Кондак 10 Спасти хотя многая страждущия недугом пианства, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, да вси одержими сею страстию к чудотворному образу Твоему притекают, и получивше исцеление во умилении взывают Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и щит, Богомати, людем страждущим недугом пианства, и всем, усердно к Тебе притекающим и икону Твою святую благоговейно чтущим. Ибо сию дарова нам благих податель Господь в помощь и врачевство от губительной страсти, и сим внушает нам пети Тебе: Радуйся, отчаянных Надеждо и печалей наших утоление; радуйся, болезней душевных и телесных исцеление. Радуйся, нашу скверну чис-тотою Твоею очищающая; радуйся, Своею благодатию наше недостоинство просвещающая. Радуйся, брение наше тленное в нетление облекающая; радуйся, моления наша Твоим предстательством подкрепляющая. Радуйся, в неможении нашем нас утверждающая; радуйся, облегающий нас облак страстей скоро разгоняющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 11 Пение наше смиренное от полноты любви и усердия Тебе приносимое, не презри, Чистая, и не отврати от отчаявшихся и страждущих недугом пианства лика Своего, но помози им и нам очиститися от всякия скверны греховныя, да возможем достойно и праведно пети Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светоприемную свещу зрим Тя, Пресвятая Дево, ибо образ Твой святый лучами благодати Твоея мглу греховную прогоняет и на светлую стезю добродетелей наставляет, с верою зовущих Ти таковая: Радуйся, заступлением Твоим от суеты мира сего многомятежнаго нас избавляющая; радуйся, приражения страстей плотских отражати нам помогающая. Радуйся, мысль благу в сердце наше полагающая; радуйся, нечистую совести нашу просвещающая. Радуйся, от мучительнаго недуга пианства страждущих избавляющая; радуйся, к искреннему покаянию и вразумлению призывающая. Радуйся, души всех озлобленных умягчающая; радуйся, на помощь Тя призывающих и имя Твое славящих спасающая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 12

http://pravicon.com/info-1194

Файл : Храм в честь иконы Божией Матери «Неупиваемая Чаша» (Tbepь)5.jpg Материал из Азбука паломники Храм в честь иконы Божией Матери «Неупиваемая Чаша» (Тверь) История файла Нажмите на дату/время, чтобы увидеть версию файла от того времени. Дата/время Миниатюра Размеры Участник Примечание текущий 1560 × 2080 (2,75 Мб) Вы не можете перезаписать этот файл. Использование файла Следующая страница использует этот файл: Метаданные Файл содержит дополнительные данные, обычно добавляемые цифровыми камерами или сканерами. Если файл после создания редактировался, то некоторые параметры могут не соответствовать текущему изображению. Производитель камеры realme Модель камеры realme C15 Время экспозиции 4001/200 000 с (0,020005) Число диафрагмы f/2,2 Светочувствительность ISO 105 Оригинальные дата и время 12:34, 6 марта 2023 Фокусное расстояние 3,65 мм Дополнительный комментарий oppo_34 Ориентация кадра Горизонтальное разрешение 72 точек на дюйм Вертикальное разрешение 72 точек на дюйм Программное обеспечение MediaTek Camera Application Дата и время изменения файла 12:34, 6 марта 2023 Порядок размещения компонент Y и C CO-sited Программа экспозиции Неизвестно Версия Exif 2.2 Дата и время оцифровки 12:34, 6 марта 2023 Конфигурация цветовых компонентов Выдержка в APEX 5,614 Яркость в APEX Компенсация экспозиции Минимальное число диафрагмы 2 APEX (f/2) Режим замера экспозиции Центровзвешенный Источник света Другой источник света Статус вспышки Вспышка не срабатывала, подавление заполняющей вспышки Доли секунд времени изменения файла 462 Доли секунд оригинального времени 462 Доли секунд времени оцифровки 462 Поддерживаемая версия FlashPix 1 Цветовое пространство sRGB Режим выбора экспозиции Автоматическая экспозиция Баланс белого Автоматический баланс белого Коэффициент цифрового увеличения (цифровой зум) 1 Эквивалентное фокусное расстояние (для 35 мм плёнки) 28 мм Тип сцены при съёмке Стандартный Навигация Персональные инструменты Пространства имён русский Просмотры Портал Навигация Инструменты

http://azbyka.ru/palomnik/Файл:Храм_в_че...

Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь. Акафист Пресвятой Богородице ради чудотворной Ея иконы “Неупиваемая Чаша” Кондак 1 Избранное и дивное избавление нам даровася,/Твой образ честный, Владычице Богородице,/яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных/и скорбных обстояний,/благодарственная хваления приносим Ти, Всемилостивая Заступнице./Ты же, Владычице, “Неупиваемою Чашею” нами именуемая,/приклонися благоутробно к нашим воздыханиям/и воплем сердечным,/и избавление подаждь страждущим недугом пианства,/да с верою воззовем Ти:/Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша,/духовную жажду нашу утоляющая. Икос 1 Ангельские чины и праведников сонмы непрестанно славят Тя, Царицу Богородицу, ходатаицу о многогрешнем роде христианском, погрязшем в беззаконии и пребывающем во гресех, ибо во утешение и спасение даруеши ему милость Свою чрез многоименуемыя чудотворныя иконы Твоя, их же яко звезды небесныя по всей земли нашей зрим; к единому же из сих образов, “Неупиваемая Чаша” именуемому, припадающе, из глубины сердца взываем Ти: Радуйся, неприступнаго Божества селение; радуйся, непрестанное людей удивление. Радуйся, скорбями грехи наша очищающая; радуйся, печальми наша немощи врачующая. Радуйся, милость Свою чрез чудотворныя иконы Твоя нам свыше посылающая; радуйся, явлением их скорбныя сердца наша возвеселяющая. Радуйся, пречудное всех с Богом примирение; радуйся, геенны вечныя избавление. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 2 Видяще Пресвятая Владычица скорби сердечныя, муки душевныя, искреннее покаяние людей, одержимых губительным пороком пианства, благоволила еси явити Богоспасаемому граду Серпухову милость Свою явлением пречуднаго образа Своего “Неупиваемая Чаша”, да вси к нему припадающе с верою и сокрушенным сердцем, получив исцеление от тяжкаго недуга своего, из глубины души вопиют Богу: Аллилуиа.

http://pravmir.ru/molitvy-pered-ikonoj-b...

Кондак 9 Всякое естество ангельское удивися делу Твоего милосердия, Господи, яко даровал еси грешному роду человеческому твердую Заступницу и Помощницу, к нашим немощем приклоняющуюся и от горькаго недуга пианства свобождающую, верныя же научающую пети Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии человечестии недоумеют восхвалити по достоянию славное, Владычице, иконы Твоея явление, ниже мы, грешнии, от скверных устен наших возможем принести достойное похваление Заступнице нашей. Обаче неисчетная чудеса, иконою Твоею являемая, видевше, душею и сердцем радующеся, Тебе глаголем: Радуйся, от священнаго лика Твоего чудеса источающая; радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющая. Радуйся, отвергающих Тя посрамляющая; радуйся, от всякаго зла прибегающих к Тебе сохраняющая. Радуйся, кротким сиянием Твоим мрак греха и мглу страстей наших разгоняющая; радуйся, души наша любовию к Тебе и Сыну Твоему исполняющая. Радуйся, на стезю покаяния нас премудре наставляющая; радуйся, добраго ответа пред Судиею Праведным нам усердная Ходатаице. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 10 Спасти хотящи многия страждущия недугом пианства, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, да вси, одержимии сею страстию, к чудотворному образу Твоему притекают и, получивше исцеление, во умилении взывают Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и щит, Богомати, людем, страждущим недугом пианства, и всем, усердно к Тебе притекающим и икону Твою святую благоговейно чтущим, ибо сию дарова нам благих Податель Господь в помощь и врачевство от губительныя страсти, и сим внушает нам пети Тебе: Радуйся, отчаянных надеждо и печалей наших утоление; радуйся, болезней душевных и телесных исцеление. Радуйся, нашу скверну чистотою Твоею очищающая; радуйся, Своею благодатию наше недостоинство просвещающая. Радуйся, брение наше тленное в нетление облекающая; радуйся, моления наша Твоим предстательством подкрепляющая. Радуйся, в неможении нашем нас утверждающая; радуйся, облегающий нас облак страстей скоро разгоняющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

«Открой очи мои, и увижу чудеса закона Твоего. Странник я на земле; не скрывай от меня заповедей Твоих» (Псалтирь 118:18-19) Неупиваемая Чаша «Неупиваемая Чаша» — рассказ Шмелева о крепостном живописце. Глубокое размышление о искусстве и Боге, преодолении греха, спасении и радости, которую оно даёт. Иван Сергеевич Шмелев Неупиваемая чаша Дачники с Ляпуновки и окрестностей любят водить гостей «на самую Ляпуновку». Барышни говорят восторженно: Удивительно романтическое место, все в прошлом! И есть удивительная красавица… одна из Ляпуновых. Целые легенды ходят. Правда: в Ляпуновке все в прошлом. Гости стоят в грустном очаровании на сыроватых берегах огромного полноводного пруда, отражающего зеркально каменную плотину, столетние липы и тишину; слушают кукушку в глубине парка; вглядываются в зеленые камни пристаньки с затонувшей лодкой, наполненной головастиками, и стараются представить себе, как здесь было. Хорошо бы пробраться на островок, где теперь все в малине, а весной поют соловьи в черемуховой чаще; но мостки на островок рухнули на середке, и прогнили под берестой березовые перильца. Кто-нибудь запоет срывающимся тенорком: «Невольно к этим грустным бере-га-ам…» – и его непременно перебьют: – Идем, господа, чай пить! Пьют чай на скотном дворе, в крапиве и лопухах, на выкошенном местечке. Полное запустение – каменные сараи без крыш, в проломы смотрится бузина. – Один бык остался! Смотрят – смеются: на одиноком столбу ворот еще торчит побитая бычья голова. Во флигельке, в два окошечка, живет сторож. Он приносит осколок прошлого – помятый зеленый самовар-вазу и говорит неизменное: «Сливков нету, хоть и скотный двор». На него смеются: всегда распояской, недоуменный, словно что потерял. И жалованья ему пять месяцев не платят. – А господа все судятся?! – подмигивая, удивляется бывалый дачник. Двадцать два года все суд идет. Который барин на польке женился… а тут еще вступились… а Катерина Митревна… наплевать мне, говорит. А без ее нельзя. И опять все смеются, и сараи – каменным пустым брюхом.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=695...

«Открой очи мои, и увижу чудеса закона Твоего. Странник я на земле; не скрывай от меня заповедей Твоих» (Псалтирь 118:18-19) АКАФИСТ ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ «НЕУПИВАЕМАЯ ЧАША» АКАФИСТ ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ «НЕУПИВАЕМАЯ ЧАША» Акафист ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ «НЕУПИВАЕМАЯ ЧАША»   Кондак 1 Избра€нное и ди€вное избавле€ние нам дарова€ся – Твой о€браз честны€й, Влады€чице Богоро€дице, я€ко изба€вльшеся явле€нием его€ от неду€гов душе€вных и теле€сных и ско€рбных обстоя€ний, благода€рственная хвале€ния прино€сим Ти, Всеми€лостивая Засту€пнице. Ты же, Влады€чице, Неупива€емою Ча€шею на€ми имену€емая, приклони€ся благоутро€бно к на€шим воздыха€ниям и во€плем серде€чным и избавле€ние пода€ждь стра€ждущим неду€гом пиа€нства, да с ве€рою воззове€м Ти: Ра€дуйся, Влады€чице, Неупива€емая Ча€ше, духо€вную жа€жду на€шу утоля€ющая.   Икос 1 Ангельстии чи€ни и пра€ведников со€нми непреста€нно сла€вят Тя, Цари€цу Богоро€дицу, Хода€таицу о многогре€шнем ро€де христиа€нстем, погря€зшем в беззако€ниих и пребыва€ющем во гресе€х, и€бо во утеше€ние и спасе€ние да€руеши ему€ ми€лость Свою€ чрез многоимену€емыя чудотво€рныя ико€ны Твоя€, и€хже я€ко зве€зды небе€сныя по всей земли€ на€шей зрим; к еди€ному же из сих о€бразов, Неупива€емая Ча€ша имену€емому, припа€дающе, из глубины€ се€рдца взыва€ем Ти: Ра€дуйся, непристу€пнаго Божества€ селе€ние; ра€дуйся, непреста€нное люде€й удивле€ние. Ра€дуйся, скорбьми€ грехи€ на€ша очища€ющая; ра€дуйся, печа€льми не€мощи на€ша врачу€ющая. Ра€дуйся, ми€лость Свою€ чрез чудотво€рныя ико€ны Твоя€ нам свы€ше посыла€ющая; ра€дуйся, явле€нием их ско€рбная сердца€ на€ша возвеселя€ющая. Ра€дуйся, пречу€дное всех с Бо€гом примире€ние; ра€дуйся, гее€нны ве€чныя избавле€ние. Ра€дуйся, Влады€чице, Неупива€емая Ча€ше, духо€вную жа€жду на€шу утоля€ющая.   Кондак 2 Ви€дящи, Пресвята€я Влады€чице, ско€рби серде€чныя, му€ки душе€вныя, и€скреннее покая€ние люде€й, одержи€мых губи€тельным поро€ком пиа€нства, благоволи€ла еси€ яви€ти богоспаса€емому гра€ду Се€рпухову ми€лость Свою€ явле€нием пречу€днаго о€браза Своего€ «Неупива€емая Ча€ша», да вси к нему€ припа€дающе с ве€рою и сокруше€нным се€рдцем, получи€вше исцеле€ние от тя€жкаго неду€га своего€, из глубины€ души€ вопию€т Бо€гу: Аллилуи€а.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=521...

Начался новый учебный год в петербургских Школах трезвения августа 2007 20 августа 2007 года начался новый учебный год в петербургских Школах трезвения, которые расположены в Свято-Троицкой Александро-Невской лавре и в храме в честь иконы Божией Матери «Неупиваемая Чаша» на заводе АТИ. Здесь оказывается помощь людям, желающим преодолеть алкогольную, табачную и игровую зависимости, а также осуществляется психологическая поддержка для членов семьи зависимых людей. 20 августа 2007 года начался новый учебный год в петербургских Школах трезвения, которые расположены в Свято-Троицкой Александро-Невской лавре и в храме в честь иконы Божией Матери " Неупиваемая Чаша " на заводе АТИ. Здесь оказывается помощь людям, желающим преодолеть алкогольную, табачную и игровую зависимости, а также осуществляется психологическая поддержка для членов семьи зависимых людей. Если вы спросите православного петербуржца о том, куда следует обратиться за помощью в преодолении алкогольной, табачной или игровой зависимости, то, скорее всего вам назовут Школу трезвения в Свято-Троицкой Александро-Невской лавре или Школу трезвения православного клуба " Бодрствование " при храме в честь иконы Божией Матери " Неупиваемая Чаша " на заводе АТИ. А еще, наверно, вам скажут, что в Школах трезвения также оказывается специализированная помощь членам семьи зависимых людей. Действительно, в петербургских Школах трезвения успешно действуют реабилитационные программы - как для зависимых людей, так и для их родственников (их еще называют созависимыми). Что происходит в этих программах? Что нужно для того, чтобы принять в них участие? Какова их эффективность? Какие условия оплаты? На эти и многие другие вопросы отвечает руководитель петербургских Школ трезвения психолог Владимир Анатольевич Цыганков. - Что представляют собой занятия в Школе трезвения? - Занятия в Школе трезвения - это специально организованные встречи, на которых происходит обучение, основанное на активных методах групповой работы. Эти встречи позволяют нашим слушателям сознательно пересмотреть сформированные ранее стереотипы, конструктивно решать свои личностные проблемы.

http://mitropolia.spb.ru/news/av/?id=189...

Икос 2 Разумев трикратное явление преподобнаго Варлаама и повеление его в путь шествовати в Богоспасаемый град Серпухов, человек некий, страстию пианства одержимый, обрете тамо в монастыре икону Твою святую, “Неупиваемая Чаша” именуемую. Мы же, видяще таковое о нас грешных попечение, с благоговением вопием Ти: Радуйся, чрез благочестивых людей славу чудес Твоих грешным открывающая; радуйся, путеводительнице прозорливая, путь спасения им показующая. Радуйся, всеблагая наша наставнице, любовию Твоею нас привлекающая; радуйся, за вся благодеяния Твоя благодарению нас научающая. Радуйся, скорбь нашу в радость претворяющая; радуйся, несомненною надеждою нас увеселяющая. Радуйся, губительныя страсти наша разрушающая; радуйся, благим намерением способствующая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 3 Сила Вышняго и благодать Владычицы укрепляше некоего человека, страждущаго недугом пианства, егда он, нози расслаблены имуще, иде во град Серпухов, повеление Богоматери, чрез преподобнаго Варлаама реченное, исполняя. Пришед же во град сей, обрете икону Пречистыя Богоматери, абие исцеле от недуга своего душевнаго и телеснаго и из глубины души благодарственно воззва Богу: Аллилуиа. Икос 3 Имуще источник неоскудеваемый, неупиваемую чашу небесных дарований, не токмо люди града Серпухова, но и вси православные христианы иных градов и весей, притекающии к Твоему пречудному образу, “Неупиваемая Чаша” именуемому, и пред сим получив исцеление, припадающе, благодарными устами вопиют Ти: Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, ею же радость спасения нашего восприемлем. Радуйся, наша немощи душевныя и телесныя врачующая; радуйся, страсти наша силою молитв Твоих укрощающая. Радуйся, коемуждо во всякой потребе просящим полезная дарующая; радуйся, бесчисленныя щедроты всем подающая. Радуйся, милости сокровище нам открывающая; радуйся, милосердие к падшим являющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

http://pravmir.ru/molitvy-pered-ikonoj-b...

Радуйся, славу чудес Твоих грешным открывающая радуйся, Путеводительнице, путь благий им являющая. Радуйся, ко спасению нас привлекающая радуйся, благодарению нас научающая. Радуйся, скорби нашея в радость претворение радуйся, несумненною надеждою возвеселение. Радуйся, губительныя страсти потребляющая радуйся, благим намерением пособствующая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаше, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 3 Сила Вышняго благодатию Владычицы укрепи некоего человека, недугом пиянства страждущаго, егда той, разслаблене имый нозе, потщася града Серпухова достигнути, повеление Богородицы, чрез преподобнаго Варлаама реченное, исполняя. Обрет же во граде сем икону Пречистыя Богоматере, абие исцеле от недуга своего, душевнаго и телеснаго, и с трепетом воззва Богу: Аллилуия. Икос 3 Имуще источник неоскудеваемый, неупиваемую чашу небесных дарований, не токмо людие града Серпухова, но и вси православнии христиане от иных градов и весей, к Твоему пречудному образу притекающе и пред сим исцеления обретающе, благодарными усты вопиют Ти сице: Радуйся, Еюже скорби наша потребляются радуйся, Еюже радость спасения изливается. Радуйся, немощи душевныя и телесныя врачующая радуйся, страсти молитвами Твоими укрощающая. Радуйся, коемуждо просящему полезная дарующая радуйся, безчисленныя щедроты всем подающая. Радуйся, милости сокровище нам отверзающая радуйся, милосердие к падшим являющая. Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаше, духовную жажду нашу утоляющая. Кондак 4 Бурю внутрь имуще помышлений сумнительных, обаче с покаянием искренним к Твоему неизреченному милосердию притекающе, пиянственною страстию одержимии исцеление получают, и от всея души зовут рожденному от Тебе Спасителю нашему: Аллилуия. Икос 4 Слыша Господь тяжкия скорби, вопли и плач жен, стариц, детей, ихже сродницы обуреваеми суть пиянственною страстию или безумием наркотическим одержими, дарова им, Пренепорочная, Твою икону, от неяже вси просящии утешение и радость духовную обретают, и вопиют Ти со слезами таковая:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Олег Иванович Сыромятников в работе «Ф. М. Достоевский о путях и принципах единения России и Европы» исследует взгляды Ф. М. Достоевского на проблему исторической судьбы России. Писатель полагает, что основу русской культуры образует христианство. Оно определяет ценности и цели развития русского народа и связывает его со всем христианским миром. Однако в силу ряда причин христианство в Западной Европе постепенно деградировало, что привело к системному кризису, угрожающему существованию европейской цивилизации. Ф. М. Достоевский уверен, что помочь духовному возрождению Европы может только Россия, сохранившая в чистоте учение Христа. Даниил Дмитриевич Черепанов в статье «Образ “ночи” и тема поэтического познания в творчестве С. И. Фуделя» предпринимает попытку реконструировать взгляды известного церковного писателя С. И. Фуделя на внутреннюю логику развития русской и европейской культуры XIX–XX вв. По мысли Фуделя, итогом развития европейского и русского искусства становится осознание непреодолимой антиномии: художник, ощущая божественные «истоки» жизни, стремится приобщиться к Абсолюту; искусство и стоящая за ним «природная» мистика начинают восприниматься как путь к богопознанию, но движение по этому пути неизбежно приводит к разочарованию, столкновению с хаосом, злом и смертью в падшем мире. Художник оказывается в тупике и вынужден либо отвергнуть свою изначальную интуицию и признать ложной надежду на обретение подлинной красоты и истины, либо обратиться от «природы» к трансцендентному Богу, действующему в Церкви. Денис Владимирович Макаровв работе «Проблема Востока и Запада в творчестве И. С. Шмелёва: от “Неупиваемой чаши” до поздней прозы» предпринимает попытку изучить художественные особенности видения проблемы соотношения культур Востока и Запада в творчестве Ивана Сергеевича Шмелёва на материале рассказа «Неупиваемая чаша» (1918 г., ноябрь) и ряда других произведений более позднего, эмигрантского периода. В статье рассматривается созданное писателем с помощью средств художественной выразительности мировидение русского и европейца, прослеживается отношение Ивана Сергеевича Шмелёва к Русской Православной Церкви, сформировавшееся при её сопоставлении с Римо-Католической, даётся сравнение описаний православного и католического монастырей в прозе Шмелёва. Наиболее важные результаты исследования таковы: если в рассказе «Неупиваемая чаша» ещё наблюдаются симпатии к Западу и некая непрояснённость позиции по отношению к католичеству, то в более поздних произведениях они исчезают. Симпатии героев эмигрантской прозы Шмелёва однозначно на стороне России и православия. Проходя юношеское увлечение Западом и увидев его истинное лицо в эмиграции, Иван Сергеевич Шмелёв возвращается к своим истокам, утверждается в традиционной русской культуре и православной вере.

http://sedmitza.ru/text/10093294.html

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010