2   1 й, уллы Ийемиз Ийса Масиха исеними бар сизлер адамларды алаламалар. 2 Егер сизлерди жыйналысыыза алтын жзикли, снли кийимлер кийген бир адам менен жупыны кийим кийген бир жарлы адам келсе, 3 сизлер снли кийим кийген адама рмет крсетип: «Сиз бул жерге, жасы жерге отыры», ал жарлы адама болса: «Сен ана жерде тур» ямаса: «Ая бетимде отыр» деселер, 4 араызда алалы жасап, жаман нийетли ким болып алмайсызлар ма? 5 ула салылар, сйикли удай бул дньяда жарлы боланларды исенимде бай м зин сйгенлерге еткен Патшалыыны мийрасхорлары ушын таламады ма? 6 Бира сизлер жарлыны бийабырай ылдыыз-о. Сизлерге зулымлы жасап атыран байлар емес пе? Сизлерди кимханалара сйреп апаратуын да байлар емес пе? 7 Сизлерге берилген дирли атты маза да олар емес пе? 8 Мухаддес «зиди сйгени сыялы, жаныдаы адамды да сй» , – деген баслы нызамды аыйаттан орынласалар, жасы ыласызлар. 9 Бира адамларды алаласалар, гна ислеп атыран боласызлар м Мухаддес Нызам алдында жынаятшы сыпатында жазаланасызлар. 10 йткени ким де ким Мухаддес Нызамды толыы менен орынлап, тек бир нрседе айыплы болса, ол пткил Мухаддес Нызама арсы гнакар болады. 11 Себеби «Неке адаллыын бузба» , – деген удай, «Адам лтирме» , – де деген. Егер сен неке адаллыын бузбаса да, бира адам лтирсе, Мухаддес Нызама арсы жынаятшы боласа. 12 Азатлы нызам бойынша ким етилетуынлар сыялы сйлелер м ис тутылар. 13 йткени ким – реимсиз адама реимсиз. Ал реим кимнен стин.   Исеним м ислер   14 егер ким де ким исеними барлыын айтып, жасы ислер ылмаса, не пайдасы бар? Бундай исеним оны утара ала ма? 15 Бир ер ямаса аял жалааш алып, кнделик азыына зар болса, 16 араыздаы бирииз олара: «Аман-есен бары, жылыны м тойы» десе, бира денесине керекли затлар бермесе, буннан не пайда? 17 Сол сыялы, ислерсиз исеним де з-зинен ли. 18 Бира «Сени исеними бар, мени ислерим бар. Маан ислерсиз исенимиди крсет, ал мен саан исенимимди ислерим аралы крсетейин», – дейди. 19 Сен удайды жалыз екенине исенесе бе? Жасы ыласа. Жинлер де буан исенип, алтырасады. 20 й, аылсыз адам, ислерсиз исенимини пайдасыз екенин лейсе бе? 21 Бабамыз Ибрайым улы Ысаты урбанлы шалынатуын орына баышлап, ислери менен аланбады ма? 22 Крип тураныдай, исеними оны ислери менен рекет етти. Исеними ислери менен кмал тапты. 23 Солай етип, «Ибрайым удайа исенди м сол себепли аланды» , – деп жазылан Мухаддес орынланып, ол удайды досты деп аталды. 24 Крип турсызлар, адам тек исеними менен емес, ислери менен аланады. 25 Сол сыялы, жансызларды абыл етип, оларды баса жолдан жиберген бузы аял Рааб та з ислери менен аланбады ма? 26 дене ли боланы сыялы, ислерсиз исеним де ли.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   Хотящие вести жизнь свою благочестно шествуют незаблудно прямым путем, повинуясь слову Апостола, который говорит: не упивайтеся вином, в немже есть блуд (Еф. 5:18). Еще: пияницы... Царствия Божия не наследят (1 Кор. 6:10). И опять: питающаяся пространно (подгуливающая вдовица) жива умерла (1 Тим. 5:6). И наводит: не бывайте несмысленни, но разумевайте, что есть воля Божия (Еф. 5:17). Все срамные страсти распложаются от пьянства. Как и Давид говорит: нощь просвещение в сладости моей (Пс. 138:11); то есть ночь была вокруг меня, бедного, а я того не ведал, почитая светом сласть, тогда как она есть ночь. Мрак и тьма — время пьянствующих, по Апостолу (1 Сол. 5:7). Историю о дщерях Лота я охотно пройду молчанием. Но Господь, подтверждая предлагаемую истину, всем заповедует, говоря: внемлите себе, да не когда отягчают сердца ваша объядением и пиянством (Лк. 21:34). Ему слава во веки веков. Аминь. О воздержании слово инока Антиоха    Воздержание всем приличествует, но наипаче тем, которые возжелали благоугождать Богу. Воздержание же разумеем не в отношении только к яствам, но вообще — во всем, то есть удаление от всего запрещенного. Итак, взявшему подвиг воздержания должно воздерживаться от всего, по Апостолу (1 Кор. 9:25). Как, когда у человека отнят будет какой-либо член, весь вид тела становится не благообразным, так и недостаток одной какой-либо из части воздержания уничтожает все его благолепие. Почему нам надлежит трудолюбно возделывать не телесные только добродетели, но и те, которые могут очищать внутреннего нашего человека. Ибо дело воздержания — удаляться от всякой неразумной сласти и ничего не делать не по указанию заповедей Божиих. Воздержание есть узда, сдерживающая стремление похотной части души к яствам, стяжаниям и славе. И нет возможности родиться в нас чему-либо другому без терпения и всестороннего воздержания. В терпении вашем стяжите души ваша, внушает Господь (Лк. 21:19). Желающий исправно вести дело воздержания часто должен молиться. Апостол говорит даже: непрестанно молитеся (1 Сол. 5:17). Молитва и воздержание отдаляют ум от мирских сластей и избавляют от всякого злого их влияния. Под плотию и кровию разумел Апостол плотские страсти, увлекающие ум и к мудрованиям плотским, когда говорил, что плоть и кровь Царствия Божия наследити не могут (1 Кор. 15:50). Эта плоть есть пища демонов. Почему измождающий плоть воздержанием заставляет голодать демонов и отнимает у них силу с успехом вести против себя брань.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/4130...

24 Бира патша Орнана: – Я, болмайды! Буларды толы унын тлеп, сатып аламан. Саан тийисли нрселерди Жаратан Ийеге усынбайман. Тегин нрсени жандырылатуын урбанлы етип усынбайман, – деди. 25 Солай етип, бул жер ушын Орнана алты жз шекел алтын тледи. 26 сол жерге Жаратан Ийеге арнап урбанлы орын урып, жандырылатуын урбанлылар м урбанлыларын берди. Ол Жаратан Ийеге жалбарынды м Жаратан Ийе урбанлы орындаы жандырылатуын урбанлыа аспаннан от жиберип, оан берди. 27 Буннан кейин, Жаратан Ийе периштеге ылышын ынабына салып буйырды. Периште буйрыты орынлады. 28 ебус халынан болан Орнанны ырманында Жаратан Ийени зине бергенин кргенде, ол жерде урбанлылар шалды. 29 Шлде Жаратан Ийеге арнап урдыран шатыр м жандырылатуын урбанлы берилетуын урбанлы орын сол Гибондаы орнында еди. 30 Бира Жаратан Ийени периштесини ылышынан оранлытан, удайды еркин ушын ол жерге бара алмады.   22   1 Сонда «удай Ийени Ибадатханасы да, Израил ушын жандырылатуын урбанлы орын да усы жерде болады», – деди.   Ибадатхана ушын таярлылар   2 Израилда жасайтуын келгиндилерди ммесин буйырды. удайды Ибадатханасын ушын, оларды арасынан тасларды кесетуын м жонатуын адамларды тайынлады. 3 есиклерини шегелери м азы шегелер ушын кп мударда темир таярлап ойды. Таярланан оланы да кплиги соншелли, оны салмаын ммкин емес еди. 4 Жне де, ол сансыз кедр аашын да жыйнап ойды. йткени сидонлылар менен тирлилер кп мударда кедр аашын келген еди. 5 «Улым Сулайман жас м тжирийбесиз. Ал Жаратан Ийеге арнап урылатуын Ибадатхана жд болып, даы барлы халылара керек. Сонлытан оны урылысы ушын таярлы крип оя берейин», – деди. Солай етип, лмесинен алдын Ибадатхана ушын лкен таярлылар крди. 6 улы Сулайманды асына шаырып алды м оан Израилды удайы Жаратан Ийе ушын Ибадатхана тапсырып, 7 былай деди: «Улым, мен удайым Жаратан Ийеге арнап, Ибадатхана леген едим. 8 Бира Жаратан Ийе маан былай деди: „Сен лкен атнасып, кп ан ткти. Мени алдымда жерге кп ан тккени ушын, Мени атыма арнап Ибадатхананы сен урмайса. 9 Бира сеннен тынышлыты сйетуын бир ул Мен оны дгерегиндеги барлы душпанларынан утарып, ртке еристиремен. Оны аты Сулайман болады. Оны Израила тынышлы м аман-есенлик инм етемен. 10 Мени атыма арнап Ибадатхананы ол урады. Ол Маан ул болады, Мен де оан ке боламан. Оны Израил стинен уратуын патшалы тахтын мгиге беккемлеймен“.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

24 Ол атты баырып: «Ибрайым ата, маан реим ете гр! Лазарды жибер, ол бармаыны ушын басып, мени тилиме тамызсын. Себеби мен бул от ишинде атты ыйналып атырман», – депти. 25 Бира Ибрайым оан: «Балам, сен мириде тек жасылы кргениди, ал Лазарды жаманлы кргенин умытпа. Енди болса, ол бул жерде жубаныш ал сен ыйналып атырса. 26 Буны стине, сизлер менен бизлерди арамыза лкен туыйы орнатылан. Сонлытан бул жерден сизлерге тпекши боланлар те алмайды м ол жерден де бизлерге еш ким те алмайды», – депти. 27 Сонда бай адам: «Ата, олай болса, сеннен тинемен, Лазарды мени кемни йине жибер. 28 йткени мени бес аа-иним бар. Олар да бул азап шегетуын жерге ушын ол барып, оларды ескертсин», – депти. 29 Бира Ибрайым оан: «Оларда м баса пайамбарларды бар-о. Оларды тыласын», – депти. 30 Ал бай адам: «Я, Ибрайым ата! Бира егер лгенлерди тирилип олара барса, етеди», – депти. 31 Сонда Ибрайым оан: «Егер менен пайамбарларды тыламаанда, лгенлерди тирилсе де, исенбейди», – деп берипти.   17   Кеширим, исеним м хызмет аында   1 Ийса з шкиртлерине жне былай деди: – Адамларды гнаа нрселерди сзсиз. Бира олар ким аралы келсе, сол адам сирет шегеди! 2 Ол адамны мына кишкенелерди азыранынан гре, мойнына дигирман тасы байланып, теизге таслананы оан жасыра болар еди. 3 Абайлы болылар! Егер саан арсы гна ислесе, оан жаса. Егер гнасын мойынласа, оны кешир. 4 Егер ол саан арсы бир кнни ишинде жети рет гна ислесе, жети рет те саан келип: «Гнамды мойынлайман» десе, оны кешир. 5 Сонда елшилер Ийемиз Ийсаа: – Исенимимизди арттыр, – деди. 6 Ийемиз былай деди: – Егер исенимииз ышыл туымдай ана болса да, бул тут аашына: «Тамыры менен опарылып, теизге отырызыл», – деселер, ол сзиизди тылайды. 7 Араызда айсы бириизди жер айдап ямаса мал баып жрген хызметшиси даладан айтанда, оан: «Тез келип, дастурхана отыр», – дейди? 8 Керисинше, оан: «Мени кешки таярла, белиди ишип-жеп боланымша, маан хызмет ет. Соынан зи ишип жейсе», – деп айтпай ма? 9 Буйыранын орынлааны ушын хызметшисине миннетдаршылы билдирер ме екен? 10 Сол сыялы сизлер де злериизге буйырыланны ммесин орынлааннан со: «Бизлер арзымайтуын уллармыз, тек ана орынлады», – делер.   кесел болан он адамны шыпа   11 Ийса Ерусалимге баратырып, Самария м Галила лкелери арасындаы шегара жерлер аралы жрди. 12 Ол бир кирип киятыранда кесел болан он адам гезлести. Олар узата турып, 13 атты – Устазымыз Ийса, бизлерге реим ет! – деди. 14 Ийса оларды крип: – Барып, злериизди крсетилер, – деди. Олар кетип баратыранда кеселден жазылып кетти. 15 Оларды ишиндеги зини шыпа тапанын крип, блент пенен удайды алыслап, айтып келди де, 16 Ийсаны аяына жыылып, Оан миннетдаршылы билдирди. Бул адам самариялы еди. 17 Сонда Ийса: – Шыпа тапан он адам емес пе еди? алан тоызы аята? 18 удайа алыс ушын, мына шет еллиден баса еш ким айтып келмеди ме? – деди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

3) За умерших: а) возможно и б) должно молиться: а) Лк. 20:38 ; Рим. 14:8–9 ; б) Иак. 5:16 ; Еф. 6:18 ; 1Тим. 2:1 ; 1Кор. 13:8 ; 1Иоан. 3:10–18 . 4) Св. Писание учит о частном, предварительном суде: Сир. 11:26 ; Евр. 9:27  и суде всеобщем, окончательном: Мф. 24:29–30 ; 2Фес. 1:9–10 ; Мф. 13:41; 2Фес. 2:1–12 ; Мф. 25:31–46. 5) До всеобщего суда души праведных, не испытывая полного блаженства, находятся в раю: Прем. Сол. 3:1–4; Сир. 1:13 ; Лк. 23:43 ; 2Кор. 5:6–8 ; Фил. 1:23 , а души грешников, не испытывая полного мучения, в томительном ожидании своей окончательной участи, находятся в аду: Прем. Сол. 3:18–19; Лк. 12:4–5; 16:22–24 ; 1Петр. 3:18–20 ; От. 20:13. 6) Пропасть между адом и раем существовала только в Ветхом Завете, до пришествия Спасителя мира: Лк. 16:29; 16:16 ; 1Петр. 3:18–20 ; Еф. 4:8 ; Мф. 28:18; От. 1:18; Мф. 21:22; Иоан. 14:13–14 ; 1Кор. 15:53–55 . 7) Об умерших творили молитвы и милостыни в Ветхом Завете: Втор. 26:13–14 ; Сир. 7:36 ; Иер. 16:7 ; Тов. 4:17 ; Вар. 3:4–6 ; 2Мак. 12:39–45 ; Руфь 2:20 . 8) Основания молитв за умерших в Новом Завете: Лк. 20:38 ; Рим. 14:8–9; 8:15–16 ; Иоан. 14:13–14 ; Иак. 5:16 ; Еф. 6:18 ; 1Тим. 2:1 ; 1Иоан. 3:10 ; 1Кор. 13:8 . 9) Нельзя молиться только за согрешающих грехом к смерти: 1Иоан. 5:16 ; Рим. 6:16 , за хулителей Св. Духа: Мф. 12:31–32, за произвольно согрешающих и не почитающих за святыню Кровь Завета: Евр. 10:26–29 и за самоубийц: Канонич. ответы Св. Тимофея, еп. Александрийского, вопрос 14–й. 10)  Закон любви и наше сердце не осуждают нас за молитвы об умерших и дают надежду на их помилование: Гал. 5:22–23 ; 1Иоан. 3:21–22 . 11)  Не молящиеся за умерших не имеют любви Божьей, поэтому они – не дети Божьи, а дети диавола 1Иоан. 3:10,14,18 . О спасающей благодати Божьей «Благодатью вы спасены через веру, и сие не от вас, Божий дар: не от дел, чтобы никто не хвалился» ( Ефес. 2:8–9 ). «Мы веруем, что благодатью Господа Иисуса Христа спасемся» ( Деян. 15:11 ).                                      Спасение человека–грешника совершается с двух стороны со стороны человека и со стороны Бога. Вследствие испорченности своей природы, поврежденной прародительским грехом, слабости и ничтожности сил своих, павший человек не может сам себя спасти; спасти его может только Творец его. Но и Бог спасает человека не насильно, не без его желания. Человек создан со свободной волей, почему в деле спасения ему предоставлен свободный выбор: «Он от начала сотворил человека и оставил его в руке произволения его. Если хочешь, соблюдешь заповеди и сохранишь благоугодную верность. Он предложил тебе огонь и воду: на что хочешь, прострешь руку свою. Перед человеком жизнь и смерть, и чего он пожелает, то и дается ему» ( Сир. 15:14–17 ; Втор. 30:19 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Kalnev/...

  Йосияны лими   20 Бул со, Йосия Ибадатхананы тртипке келтирип боланда, Мысыр патшасы Нехо ушын Евфрат дрьясы бойындаы Каркемиш аласына келди. Патша Йосия да Нехоа арсы жрис ылды. 21 Бира Нехо Йосияа елшилери аралы мына хабарды жиберди: «й, Яуда патшасы! Мени менен не жумысы бар? Бгин саан арсы емес, ал зим менен урысатуын патшалыа арсы урыса шытым. удай маан буйырды, Ол мен трепте. Сонлытан Оан арсы шыпа, болмаса набыт боласа». 22 Бира Йосия Нехо менен кешпей, кийимлерин згертти. удайды Нехо аралы айтан сзлерине де ула салмай, Мегиддо ойпатлыында Нехо менен урыса киристи. 23 Сол жерде садашыларды оы патша Йосияа тийип, ол хызметшилерине: «Мени алып кетилер, мен жараатландым», – деди. 24 Хызметшилери Йосияны арбасынан алды да, баса арбаа мингизип, Ерусалимге алып келди м ол сол жерде айтыс болды. Оны ата-бабаларыны бирине жерледи. Пткил Яуда м Ерусалим халы ол ушын айтып жылады. 25 Еремия пайамбар Йосияа арнап жырын шыарды. Усы кнге дейин осышылар Йосияны жырлары аралы еске алады. Бул Израилда дстрге айланып, олар китабына киргизилген. 26 Йосияны баса ислери, Жаратан Ийени Нызамында жазыланлара сай алып баран ийгиликли ислери, 27 мме басынан аяына шекем Израил м Яуда патшаларыны жылнама китабында жазылан.   36   Яуда патшасы Еоахаз   1 Яуда халы кеси Йосияны орнына улы Еоахазды Ерусалимде патша етип ойды. 2 Еоахаз жигирма ш жасында патша болып, Ерусалимде ш ай патшалы етти. 3 Мысыр патшасы Нехо оны Ерусалимде тахттан тсирип, Яуда елине жз талант гмис м бир талант алтын салы салды. 4 Мысыр патшасы Нехо Яуда м Ерусалим тахтына Еоахазды жаасы Элякимди отырызды м атын згертип, Еояким деп ойды. Ал Еоахазды болса, Мысыра алып кетти.   Яуда патшасы Еояким   5 Еояким жигирма бес жасында патша болып, Ерусалимде он бир жыл патшалы етти. Ол удайы Жаратан Ийени нзеринде жаман болан ислерди иследи. 6 Бабилон патшасы Набуходоносор Еоякимге жим жасады м оны ола кисенлер менен кисенлеп, Бабилона алып кетти. 7 Ол Жаратан Ийени Ибадатханасындаы бир анша буйымларды алып кетип, Бабилондаы зини бутханасына ойды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  асы   16 Жаратан Ийени асына арналан урбанлы биринши айды он тртинши кни шалынсын. 17 Он бесинши кни жети кнлик байрам басланады, сизлер усы жети кн ашытысыз нан керек. 18 Байрамны биринши кни мухаддес жыйналыс ылы, кнделикли жумысыызды ислеме. 19 Жаратан Ийе ушын жандырылатуын урбанлы етип еки буа, бир ошар м бир жасардан болан жети еркек толы усыны. Бул ммеси минсиз болсын. 20 р бир буа менен бирге лле садаасы етип, зйтн майы араластырылан оннан ш эфа сапалы ун, р бир ошар менен бирге оннан еки эфа сапалы ун, 21 р бир толы менен бирге оннан бир эфа сапалы уннан алып кели. 22 злериизди гнадан ушын гна урбанлыы етип бир теке усыны. 23 Буларды р кни азанда усынатуын жандырылатуын урбанлыыыз бенен бирге усыны. 24 Солай етип, Жаратан Ийеге хош ийисли сый етип, жети кн р кни ас садаасын усыны. Буны кнделикли жандырылатуын урбанлы пенен ишимлик садаасынан тысары усыны. 25 Жетинши кни мухаддес жыйналыс ылып, кнделикли жумысларыызды ислемелер.   птелер байрамында берилетуын урбанлылар   26 Дслепки нимди нышанлайтуын птелер байрамында Жаратан Ийеге таза бийдай зртинен садаа усынаныызда, мухаддес жыйналыс ылы. Сол кни кнделикли жумысларыызды ислемелер. 27 Жаратан Ийеге хош ийисли сый ушын еки буа, бир ошар м бир жасардан болан жети еркек толыны жандырылатуын урбанлы етип усыны. 28 Бул урбанлылара осып белгиленген мударда зйтн майы араластырылан сапалы уннан лле садаасы етип усыны: р бир буа менен оннан ш эфа ун, ошар менен оннан еки эфа ун, 29 р бир толы менен оннан бир эфа ун. 30 злериизди гнадан ушын бир теке усыны. 31 Бул урбанлыларды м оан осып берилетуын ишимлик садааларын кнделикли жандырылатуын урбанлы пенен лле садаасынан тысары усыны. урбанлыа алып келетуын минсиз болсын.   29   Крнай байрамы   1 Жетинши айды биринши кни мухаддес жыйналыс ылы, кнделикли жумысларыызды ислеме. Сол кни сизлер ушын крнай шертилетуын кн болсын. 2 Жаратан Ийеге ийисли сый ушын минсиз бир буа, бир ошар м бир жасардан болан жети еркек толы жандырылатуын урбанлы етип усыны. 3 Буа менен бирге лле садаасы ушын зйтн майы араластырылан оннан ш эфа сапалы ун, ошар менен бирге оннан еки эфа сапалы ун, 4 р бир толы менен бирге оннан бир эфа сапалы ун алып кели. 5 злериизди гналардан ушын гна урбанлыы етип бир теке усыны. 6 аыйда бойынша р бир айда м кнделикли берилетуын жандырылатуын урбанлы пенен ишимлик садаасы м лле садаасынан тысары усыларды урбанлыа бери. Булар – Жаратан Ийеге хош ийисли сый болады.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Вследствие сего у него жизнь духовная совершенно поглощает жизнь плотскую и душевную. Он прославляет Бога в душе и телеси своем (1 Кор. 6:20); у него все производится в духе и духом; служит он Богу и работает духом и в обновлении духа (Рим. 1:9; 7:6; Флп. 3:3), тщанием он неленив от того, что горит духом (Рим. 12:11); ходит духом и похотей плотских не совершает (Гал. 5:16); сеет в духе (Гал. 6:8); исполняется духом (Еф. 5:18); к слушанию истины преклоняется духом (1 Пет. 1:22). Отчего так? Христианин ходит духом оттого, что живет духом (Гал. 5:25), что Дух Божий живет в нем (Рим. 8:9; 1 Кор. 3:16); что он стал храмом живущего в нем Духа Святаго, напоился Духом (1 Кор. 12:13; 1 Кор. 3:16; Еф. 2:22). Сей Дух, пришедши через слово, разделившее душу и дух, высвободил сей последний из теснивших его душевно плотских уз, ибо где Дух Господень, там свобода (2 Кор. 3:17), и тем положил начало новой, духовно благодатной жизни (Рим. 8:23). С таким обручением духа (2 Кор. 1:22) зреет потом потаенный сердца человек в неистлении кроткого и молчаливого духа (1 Пет. 3:4). Христианин больше и больше утверждается Духом Божиим — во внутреннем человеке; вселяется верою Христос в сердце его, в любви вкореняемое и утверждаемое (Еф. 3:16), ибо прилепляяйся Господу един дух есть сГосподем (1 Кор. 6:17); почему вышних ищет, идеже есть Христос одесную Бога седя, горняя мудрствует, а не земная, и живот его сокровен есть со Христом в Боге (Кол. 3: 1, 3). Отсюда видно, что истинный христианин и нехристианин, или христианин ложный, по составным частям существа человеческого состоит в противоположности. Что у одного первое, то у другого последнее. У того первое — дух, у сего он заглушён; у того первое — плотяность, у сего она отрицается, подавляется, распинается, умерщвляется. Средняя душа подчиняется, очевидно, господствующему: у одного — духу, у другого — телу. Посему истинное соотношение частей существа человеческого: совершенный дух, душа и тело (1 Сол. 5:23) — есть только у тех, кои соделались Христовыми. В них, следовательно, и истина человеческого существа; вне же христианства не истина, а ложь — как бы призрак человека.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=861...

   I. В св. Писании это блаженство -    1) Прямо называется вечным. И именно: а) вечным животом: и аз живот вечный дам им и не погибнут во веки, и не восхитит ux никтоже от руки моея (Иоан. 10:28; снес. 3, 16); аз есмь воскрешение и живот: веруяй в мя, аще и умрет, оживет; и всяк живый и веруяй в мя, не умрет во веки (11, 25. 26; снес. 8, 51; 1 Кор. 15:26); и сие есть обетование, еже сам обеща нам, живот вечный (1 Иоан. 2:25; снес. Тит. 1:2); и идут… праведницы в живот вечный (Матф. 25:46); б) вечным царством Иисуса Христа: сице бо обильно приподастся вам вход в вечное царство Господа нашего и Спаса Иисуса Христа (2 Петр. 1:11); в) вечным спасением: аще и Сын бяше, обаче навыче от сих, яже пострада, послушанию: и совершився бысть всем послушающим его виновен спасения вечнаго (Евр. 5:8. 9); г) вечным наследием: сего ради новому завету ходатай есть, да смерти бывшей, во искупление преступлений бывших в первом завете, обетование вечнаго наследия приимут званнии(9, 15); д) вечною славою в противоположность временным страданиям и печалям: Бог всякия благодати, призвавый вас в вечную свою славу о Христе Иисусе, мало пострадавшия, той да совершит вы, да утвердит, да укрепит, да оснует (1 Петр. 5:10); еже бо ныне легкое печали нашея, по преумножению в преспеяние тяготу вечныя славы соделовает вам: не смотряющим вам видимых, но невидимых: видимая бо временна, невидимая же вечна (2 Кор. 4:17. 18).    2) Представляется под такими образами, которые показывают, что оно никогда не будет иметь конца. Предетавляется — а) как сокровище неоскудевающее на небеси: сотворите себе влагалища не ветшающа, сокровище неоскудеемо на небесех, идеже тать не приближается, ни моль растлевает (Лук. 12:33; снес. Матф. 6:20); б) как пребывающее, постоянное имение на небеси: узам моим спострадасте и разграбление имений ваших с радостию приясте, ведяще имети себе имение на небесех пребывающее и лучшее (Евр. 10:34); в) как наследие нетленное и неувядаемое: благословен Бог и Отец Господа нашего Иисуса Христа, иже по мнозей своей милости порождей нас, во упование живо воскресением Иисус Христовым от мертвых, в на-следие нетленно и нескверно и неувядаемо, соблюдено на небесех вас ради (1 Петр. 1:3. 4); г) как неувядаемый венец славы: явльшуся пастыреначальнику, приимете неувядаемый славы венец (- 5, 4); д) как всегдашнее пребывание со Христом: и тако всегда с Господем будем (1 Сол. 4:17; снес. Иоан. 12:26; 17, 24; Рим. 8:17. 29. 30).

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/3597...

  См. Bauckham R. God Crucified and Other Studies on the New Testament " s Christology of Divine Identity. London: Cambridge, 2009. 1 Ен. 5:1-3; Кн. Юб. 2; 4Q422 1.i.6-12; 4Q504 viii.1-8; 11Q5 xxvi.9-15; 1QH ix.7-10. 1 Ен. 10:4-12; 16.1; 19.1; 22.4-11; 25.4; 45.2; 54.5-10; 84.4; 90.19-27; 94.9; Пс. Сол. 15:12. Пс. 66:4; 1QS iii.11; 1QS x.1-3; 4Q400-407; 11Q17; 4Q503; 1 Ен. 39:9, 12-13; 40:3-4; 57:3, 2 Ен. 66:4, 5. Hengel M. “ Sit At My Right Hand !”. The Enthronement Of Christ At The Right Hand Of God And Psalm 110:1 // Studies In Early Christology . Edinburgh : T & T Clark, 1995. P. 119-225. Hay D.M. Glory at the Right Hand: Psalm 110 in Early Christianity//SBLMS 18. Nashville: Abingdon Press, 1973. См.: Hurtado L.W. Revelatory Experiences and Religious Innovation in Earliest Christianity//Journal of Religion 80, 2000. P. 183-205. Единственным исключением является видение Стефана, в котором Сын Человеческий описывается как стоящий одесную Бога (Деян. 7:55). Учитывая, что в новозаветных текстах Христос описывается как сидящий одесную Бога, очевидно, что в данном случае Его положение не случайно и подразумевает вынесение осуждения несправедливым судьям Стефана по аналогии с Пс. 81:1, где Бог встает в сонме судей. См. Bauckham R. The Throne of God and the Worship of Jesus//The Jewish Roots of Christological Monotheism. P. 62. Ibid. P. 64, 65.   Ibid. P. 66,67. Ibid. P. 53. Букв. «во имя Иисуса» (греч. «εν τω ονοματι Ιησου»). Здесь «имя» Иисуса – Господь, как следует из 9 и 11 стиха. Ап. Павел заменяет здесь фразу «передо Мной» из Ис. 45:23 на «во имя Иисуса», сохраняя тот же смысл, что и в Ис. 45:23: признание всеми Иисуса как Господа в акте преклонения перед Ним. См. употребление этого выражения «во имя» в LXX: Пс. 43:9; 62:5, 104:3; 3 Цар 8:44, 18:24-26, 4 Цар. 5:11. Bauckham R. The Worship of Jesus in Philippians 2:9-11//Ralph P. Martin, Brian J. Dodd. Where Christology Began: Essays on Philippians 2. Westminster: John Knox Press, 1998. P. 130-132. В литературе эпохи Второго Храма слово Господь использовалось на иврите, арамейском и греческом языках как нормативный заменитель тетраграммы – священного Имени ЙХВХ. См.: Joseph A. Fitzmyer. To Advance The Gospel. New Testament Studies. Second Edition. Michigan/Cambridge: Grand Rapids, 1998. P. 222, 223.

http://bogoslov.ru/article/6025041

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010