Ибо он веема й зрети желает, темже зде создав й преукрашает. Даждь ему здраво многолетствовати, всяким богатством прейзобиловати, Даждь с царицею в веселии жити, со Марфою дни благи числити 1029 . Поели убо им, Дево, благоплодство, даруй в мире сем мир и благоденство. Даждь Наталии царице жития светлость, якоже деннице. Даждь Иоанну, царя славна сыну, здраво, блаженно пребывати выну. Подаждь и Петру, от царя рожденну, многолетствие быти умноженну. Светлым царевнам даруй многа лета, да тя Сына славят, миру света. И весь дом царский изволь соблюдати, что кому в пользу, то всещедро дати. Пастыря Руси изволь соблюдати здрава многа лет в твоей благодати. Архиерейский лик, чин весь священный в милости твоей да будет храненный. Князи, боляре да благословиши, русския вой сама укрепиши На враги турки, на скифы поганы. Защити от них веема христианы! Причту церковну во покров ты буди, храни иноки и мирския люди, Да вси благодать твою величают, заступление выну прославляют. Молим тя, Дево, чрез слезы драгия, излиты в страсти твоя премногия, Молим: упроси у Сына своего присно всем жити в благодати его, Страсти же его в памяти имети, сице нас ради страдавшему пети: Покланяемся страстем твоим, Христе, покланяемся страстем твоим, Христе, Покланяемся страстем твоим, Христе, Яви славное твое Воскресение! Вручение благородной и христолюбивой Великой государыне, премудрой царевне, милосердной Софии Алексиевне, привилия на академию 1030 в лето от создания мира 7193. А от воплощения Бога Слова 1685 месяца ианнуария в 21 день Премудраго царя Соломона о премудрости в книгах его сицевая вещания: Премудрости ради прииму безсмертие и память вечную сим, иже по мне, оставлю. Прем.гл.8. Взыщите премудрости, да живи будете. Прем.гл.9 Почтите премудрость, да во веки царствуете. Прем.гл.6 Вожделение премудрости возводить к царству вечному. Прем.гл.6 Множество премудрых спасение миру. Прем.гл.6 Ни единаго бо возлюбить Бог, токмо сего, иже с премудростию пребывает. Прем.гл.7 Суетни убо вси человцы, в нихже не подлежит премудрость о Бозе. Прем.гл.13

http://azbyka.ru/otechnik/Istorija_Tserk...

«Кий тя образ, Иудо, предателя Спасу содела?» – Каким же образом, Иуда, ты сделался предателем Спасителя? «Еда от лика тя апостольска разлучи?» – Может быть, Он не принял тебя в лик апостолов? «Еда дарования исцелений лиши? Еда со онеми вечеряв, тебе от трапезы отрину?» – Может быть, Он не дал тебе дара исцелять больных? Или, может быть Он ужинал со всеми, а тебя выгнал? «Еда иных ноги умыв, твои же презре? О, коликих благ непамятлив был еси!» – Может быть, Он умыл ноги у всех, и только твои не умыл? Все это, конечно, риторические вопросы: все было дано Иуде, автор-гимнограф это знает, и дальше он восклицает: «О, коликих благ непамятлив был еси!» – Сколько же добра ты забыл! Ты забыл, что был апостолом, что ты исцелял, что Он с тобой вместе трапезовал и умыл тебе ноги... «И твой убо неблагодарный обличается нрав, Того же безмерное проповедуется долготерпение, и велия милость». Раньше очень много говорилось о сребролюбии Иуды, а здесь возникает тема неблагодарности: сколько бы ни было даров, все равно их можно все забыть, как будто ничего не было. Другие антифоны начинают тему обращения Спасителя к распявшим Его беззаконникам. Вот этот текст, острый, пронзительный; здесь говорится о том, что Господь мог бы сказать, но не сказал тем людям, которые Его распинали. А гимнограф дерзает произнести вслух те слова, которые мог бы сказать Господь. «Сия глаголет Господь иудеом: людие мои, что сотворих вам? или чим вам стужих? Слепцы ваша просветих, прокаженныя очистих, мужа суща на одре возставих. Людие мои, что сотворих вам, и что ми воздаете? За манну желчь, за воду оцет, за еже любити Мя, ко Кресту Мя пригвоздисте. Ктому не терплю прочее, призову моя языки, и тии Мя прославят со Отцем и Духом, и Аз им дарую живот вечный» (антифон 12-й). Антифон 15-й – это самый значительный, самый торжественный гимн Божественному истощанию, которое мы должны видеть, не забывая о величестве Божием, о том, Кто страдает: «Днесь висит на Древе, Иже на водах землю повесивый; венцем от терния облагается, Иже Ангелов Царь; в ложную багряницу облачается, Одеваяй небо облаки; заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама; гвоздьми пригвоздися Жених Церковный; копием прободеся Сын Девы. Покланяемся Страстем Твоим, Христе; покланяемся Страстем Твоим, Христе; покланяемся Страстем Твоим, Христе, покажи нам и славное Твое Воскресение».

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На утрени вспоминаются события утра и дня Пятницы Страстной седмицы. Можно было бы назвать это реконструкцией, потому что двенадцать отрывков из Евангелий, которые читаются на утрени, восстанавливают в деталях шаг за шагом весь Крестный путь. Однако это не реконструкция. У церковного богослужения свое время и свой опыт пространства. Созерцание Пасхи Крестной на церковной службе переносит нас туда, в жаркий и людный Иерусалим, заставляет ощущать ногами холод наборного пола лифостротона, прохладу воды из умывальной чаши Пилата, боль в глазах от солнечного света после мрака темницы, усталость от криков толпы и эмоций первосвященников, тяжесть в плечах от неподъемного дерева, которое поддерживает Киринеянин. Все это – на утрени, при зажженных свечах, под пение хора и чтение Евангелия. Утреня начинается привычным чтением шестопсалмия и мирной ектении. А потом открываются Царские врата, и священник выносит на середину Евангелие и раскрывает его перед Распятием, которое стоит в этот день в центре храма. Совершается большое каждение, и читают первый отрывок. Потом идет череда песнопений, которые названы в Триоди антифонами. Каждый антифон – глубокое богословское размышление над прочитанным Евангелием, настоящее богомыслие Креста! tatarstan-mitropolia.ru Один из самых древних, антифон пятнадцатый, обычно поют при полном молчании церкви. Поет или дьякон, или один из певцов. Его можно петь и самому, потому что поется антифон на все тот же напев шестого гласа: Днесь висит на древе, Иже на водах землю повесивый! Венцем от терния облагается, Иже ангелов Царь! В ложную багряницу облачается, Одеваяй небо облаки! Заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама! Гвоздьми пригвоздися – Жених Церковный! Копием прободеся – Сын Девы! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покажи нам и славное Твое Воскресение! Это молитвенное созерцание Страстей Христовых. Противопоставление, на котором строится антифон – «висит на древе – повесивший небо», «облагается тернием – Царь ангелов», – это свидетельство глубокой древности текста. Заметим важный урок: созерцание, каким бы богословски глубоким оно ни было, непременно выливается в молитвенное поклонение:

http://pravmir.ru/velikiy-chetverg-kogda...

Боже вечный и Царь всего сотворенного, сподобивший меня дожить до этого часа! Прости мне грехи, которые я совершил в этот день делом, словом и помышлением, и очисти, Господи, смиренную мою душу от всякой скверны плоти и духа. И дай мне, Господи, эту ночь провести в мирном сне, чтобы, встав со смиренного моего ложа, благоугождал я пресвятому имени Твоему во все дни жизни моей и побеждал нападающих на меня врагов – плотских и бесплотных. И избавь меня, Господи, от помыслов суетных, оскверняющих меня, и пожеланий порочных. Ибо Твоё Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святого Духа, ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь. Молитва 2, святаго Антиоха, ко Господу Иисусу Христу: Молитва 2, св. Антиоха ко Господу Иисусу Вседержителю, Слово Отчее, Сам совершен сый, Иисусе Христе, многаго ради милосердия Твоего никогдаже отлучайся мене, раба Твоего, но всегда во мне почивай. Иисусе, добрый Пастырю Твоих овец, не предаждь мене крамоле змиине, и желанию сатанину не остави мене, яко семя тли во мне есть. Ты убо, Господи Боже покланяемый, Царю Святый, Иисусе Христе, спяща мя сохрани немерцающим светом, Духом Твоим Святым, Имже освятил еси Твоя ученики. Даждь, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твое на ложи моем: просвети ум мой светом разума святаго Евангелия Твоего, душу любовию Креста Твоего, сердце чистотою словесе Твоего, тело мое Твоею страстию безстрастною, мысль мою Твоим смирением сохрани, и воздвигни мя во время подобно на Твое славословие. Яко препрославлен еси со Безначальным Твоим Отцем и с Пресвятым Духом во веки. Аминь. Вседержитель, Слово Отчее, Иисусе Христе! Будучи Сам совершенным, по великому милосердию Твоему никогда не покидай меня, раба Твоего, но всегда во мне пребывай. Иисусе, добрый Пастырь Твоих овец, не предай меня мятежу змия и на волю сатаны не оставь меня, ибо семя погибели есть во мне. Но Ты, Господи Боже, от всех принимающий поклонение, Царь Святой Иисусе Христе, сохрани меня во время сна немеркнущим светом, Духом Твоим Святым, Которым Ты освятил Твоих учеников. Дай, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твоё на ложе моем: просвети ум мой светом разумения святого Евангелия Твоего, душу – любовью ко Кресту Твоему, сердце – чистотою слова Твоего, тело моё – Твоим страданием, чуждым страсти, мысль мою Твоим смирением сохрани. И подними меня в надлежащее время на прославление Тебя. Ибо прославлен Ты со безначальным Отцом Твоим и с Пресвятым Духом вовеки. Аминь.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/molitvy-p...

  Молитва вторая, святого Антиоха, ко Господу нашему Иисусу Христу Вседержителю, Слово Отчее, Сам совершен сый, Иисусе Христе, многаго ради милосердия Твоего никогдаже отлучайся мене, раба Твоего, но всегда во мне почивай. Иисусе, добрый Пастырю Твоих овец, не предаждь мене крамоле змиине, и желанию сатанину не остави мене, яко семя тли во мне есть. Ты убо, Господи Боже покланяемый, Царю Святый, Иисусе Христе, спяща мя сохрани немерцающим светом, Духом Твоим Святым, Имже освятил еси Твоя ученики. Даждь, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твое на ложи моем: просвети ум мой светом разума святаго Евангелия Твоего, душу любовию Креста Твоего, сердце чистотою словесе Твоего, тело мое Твоею страстию безстрастною, мысль мою Твоим смирением сохрани, и воздвигни мя во время подобно на Твое славословие. Яко препрославлен еси со Безначальным Твоим Отцем и с Пресвятым Духом во веки. Аминь. Вседержитель, Слово Отчее, Иисусе Христе, будучи Сам совершенным, по великому милосердию Твоему, никогда не оставляй меня, раба Твоего, но всегда во мне пребывай. Иисусе, добрый Пастырь Твоих овец, не предай меня мятежу змея и на волю сатаны не оставь меня, ибо семя погибели есть во мне. Но Ты, Господи Боже, Которому покланяются, Царь Святой, Иисусе Христе, во время сна сохрани меня немеркнущим светом, Духом Твоим Святым, Которым Ты освятил Твоих учеников. Дай, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, защиту Твою на ложе моем: просвети ум мой светом разумения святого Евангелия Твоего, душу — любовию ко Кресту Твоему, сердце — чистотою учения Твоего, тело мое — Твоим страданием, чуждым страсти, мысль мою Твоим смирением сохрани; и подними меня в надлежащее время на прославление Тебя. Потому что Тебе в высшей степени подобает слава со безначальным Твоим Отцом и с Пресвятым Духом во веки. Аминь. Вседержителю — все (сотворенное) содержащий в Своей власти и всем управляющий. Сам совершен сый — будучи Сам совершенным (сый — причастие от глагола быти: являющийся, сущий). Никогдаже отлучайся мене — никогда не оставляй (не покидай) меня.

http://pravmir.ru/obyasnenie-vechernix-m...

Антифон 12, гл. 8. Сия глаголет Господь иудеом: людие Мои, что сотворих вам, или чем вам стужих? Слепцы ваша просветих, прокаженныя очистих, мужа суща на одре возставих. Людие Мои, что сотворих вам? и что Ми воздасте? за манну желчь; за воду оцет; за еже любити Мя, ко кресту Мя пригвоздисте. Ктому не терплю прочее, призову Моя языки, и тии Мя прославят со Отцом и Духом; и Аз им дарую живот вечный. Слава и ныне, Богородичен. Радуйся, врата Царя славы, яжо Вышний Един пройде, и паки запечатленна остави, во спасение душ наших. Седален, гл. 8. Егда предстал еси Каиафе, Боже, и предался еси Пилату, Судие, небесныя силы от страха поколебашася. Егда же вознесли я еси на древо, посреде двою разбойнику, вменился еси с беззаконными, Безгрешне, за еже спасти человека; незлобиве Господи, слава Тебе. Антифон 13, гл. 6. Собрание иудейское у Пилата испросиша распяти Тя, Господи: вины бо в Тебе не обретше, повиннаго Варавву свободиша, и Тебе праведнаго осудиша, сквернаго убийства грех наследовавше. Но даждь им, Господи, воздаяние их, яко тщетным на Тя поучи глася. Слава и ныне, Богородичен. Богородице, рождшая словом паче слова, Создателя Своего: Того моли спасти души наша. Антифон 14, гл. 8. Господи, Иже разбойника спутника приемый, в крови руце осквернившаго, и нас с ним причти, яко Благ и Человеколюбец. Слава и ныне, Богородичен. Радуйся, Ангелом радость мира приемшая. Радуйся, рождшая Творца Твоего и Господа. Радуйся, сподобльшаяся быти Мати Божия. Антифон 15, гл. 6. Днесь висит на древе, Иже на водах землю повесивый; венцем от терния облагается, Иже ангелов Царь; в ложную багряницу облачается, одеваяй небо облаки; заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама; гвоздьми пригвоздися Жених церковный; копием прободеся Сын Девы. Покланяемся страстен Твоим, Христе; покланяемся страстен Твоим, Христе; покланяйся страстен Твоим, Христе. Покажи нам и славное Твое воскресение. Слава и ныне, Богородичен. Видяше Тя висима, Христе, Тебе рождшая, вопияше, что странное еже вижду таинство, Сыне Мой, како на древе умираеши плотию водружен, жизни Подателю?

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Aivazov/d...

Замечательно! Здесь прямо сказано, что Матерь Божия родила, воплотила – «Распеншагося плотию»: это главное, следовательно. Агнец=жертва: параллель с жертвами бесам «Кровию честною Господи, тварь очистил еси от крове, приносимыя мерзким бесом , и разрушил еси жертвы скверныя Слове Божий, пожерся яко незлобив АГНЕЦ: Слава державе Твоей» 870 . Агнец – Жертва «Волею заклался еси яко Агнец, снедию древа умершаго волею (Адама), паки к жизни Христе возводя» 871 . Взял наше поношение «Препочивая на древе Владыко, и взят ПОНОШЕНИЕ МОЕ, имиже пострадал еси Иисусе поношеньми. Пою Твою державу и Божественная страдания » 872 . Крест – «сохранник мира» «Кресту Твоему покланяемся Христе честному, сохраннику (всего) мира, спасению нас грешников» 876 . Бесстрастие и Распятие – два Таинства «Безстрастен Сый Божественным естеством Твоим, страсть претерпел еси, по естеству человеческому Твоему на Кресте убо пригвождаемь, копием же ископоваемь в ребра, источая мне две реце от них Таинств неизреченных» 877 . Крещение и Причащение. Отверзание рая и падение диавола «Тебе Распеншуся, отверзеся паки рай» 878 . «Копием Ти борец (диавол) уязвися, и падеся, падый же Адам к жизни возвращается, вопия Тебе волею заклавшемуся Христе: благословляяй Тя славлю, Боже мой Многомилостиве» 879 . Спасение – страдание «Распятие и смерть прием, живот безсмертный источил еси нам Христе Спасе, и от тли мир свободил еси темже Твоя славим Жизнодавче Человеколюбче страсти спасительныя, имиже вси спасаемся» 881 . Древо преслушания и Крест «Древо преслушания миру смерть прозябе: древо же Креста живот и нетление. Темже Ти покланяемся Распеншемуся Господу» 882 . Клятва – за грех. Страданием – спасение, жизнь «Согрешших нас СМЕРТНОЮ ОСУДИЛ еси клятвою, Живодавче и Господи, телом же Твоим безгрешне Владыко ПОСТРАДАВ, смертныя оживил еси» 883 . Распятие – тайна «Уразумейте страшныя тайны силу: Христос бо Спас наш, еже в начале Слово, распятся нас ради, и волею погребеся, и воскресе из мертвых, еже спасти всяческая» 884 . Бог страдал плотию за нас

http://azbyka.ru/otechnik/Veniamin_Fedch...

Иисусе, мира и ада Победителю, победи неверие, гордость житейскую, и похоть очес, в нас живущыя. Иисусе, смерти державы разрушителю, вечныя смерти избави мя: Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во царствии Твоем. Кондак 12 Благодать Твою подаждь мне Иисусе, Боже мой, приими мя, якоже приял еси Иосифа с Никодимом, да яко чистую плащаницу душу мою принесу Тебе, и вонями добродетелей помажу Пречистое Тело Твое, и яко во гробе, в сердце моем имею Тя, зовый: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Твое вольное распятие, покланяемся страстем Твоим Христе, веруем с сотником, яко воистинну Божий Сын еси, приити имеяй на облацех с силою и славою многою: тогда убо не посрами нас, Кровию Твоею искупленных, и тако вопиющих: Иисусе, Многострадальный, рыданием Девы Матере Твоея вечнаго плача исхити ны: Иисусе, от всех оставленный, не остави мя единаго в час смерти моея. Иисусе, с Магдалиною ногам Твоим касающася, приими мя: Иисусе, с предателем и распеншими Тя не осуди мене. Иисусе, с разбойником благоразумным в рай введи мя: Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во царствии Твоем. Кондак 13 О, Иисусе Христе Агнче Божий, вземляй грехи мира, приими малое сие от всея души нашея приносимое Тебе благодарение, и исцели ны спасительными Твоими страданьми от всякия болезни душевныя и телесныя, огради ны крестом Твоим от враг видимых и невидимых и при кончине живота нашего не остави нас, да смертию Твоею избавльшеся вечныя смерти, выну зовем Тебе: Аллилуиа. (Кондак 13 глаголи трижды. А по сем читается Икос 1 и Кондак 1). МОЛИТВА КО ГОСПОДУ ИИСУСУ РАСПЯТОМУ Господи Иисусе Христе, Сыне Бога Живаго, Творче неба и земли, Спасителю мира, се аз, недостойный и паче всех грешнейший, смиренно колена сердца моего пред славою величества Твоего преклонив, воспеваю крест и страдания Твоя, и благодарение Тебе, Царю всех и Богу, приношу, яко благоизволил еси вся труды и всякия беды, напасти и мучения, яко человек понести, да всем нам во всяких печалех, нуждах и озлоблениих состраждущий Помощник и Спаситель будеши. Вем, всесильне Владыко, яко вся сия Тебе убо не быша потребна, но человеческаго ради спасения, да всех нас иску пиши от лютия работы вражия, крест и страдания претерпел еси. Что убо воздам Тебе, Человеколюбче, о всех, яже пострадал еси мене ради грешнаго; не вем: душа бо и тело и вся благая от Тебе суть, и вся моя Твоя суть, и аз Твой есмь. Точию на безчисленное Твое, благоутробне Господи, милосердие надеяся, пою Твое неизреченное долготерпение, величаю неисповедимое истощание, славлю Твою безмерную милость, поклоняюся пречистым страстем Твоим, и вселюбезно лобызая язвы Твоя вопию: помилуй мя грешнаго, сотвори, да не безплоден будет во мне крест Твой святый, да причащаяся зде с верою страданием Твоим, сподоблюся видети и славу царствия Твоего на небеси! Аминь. Акафист Честному и Животворящему Кресту Господню Кондак 1

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Вседержителю, Слово Отчее, Сам совершен сый Иисусе Христе, многаго ради милосердия Твоего никогдаже отлучайся мене, раба Твоего, но всегда во мне почивай. Иисусе, добрый Пастырю Твоих овец, не предаждь мене крамоле змиине, и желанию сатанину не остави мене, яко семя тли во мне есть. Ты убо, Господи Боже покланяемый, Царю Святый, Иисусе Христе, спяща мя сохрани немерцающим светом, Духом Твоим Святым, Имже освятил еси Твоя ученики. Даждь, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твое на ложи моем; просвети ум мой светом разума святаго Евангелия Твоего, душу любовию Креста Твоего, сердце чистотою словесе Твоего, тело мое Твоею страстию безстрастною; мысль мою Твоим смирением сохрани, и воздвигни мя во время подобно на Твое славословие. Яко препрославлен еси со Безначальным Твоим Отцем и с Пресвятым Духом во веки. Аминь. Сам совершен сый – будучи Сам совершен (сый – причастие от глагола быти: являющийся, сущий). Крамоле – волнению, смуте мятежу. Желанию сатанину – воле сатаны (на волю сатаны). Семя тли – семя погибели. Немерцающим – немеркнущим. Даждь – дай. Светом разума – здесь: светом разумения. Твоею страстию безстрастною – Твоим страданием, чуждым страсти. Время подобно – подобающее время. Молитва 3я, ко Пресвятому Духу Господи, царю Небесный, Утешителю, Душе истины, умилосердися и помилуй мя грешнаго раба Твоего, и отпусти ми недостойному, и прости вся, елика Ти согреших днесь яко человек, паче же и не яко человек, но горее скота, вольныя моя грехи и невольныя, ведомыя и неведомыя; яже от юности и от науки злы, и яже суть от нагльства и уныния. Аще именем Твоим кляхся, или похулих е в помышлении моем; или кого укорих; или оклеветах кого гневом моим, или опечалих, или о чем прогневахся; или солгах, или безгодно спах, или нищ прииде ко мне, и презрех его; или брата моего опечалих, или свадих, или кого осудих; или развеличахся, или разгордехся, или разгневахся; или стоящу ми на молитве, ум мой о лукавствии мира сего подвижеся, или развращение помыслих; или объядохся, или опихся, или без ума смеяхся; или лукавое помыслих, или доброту чужую видев, и тою уязвлен бых сердцем, или неподобная глаголах, или греху брата моего посмеяхся, моя же суть безчисленная согрешения; или о молитве не радих, или ино что содеях лукавое, не помню, та бо вся и больша сих содеях. Помилуй мя, Творче мой Владыко, унылаго и недостойного раба Твоего, и остави мя, и отпусти, и прости мя, яко Благ и Человеколюбец; да с миром лягу, усну и почию, блудный, грешный и окаянный аз; и поклонюся, и воспою, и прославлю пречестное имя Твое, со Отцем и Единородным Его Сыном, ныне и присно, и во веки. Аминь.

http://azbyka.ru/molitvoslov/kak-nauchit...

   ВЛАДЫКО ВСЕДЕРЖИТЕЛЮ, Иисусе Христе, безначальнаго Отца собезначальне Сыне и Слове, непостижимым истощанием Твоим все домостроительство спасения мира прекрасне совершивый, и в безмерности снисхождения вручивый немощным людем служение сему великому Таинству. Молим Тя, Владыко Христе, да почиет благоволение Твое на всем деле священныя службы нашея; очисти ны от всякаго греха и неправды; силою Духа Святаго преобрази все существо наше во мраке страстей лежащее, и возсоздай в нас искаженный падением Адама Твой образ предвечный, яко да и мы сподобимся непостыднаго предстояния Престолу Твоему, Иисусе Спасе мира.    Ей, Боже, Боже наш, милостивно приими от рук наших сию страшную Жертву о гресех наших, да причастницы сущи Божественных Твоих Тела и Крове, обрящем мзду верных Твоих служителей.    Яко да под державою Твоею всегда храними, Тебе славу возсылаем со Отцем и Святым Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков.    Аминь. Шестая пятерица    ОТЧЕ, СЫНЕ И ДУШЕ, в триех Лицех нераздельная Единице, Троическое едино Божество, Существо неприкосновенное, Свете неприступный, Тайно сокровеннейшая, от всея твари покланяемая, спаси ны верою и любовию воспевающия Тя; молим Ти ся, услыши ны и помилуй.    ОТЧЕ БЛАГИЙ, почтивый ны образом Твоим и даровавый нам радость познати истину Твою чрез воплощение Единороднаго Сына Твоего и сошествие Святаго Духа, от Тебе исходящаго; не отврати Лица Твоего от нас, недостойных раб Твоих и ниспосли на всех сынов человеческих дух истиннаго благочестия, да якоже воды наполняют море, тако да исполнится вся земля нетленным светом Твоего богоразумия; молим Ти ся, Отче Святый, услыши ны и помилуй.    ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, Агнче Божий, Победителю Святый, приявый крестную смерть нашего ради спасения, избавивый нас от работы вражия, да нектому себе живем, но Тебе Единому, за ны умершему и преславно воскресшему. Сподоби нас достойно восприяти святых Твоих Тайн, да все, еже есть мертвенное в плоти нашей, пожерто будет нетленным Твоим животом; молим Ти ся, Христе, услыши ны и помилуй.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/3945...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010