11 Иссахар м Ашер тийисли жерлердеги Бейт-Шеан м оны Иблеам м оны Дор, яный Нафат-Дор халы м оны Эн-Дор халы м оны Таанах халы м оны Мегиддо халы м оны Менашше тийисли еди. 12 Деген менен, Менашшени урпалары бул алаларды ола киргизе алмады. Себеби кенаанлылар сол жерлерде арар еткен еди. 13 Израиллылар кшке толанда, кенаанлыларды ерксиз хызметшиге айландырды, бира оларды толы шыармады.   Эфрайым м Менашше лкенирек жер   14 Бир кни Юсупти урпалары Ешуаа келип: – Не ушын бизлерге тек бир мрте шек таслап, бир лес жер берди? Жаратан Ийе бизлерди жарылаанлытан, бизлер жд кппиз, – деди. 15 Ешуа олара: – Сизлер соншелли кп болсаыз м сизлерге Эфрайымны лкеси тарлы етип атыран болса, перизлер м рефаларды жерлериндеги тоайларды злериизге жер ашып алылар, – деп берди. 16 Юсупти урпалары Ешуаа: – жерлер бизлерге жетпейди. Бира Бейт-Шеан менен оны м Изреел ойпатлыында жасайтуынларды, яный сол жерде жасайтуын барлы кенаанлыларды темир арбалары бар-о, – деди. 17 Ешуа Юсупти уллары Эфрайым менен Менашшени урпаларына былай деди: – Сизлер кп санлы м кшлисиз. Сизлер тек бир лес пенен алмайсызлар. 18 жерлер м ондаы тоайлылар да сизлердики болады. Сизлер тереклерди тазаласалар, ол жерлер толыы менен сизлердики болады. Кенаанлылар кшли болса да, оларды темир арбалары болса да, сизлер оларды шыарасызлар.   18   алан жерлерди   1 Елди ола киргизгеннен со, пткил Израил жмийети Шилода бир жерге топланды. Олар сол жерде шатырын урды. 2 Деген менен, оларды арасында жерден елеге дейин з лесин алмаан жети бар еди. 3 Сонда Ешуа израиллылара былай деди: – Ата-бабаларыызды удайы, Жаратан Ийени сизлерге берген жерлерин ола ашана шекем кешиктиресизлер? 4 р ш адамнан сайлап алылар. Мен оларды елди кзден ткизип ушын жибережапан. Олар лес етип алатуын жерлерини шегараларын белгилейди м оларды жазып, маан айтып келеди. 5 Олар бул жерлерди жети блекке блсин. Яуда убла блектеги, Юсуп ара блектеги з жерлеринде алсын. 6 Жерди жети блекке блип, жазаныыздан кейин, маан алып келилер. Мен бул жерде, удайымыз Жаратан Ийени алдында сизлер ушын шек таслайман. 7 Лебийлилерге келсек, оларды сизлерди араызда леси жо. Оларды леси – Жаратан Ийе ушын хызметин ибарат. Ал Гад м Рубен менен Менашше ярымы Иордан дрьясыны шыыс трепинде злерини лес жерлерин алан еди. Сол жерлерди олара Жаратан Ийени улы берген еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

18 Та атанда, Петрге не боланын тсинбей, скерлер атты албырасты. 19 ирод Петрди излетти. Таба алмааннан со, тутып, оларды буйырды.   ирод патшаны лими   Буннан со, ирод Яудиядан Кесарияа кетип, бир анша сол жерде алды. 20 Ол Тир м Сидон турынларына рли еди. Сонда олар з ара келисип, ирода келди. Патшаны исенимли хызметшиси Бластусты з треплерине сорады. йткени оларды лкесини патшаны лкесинен резли еди. 21 Белгиленген кнде патшалы липасларын кийген ирод тахтына отырды да, халыа сз сйледи. 22 Сонда халы: «Бул адамны емес, удайды – деп баырысты. 23 Сол Ийемизди бир периштеси иродты урып жиберди. Себеби ол удайа керек болан даты зи алан еди. Сонда оны денесин уртлар кемирип, ол жан тапсырды. 24 Ал удайды сзи жайылып, саны арта берди. 25 Тапсырманы орынлаан Барнаба менен Саул Марк деп аталатуын Юханды злери менен бирге алып, Ерусалимнен айтып келди.   13   Барнаба менен Саулды хызметке   1 Антиохиядаы жмтинде пайамбарлар м муаллимлер бар еди. Олар: Барнаба, Негр деп аталатуын Симон, киренели Лукий, лке патшасы ирод пенен бирге трбияланан Манаим м Саул. 2 Олар Ийемизге сыйынып, ораза тутып отыранда, Мухаддес былай деди: «Мен шаыран ис ушын, Маан Барнаба менен Саулды ажыратып берилер». 3 Солай етип, олар ораза тутып, еткеннен со, Барнаба менен Саулды стине олларын ойды м оларды жола шыарып салды.   Кипр   4 Мухаддес трепинен жиберилген Барнаба менен Саул Селевкияа барып, сол жерден кеме менен Кипра жзип тти. 5 Олар Саламис деген алаа келип, яудийлерди мжилисханаларында удайды сзин жриялады. Марк деп аталатуын Юхан да олар менен бирге болып, олара хызмет етип жрди. 6 Олар пткил бастан-ая басып тип, Папоса келди. Сол жерде Барешу атлы сыйыршы м жалан пайамбар болан бир яудийди ушыратты. 7 Ол ким Сергий Павелди кеесгйи болып, оны менен бирге жретуын еди. ким аыллы адам боланлытан, Барнаба менен Саулды шаыртып, удайды сзин тыламашы болды. 8 Бира, грек тилинде аты Елимас болан жааы сыйыршы олара арсылы крсетип, кимни тосынлы тырысты. 9 Сонда Мухаддес толан Саул, яный Павел кзлерин Елимаса тигип:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Впервые в самих ветхозаветных текстах «φσις» появляется в книгах, которые были написаны в Александрийской еврейской диаспоре – Премудрости Соломона, 3-ей и 4-ой книгах Маккавейских. Значения, в которых здесь употребляется термин, довольно разнообразны и свидетельствуют о значительной языковой и культурной интеграции иудеев в античную культуру ко времени написания этих книг. Так, в книге Премудрости Соломона говорится о природе животных «φσεις ζων» (Прем Сол 7. 20), об угашающей огонь природе воды «σβεστικς φσεως» (Прем Сол 19. 19–20), о суетности природы людей, не познающих Бога (Прем Сол 13. 1). В Маккавейских книгах встречаем понятия природы «всякого смертного существа» «πση θνητ φσει» ( 3Мак 3. 29 ), добрых даров природы «φσεως χριτας» (4 Мак 5. 9), законов природы (4 Мак 5. 25), природы человеческих эмоций «παθν δ φσεις» (4 Мак 1. 20), природы братского союза (4 Мак 13. 27) и даже некоторую персонализацию материнской любви к детям – « φσις ερ (4 Мак 15. 13, 15. 25, 16. 3). В Новом Завете термин «φσις» ни разу не употреблен в Евангелиях, и 23 раза сам термин, а также его различные производные использованы в 14 стихах апостольских Посланий. Значения, в которых встречается этот древнегреческий термин в Посланиях апостольских, варьируются от самых приземленных до самых возвышенных. Во-первых, это группа значений, отражающих естественные действия и законы, вложенные в тварную природу животных и человека. Так, в Послании к Римлянам св. апостол Павел обличает иудеев примером язычников, которые, не имея закона, «по природе законное делают» ( φσει τ το νμου ποισιν) и тем «показывают, что дело закона у них написано в сердцах» ( Рим 2. 14–15 ). Здесь под природой подразумевается естественная высшая часть человеческого естества – нравственная и умственная, – ибо, объясняя ее действие, Апостол указывает на «совесть… и мысли… то обвиняющие, то оправдывающие одна другую» в уме и сердце язычников ( Рим 2. 15 ). В то же время, в Соборных посланиях святых апостолов Петра и Иуды в тех стихах, где обличаются еретики ( Иуд 1. 10 ; 2Пет 2. 12 ), они сравниваются с «водимыми природою» бессловесными животными, растлевающими себя и своих последователей действиями «вслед скверных похотей плоти» ( 2Пет 2. 10 ). Здесь уже термин «φσις» употреблен для описания низших потребностей человеческого естества, доминирование которых приводит к растлению тела и души, а лжеучителя определяются как «душевные, не имеющие духа» ( Иуд 1. 19 ), «нечестивые, обращающие благодать Бога нашего в повод к распутству» ( Иуд 1. 4 ).

http://azbyka.ru/otechnik/Kirill_I_Mefod...

Оно понимается как их общее действие: Бог милует любящих Его, но только в истине, а это значит, что наказывает их ради самой любви. Здесь вводится еще один концепт, соотносимый с «наказанием», – «посещение» (πισκοπ), т.е. внимательная и вместе с тем полномочная забота старшего о младших (ср. Прем 1:6 ). В одном из следующих по порядку псалмов резюмируется эта связь между по-родственному требовательной верностью Бога Своему народу и скорбными обстоятельствами, в которых тот пребывает: «Верен Господь любящим Его в истине, терпящим наказание Его» (Пс Сол 14:1). Данная тема получает обстоятельное развитие в 13-м псалме из того же собрания, где проводится противопоставление наказаний праведника и грешника. Характерно название псалма: «Утешение праведных» (παρκλησις τν δικαων). Согласно этому тексту, Бог «увещевает праведного как любимого сына, и наказание для него – как для первенца, ибо бережет Господь святых Своих, и грехопадения их убеляет наказанием» (Пс Сал 13:9–10; ср. Пс Сол 18:4). В противоположность этому то, что уготовано для грешника, называется «крушением» (καταστροφ). Такой милостивой заботой праведник пользуется вследствие того, что согрешает «в неведении» (ν αγνο). Поэтому он просит: «Ропот и малодушие в скорби удали от меня, когда я согрешу и Ты накажешь меня, чтобы я обратился» (Пс Сол 16:11). Данный мотив также хорошо нам знаком из книги Иова, где друзья как раз пытаются убедить его в том, что он страдает за какие-то забытые или неосознанные грехи. Но Иов, пересматривая свою жизнь, отстаивает право человека видеть свою собственную вину, и хотя признает, что никто не «родится чистым от нечистого» ( Иов 14:4 ), все же нравственных причин для исключительного гнева Божьего над собой лично не усматривает 1264 . Если смыслом истории с Иовом, как и во многом аналогичной истории с жертвоприношением Исаака, оказывается испытание, то в Псалмах Соломона смыслом трагических событий еврейской истории, а также их преломления в жизни конкретных людей, осознающих себя «праведными», т.е.

http://azbyka.ru/otechnik/Biblia/septuag...

  2   1 й, уллы Ийемиз Ийса Масиха исеними бар сизлер адамларды алаламалар. 2 Егер сизлерди жыйналысыыза алтын жзикли, снли кийимлер кийген бир адам менен жупыны кийим кийген бир жарлы адам келсе, 3 сизлер снли кийим кийген адама рмет крсетип: «Сиз бул жерге, жасы жерге отыры», ал жарлы адама болса: «Сен ана жерде тур» ямаса: «Ая бетимде отыр» деселер, 4 араызда алалы жасап, жаман нийетли ким болып алмайсызлар ма? 5 ула салылар, сйикли удай бул дньяда жарлы боланларды исенимде бай м зин сйгенлерге еткен Патшалыыны мийрасхорлары ушын таламады ма? 6 Бира сизлер жарлыны бийабырай ылдыыз-о. Сизлерге зулымлы жасап атыран байлар емес пе? Сизлерди кимханалара сйреп апаратуын да байлар емес пе? 7 Сизлерге берилген дирли атты маза да олар емес пе? 8 Мухаддес «зиди сйгени сыялы, жаныдаы адамды да сй» , – деген баслы нызамды аыйаттан орынласалар, жасы ыласызлар. 9 Бира адамларды алаласалар, гна ислеп атыран боласызлар м Мухаддес Нызам алдында жынаятшы сыпатында жазаланасызлар. 10 йткени ким де ким Мухаддес Нызамды толыы менен орынлап, тек бир нрседе айыплы болса, ол пткил Мухаддес Нызама арсы гнакар болады. 11 Себеби «Неке адаллыын бузба» , – деген удай, «Адам лтирме» , – де деген. Егер сен неке адаллыын бузбаса да, бира адам лтирсе, Мухаддес Нызама арсы жынаятшы боласа. 12 Азатлы нызам бойынша ким етилетуынлар сыялы сйлелер м ис тутылар. 13 йткени ким – реимсиз адама реимсиз. Ал реим кимнен стин.   Исеним м ислер   14 егер ким де ким исеними барлыын айтып, жасы ислер ылмаса, не пайдасы бар? Бундай исеним оны утара ала ма? 15 Бир ер ямаса аял жалааш алып, кнделик азыына зар болса, 16 араыздаы бирииз олара: «Аман-есен бары, жылыны м тойы» десе, бира денесине керекли затлар бермесе, буннан не пайда? 17 Сол сыялы, ислерсиз исеним де з-зинен ли. 18 Бира «Сени исеними бар, мени ислерим бар. Маан ислерсиз исенимиди крсет, ал мен саан исенимимди ислерим аралы крсетейин», – дейди. 19 Сен удайды жалыз екенине исенесе бе? Жасы ыласа. Жинлер де буан исенип, алтырасады. 20 й, аылсыз адам, ислерсиз исенимини пайдасыз екенин лейсе бе? 21 Бабамыз Ибрайым улы Ысаты урбанлы шалынатуын орына баышлап, ислери менен аланбады ма? 22 Крип тураныдай, исеними оны ислери менен рекет етти. Исеними ислери менен кмал тапты. 23 Солай етип, «Ибрайым удайа исенди м сол себепли аланды» , – деп жазылан Мухаддес орынланып, ол удайды досты деп аталды. 24 Крип турсызлар, адам тек исеними менен емес, ислери менен аланады. 25 Сол сыялы, жансызларды абыл етип, оларды баса жолдан жиберген бузы аял Рааб та з ислери менен аланбады ма? 26 дене ли боланы сыялы, ислерсиз исеним де ли.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

12, 1); явно, что в книге жизни: и мнози от спящих в земной персти востанут, сии в жизнь вечную, a сии во укоризну и в стыдение вечное (2). И смыслящии просветятся, аки светлость тверди, и от праведных многие аки звезды во веки, и еще (Дан. 12, 3). 18. Посему укрепляй себя, человек! Известны тебе признаки пришествия антихристова. Не только один ты помни оные, но и всем сообщай с любовию. Если имеешь сына по плоти, и его вразуми. И если породил кого посредством наставления в истинах веры, и его предостереги, чтобы не принять ему лжи вместо истины. Тайна бо уже деется беззакония (2 Сол. 2, 7). Устрашают меня брани народные, устрашают раздоры церковные, устрашает ненависть брата к брату. Пусть будет так только сказано; не дай Боже, чтобы это случилась при нас. Однако же должны мы быть осторожными. И сего довольно об антихристе. 19. Будем мы ожидать и надеяться, что Господь придет с небес на облаках. Трубы Ангельская возгласят тогда, мертвии о Христе первые воскреснут (1 Сол. 4, 16); благочестивые, находящиеся в живых, восхищены будут на облаках, в награду за труды свои получать честь, превышающую человека; поскольку и подвиги их превышали человека, как Апостол Павел в послании своем говорит: яко сам Господь в повелении,во гласе Архангелове и в трубе Божии снидет с небесе, и мертвии о Христе воскреснут первее: потом же мы, живущии оставшии, купно с ними восхищены будем на облацех в сретение Господне на воздусе, и тако всегда с Господем будем (1 Сол. 4, 16, 17). 20. Сие пришествие Господне и скончание мира предвидел Екклезиаст, который говорить: веселися, юноше, в юности твоей и проч. и остави ярость от сердца твоего, и отрини лукавство от плоти твоея. (Еккл. 11, 9. 10). И помяни сотворшаго тя, дондеже не приидут дние злобы: дондеже не померкнет солнце и свет, и луна, и звезды, и помрачатся зрящии в скважнях (Еккл. 12, 13): (силу зрения означая сими словами): дондеже не превратится уже сребряное (6), (разумея под сим расположение звезд, ибо они представляются сребровидными), и сокрушится анфем златый, (означая тем златовидное солнце, ибо анфем есть известное растение, имеющее многие со всех сторон отпрыски с листьями, подобные лучам), и восстанут на глас птицы (4), (воробья), и от высоты узрят, и ужас на пути (5). Что узрят? Тогда узрят Сына Человеческаго грядуща на облацех небесных, и восплачутся все племена (Мф. 24, 30. Зах. 12, 12). Что же будет но пришествии Господа? Процветет амгидал, и отолстеют прузи, и разрушится каппарис (Еккл. 12, 5). Расцветающий амигдал показывает, как говорят толковники, что прошла зима. Тела наши, по прошествии зимы, будут цвесть тогда цветом небесным. И отолстеют прузи, то есть, окрыленная душа облечется телом. И разрушится каппарис, - рассыплются законопреступники, подобные тернию.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/945/...

5 Бул сз пткил жмтке унады. Олар исеними кшли м Мухаддес толы болан Степанды, жне де Филипти, Прохорды, Никанорды, Тимонды, Парменди м яудий динине ткен антиохиялы Николасты сайлап, 6 елшилерди алдында турызды. Елшилер етип, оларды стилерине олларын ойды. 7 Солай етип, удайды сзи жайылып, Ерусалимдеги шкиртлерди саны кбейе берди. кбиси де елшилерди тлимин абыл алып, исене баслады.   Степанны ола   8 удайды мийрими менен диретине толы болан Степан халы арасында уллы та аларлы нрселер м краматлы белгилер крсететуын еди. 9 Деген менен, киренели, искендериялы м Киликия менен Азиядан болан адамларды «Еркинлер мжилисханасы» деген мжилисхананы айырым азалары Степана арсы шыып, оны менен тартыса баслады. 10 Бира ол даналы м Мухаддес пенен сйлегенликтен, олар арсы тура алмады. 11 Сонда олар бир неше адамды гитлеп: «Оны м удайа тил тийгизгенин еситтик», – деп айтызды. 12 Солай етип, олар халыты, асаалларды м диний муаллимлерди шегистирип, бас салып Степанды услады да, оны жоары кеести алдына алып келди. 13 Олар келген жалан – Мына адам Ибадатханаа м Нызамына зликсиз арсы сйлеп жр. 14 Бизлер оны: «Насыралы Ийса Ибадатхананы жо ылады, бизлерге берген рп-детлерин згертеди», – дегенин еситтик, – деди. 15 Жоары кеесте отыранларды ммеси Степанны жзине тигилип арап, оны жзини периштени жзине усас екенин крди.   7   Степанны сзи   1 Сонда бас Степаннан: – Усы дурыс па? – деп сорады. 2 Степан былай деп берди: – м ааларым, маан ула салылар! Бабамыз Ибрайым Харана кшип орналаспастан бурын Месопотамияда болан уллы удай оан кринип: 3 «Елиди м алдырып, Мен саан крсететуын елге бар» , – деген еди. 4 Солай етип, Ибрайым халдейлилерди елинен шыып, Харана орналасты. кесини лиминен кейин, удай оны сол жерден алып, зир сизлер жасап атыран бул елге кширди. 5 Деген менен, удай бул жерде оан еш андай мийрас, бир арыс жер де бермеген еди. Бира, сол Ибрайымны баласы жо болса да, удай бул жерди оан м оны урпаларына млик ылып беретуынын еткен еди. 6 Жне де, удай оан былай деген еди: «Сени урпалары жат жерде жат болып, трт жз жыл уллыта жасайды м зулымлы креди. 7 Бира Мен оларды ул еткен халыты жазалайман. Буннан со, олар сол жерден шыып, Маан бул жерде сыйынады» . 8 Соынан удай Ибрайым менен мухаддес келисим дзип, рсимин оны белгиси ылды. Солай етип, Ибрайым Ысаты кеси болып, оны сегизинши кни сннет етти. Ыса Яыпты, Яып он еки уллы аталарымызды кеси болды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

30 Пинехас м оны менен бирге болан жмийет басшылары, яный Израилды тийре басшылары Рубен м Гад менен Менашше ярымыны айтан сзлерин еситкенде толды. 31 Сонлытан Элазарды улы Пинехас Рубен м Гад менен Менашше ярымына: – Енди Жаратан Ийени арамызда екенин билемиз. Себеби сизлер Оан ыянет етпедииз м израиллыларды Оны жазасынан утардыыз, – деди. 32 Элазарды улы Пинехас м басшылар Рубен м Гад жасайтуын Гилад жеринен Кенаан жерине, израиллылара айтып келип, не боланын айтып берди. 33 Израиллылар бул хабара толып, удайа алыслар айтты. Олар Рубен м Гад арсы урыс м оларды жасайтуын жерлерин аында айтып ашпады. 34 Рубен м Гад «Бул урбанлы орны – бизлерди арамызда Жаратан Ийени удай екенине деп, орынды деп атады.   23   Ешуаны сзлери   1 Жаратан Ийе Израилды тирапындаы барлы душпанларынан утарып тынышлыа еристиргеннен со, кп жыллар тти. Ешуа болса артайып, бираз жаса барып алан еди. 2 Сонда ол пткил Израил халын, оларды асаалларын, тийре басшыларын, азыларын м шаырып алып, олара былай деди: – Мен артайып, бираз жаса барып алдым. 3 удайыыз Жаратан Ийени сизлер ушын бул барлы халылара нелер ислегенин крдилер. йткени удайыыз Жаратан Ийени зи сизлер ушын урысты. 4 Минекей, мен Иордан дрьясынан баслап, кн батар трептеги Жер Орта теизине дейин жасаан барлы халыларды жо етип, оларды жерлерин де, еле жо ылынбаан халыларды жерлерин де шек бойынша сизлерди блип бердим. 5 удайыыз Жаратан Ийе бул халыларды шыарып, алдыыздан шегиндиреди м зи сизлерге еткениндей, сизлер оларды жерлерин ийелейсизлер. 6 Сонлытан сизлер Нызам китабында жазылан р бир нрсени ушын жд кшли болылар. Жазыланлардан я оа, я сола кетпелер. 7 Араызда алан халылар менен еш андай арым-атнас жасамалар. Оларды удайларыны атларын тилге алмалар м оларды атлары менен ант ишпелер. Сол удайлара хызмет етпелер м табынбалар. 8 Бгинги кнге дейин ислеп келгенииздей, удайыыз Жаратан Ийеге сады алылар. 9 Себеби Жаратан Ийе уллы м кшли халыларды сизлерди алдыыздан шыарды. Бгинги кнге дейин еш ким сизлерге арсы тура алмады. 10 Сизлерди араыздаы мы адамды шыарады. йткени удайыыз Жаратан Ийени еткениндей, Оны зи сизлер ушын урысады. 11 Сонлытан удайыыз Жаратан Ийени жд муыятлы болылар. 12 Ал егер сизлер Оннан жз бурып, араыздаы алан сол халылар менен аралассаыз, олар менен ыз алысып, ыз берисетуын болсаыз, арым-атнас жасасаыз, 13 онда билип ойылар: удайыыз Жаратан Ийе сол халыларды енди алдыыздан шыармайды. Оны сизлерге берген усы жасы жеринен жо болынаныызша, бул халылар сизлер ушын дуза, апан, араыза амшы м кзлериизге тикен болады.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  3   Израиллыларды Башан патшасы Огты   1 «Сйтип, бизлер Башана арай жол алды. Башан патшасы Ог бизлер менен ушын барлы лшкерлерин алып, Эдрейде алдымыздан шыты. 2 Жаратан Ийе маан: „Огтан орпа! йткени оны зин, лшкерлерин м пткил елин саан тслим ыламан. Амор халыны Хешбонда жасаан патшасы Сихона не ислеген болса, оан да соны ислейсе“, – деди. 3 Солай етип, удайымыз Жаратан Ийе Башан патшасы Огты м оны лшкерлерин бизлерге тслим ылды. Оларды еш бирин аман алдырмай, ммесин ырып таслады. 4 ола киргизбеген бир де бир ала алдырмай, Огты барлы алпыс аласын, Башандаы оны патшалыына кирген барлы Аргоб лкесин ола киргиздик. 5 Бул алаларды ммеси бийик м улыплап оятуын тмбилер менен беккемленген еди. Булардан баса менен оршалмаан кп да бар еди. 6 Хешбон патшасы Сихона ислегенимиздей, оларды ммесин жо ылды. р бир аланы еркек, аял м балалары менен бирге пткиллей жо ылды. 7 Оларды барлы м мал-мликлерин злеримизге олжа етип алды. 8 Солай етип, сол бизлер Арнон сайынан Хермон дейин созылан Иордан дрьясыны кн шыыс жаасындаы жерлерди амор халыны еки патшасыны олынан тартып алды. 9 Хермон сидонлылар Сирйон ал амор халы Сенир деп атайды. 10 Сол кеисликтеги барлы алаларды, пткил Гиладты, Огты патшалыына тийисли Салка менен Эдрей алаларына дейин созылан барлы Башанды ола киргиздик». 11 Рефа халынан тек ана Башан патшасы Ог тири алан еди. Огты Рабба аласындаы жататуын орны темирден еди, лшемде бул орынны узынлыы тоыз, ени трт шыана еди.   Иордан дрьясыны шыыс трепинде жайласан   12 «Сонда бизлер ола киргизген сол жерлерден Арнон сайыны шетинде жайласан Ароер аласыны ара трепин, Гилад лкесини жартысын м ол жердеги алаларды Рубен м Гад бердим. 13 Менашше жартысына болса, Гиладты алан блегин м Огты патшалыына тийисли Башанды бердим. Башандаы Аргоб лкеси рефа халыны ели деп есапланатуын еди. 14 Менашше болан Яир пткил Аргоб лкесин ийелеп алды. Бул лке гешурлылар менен маахалыларды шегараларына дейин созылан еди. Яир Башан деп аталан бул лкени зини аты менен атады м ол жерлер бгинге дейин Яирге тийисли алалар деп аталады. 15 Менашше болан Махирди урпаына Гиладты бердим. 16 Рубен м Гад Гиладтан Арнон сайына дейин созылан жерлерди бердим. Арнон сайыны ортасы оларды убла шегарасы, бир блеги аммонларды шегарасы болан Яббо дрьясы ара шегарасы болды. 17 Оларды батыстаы шегарасы болса, Иордан тегислигиндеги Иордан дрьясы бойлап, арадаы Киннерет клинен убладаы ли теизге дейин м оны шыысындаы Писга дейин созылан еди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  24   Шаулды мирин салап   1 сол жерден кетип, Эн-Гедий лкесиндеги адам бара алмайтуын жерлерде жасырынып жрди. 2 Шаул филистлер менен болан урыстан айтып келгенде, Эн-Гедий шлинде жргенинен хабар тапты. 3 Шаул м оны адамларын ешкиси» жартаслыынан ушын, пткил Израилдан ш мы сайланды скер алып, жола шыты. 4 Жол жийегинде ой орасы болып, оны жанында бир гир бар еди. Шаул ушын гирге кирди. Ал сол гирди е тпкиринде пенен оны адамлары отыран еди. 5 Адамлары «Жаратан Ийе саан: „Душпанларыа легениди ислей ушын, оларды саан тслим етемен“, – деген еди. Мине, бгин сол кн келди», – деди. Сонда орнынан турып, билдирмей Шаулды шапаныны шалайынан кесип алды. 6 Бира кейин ала Шаулды шалайынан кесип аланы ушын, зин айыплы сезди. 7 з адамларына: «Тасырыма, Жаратан Ийени майлаан адамына ол ктерип, оан бир нрсе Жаратан Ийени зи саласын! Себеби ол Жаратан Ийени майлаан адамы», – деди. 8 усы сзлери менен адамларына тыйым салып, Шаула ол рухсат бермеди. Ал Шаул гирден шыып, жола тсти. 9 та Шаулды изинше гирден шыып: «Тасыр!» – деп баырды. Шаул артына араанда, ет-бетинен жерге жыылып, оан тжим етти. 10 Соынан ол Шаула былай деди: – саан жаманлы ылажа», – дегенлерди сзлерине неге ула саласыз? 11 Бгин Жаратан Ийени сизди олыма тутып бергенин кзииз бенен крип турыпсыз. Базылар мени сизди леген еди. Бира мени сизге жаным ашып: «Тасырыма ол тийгизбеймен, йткени ол Жаратан Ийени майлаан адамы», – дедим. 12 й ке, минекей, шапаныызды шалайынан кесип алынан олымдаы мына ыйындыа ара! Мен сизи шапаныызды шалайынан кесип алдым, бира сизди лтирмедим. Буннан жаманлыты м зулымлыты жо екенин билип алы. Мен сизге жаманлы ылмасам да, сиз мени лтирмекши болып атырсыз. 13 Жаратан Ийе арамызда трелик етсин м мени шимди сизден Ол алсын. Бира мен сизге ол ктермеймен. 14 Ата-бабаларымыз: «Жаманлы жаман адамлардан шыады», – дегени сыялы, мен сизге ол ктермеймен. 15 Израил патшасы кимге арсы шыты? Сиз кимди атырсыз? лген ийтти ямаса бир бргени емес пе? 16 Жаратан Ийе бизлерге азылы етип, ай биримизди а екенимизди шешип берсин. Жаратан Ийе арап шысын м мени жалап, сизи олыыздан утарсын.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

   001    002    003    004    005    006    007   008     009    010