога крепость непобедимую,/от всех искушений избави нас, да зовем ти:/радуйся, мати прехвальная. Слава, и ныне, Богородичен: Повеленное тайно прием в разуме,/в крове Иосифове тщанием предста Безплотный, глаголя Неискусобрачней:/Приклонивый схождением Небеса вмещается неизменно весь в Тя,/Егоже и видя, в ложеснах Твоих приемша рабий зрак, ужасаюся звати Тебе:/радуйся, Невесто Неневестная. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Дивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. Стих: В церквах благословите Бога, Господа от источник Израилевых. Всякое дыхание: Евангелие от Луки, зачало 33. По 50-м псалме стихира, глас 6: Свыше зарю приемши Святаго Духа,/мати преподобная,/житие земное изменила еси Небесным,/иноческое возлюбльши/и в нем Богу угождающи./Емуже ныне невеста предстоиши,/проси нам, молимся, велию милость. Канон Богородицы на 6, глас 2: Нетрену необычну: и святыя на 8, глас 8. Песнь 1 Ирмос: Воду прошед, яко сушу,/и египетскаго зла избежав,/израильтянин вопияше:/Избавителю и Богу нашему поим. Во свет невещественный и мысленный от помрачения вечнаго востекши, преподобная,/молитвами твоими к Богу просвети мя. От юности возлюбила еси добродетель, воздержания труды,/и стезею постничества во граде обитаеши Горнем,/духовно ликующи. Страстей глубину прешедши и потопления бесов избегши,/в пристанище устремилася еси необуреваемое,/Божественная мати преподобная. Моря греховнаго треволнения избегши, преподобная,/к тихому пристанищу душевный корабль окормила еси/и кротких землю наследовала еси, якоже древле израильтяне обетованную. Богородичен: Слово без матере из Отца,/Сего напоследок богомужно родила еси, едина Богомати,/яко превышши всея твари. Песнь 3 Ирмос: Ты еси утверждение/притекающих к Тебе, Господи,/Ты еси Свет омраченных,/и поет Тя дух мой. Попалила еси углем постничества, преподобная, страстей терние/и прохлаждаеши верных мудрования. Стрелами изощренными, добродетельми, преподобная,/яко сильная, уязвила еси сердце лютаго ратоборца. Оружием воздержания и молитв множеством, всехвальная, вооружившися,/враги невидимыя победила еси. Явилася еси яко земля доброплодная, возрастившая класы сторичествующия,/и сих совокупила еси в житницах Небесных. Богородичен: Всего мя лежаща в сластех, Владычице Чистая, и в скверных делех,/от нерадения моего, Богородице, исхитивши, спаси мя. Седален, глас 4. Подобен: Вознесыйся: Возшедши на высоту добродетелей, Ангелино великоименитая,/врагов убо низложила еси стремления,/нам с Богородицею проси смирение и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

По Трисвятом – тропарь священномученика, глас 2-й: «Божиим смотрением…». «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Вся паче смысла…». На утрене на «Бог Господь» – тропарь священномученика, глас 2-й: «Божиим смотрением…» (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Вся паче смысла…». Кафизмы 7-я и 8-я. Малые ектении. Седальны священномученика (по дважды). Полиелей. Величание священномученика и избранный псалом. Седален священномученика по полиелее, глас 1-й: «Доблий страдальче…» (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Предстательнице теплая…». Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен священномученика, глас 4-й: «Проидохом сквозе огнь и воду, и извел еси ны в покой»; стих: «Разжегл ны еси, якоже разжизается сребро». Евангелие – священномученика (Мф., зач. 36). По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами священномученика…». Стихира священномученика, глас 6-й: «Егда попусти Господь…». Каноны: Богородицы со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и священномученика на 8. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия «Отверзу уста моя…». По 3-й песни – седален священномученика, глас 3-й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же. По 6-й песни – кондак священномученика, глас 4-й: «Дух мирен и кроток стяжав…» . На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен священномученика (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи. «Всякое дыхание…» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры священномученика, глас 4-й – 4 (первая стихира – дважды). «Слава» – священномученика, глас 8-й: «О, преславнаго чудесе! Яко крин посреде терния…», «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «О, преславнаго чудесе! Небесе и земли Царица…». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь священномученика, глас 2-й: «Божиим смотрением…». «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Вся паче смысла…». На часах – тропарь и кондак священномученика. На Литургии блаженны священномученика, песнь 3-я – 4 (со ирмосом) и песнь 6-я – 4.

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-ukazaniy...

Изучение напевов на „Бог Господь» служит подготовлением и переходом к изучению напевов на „Господи воззвах,» так как некоторые напевы на „Бог Господь,» как во 2, 5, 6 и отчасти 7 гласе, одни и те же в этих гласах с напевами на „Господи воззвах.» Новый сравнительно материал представляюсь собою напевы на „Господи воззвах». В 3, 7, 8, 1 и 4 гласах, которые и изучаются в последовательной трудности в этом порядке, с разделением на мелодические строки 9 и пением на подобны, как путем аналитическим так и синтетическим. После этих занятий учитель приступает к изучению гласовых мелодий ирмосов. Связь и последовательность занятий по отношению к предыдущему не прерывается и здесь, при изучении напевов ирмосов, так как ирмосы 3 и 7 гласа поются обыкновенно напевом этих же гласов на, „Господи воззвах,» и пение их не представит собою особенной трудности, кроме малоизвестности текста. Затем учитель приступает к изучению напевов ирмосов других гласов в их постепенной трудности, 4, 8, 2, 5, 6 и 1-го (древний напев). Изучение гласовых напевов учитель заканчивает изучением прокимнов и „Свят Господь». Так как на 7-й глас прокимен „Свят Господь» поется напевом гласа на „Господи воззвах,» то изучение их не представляешь собою никакой трудности, и учитель приступаешь тотчас же к изучению напевов их в других гласах, по их постепенной доступности детям, в 4. 6, 3,5, 2. 8 и 1 гласе. Когда изучены гласовые мелодии и напевы, то вместе с темь изучено более половины всенощной, состоящей в большей своей части из песнопений на гласы, и более половины лигургии обычного напева, так как эктении и песнопения речитативные как „Отче наш», „Верую», „Благочестивейшаго» и др. изучены еще ранее, a песнопения „Достойно», Взбранной», „Единородный», „Приидите поклонимся», «Видехом», „Да исполнятся уста наша» и др. представляют собою пение на гласы обычного напева. Из литургии и всенощной остается изучить песнопения с самостоятельной мелодией не гласовой, песнопения самопесные, как „Благослови душе моя Господа», „Влажен муж», „Свете тихий», полиелей, «славословие и др., Херувимскую песнь, „Милость мира», „Тебе поем», Причастен и др.

http://azbyka.ru/otechnik/Vasili_Metallo...

Они содержат благодарение за благодеяния, излиянные Богом роду человеческому чрез Сына Божия. Антифоны изобразительные состоят из псалмов. Первый Антифон из 103-го псалма: «Благослови, душе моя, Господа»; второй антифон из 145-го псалма: «Хвали, душе моя, Господа». Первый антифон оканчивается пением; «Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне, и присно, и во веки веков, аминь». Второй антифон оканчивается, после пения «Слава и ныне», тропарем: «Единородный Сыне и Слове Божий», Третий антифон составляют «Блаженны» 603 . Пред стихами 103 и 145 псалма в Ирмологионе печатаются буквы: а, б, указывающие на пение двумя ликами. Под Блаженнами разумеются: во-первых, евангельские стихи о блаженстве ( Мф.5:3–12 ; Типикон, гл. 21), обещанном от Господа за разные добродетели; стихи начинаются словами: «Во царствии Твоем помяни нас, Господи»; во-вторых, под «Блаженнами» разумеются те церковные песнопения (тропари), которые поются на литургии за стихами о блаженстве, иначе сказать – песнопения, имеющие пред собой стихи о блаженстве 604 . В этом последнем значении слово «Блаженны» в Типиконе и других богослужебных книгах чаще всего употребляется. И выражение Типикона: «Блаженны Осьмогласника на 8-мь» (Тип., гл. 2), «Блаженны гласа на 6-ть и святого песнь 3-я на 4-ре (Тип., гл. 3), «Блаженны праздника песнь 4-я на 6-ть» (Тип., послед. 17-го сент.) и подобные указывают на то, пред которым евангельским стихом блаженств надобно начинать петь тронари на 12-ть, пред которым на 10 и т. д., а также указывается в богослужебных книгах, из каких канонов, из которых именно – песней и сколько тропарей следует петь или читать со стихами Священного Писания о блаженстве. Тропари, читаемые или поемые со стихами о блаженстве, служат подтверждением, примером, свидетельством того, как добродетели приводят людей к блаженству и уясняют силу заслуг Христовых. Начинаются же «Блаженны» словами исповедания разбойника: «Во царствии Твоем помяни нас, Господи», за каковое исповедание разбойник сподобился Царствия Небесного, вечного блаженства.

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

Слава, и ныне, праздника. Величание: Величаем тя,/блаженный мучениче Алексие,/и чтим святую память твою,/ты бо молиши за нас/Христа Бога нашего. Псалом избранный: Т ерпя потерпех Господа: По полиелеи седален, глас 1: Твое, блаженне, предстательство стяжахом,/людие скорбнии и отчаяннии,/наипаче же гонимии от миродержителей тьмы века сего,/ты бо и заблуждшия не оставляеши/и отчаянныя надеждею воспламеняеши./Темже, ныне память твою совершающе, припадаем и вопием:/расточи греховныя соблазны,/изсуши мутныя потоки безбожия/и умоли Господа славы,/да не постыдимся, егда приидет судити всяческая. Слава, и ныне, праздника. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: В озвеселится праведник о Господе/и уповает на Него. Стих: У слыши, Боже, глас мой, внегда молити ми ся к Тебе. Евангелие от Матфеа, зачало 43. По 50-м псалме стихира, глас 6: Мира сего красная возненавидел еси,/плоть духу поработив,/и, телесныя любве удалився,/юродства подвиг тяжкий подъял еси/и, яко златыми крилами,/на Небеса возлетел еси,/яже есть молитва теплая и смирение нелицемерное,/темже, блаженне Алексие,/не забуди нас, припадающих мощем твоим,/и совершающих святую память твою. Канон, глас 8. Песнь 1 Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи,/чудотворяй иногда/Моисейский жезл, крестообразно поразив/и разделив море,/Израиля же беглеца, пешеходца спасе,/песнь Богови воспевающа. Припев: Святый мучениче Алексие, моли Бога о нас. Слове Божий и Агнче Непорочный, даруй ми слово, во еже восхвалити угодника Твоего, иже предлежит зде телом, духом же Ангелом сликовствует присно. О Господе помощник нам буди, блаженне, изымая нас скорбей и болезней, соблазнов же, нестроений и бед, желания сердец наших во благих исполняя. Египетския котлы благоденствия презрев и миру кичливому посмеявся, Алексие мудре, реки мутных вод житейских неврежденно прешел еси, Богу победную песнь воспевая. Богородичен: Тлитель убо древле и братоубийца явися Каин, прежде от Бога прокляся. Что же сотворю аз, вседерзый, душу свою люте погубивый! Но даждь ми, Владычице, прежде конца покаяние.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Степенна, 1-й антифон 4-го гласа: Прокимен: Ч естна пред Господем смерть преподобных Его. Стих: Ч то воздам Господеви о всех,/яже воздаде ми? В сякое дыхание: Евангелие от Матфея, зачало 36: По 50-м псалме стихира, глас 6-й: Славу преподобных и мучеников украшение,/вышняго Сиона жителей,/земных ангелов и небесных человеков,/постников споспешников и девственников похвалу,/иноков путевождей и удобрение,/приидите празднолюбных собори,/ныне псаломски воспоим,/похвальные венцы любовию сплетше,/и духовный лик у честнаго гроба преподобномученик Серафима и Феогноста составим,/и принесем духовную песнь:/честна смерть ваша пред Господем, преблаженнии,/и покой со святыми/но, аще духом вашим на Небеси пребываете,/телесами выну с нами есте/и покланяющихся Святым мощем вашим/даров духовных исполняете/и молитеся со дерзновением прилежно/даровати нам единомыслие/и всему миру утверждение. Канон преподобномучеником. Глас 4-й. Песнь 1-я. Ирмос: Моря чермную пучину/невлажными стопами/древний пешешествовав Израиль,/крестообразныма Моисеовыма рукама/Амаликову силу в пустыни победил есть. Агнче Непорочне, Слове Божий,/отверзи ми устне недостойнии,/да возмогу воспети новыя преподобномученики Твоя,/Серафима и Феогноста всехвальныя. Были есте пустыннаго Кызылжарского урочища/на горах Тяньшанских жителие/и Небеснаго Царствия наследницы страданием вашим явилися есте./Темже Христу Богу представ, радуяся, воспели есте:/славно бо прославися. Делателие блаженнии бывше заповедей Господних,/Пресвятому Духу селения достославная себе устроиша/и Ангелов явилися есте собеседницы/и человеков наставницы,/поюще Богови: славно бо прославися. Богородичен: Всечистая Богородительнице, Дево Владычице Всепетая,/моли егоже родила еси, Бога и Царя нашего,/да милостив будет нам в день Судный. Песнь 3-я. Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся,/но Тобою Отчею Ипостасною Мудростию Христе;/несть бо Свят, паче Тебе, Человеколюбче. Сокрушенною совестию Богу угодивше,/сокрушисте вражия величания, блаженнии,/в Небесная селения мучением вашим внидосте,/радуяся вопиюще:/несть Свят и несть праведен, паче Тебе Господи, Человеколюбче.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Кафизмы 10-я и 11-я. Малые ектении. Седальны священномученика (по дважды). Полиелей. Величание священномученика и избранный псалом. Седален священномученика по полиелее, глас 5-й: «Воспоим, вернии...» (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен (на ряду), глас 1-й: «Мати Божия...». Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен священномученика, глас 4-й: «Проидохом сквозе огнь и воду, и извел еси ны в покой»; стих: «Разжегл ны еси, якоже разжизается сребро». Евангелие священномученика (Мф., зач. 36). По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами священномученика...». Стихира священномученика, глас 6-й: «Буря напастей...». Каноны: Богородицы со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и священномученика на 8. Библейские песни «Поем Господеви...». Катавасия «Отверзу уста моя...». По 3-й песни – седален священномученика, глас 7-й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен (на ряду), глас тот же. По 6-й песни – кондак и икос священномученика, глас 2-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен священномученика (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен (на ряду): «Пресвятая Богородице...». «Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры священномученика, глас 8-й – 4. «Слава» – священномученика, глас 6-й: «Сердце добрым подвигом предочистив...», «И ныне» – Богородичен (на ряду), глас тот же: «Богородице, Ты еси лоза...». Великое славословие. По Трисвятом – тропарь священномученика, глас 4-й. «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Еже от века...». На часах – тропарь и кондак священномученика. На Литургии блаженны священномученика, песнь 3-я – 4 (со ирмосом) и песнь 6-я – 4. По входе – тропари и кондаки: В храме Господском и Богородицы – тропарь храма, тропарь священномученика. «Слава» – кондак священномученика, «И ныне» – кондак храма. В храме святого – тропарь храма, тропарь священномученика; кондак храма. «Слава» – кондак священномученика, «И ныне» – «Предстательство христиан...». Прокимен, аллилуиарий и причастен – священномученика.

http://patriarchia.ru/bu/2024-07-24/

Великое славословие. По Трисвятом – тропарь праздника, глас 7-й (единожды). Отпуст: «Иже на горе Фаворстей...». На часах – тропарь и кондак праздника. На Литургии антифоны изобразительны. Блаженны праздника, 1-го и 2-го канонов, песнь 9-я – 8 (1-го канона – со ирмосом). На входе: «...преобразивыйся на горе...». По входе – тропарь праздника. «Слава, и ныне» – кондак праздника. Поется Трисвятое. Прокимен, аллилуиарий и причастен – праздника. Апостол и Евангелие – дня. Задостойник праздника. Отпуст: «Иже на горе Фаворстей...». Б. На великой вечерне «Блажен муж» – 1-й антифон. На «Господи, воззвах» стихиры на 10: праздника, глас 4-й – 6 (первые две стихиры – дважды), и святителя, глас 8-й – 4. «Слава» – святителя, глас тот же: «Приидите, вернии...», «И ныне» – праздника, глас 6-й: «Прообразуя Воскресение Твое...». Вход. Прокимен дня. Паримии святителя – 3 . На стиховне стихиры праздника, глас 1-й (со своими припевами). «Слава» – святителя, глас 8-й: «Что тя наречем...», «И ныне» – праздника, глас 6-й: «Петру, и Иакову, и Иоанну...». По Трисвятом – тропарь святителя, глас 8-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас 7-й. Отпуст: «Иже на горе Фаворстей...». На утрене на «Бог Господь» – тропарь праздника, глас 7-й (дважды). «Слава» – тропарь святителя, глас 8-й, «И ныне» – тропарь праздника, глас 7-й. Кафизмы 4-я и 5-я. Малые ектении. Седальны праздника (по дважды). Полиелей. Величание святителя и избранный псалом. Седален святителя, глас 8-й: «Вторый Моисей...» (см. по 1-м стихословии), ин седален святителя, глас тот же: «Непостижимый Свет...» (см. по 2-м стихословии). «Слава» – седален святителя по полиелее, глас тот же: «Воздержанием тело духу...», «И ныне» – седален праздника по полиелее (по выбору). Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен святителя, глас 4-й: «Честна пред Господем смерть преподобных Его»; стих: «Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми?». Евангелие святителя. По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами святителя Тихона...». Стихира святителя, глас 2-й: «Взял еси на рамена крест...».

http://patriarchia.ru/bu/2024-08-26/

По 2-м стихословии – седален святителя, глас 5-й: «Преподобне и треблаженне…» (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 8-й: «Явися нам всех Владыка…» (см. в службе мч. Полиевкта). Полиелей. Величание святителя и избранный псалом. Седален святителя по полиелее, глас 8-й: «Проповедует, отче…» (дважды). «Слава, и ныне» – праздника (по выбору, см. по 1-м или 2-м стихословии в службе мч. Полиевкта) или Богородичен, глас тот же: «Небесную дверь и кивот…» . Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен святителя, глас 4-й: «Честна пред Господем смерть преподобных Его»; стих: «Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми?». Евангелие – Лк., зач. 24. По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами святителя Филиппа…». Стихира святителя, глас 8-й: «Апостолов ревнителя…». Каноны: праздника 2-й со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и святителя на 8. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия праздника: «Глубины открыл есть дно…». По 3-й песни – кондак и икос праздника, глас 4-й; седален святителя, глас 8-й (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 5-й: «Иорданскими струями…» (см. в службе мч. Полиевкта). По 6-й песни – кондак и икос святителя, глас 3-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен святителя (дважды). «Слава, и ныне» – светилен праздника: «В рабии образе…» (см. в службе мч. Полиевкта). «Всякое дыхание…» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры на 6: праздника , глас 6-й – 3 (см. на стиховне утрени, в службе мч. Полиевкта), и святителя, глас 4-й – 3. «Слава» – святителя, глас 6-й: «Ты еси пастырь…», «И ныне» – праздника, глас тот же: «Яко вредящих земных…» (см. на стиховне утрени, в службе мч. Полиевкта). Великое славословие. По Трисвятом – тропарь святителя, глас 8-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас 1-й. Отпуст: «Иже во Иордане…». На часах – тропарь праздника. «Слава» – тропарь святителя. Кондаки праздника и святителя читаются попеременно. На Литургии блаженны праздника, песнь 4-я – 4 (со ирмосом), и святителя, песнь 6-я – 4.

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-ukazaniy...

По 2-м стихословии – седален святителя, глас 5-й: «Преподобне и треблаженне...» (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 8-й: «Явися нам всех Владыка...» (см. в службе мч. Полиевкта). Полиелей. Величание святителя и избранный псалом. Седален святителя по полиелее, глас 8-й: «Проповедует, отче...» (дважды). «Слава, и ныне» – праздника (по выбору, см. по 1-м или 2-м стихословии в службе мч. Полиевкта) или Богородичен, глас тот же: «Небесную дверь и кивот...» . Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен святителя, глас 4-й: «Честна пред Господем смерть преподобных Его»; стих: «Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми?». Евангелие – Лк., зач. 24. По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами святителя Филиппа...». Стихира святителя, глас 8-й: «Апостолов ревнителя...». Каноны: праздника 2-й со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и святителя на 8. Библейские песни «Поем Господеви...». Катавасия праздника: «Глубины открыл есть дно...». По 3-й песни – кондак и икос праздника, глас 4-й; седален святителя, глас 8-й (дважды). «Слава, и ныне» – седален праздника, глас 5-й: «Иорданскими струями...» (см. в службе мч. Полиевкта). По 6-й песни – кондак и икос святителя, глас 3-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен святителя (дважды). «Слава, и ныне» – светилен праздника: «В рабии образе...» (см. в службе мч. Полиевкта). «Всякое дыхание...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры на 6: праздника , глас 6-й – 3 (см. на стиховне утрени, в службе мч. Полиевкта), и святителя, глас 4-й – 3. «Слава» – святителя, глас 6-й: «Ты еси пастырь...», «И ныне» – праздника, глас тот же: «Яко вредящих земных...» (см. на стиховне утрени, в службе мч. Полиевкта). Великое славословие. По Трисвятом – тропарь святителя, глас 8-й. «Слава, и ныне» – тропарь праздника, глас 1-й. Отпуст: «Иже во Иордане...». На часах – тропарь праздника. «Слава» – тропарь святителя. Кондаки праздника и святителя читаются попеременно. На Литургии блаженны праздника, песнь 4-я – 4 (со ирмосом), и святителя, песнь 6-я – 4.

http://patriarchia.ru/bu/2024-01-22/

   001    002    003    004    005    006    007   008     009    010