Проскомидия Прежде чем приступить непосредственно к совершению священнодействия проскомидии, за которым приготовляется вещество для Таинства Евхаристии, священнослужитель должен еще раз внимательно испытать себя, готов ли он приступить к совершению этого великого и страшного Таинства. Он со смирением сердечным читает пред царскими вратами входные молитвы, с сознанием своего недостоинства произнося тропари «Помилуй нас, Господи, помилуй нас», «Господи, помилуй нас» и «Милосердия двери отверзи нам, Благословенная Богородице». После этого священник в испрошение благо­датной помощи и свидетельство своего Православия целует иконы Спасителя и Божией Матери, читая тропари «Пречистому Твоему образу поклоняемся, Благий» и «Милосердия сущи источник», и, преклонив главу пред царскими вратами, – «Господи, низпосли руку Твою», в которой испрашивает помощи свыше и силы к неосужденному совершению священнодействия Литургии, а затем просит молитв и прощения у собратьев и верующих и входит в алтарь, произнося псалом «Вниду в дом Твой » (5. 6–11). Приступив к престолу, священник делает два поклона пред ним, целует лежащее на престоле Святое Евангелие, знаменующее Самого Господа на Престоле Славы, и святой престол, затем кладет еще один земной поклон и с благоговением начинает облачаться в священнические одежды, благословляя каждую в отдельности, целуя крест на ней и читая положенные молитвы. Облачившись и умыв руки, с чтением молитвы «Умыю в неповинных руце мои..» он приступает к жертвеннику, который символизирует, по мысли свя­того Германа, патриарха Константинопольского, вертеп, в котором родился Спаситель, а также Голгофу, где была принесена Крестная Жертва Христова, и совершает три земных поклона с молитвой «Боже, очисти мя, грешнаго, и помилуй мя». Если священник служит с диаконом, то диакон заранее должен приготовить священные сосуды, т.е. чашу и дискос, а также звездицу, лжицу, копие, покровцы, пять просфор, вино и воду. При чтении вполголоса (некоторые читают его с воздетыми руками) тропаря Великого пятка «Искупил ны еси от клятвы законныя» священник последовательно целует дискос, чашу, звездицу, копие и лжицу, делает возглас «Благословен Бог наш», берет просфору, называемую Агнцем, и знаменует крестообразно ее копием трижды со словами «В воспоми­нание Господа и Бога и Спаса нашего Иисуса Христа».

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Maslov/d...

святитель Иннокентий, архиепископ Херсонский и Таврический Содержание Акафист Пресвятей и Животворящей Троице    Иерей: Благословен Бог наш.    Чтец: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Царю Небесный: Трисвятое: по Отче наш.    Тропари сия, глас 6й    Помилуй нас, Господи, помилуй нас: всякаго бо ответа недоумеюще, сию Ти молитву яко Владыце грешнии приносим: помилуй нас!    Слава: Господи, помилуй нас, на Тя бо уповахом: не прогневайся на ны зело, ниже помяни беззаконий наших: но призри и ныне яко благоутробен, и избави ны от враг наших: Ты бо еси Бог наш, и мы людие Твои, вси дела руку Твоею, и имя Твое призываем.    И ныне: Милосердия двери отверзи нам, благословенная Богородице: надеющийся на Тя да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед: Ты бо еси спасение рода христианскаго.    Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя…    Стихиры, глас 8й. Самогласны    Воспоим вси боголепно песньми божественными, Отца Безначальна, Сына Превечна и Духа Соприсносущна, Триипостасную державу, Едино Божество, едино царство и господство, едину волю и силу, пред Ними же всяко колено преклоняется небесных, земных и преисподних. (Дважды.)    Отцу и Сыну и Духу верно поклонимся вси, Троице Единосущней и Нераздельней, Юже выну славословят на небеси безплотных чинове: мы же Тоя милости и щедроты исповедуя, на земли возопиим: Отче создавый, Сыне искупивый, и Душе Святый освящаяй всех нас, Троице Пребожественная, слава Тебе! (Дважды.)    Егда в начале род человечь восхотел еси создати, Господи, тогда к Сыну Твоему собезначальному и Духу соприсносущному рекл еси, Благоутробне: сотворим человека по образу и подобию Нашему! Темже человеколюбному о нас смотрению чудящеся, вопием: Троице Пресвятая и благопромыслительная, Творче и Боже наш, слава Тебе!    Егда от Иоанна крещение совершашеся во Иордане, Тройческое явися поклонение, Отец возлюбленнаго Сына именуяй, Сын приемляй крещение от раба, Дух Святый сходяй с небесе в виде голубине: темже Божественным видением таинству наученнии, с верою вопием: Троице единосущная, тако явитися благоизволившая, помилуй и спаси нас!

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/3202...

Молитва святого Ефрема Сирина (Читается на службе в среду и пятницу Сырной седмицы, во все дни Великого поста до Великой Среды, кроме субботних и воскресных дней. В эти дни молитву святого Ефрема Сирина читают также в конце утренних и вечерних молитв.) Господи и Владыко живота моего, дух праздности, уныния, любоначалия и празднословия не даждь ми. (Земной поклон.) Дух же целомудрия, смиренномудрия, терпения и любве даруй ми, рабу Твоему. (Земной поклон.) Ей Господи, Царю, даруй ми зрети моя прегрешения и не осуждати брата моего; яко благословен еси во веки веков. Аминь. (Земной поклон.) 12 поясных поклонов с молитвой: Боже, очисти мя грешнаго и помилуй мя. И повторяется вся молитва полностью: Господи и Владыко... Дух же целомудрия... Ей Господи, Царю... (И поклон один земной.) На всенощном бдении Покаянная песнь, глас 8-й (Эти покаянные песни Церковь поет от Недели мытаря и фарисея до 5-й Недели Великого поста) Слава: Покаяния отверзи ми двери, Жизнодавче, утренюет бо дух мой ко храму святому Твоему, храм носяй телесный весь осквернен: но яко Щедр, очисти благоутробною Твоею милостию. И ныне, Богородичен: На спасения стези настави мя, Богородице, студными бо окалях душу грехми, и в лености все житие мое иждих: но Твоими молитвами избави мя от всякия нечистоты. Глас 6-й: Помилуй мя, Боже по велицей милости Твоей и по множеству щедрот Твоих, очисти беззаконие мое. Множества содеянных мною лютых, помышляя окаянный, трепещу страшнаго дне суднаго: но надеяся на милость благоутробия Твоего, яко Давид вопию Ти: помилуй мя, Боже, по велицей Твоей милости. Псалом 136 (В Недели о блудном сыне, мясопустную и сыропустную.) 1На реках Вавилонских, тамо седохом и плакахом, внегда помянути нам Сиона; 2на вербиих посреде его обесихом органы наша. 3Яко тамо вопросиша ны пленшии нас о словесех песней и ведшии нас о пении: воспойте нам от песней Сионских. 4Како воспоем песнь Господню на земли чуждей. 5Аще забуду тебе, Иерусалиме, забвена буди десница моя. 6Прильпни язык мой гортани моему, аще не помяну тебе, аще не предложу Иерусалима, яко в начале веселия моего. 7Помяни, Господи, сыны Едомския, в день Иерусалимль глаголющия: истощайте, истощайте до оснований его. 8Дщи Вавилоня окаянная, блажен, иже воздаст тебе воздаяние твое, еже воздала еси нам. 9Блажен, иже имет и разбиет младенцы твоя о камень.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1728...

Разделы портала «Азбука веры» МОЛИТВЫ ЖЕНЩИНЕ РОЖЕНИЦЕ ПО ИСТЕЧЕНИИ СОРОКА ДНЕЙ Церковнославянский Русский В четыредесятный же день паки приносится отроча к храму, во еже вцерковлятися, сиесть, начало прияти вводитися в Церковь. Приносится же материю уже очищенною и омовенною сущею, предстоящу и хотящему прияти то по Крещении. На сороковой же день младенец снова приносится в храм для воцерковления, то есть чтобы положить начало его введению в Церковь. Приносится же он матерью, уже очистившейся и омытою, в присутствии и будущего восприемника его при Крещении. Мать с младенцем становится перед вратами храма, священник же возглашает: Священник же творит: Благословен Бог наш: Трисвятое. Пресвятая Троице: И по Отче наш: Яко Твое есть Царство: Священник: Благословен Бог наш: Затем: Трисвятое. Слава, и ныне: Пресвятая Троица: Господи, помилуй. (3) Слава, и ныне: Отче наш: Ибо Твое есть Царство: Таже отпустительный тропарь дне или святаго прилучившагося. Также отпустительный тропарь дня или празднуемого святого. Слава, и ныне: Молитвами, Господи,/всех святых и Богородицы,/Твой мир даждь нам,/и помилуй нас, яко Един щедр. Слава, и ныне: Ходатайством, Господи,/всех святых и Богородицы/Твой мир подай нам/и помилуй нас, как Единый Милосердный. Приклонши же ей главу вкупе со младенцем, творит священник креста знамение над ним, и касаяся главы его, глаголет молитву: И приклоняет она главу вместе с младенцем, священник же начертывает над ней знамение Креста и, касаясь головы ее, произносит молитву: Господу помолимся. Господи Боже Вседержителю, Отче Господа нашего Иисуса Христа, все естество словесное же и безсловесное словом Твоим создавый, и вся от несущих во еже быти приведый, Тебе молимся, и Тебе просим: Твоею волею спасл еси рабу Твою, имярек, очисти от всякаго греха, и от всякия скверны, приходящую ко святей Твоей Церкви, да неосужденно сподобится причаститися святых Твоих Таин. Господу помолимся. Господи, Боже Вседержитель, Отче Господа нашего Иисуса Христа, всякое естество, как разумное, так и лишенное разума, Словом Твоим создавший, и все от небытия к бытию приведший! Тебя просим и Тебя умоляем: эту рабу Твою (имя), которую Ты спас по воле Твоей, приходящую ко святой Твоей Церкви, очисти от всякого греха и от всякой скверны, чтобы она удостоилась не в осуждение причаститься святых Твоих Таин.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/molitvy-r...

ЛИТУРГИЯ по чину святых Иоанна Златоуста и Василия Великого Литургия условно разделяется на три части: проскомидию, литургию оглашенных и литургию верных. Совершению проскомидии предшествуют входные молитвы и облачение священнослужителей. Входные молитвы Перед началом литургии, утром в назначенное время священнослужители, подготовившиеся накануне к совершению Божественной литургии, приходят в храм и, став пред царскими вратами, трижды осеняют себя крестным знамением, совершая три поклона, и читают входные, то есть приготовительные к совершению литургии, молитвы (стоя с покрытой головой, в скуфье или камилавке,– до чтения тропаря «Пречистому Твоему образу...»). [По сложившейся практике приготовившийся литургисать священнослужитель входит в алтарь, совершает по Уставу два земных или поясных поклона пред престолом, целует его, совершает третий поклон, возлагает на себя епитрахиль, снимает покрывало с престола и северной дверью выходит из алтаря на солею для совершения входных молитв. Если совершают литургию несколько священнослужителей, то старший надевает епитрахиль, остальные – в рясах.] Диакон: Благослови, владыко. Священник: Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков. Диакон: Аминь. Царю Небесный... Трисвятое по «Отче наш». Священник: Яко Твое есть Царство... Диакон: Аминь. Далее оба читают: Помилуй нас, Господи, помилуй нас, всякаго бо ответа недоумéюще, сию Ти молитву, яко Владыце, грешнии приносим: помилуй нас. Слава: Господи, помилуй нас, на Тя бо уповáхом, не прогневайся на ны зело, нижé помяни беззаконий наших, но призри и ныне, яко Благоутробен, и избави ны от враг наших. Ты бо еси Бог наш, и мы – людие Твои, вси – делá руку Твоею, и имя Твое призываем. И ныне: Милосердия двéри отвéрзи нам, Благословенная Богородице, надéющиися на Тя да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед, Ты бо еси спасение рода христианскаго. Потом, подойдя к иконе Христа Спасителя, молятся, читая тропарь: Пречистому Твоему образу покланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже, волею бо благоволил еси плотию взыти на Крест, да избáвиши, яже создáл еси, от работы врáжия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришéдый спасти мир.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Се Дева во чреве приимет и родит Сына, и нарекут имя Ему Еммануил, еже есть сказаемо, с нами Бог. Востав же Иосиф от сна, сотвори, якоже повеле ему Ангел Господень, и прият Жену свою. И не знаяше Ея, дондеже роди Сына Своего первенца, и нарече имя Ему Иисус. Источник: Вертоград РОЖДЕСТВО ПО ПЛОТИ ГОСПОДА БОГА И СПАСИТЕЛЯ НАШЕГО ИИСУСА ХРИСТА ПОСЛЕДОВАНИЕ ЧАСОВ, ПЕВАЕМЫХ В НАВЕЧЕРИИ РОЖДЕСТВА ХРИСТОВА ЧАС ПЕРВЫЙ В начале втораго часа знаменует в кампан. И собравшимся во храм, облачится иерей в фелонь, диакон же в стихарь. И поставляет параекклисиарх аналогий украшен прямо царских врат, и вжигает свещу на свещнице. Иерей же исходит со Евангелием во храм, или в трапезу царскими враты, предходящу ему диакону с кадилом. И полагает иерей святое Евангелие на аналогии и, став пред аналогом, творит начало по обычаю. И по начале Чтец: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. И Царю Небесный: и прочая. И по возгласе кадит священник святое Евангелие на аналогии окрест и прочия иконы, и храм весь, и настоятеля, и братию. Чтец же чтет:   ПОСЛЕДОВАНИЕ ЧАСОВ В НАВЕЧЕРИЕ РОЖДЕСТВА ХРИСТОВА ЧАС ПЕРВЫЙ Священник: Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков. Чтец: Аминь. Слава Тебе, Боже наш слава Тебе. Царь Небесный: Трисвятое. Слава, и ныне: Пресвятая Троица: Господи, помилуй. (3) Слава, и ныне: Отче наш: Священник: Ибо Твоё есть Царство: Чтец: Аминь. Господи, помилуй. (3) Слава, и ныне: Придите, поклонимся: (3) И после возгласа иерей кадит Евангелие на аналое, иконы, весь храм и братию по чину.   Псалом 5: Глаголы моя внуши, Господи, разумей звание мое. Вонми гласу моления моего, Царю мой и Боже мой, яко к Тебе помолюся, Господи. Заутра услыши глас мой: Заутра предстану Ти, и узриши мя. Яко Бог, не хотяй беззакония, Ты еси, не приселится к Тебе лукавнуяй, ниже пребудут беззаконницы пред очима Твоима. Возненавидел еси вся, делающия беззаконие. Погубиши вся, глаголющия лжу, мужа кровей и льстива гнушается Господь. Аз же множеством милости Твоея вниду в дом Твой, поклонюся ко храму святому Твоему в страсе Твоем. Господи, настави мя правдою Твоею, враг моих ради исправи пред Тобою путь мой. Яко несть во устех их истины, сердце их суетно, гроб отверст гортань их, языки своими льщаху. Суди им, Боже, да отпадут от мыслей своих, по множеству нечестия их изрини я, яко преогорчиша Тя, Господи. И да возвеселятся вси, уповающии на Тя, во век возрадуются, и вселишися в них. И похвалятся о Тебе любящии Имя Твое. Яко Ты благословиши праведника, Господи, яко оружием благоволения венчал еси нас.    

http://pravmir.ru/posledovanie-sluzhby-r...

27. Понятие об ектениях При совершении Богослужения священник или диакон произносят ектении. Ектенией называется протяжно произносимое моление Богу о наших нуждах. Ектении бывают: великая, малая, сугубая и просительная Великая ектения заключает в себе двенадцать прошений. Она начинается такими словами: «Миром Господу помолимся»; после каждого прошения поют один раз «Господи помилуй». Малая ектения состоит из трех прошений и начинается такими словами: «Паки и паки миром Господу помолимся». Сугубая ектения называется так потому, что пение «Господи помилуй» усугубляется, т.е., увеличивается и поется три раза. Просительная ектения та, в которой вместо «Господи помилуй» поется «Подай Господи». После каждой ектении священник произносит особо положенный возглас. При произнесении каждого прошения ектении молящиеся полагают на себя крестное знамение сопровождая его малым поклоном Великая ектения так произносится: 1) Миром Господу помолимся! Этими словами верующие приглашаются помолиться Господу Богу, примирившись со всеми ближними. 2) О свышнем мире и спасений душ наших Господу помолимся. Этими словами просим о том, чтобы Господь примирился с нами грешными и спас наши души. 3) О мире всего мира, благостояний святых Божиих церквей и соединении всех. Господу помолимся Этими словами мы просим Бога послать мир и согласие всем людям, просим о благополучном состоянии Божиих церквей и о присоединении к Православной церкви всех отделившихся от нее. 4) О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь, Господу помолимся Этими словами мы молим Бога о сохранении храма, в котором находимся, и о всех тех, которые входят в него с благоговением и страхом Божиим. 5) О Святейшем Правительствующем Синоде, Господине нашем Преосвященнейшем (имя местного архиерея), честнем пресви- терстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех Господу помолимся Этими словами мы молимся о Святейшем Синоде. (Синод есть собрание архиереев, которое управляет всею Русскою церковью). Еще молимся о священниках, о диаконах, о чтецах и певцах и о служителях храма.

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Sokolov...

Новости Пасха. Воскресение Христово. Осталось 17 дней Честной Пояс Пресвятой Богородицы, панигер в монастыре Ватопед Честной Пояс Пресвятой Богородицы, панигер в монастыре Ватопед Наступает осень. Мы теряем силы... Пресвятая Богородица, Нас помилуй! Солнце красной розой Расцвело вдали. Обо мне, о грешнике, Бога умоли! Не цветок душистый, Что прильнул к садам, — Я Тебе Безропотно Жизнь Свою Отдам... Комментарии Всего комментариев: 22 2013/10/10, 09:18:27 Мир Дому Вашему Насельникам, Православной Братии, Молитвенникам, Старцам, Святой Горы Афон! В преддверии Праздника Покрова Пресвятой Владычицы Богородицы примите искренние поздравления, здравия, процветания Православия, мира, терпения, молитвенных подвигов, достатка, смирения, и простите нас грешных нарушающих Ваш покой уединения, мы миряне просим Молитв Ваших Келейных во здравие детей, внуков, помолитесь о заблудшем супруге моем Василии, простите согрешения , искренне сожалею о том, что и моя вина, не смогла его уберечь от мирских соблазнов, Господи вразуми Его и направь по пути праведному Православному и избавь Его от сетей лукавого, приведи к покаянию, прошу молитв о внуках моих Ефросиньи и Кирилле, о сыне Артемии, о дочерях Евгении и Александре, о сестре заблудшей Людмиле, о Владимире и Константине, о крестниках и сродниках, и о р.б. Тамаре низкий Вам земной поклон, и Слава Богу за Все, что мы в это время суетное можем к Вам обратиться за помощью Божьей помолиться за нас грешных уповающих на помощь, перед Всевышним Творцом и Покровительницей Владычицей Богородицей Святой Горы Афон. Храни Вас Господи на многая лета. р.б. Тамара Беларусь 2013/10/04, 15:42:04 Пресвятая Богородица прошу оберегать любимого Константина Ткаченко от всех бед и несчастий 2013/10/02, 07:46:38 Помоги вам Господи. С радостью смотрю на фотографию, на ваши лица и ваши простые улыбки. С радостью читаю ваши стихи. Храни вас Господи и помилуй. Галина 2013/10/01, 17:52:28 Пресвятая Богородица помилуй нас и прости все наши прегрешения.Ты все сама видешь-помоги.Устрой все как Сама пожелаешь.А я все от Тебя приму.

http://isihazm.ru/?id=384&sid=1&iid=1604

Разделы портала «Азбука веры» НА КРЕЩЕНИЕ ЧЕЛОВЕКОВ. Прокимен, глас 3: Господь просвещение мое и Спаситель мой,/кого убоюся? Стих: Господь защититель живота моего, от кого устрашуся? Апостол к римляном, зачало 91. ВО ВРЕМЯ БРАКА. Прокимен, глас 8: Положил еси на главах их венцы, от каменей честных,/живота просиша у Тебе, и дал еси им. Стих: Яко даси им благословение во век века, возвеселиши я радостию с лицем Твоим. Апостол к ефесеем, зачало 230. Аллилуиа, глас 5: Стих: Ты Господи сохраниши ны, и соблюдеши ны от рода сего и во век. НА ОСВЯЩЕНИЕ ЕЛЕА. Седмь иереев. Первый иерей глаголет: Прокимен, глас 1: Буди, Господи, милость Твоя на нас,/якоже уповахом на Тя. Стих: Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала. Апостол от Иаковля послания, зачало 57. Аллилуиа, глас 8: Милость и суд воспою тебе, Господи. Вторый иерей глаголет: Прокимен, глас 2: Крепость моя и пение мое Господь,/и бысть мне во спасение. Стих: Наказуя наказа мя Господь, смерти же не предаде мя. Апостол к римляном, зачало 116. Аллилуиа, глас 5: Милости Твоя, Господи, во век воспою. Третий иерей глаголет: Прокимен, глас 3: Господь просвещение мое и Спаситель мой,/кого убоюся? Стих: Господь защититель живота моего, от кого устрашуся? Апостол к коринфяном, зачало 153. Аллилуиа, глас 2: На Тя, Господи, уповах, да не постыжуся во век. Четвертый иерей глаголет: Прокимен, глас 4: Воньже аще день призову Тя,/скоро услыши мя. Стих: Господи, услыши молитву мою, и вопль мой к Тебе да приидет. Апостол к коринфяном, зачало 182 от полу. Аллилуиа, глас 2: Терпя потерпех Господа, и внят ми. Пятый иерей глаголет: Прокимен, глас 5: Ты, Господи, сохраниши ны, и соблюдеши ны/от рода сего, и во век. Стих: Спаси мя, Господи, яко оскуде преподобный. Апостол к коринфяном, зачало 168. Аллилуиа, глас 5: Милости Твоя, Господи, во век воспою. Шестый иерей глаголет: Прокимен, глас 6: Помилуй мя, Боже,/по велицей милости Твоей. Стих: Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Апостол к галатом, зачало 213.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/prokimeni...

Содержание Ектения великая Диакон: Миром Господу помолимся.   Хор: Господи, помилуй. (На каждое прошение)  Тебе, Господи. Аминь. Первый изобразительный антифон Б лагослови, душе моя, Господа. Благословен еси, Господи. Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя Имя святое Его. Б лагослови, душе моя, Господа, и не забывай всех воздаяний Его. О чищающаго вся беззакония твоя, исцеляющаго вся недуги твоя. И збавляющаго от истления живот твой, венчающаго тя милостию и щедротами. И сполняющаго во благих желание твое: обновится, яко орля, юность твоя. Щ едр и милостив Господь, долготерпелив и многомилостив.   Б лагослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя Имя святое Его. Благословен еси, Господи. Ектения малая Диакон: Паки и паки, миром Господу помолимся.   Хор: Господи, помилуй. (На каждое прошение)   Тебе, Господи. Аминь. Второй изобразительный антифон Х вали, душе моя, Господа. Восхвалю Господа в животе моем,  пою Богу моему, дондеже есмь. Н е надейтеся на князи, на сыны человеческия, в нихже несть спасения. И зыдет дух его, и возвратится в землю свою: в той день погибнут вся помышления его. Б лажен, емуже Бог Иаковль помощник его, упование его на Господа  Бога своего. С отворшаго небо и землю, море и вся, яже в них. Х ранящаго истину в век, творящаго суд обидимым, дающаго пищу алчущим. Г осподь решит окованныя, Господь умудряет слепцы. Г осподь возводит низверженныя, Господь любит праведники. Г осподь хранит пришельцы, сира и вдову приимет, и путь грешных погубит.   В оцарится Господь во век, Бог твой, Сионе, в род и род. Песнь Господу Иисусу Христу С лава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.   Е динородный Сыне и Слове Божий, Безсмертен Сый и изволивый спасения нашего ради воплотитися от Святыя Богородицы и Приснодевы Марии, непреложно вочеловечивыйся, распныйся же, Христе Боже, смертию смерть поправый, Един Сый Святыя Троицы, спрославляемый Отцу и Святому Духу, спаси нас. Ектения малая Диакон: Паки и паки, миром Господу помолимся.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/2...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010