О Пресвятая и Преблагословенная Дево, Владычице Богородице, Споручнице грешных и Взыскание погибших!  Призри милостивным Твоим оком на нас, предстоящих пред святою иконою Твоею и со умилением молящихся Тебе: воздвигни нас из глубины греховныя, просвети ум наш, омраченный страстьми, и уврачуй язвы душ и телес наших. Не имамы иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, Владычице: Ты веси вся немощи и согрешения наша. К Тебе прибегаем и вопием: не остави нас Твоею небесною помощию, но предстани нам присно, и Твоим неизреченым милосердием и щедротами спаси и помилуй нас погибающих. Даруй намисправление грехавныя жизни нашея и избави нас от скорбей, бед и болезней, от внезапныя смерти, ада и вечныя муки. Ты бо еси, Царице и Владычице, скорая Помощница и Заступница всем притекающым к Тебе и крепкое прибежище грешников кающихся. Подаждь убо нам, Преблагая и Всенепорочная Дево, христианский конец жизни нашея мирен и непостыден, и сподоби нас Твоим ходатайством вселитисяво обителех небесных, идеже непрестанный глас празднующих радостию славит Пресвятую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Молитва 3 Заступнице усердная, благоутробная Господа Мати! К Тебе прибегаю аз окаянный и паче всех человек грешнейший: вонми гласу моления моего, и вопль мой и стенание услыши. Яко беззаконя моя превзыдоша главу мою, и аз, якоже корабль в пучине, погружаюся в мори грехов моих. Но Ты, Всеблагая и Милосердая Владычице, не презри мене отчаяннаго и во гресех погибающаго: помилуй мя кающагося во злых делех моих, и обрати на путь правый заблуждшую окаянную душу мою. На Тебе, Владычице моя Богородице, возлагаю все упование мое. Ты, Мати Божия, спаси и сохрани мя под кровом Твоим, ныне и присно и во веки веков. Молитва 4 Царице моя Преблагая, Надеждо моя Богородице, прибежище сирых и странных Предстательнице, скорбящих Радосте, обидимых Покровительнице! Зриши мою беду, зриши мою скорбь: помози ми яко немощну, направи мя яко странна. Обиду мою веси,  разреши ту, якоже волиши: яко не имам иныя помощи разве Тебе, ни иныя Предстательницы, ни Благия Утешительницы, токмо Тебе, о Богомати, яко да сохраниши мя и покрыеши во веки веков. Молитва 5

http://azbyka.ru/molitvoslov/molitvy-chi...

Кондак 13 О Мати Боголюбивая, Царице Небесная, всемощная наша Предстательнице! Малыя сия услышавши смиренныя мольбы наша, призри на ны милостивым Твоим оком; буди нам скорая Заступница в день кончины нашея и в час смертный явися нам Сама, Пречистая; простирающи руку помощи, отгоняющи духов злобы, ищущих поглотити душу нашу при разлучении от тела, и сподоби нас в будущей жизни в веселии и радовании возвеличити и прославити Тя, яко Преблагую Покровительницу нашу, да спасеннии Тобою в безконечнем веце вопием Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангелов Превысшую...» и 1-й кондак «Взбранной Воеводе...». Молитвы О, Пречистая Госпоже Богородице, Мати Боголюбивая, надеждо нашего спасения! Воззри милостивно на предстоящия с верою и любовию и покланяющияся пречистому образу Твоему; приими наше хвалебное пение сие и пролей теплую Твою молитву о нас, грешных, ко Господу, да, презрев вся наша согрешения, спасет и помилует нас. О, Предивная Владычице! Покажи на нас чудныя милости Твоя. Молим Тя умиленно, избави нас от всякия скорби, настави на путь всякия добродетели и благостыни, спаси от искушений, бед и болезней, изми от нас оклеветания и ссоры, сохрани от молниеноснаго грома, от запаления огненнаго, от глада, труса, потопа и смертоносныя язвы; подай нам Свою милостивную помощь на пути в мори и на суше, да не погибнем люте. О Всемилостивая Боголюбивая Мати, с твердым упованием возсылаем к Тебе нашу смиренную молитву. Не отрини наших слез и воздыханий, не забуди нас во вся дни живота нашего, но всегда пребывай с нами и Твоим заступлением и ходатайством у Господа подаждь нам отраду, утешение, защиту и помощь, да выну славим и величаем преблагословенное и всепетое имя Твое. Аминь. О чудная и высшая всех тварей Царице Богородице, Небеснаго Царя Христа Бога нашего Мати! Услыши нас, грешных и недостойных раб Твоих, в час сей молящихся и припадающих к Тебе с воздыханием и слезами и умильно глаголющих: изведи нас от рова страстей, Владычице; избави нас от всякия скорби и печали; огради от всякия напасти и злых клевет, от неправеднаго и лютаго навета вражия. Можеши бо, о Благодатная Матерь наша, не точию от всякаго зла сохранити люди Твоя, но и всяким благодеянием снабдити и спасти: разве Тебе иныя Предстательницы в бедах и обстояниих и теплыя Ходатаицы о нас, грешных, не имамы к Сыну Твоему, Христу Богу нашему, егоже умоли, Владычице, да, спасеннии Тобою, славим и в будущем веце Всесвятое Имя Сына Твоего и Бога нашего, купно со Отцем и Святым Духом, ныне и в безконечныя веки. Аминь.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Празднество Пресвятей Владычице нашей Богородице ради Афонския чудотворныя Ея иконы, нарицаемыя Скоропослушница НА ВЕЧЕРНИ Блажен муж: 1-й антифон. На Господи, воззвах: стихиры, глас 1: Днесь любовию празднующе Богородице,/честному образу Ея поклонимся/и тепле возопиим:/Матернее дерзновение к Сыну Твоему и Богу, Дево, имущи,/испроси нам у Него прощение грехов,/мир и велию милость. Храм Божества сущая,/вместилище пространное благодати и милосердия/явилася еси, Богоневесто./Услыши убо скоро рабов Твоих, Всеблагая Скоропослушнице,/и подаждь скорбящим утешение,/бедствующим от бед избавление,/болящим здравие/и всем верным велию милость. Призри с Небесе, Богородице,/на предстоящия пред святою иконою Твоею/и Тебе с верою призывающия/и благодать Твою ниспосли нам,/да богоугодно поприще жизни нашея прейдем/и да сподобимся Твоим ходатайством/от Сына Твоего прияти велию милость. Ины стихиры, глас 4: Веселися, Дохиарская обитель Архангелов,/радуйтеся, сущии во Афоне и повсюду, вернии:/общая бо всех Заступница/восхоте быти скорая молящихся Услышательница/великия ради Своея милости. Притекше под кров крил Небесных воинств Архистратигов,/притецем и под кров Небесе и земли Владычицы,/благоутробно бо приемлет и скоро внемлет прошением,/яко Всеблагая Скоропослушница,/к образу Ея со благоговением прибегающих/великия ради Своея милости. Богоизбранная Дево Всецарице,/иноков необоримый покрове/и всех христиан непостыдное прибежище,/храни жребий Твой,/Россию и вся грады,/веси и обители православныя/невредимы от враг видимых и невидимых,/и всех нас заступи/и спаси великия ради Твоея милости. Слава, и ныне, глас 7: Егда трапезарь Дохиарский Нил лишися зрения/за еже не вняти гласу Твоему, Пречистая,/и принесе Тебе покаяние пред святою иконою Твоею,/благоволила еси рещи ему:/о иноче, услышася моление твое ко Мне,/буди прощен и зряй, яко и прежде,/возвести же и прочим подвизающимся отцем и собратиям твоим,/яко Аз есмь Матерь Бога Слова/и священныя обители Архангелов по Бозе покров,/и помощь, и державное предстательство,/промышляющая о ней, яко Взбранная Правительница./И впредь иноцы да прибегают ко Мне во всякой их нужде,/и скоро имам слушати их/и всех, со благоговением прибегающих ко Мне православных христиан,/се бо Скоропослушница нарицаюся.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

«Пресвятая Богородице спаси нас и слава Тебе Боже упование наше, слава Тебе», иные говорят попы, а иные не говорят; но гораздо редко кто говорит, но токмо отпуст един; и тако творят при самом Патриархе, и сам Патриарх також отпуст токмо говорит. По совершении отпуста поет лик: «тон деспотин ке архиереа имон Кирие филатте, ис полла эти деспота», единожды;... иерей же, обратясь к востоку, складывает с себя патрахиль, глаголя: «ди евхонту агиу деспоту имон Кирие Ису Христе о Феос имон елейсон имас», и рекут «аминь»; а Патриарх сшед с места и став среди церкви, на восток помоляся и благословляет рукою на все страны, предстоящие же все говорят потиху «ис полла эти деспота». Таже идет Патриарх из церкви, а по нем все, кто кого старей и честнее, и тот идет прежде. Аще несть Патриарха, то наперед идет служащий иерей, или игумен; преж служащего иерея отнюдь никто не пойдет из церкви, ни иноков, ни мирских людей; и тако творят везде у греков. Литий за упокой на вечерни и на утрени отнюдь нигде не поют, ни во Иерусалиме, ни в волошских монастырях патриарших; панихид великих отнюдь нигде не поют окроме указных в триоди, а малые поют и то редко же. К воскресной полунощнице такожде бьют в доску; егда же Патриарх придет и станет на своем месте, по чину, иерей же взем патрахиль и показав Патриарху, глаголя тихо «благослови Владыко», и творит начало, став на восток пред Царскими дверьми; а иногда начинает стоя в креслах под стеною без патрахили; псаломщик «аминь, слава Тебе Боже наш, слава Тебе, Царю небесный»; по «приидите поклонимся» псалом 50; таже канон троичен, канархист канархает по крылосам, поют стихи все, а не концы, токмо ирмос не поют, токмо у всякой песни сказывают их, чтоб было знатно певцу, какой ирмос, стихи петь, якоб у нас стихиры, скажет подобен; запевают на канон «иперагиа Триас о Феос елеисон ке сосон имас» 260 , а по-словенски «пресвятая Троице Боже помилуй и спаси нас»; а который лик «и ныне» поет, тот же и другой песни первый стих запевает; первую песнь начинает правый лик, такожде и третью; по третьей песни седален поют на левом, таж «слава и ныне» на правом; а поют седален все, а канархист канархает, четвертую песнь начинает левый лик, и прочее все по сему образу; и абие поет правый лик «достойно есть славити Тя Бога Слова», таже на левом; потом на правом третий стих, таже на левом «Честнейшу херувим» весь, а иногда вместо «Честнейшу» поют ин стих, «из мертвых видевше», таже трисвятое; по совершении же трисвятого, все писано в повседневии, токмо отпуст воскресный.

http://azbyka.ru/otechnik/Arsenij_Suhano...

Велики были власть и ярость этого изверга, но предмет его ненависти, охраняемый Силою Вышнего, был вне его власти. Промысл Божий избрал для того простое средство: ангел Господень явился во сне Иосифу и сказал: «Встань, возьми Младенца и Матерь Его и беги в Египет, и будь там, доколе не скажу тебе, потому что Ирод хочет искать Младенца, чтобы погубить Его». Иосиф немедленно повиновался; Пресвятая Мария также не медлила покориться извещению обрученника своего. В ту же ночь Иосиф и Пречистая Матерь, взяв на руки Предвечного Младенца, отправились в Египет. Их сопровождал Иаков, старший сын Иосифа. Они отправились в путь, не тревожась предстоящими опасностями и затруднениями его, предоставляя Богу распоряжение о своей судьбе; они заботились только о безропотном послушании воле Его. Ни в Священном Писании , ни в преданиях нет сведений, какой путь в Египет был избран святым Иосифом, но из некоторых указаний можно догадываться, что он предпочитал, как более безопасный, путь, пролегавший через горы Иудейские к Газе, а отсюда береговою пустынною равниною до Египта. Много трудов и неудобств испытало Святое Семейство; не всегда находило оно кров, чтобы укрыться от холода и непогоды. Нередко святые путники терпели лишения и в пище, и в крове и подвергались многим опасностям. Древнее предание говорит, что во время странствования Младенец Иисус сотворил многие чудеса, которые убеждали людей в Его Божественности. При вступлении Святого Семейства в Египет в одном месте окружили Его разбойники и хотели ограбить и убить. Старший из них выступил с обнажённым мечом вперёд, чтобы осмотреть ближе странников: пред ним стояли Иосиф и Мария с Младенцем на руках. С удивлением посмотрел разбойник на этого убелённого сединами старца, безоружного, с посохом в руке, подобно древним патриархам; посмотрел на молодую Мать, Которая крепко прижимала Младенца к груди Своей, как бы желая защитить Его Собою; посмотрел – и душа его умилилась. Он опустил меч и сказал: «Если бы Бог принял на себя тело человеческое, то не мог бы быть прекраснее этого Младенца». Он не позволил товарищам своим оскорблять бедных странников и грозно остановил одного из них, настаивавшего на грабеже. Пресвятая Дева Мария сказала доброму разбойнику: «Этот Младенец воздаст тебе воздаянием благостынным». Слова Её имели пророческое значение: это был тот благоразумный разбойник, которому Спаситель мира, вися на кресте, сказал: «Днесь со мною будеши в раи». Предание дополняет, что имя доброго разбойника было Тит, а другой, злой, разбойник назывался Думах.

http://azbyka.ru/otechnik/Biblia/zemnaja...

Стих: Дивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. По Христе даже до смерти подвизающися,/разжженным мудрованием пламень погасила еси похоти/и, свещу душевную неугасиму соблюдши,/вошла еси ко Христу в чертог Небесный./Тем вси благочестно воспеваем, страстотерпице,/святую твою память, освящаеми благодатию. Стих: В церквах благословите Бога,/Господа от источник Израилевых. Страсти претерпела еси многих мук, всехвальная,/крепко приступльши,/отсюду к неболезненному преставилася еси/восприятию незаходимаго сияния,/и светлей радости, и вечному Божественному наслаждению,/тем тя ублажаем и святое твое днесь совершаем торжество,/страстотерпице доблественная. Слава, глас 4: Жития, долу влекущаго, и пищи наслаждение,/и цветущую славу, прехвальная,/оставльши яко временну,/Христу прилепилася еси целомудрием,/добротою его красною распалаема,/и приступила, яко благоуханный шипок,/и венцем нетленнаго Царства венчася, Богоименитая. И ныне, Богородичен: Свеще неугасимая, престоле праведный,/Пресвятая Владычице,/моли спастися душам нашим. Тропарь, глас 2:Благочестно в законе поживши: Писан на велицей вечерни. Слава, и ныне, Богородичен: Вся паче смысла: НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ По обычнем псалме поем: Блажен муж: 1-й антифон. На Господи, воззвах: стихиры на 8, глас 8. Благочестия прозябение честно,/добродетели цвет неувядаемый,/лозы Христовы розго многострадальная,/благоверная княгиня Иулиания/вся призывает светло верныя/в память свою честную воспети сию,/яко победительницу на земли, Бога прославльшую. Законом повинующися нас ради плоть на земли Приимшаго/и страсть Крестную Претерпевшаго,/целомудренная и благоверная,/на прелесть мужествовала еси, Иулиание,/огневещанным языком твоим беззаконнаго неистово посрамила еси,/темже и со Ангелы радуяся, княгине великоименитая,/моли Христа Бога спастися душам нашим. Струями кровей твоих, мудрая,/за чистоту ума и любовь, яже к Богу и ближнему/излиянными, землю освятила еси,/духом же духи возвеселила еси Безплотных/и, с лики мучеников предстоящи Богу/и с сими соединяющися,/блаженная венценосица Божественнаго Духа силою явилася еси,/яко маслина, псаломски рещи, плодовита,/богодейственно искапающи благочестивым елей благодати Божия,/моли спастися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Помоги нам, Матерь Божья! Только ты, Державная, можешь спасти нашу державу. Утолить наши печали, сердца наши просветить, умягчить их, заступить от иноплеменных, сохранить от меж­ду­усобныя брани... Только ты, Заступница, можешь заступиться за нас, за всех таких разных, не­сов­мес­тимых: «Заступнице усердная, Мати Господа Вышняго, за всех молиши Сына Твоего, Христа Бога нашего, и всем твориши спастися, в державный Твой покров прибегающим. Всех нас заступи, о Гос­поже, Царице и Владычице, иже в напастех и в скорбех, и в болезнех, обремененных грехи мно­ги­ми, предстоящих и молящихся Тебе умиленною душею и сокрушенным сердцем пред пречистым Твоим образом со слезами и невозвратно надежду имущих на Тя избавления всех зол, всем полезная даруй и вся спаси, Богородице Дево: Ты бо еси Божественный Покров рабом Твоим». Все тропари каждой иконе как гимны, а этот особенный - тут всё: и «невозвратно надежду имущих на Тя», и «всех нас заступи», и «всем полезная даруй». Даже папа обращался к Богородице, словно знал молитвы, силу Её, и в его стихотворении, напи­сан­ном почти пятьдесят лет назад, он читает эту молитву в глазах жены - матери, в её голосе: Заступница, дай мне большую душу, Сердце доброе, Око недремлющее, Голос мягкий, отходчивый, ласковый, Руки крепкие, незлобивые, - Очень трудно матерью быть! Не власти прошу, Не за деньги стою. Вдохни, Сердобольная, в грудь мою Столько любви и силы, Чтоб до могилы На всю семью - На мужа, на сына, на дочерь мою, - На каждый характер хватило, На все их сомнения И смятения, На спотыкания и причуды, На завихрения И увлечения, На заблуждения И остуды. Только любовь раскрывает сердца, Лишь перед ней отступает горе. Мне нужно очень много любви. Ты - Мать, Ты меня понимаешь... Господи, как папа всё понимал и чувствовал. Сколько любви нужно каждой матери, семье, на их всезнающих и часто отчаивающихся деток. И мы все, как дети, стоим к Божественной Матери. Все, всякие: послушные и непослушные. И снова наша русская литература: как-то у меня сегодня всё переплетается в голове, в сердце. Молитвы, поэзия. Так ведь все молитвы - поэзия, и настоящая поэзия - молитва. Сказочная ледяная Снегурочка Островского просила у матери-Весны любви. И как она преображается, получив венок из всех цветов, как у неё открываются глаза на Божье мирозданье: «Ах, мама, что со мной? Какой красою Зелёный лес оделся! Берегами. И озером нельзя налюбоваться. Вода манит, кусты зовут меня Под сень свою; а небо, мама, небо! Разлив зари зыбучими волнами колышется».

http://ruskline.ru/analitika/2012/11/23/...

Радуйся, сопровождающая всех христиан по лютым мытарствам. Радуйся, освобождающая нас от демонскаго удержания; Радуйся, Заступница христиан на Страшнем Суде Божием. Радуйся, Ходатаице всем хотящим получити христианскую кончину; Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 10 Спасения прося нам, Пречистая, руки Твоя простерши, о многоблагоутробне Спасе, рекла еси, Страсти Твоя чтущих с праведным разбойником Твоим учини и спаси, Милосердие, вопиющая Тебе: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси необоримая, мирови Прибежище, милости Сокровище, приими моления раб Твоих, предстоящих Святому образу Твоему и умильно зовущих Ти: Радуйся, обрадованная, вечно блажимая Богородице; Радуйся, грешным и смиренным известное Прибежище. Радуйся, дев и сирот Заступнице; Радуйся, людем крепкая Помощнице. Радуйся, Святителем великое вразумление; Радуйся, благоговейных иереев Руководительнице. Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 11 Пение умиленное и хвалу молебную сподоби приносити пред чудотворною иконою Твоею, Пресвятая Богоневесто, и не отврати лица Твоего от поющих Ти и Богу во веки: Аллилуиа. Икос 11 Яко светозарное солнце, возсия в храме нашем образ Твой, Страстная Богородице, освящая, сохраняя и спасая от бед всех страждущих и вопиющих с любовию: Радуйся, сохраняющая благодатию Своею обитель иночествующих; Радуйся, Помощнице крепкая борющимся со страстьми. Радуйся, обидимых и угнетенных Заступнице; Радуйся, нищих и убогих радование. Радуйся, больных исцеление и подкрепление; Радуйся, юных вразумление и наставнице. Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 12 Благодать Твою ниспосли нам, Благословенная, почитающим Святую икону Твою, и поклоняющимся Пречестным Страстем Сына Твоего с верою поющих: Аллилуиа. Икос 12 Поюще непрестанно пред Святою иконою Твоею, поклоняемся, величаем и со страхом лобызаем чудотворный образ Твой, радостно взывающе: Радуйся, вечное наше радование; Радуйся, воскресения нашего Сокровище. Радуйся, от рова страстей нас свобождающая; Радуйся, взыскание погибших и ума лишенных. Радуйся, исполняющая прошения верных;

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Собрание всех этим путем добытых напевов и составляет тот круг церковных песнопений обычного напева московской епархии, две части которого изданы по настоящее время выше упомянутым обществом любителей церковного пения: 1) «всенощное бдение» и 2) «ирмосы господским и богородичным праздникам, последование в святую и великую неделю Пасхи, тропари господским и богородичным праздникам, общие святым и другие наиболее употребительные». Необходимость сделать что-нибудь подобное и для нашего края и побудила меня устроить настоящее собрание. Достижение этой цели обществу любителей церковного пения в Москве стоило больших издержек; следовательно, решаясь на подобную же меру, мы должны быть готовы на предстоящие жертвы. Между тем можно достигнуть той же цели и другим простейшим способом: стоит только и в нашей епархии ввести те самые напевы, которые общеупотребительны в московской и соприкосновенных с нею епархиях; это желательно тем более, что напевы эти имеют преимущество в смысле образовательного значения для народа, потому что отличаются внятностью выговора, простотою мелодии и в то же время далеко не так трудны для исполнения, как об этом можно думать, в виду предстоящего переучивания существующих псаломщиков. Подумайте». Все единогласно согласились с тем, что для сохранения единообразия церковных напевов необходимо ввести в харьковской епархии один обиход; но не соглашались только в решении вопроса: закрепить ли посредством отпечатания на нотах напевы существующие в епархии или ввести напев московской епархии чрез распространение изданного уже в Москве «круга церковных песнопений». Предварительно решено было здесь же чрез пение сравнить те и другие напевы. Преосвященный обратился к группе диаконов и псаломщиков и просил кого-либо из них спеть, что ему будет угодно. Диакон благовещенской церкви, Чуев, не без некоторой естественной робости, но и не без достоинства, густым басом запел догматик 6-го гласа: «Кто тебе не ублажит, Пресвятая Дево». Когда мотив его пения достаточно определился, владыка предложил соседу его продолжить пение и сосед, псаломщик Дмитриевской церкви, Протопопов, тенором продолжил пение, твердо удерживая тот же мотив.

http://azbyka.ru/otechnik/Timofej_Butkev...

С юности вашей вы имели/совесть чистую пред Богом,/потому, пожив во благочестии,/к селениям вышним перешли./Молите же Христа о нас,/дабы мы вас с любовью почитали. Яко предстояще Святей Троице с преподобными и праведными,/молитеся, блаженнии, избавити нас всякаго прещения и гнева,/да вас непрестанно величаем. Как предстоящие Святой Троице/с преподобными и праведными,/молитесь, блаженные, об избавлении нас/от всякой грозы и гнева,/дабы мы вас непрестанно величали. Слава: Людие твои молят тя, Богоблаженне Петре,/купно моли Христа с премудрою Феврониею,/с неюже в мире богоугодно пожил еси,/избавити нас от всяких зол. Слава: Люди твои молят тебя, богоблаженный Петр:/моли Христа вместе с премудрою Февронией,/с которой ты в мире богоугодно пожил,/об избавлении нас от всяких зол. И ныне: О, чудесе великаго!/Како вместися во утробу Твою Христос Бог, никакоже вместимый?/Егоже за хвалящия Тя умоли, Дево, от бед избавити нас/и от беззаконных человек всегда. И ныне: О, чудо великое!/Как вместился во чрево Твое Христос Бог,/ни в чем не вмещаемый?/Его о восхваляющих Тебя, Дева, моли,/да от бед и от людей беззаконных/избавляет нас всегда. Светилен. Подобен: Посетил ны: Иже благочестно празднующим память вашу, Богоблаженнии Петре и Февроние,/вкупе мирно поживше и благочестно,/молите Христа грехов оставление даровати рабом вашим. Благоговейно празднующим память вашу,/богоблаженные Петр и Феврония,/вместе пожившие мирно и благочестиво,/молите Христа грехов отпущение даровать/рабам вашим. Слава, и ныне, Богородичен: Пресвятая Богородице, упование наше и похвало,/Тя едину ведуще, верою покланяющеся, молим:/радуйся, Неискусобрачная Святая Марие, покрове и ограждение наше/и Помощница сущим в бедах./Моли Христа, Сына Твоего, за рабы Твоя, на Тя бо надеемся. Слава, и ныне, Богородичен: Пресвятая Богородица, упование наше и похвала,/Тебя единую зная,/мы поклоняясь с верою, молим:/“Брака не познавшая святая Мария,/покров и ограждение наше,/и Помощница находящимся в бедах!/Моли Христа, Сына Твоего, за рабов Твоих,/ибо мы на Тебя надеемся”.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-svy...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010