Радуйся, яко предстательством твоим у Христа Бога вечное спасение нам подаеши. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 13 О, преславный и всехвальный Апостоле и Евангелисте, наперсниче Христов, возлюбленный Иоанне, благоприятным твоим и всесильным ходатайством ко всеблагому Твоему Учителю и нашему Владыце и Господу избави нас от всяких бед, скорбей и болезней, испроси нам вся благая временная и вечная, и христианскую кончину живота нашего, да с тобою на Небеси со Ангельскими лики и всеми святыми воспоем Богу: Аллилуиа. [Далее повторяем икос и кондак:] Икос 1 Ангельских сил и всякия твари Творца, Владыку и Господа, восприемшаго плоть нашу, и явльшагося на земли спасения нашего ради, узрев ходящаго при мори Галилейстем, и взывающаго тя с братом твоим, Иоанне блаженне, в звание апостольства, оставль мрежи рыбарския и отца твоего в корабли, неуклонно оттоле последовал еси стопам Спасителевым. Сего ради вопием Радуйся, мрежею Христовою уловленный. Радуйся, воистину ловец человеков явивыйся. Радуйся, дом свой и родителей ради Господа оставивый. Радуйся, мир и вся его прелести презревый. Радуйся, чистоты и целомудрия дивный хранителю. Радуйся, Христом Богом возлюбленный. Радуйся, избранный и верный Христов учениче. Радуйся, собору апостольскому сопричтенный. Радуйся, истины Царствия Божия уразумевый. Радуйся, тайнозрителю судеб Божиих. Радуйся, небесный Ангеле, во образе земнаго человека явивыйся. Радуйся, апостолом любве нареченный. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 1 Избранный от мрежей рыбарских на проповедь Евангелиа, и от ловли рыб на уловление человеков во свет истиннаго боговедения, о, великий Апостоле, учениче, друже и наперсниче Христов, моли Единаго Истиннаго Человеколюбца, Егоже ты серафимскою любовию возлюбил еси, да помилует нас, ищущих твоего к Нему предстательства, и зовущих ти: Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Понедельник, 18 марта 2024 г.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

Скачать epub pdf 12.10 Служба новосвященномученику Иоанну, архиепископу Рижскому На велицей вечерни На Г осподи воззвах: стихиры, глас 4. Подобен: Я ко добля: Яко чистый благодати источник,/Бога Слова река боготечная,/струи источил еси боговедения,/имиже и до ныне напаяемся:/лучами же поучений твоих/священно озаряемся,/верою зовуще ти:/буди нам до конца предстатель,/Иоанне священномучениче. Яко Богом явленное светило,/в граде Рижстем светло возженное,/и Латвийстим людем/духоносне возсиял еси,/сердца верных на путь истины направляя,/Православно славити научая/Пребожественную Троицу,/Юже до конца возлюбил еси,/Иоанне богомудре. Яко присноцветный луг,/добродетелей лучами преиспещренный,/благоуханием небесным/чувства наши услаждаеши,/яко хлеб сладкий на огни испекаемь,/души наша питаеши,/чтущих тя любовию/несказанною радостию веселиши,/Иоанне богоносне. Яко доблий воин Христов,/страстей терния в юности попалил еси,/чистотою жития украсился еси:/темже и пастырь добрый/в земли Латвийстей явися,/сего ради и мученический венец/огнем скончаваемь приял еси,/да покажеши верным путь спасения,/Иоанне богославне. Слава, глас 5: Свеща возжженная от Бога,/и Латвийское пресветлое светило,/вселенную всю озарившее,/явился еси, отче достославне Иоанне,/учений твоих зарями/просвещаяй верою чтущих тя:/темже и зовем ти:/радуйся, всесожжение богоприятное,/иерарше премудрейший,/новомучеников пресветлое украшение,/и молитвенниче теплый о душах наших. И ныне, Богородичен: В Чермнем мори: Вход, прокимен, и чтения 3. Пророчества Исаиина чтение (глава 43): Тако глаголет Господь: вси собрашася вкупе, и соберутся князи от них. Кто возвестит сия в них или яже от начала, кто слышана сотворит вам; да приведут свидетели своя, и оправдятся и да услышат, и да рекут истину. Будите Ми свидетели, и Аз свидетель, глаголет Господь Бог, и Отрок егоже избрах, да познаете и веруете Ми, и разумеете, яко Аз есмь: прежде Мене не бысть ин Бог, и по Мне не будет. Аз есмь Бог, и несть разве Мене спасаяй. Аз возвестих, и спасох, уничижих, и не бе в вас чуждий. Вы Мне свидетели, и Аз Господь Бог, и еще от начала Аз есмь: и несть от рук Моих избавляяй. Сотворю и кто отвратит то; сице глаголет Господь Бог, избавляяй вас Святый Израилев.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Радуйся, яко учением Божественным всю подсолнечную напоивый. Радуйся, образ истинныя мудрости показавый. Радуйся, любви к Богу и ближнему нас научивый. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 10 Спасти хотя душы человеческия, всяко поучал еси люди веровати во Христа, Сына Божия, имети совесть незазорну, и любити друг друга, во еже не токмо зде, но и в селениих праведных воспети радостно Всемогущему Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стены горняго Иерусалима узрев во откровении, преподал еси нам проречение того, еже есть, и имать быти до скончания мира, открывая нам сие иносказательными словесы, и предоставляя разумети имущим ума божественнаго. Удивляющеся таковой премудрости, тебе от Бога дарованней, воспеваем Радуйся, зрителю неизреченных Божиих откровений. Радуйся, познанием Альфы и Омеги превозшедый естество человеческое. Радуйся, Божия мудрости сокровенное Слово извещавый. Радуйся, радость неизглаголанную и жизнь вечную миру проповедавый. Радуйся, богословствующих умов просвещение. Радуйся, яко и нас к небесному наследию наставил еси. Радуйся, свеще, пламенем Божественныя любве возжженная. Радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально Радуйся, власть вязати и решити грехи наша от Господа приемый. Радуйся, служителю таин Христовых. Радуйся, учением твоим Христа всех Творца возвеличивый. Радуйся, радости святых еще в жизни сей познавый. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 11 Пение, яко жертву благодарну, принесе тебе, святый Апостоле Иоанне, оный христианин, иже в нищету пришед, и не имый чим воздати долги своим заимодавцем, впаде в отчаяние, и искаше себе насильственною смертию умертвити: но ты, человеколюбив сый, желая избавите того и временныя, и вечныя смерти, крестным знамением сено в злато претворив, вручил еси оному убогому, да тем златом и долги отдаст заимодавцем, и дом свой препитает, Богу же, чрез тебе его облагодетельствовавшему, да поет: Аллилуиа. Икос 11 Светоприемный светильник истиннаго света был еси, Апостоле Иоанне, во тме многобожия седящих путеводяй к Истинному Богу. Егда же познал еси приближение времене отшествия своего к возлюбленному Господу, тогда повелел еси учеником твоим погребсти тебе жива, наутрие же пришедше тии ко гробу твоему, и откопавше, ничтоже в нем обретоша, познавше убо, яко благословением Божиим совершися сие чудо, и воспеша

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

Поюще труды твоя во апостольстве и чудеса и исцеления, яже источал еси и источаеши благодатию Духа Святаго, в тебе обитающаго, восхваляем Бога, даровавшаго нам таковаго путеводителя, наставляющаго нас на путь спасения и милосердующаго о немощех наших. Приими убо от нас, святый Апостоле, похвалы сицевыя: Радуйся, благовестниче веры Христовы усерднейший; радуйся, учителю Церкве Христовы изряднейший. Радуйся, богословов начало и основание; радуйся, Божественных Таин возвестителю. Радуйся, девствующих образе и целомудрия правило; радуйся, всех верных, ко твоему заступлению прибегающих, скорый помощниче и покровителю. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 13 О преславный и всехвальный Апостоле и Евангелисте, наперсниче Христов возлюбленный Иоанне! Твоим всесильным ходатайством ко Всеблагому твоему Учителю и нашему Владыце и Господу испроси нам вся благая временная и вечная и христианскую кончину жития нашего, да с тобою и со ангельскими лики в селении праведных воспоем Триипостасному Богу: Аллилуиа. [Далее повторяем икос и кондак:] Икос 1 Ангельских сил и всякия твари Творца, Владыку и Господа, восприемшаго плоть нашу и явльшагося на земли спасения нашего ради, узрев ходяща при мори Галилейстем и взывающа тя со братом твоим, Иоанне блаженне, в звание апостольства, оставль мрежи рыбарския и отца твоего в корабли, неуклонно оттоле последовал еси стопам Спасителевым. Сего ради вопием Радуйся, любве ради ко Христу отца по плоти оставивый; радуйся, Христом Небеснаго Отца обретый. Радуйся, мир и вся его прелести презревый; радуйся, небесная благая в воздаяние получивый. Радуйся, плоть духу совершенно поработивый; радуйся, дух твой Сладчайшему твоему Учителю Иисусу покоривый. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 1 Избранный Господем от мрежей рыбарских на проповедь Евангелия и от ловли рыб на уловление человеков во свет истиннаго боговедения, великий Апостоле, учениче, друже и наперсниче Христов, моли единаго истиннаго Человеколюбца, Егоже ты приискренне возлюбил еси, да помилует нас, ищущих твоего к Нему предстательства и зовущих ти:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

Поюще труды твоя во апостольстве и чудеса и исцеления, яже источал еси и источаеши благодатию Духа Святаго, в тебе обитаюшаго, восхваляем Бога, даровавшаго нам таковаго путеводителя, наставляющаго нас на путь спасения и милосердующаго о немощех наших. Приими убо от нас, святый Апостоле, похвалы сицевыя: Радуйся, благовестниче веры Христовы усерднейший; радуйся, учителю Церкве Христовы изряднейший. Радуйся, богословов начало и основание; радуйся, Божественных Таин возвестителю. Радуйся, девствующих образе и целомудрия правило; радуйся, всех верных, ко твоему заступлению прибегающих, скорый помощниче и покровителю. Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Кондак 13 и всехвальный Апостоле и Евангелисте, наперсниче Христов возлюбленный Иоанне! Твоим всесильным ходатайством ко Всеблагому твоему Учителю и нашему Владыце и Господу испроси нам вся благая временная и вечная и христианскую кончину жития нашего, да с тобою и со ангельскими лики в селении праведных воспоем Триипостасному Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангельских сил…» и 1-й кондак «Избранный Господем от мрежей рыбарских…». Молитва Апостоле, Евангелисте громогласный, Богослове изящнейший, тайноведче неизреченных откровений, девственниче и возлюбленный наперсниче Христов Иоанне! Приими нас, грешных, под твое сильное заступление прибегающих. Испроси у Всещедраго Человеколюбца Христа Бога нашего, Иже пред очесы твоими Кровь Свою за ны, непотребныя рабы Своя, излиял есть, да не помянет беззаконий наших, но да помилует нас и сотворит с нами по милости Своей: да дарует нам здравие душевное и телесное, всякое благоденствие и изобилие, наставляя нас обращати оная во славу Его, Творца, Спасителя и Бога нашего, по кончине же временныя жизни нашея от немилосердных истязателей на воздушных мытарствах да избавит нас, и тако да достигнем, тобою водимии и покрываемии, Горняго онаго Иерусалима, егоже славу ты во откровении зрел еси, ныне же нескончаемыя радости наслаждаешися. О, великий Иоанне! Сохрани вся грады и страны христианския, храм сей, служащих и молящихся в нем от глада, губительства, труса и потопа, огня и меча, нашествия иноплеменных и междоусобныя брани; избави нас от всякия беды и напасти и молитвами твоими отврати от нас праведный гнев Божий, и Его милосердие нам испроси, да вкупе с тобою сподобимся прославляти в невечернем дни пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

http://foma.ru/akafist-svyatomu-apostolu...

Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Сего ради похвальная тебе вопием:

http://isihazm.ru/1/?id=642

Радуйся, яко еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси: Радуйся, от напраснаго убийства того, десницею Вышняго, сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный: Радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю: Радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный: Радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение: Радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй: Радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 6 Проповедник славный ты, Божественный Предтече, показался еси в пустине Иорданстей во дни явлении Христа Бога миру, Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се Агнец Божий, вземляй грехи мира! Его же мы верою познавше поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне Богопросвещенне, всем являяй славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: покайтеся, приближи бо ся царствие небесное, сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом. Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю: Радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю: Радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый: Радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый: Радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый: Радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю: Радуйся, ищущим пре д стательства твоего неусыпный заступниче. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне Богоблаженне, глаголал еси: аз требую Тобою креститися, обаче повинуяся, рекшу Тому: «остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и крестив нетребующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, пророк Вышняго наречешися, поя Тому: аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: что убо отроча сие будет? Мы же тя, преславный Предтече Господень, яко боль- ша всех рожденных женами, достойно чтуще, ублажаем сице: Радуйся, от зачатия твоего благодатных явлений исполненный; радуйся, в рождестве твоем Богом прославленный. Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода из- гна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне бого- хвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убийства того десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй.

http://azbyka.ru/otechnik/Ieronim-Solome...

Приемлет тя припадающа, Иже падша на перси приемый, егоже моли, Богослове, и належащую мглу языков разгнати, прося нам мира и велия милости. И ныне. Союзом любви: Псалом избранный апостола: Возлюблю Тя, Господи, крепосте моя (17/2). Готово сердце мое, Боже, готово сердце мое (56/8). Возжада Тебе душа моя (62/2). Прильпе душе моя по Тебе, мене же прият десница Твоя (62/9). Исчезе сердце мое и плоть моя, Боже сердца моего, и часть моя, Боже, во век (72/26). Искусил еси сердце мое, искусил мя еси, и не обретеся во мне неправда (16/3). Сердце чисто созижди во мне, Боже, (50/12). Безвестная и тайная премудрости Твоея явил ми еси (50/8). Согреяся сердце мое во мне, и в поучении моем разгорится огнь (38/4). Глас даша облацы, глас грома Твоего; осветиша молния Твоя вселенную (76/18, 19). Возвестите во языцех славу Его, во всех людях чудеса Его (95/3). Услышите сия вси внушите вси живущии по вселенней (48/2). Во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их (18/5). Долготою дней исполню его и явлю ему спасение Мое (90/16). И поем канон святому апостолу из Минеи, глас 2, на нем же припев: Святый апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, моли Бога о нас. По 3-й песни катавасия: Моли Бога о нас, святый апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, яко мы усердно к тебе прибегаем, скорому помощнику и молитвеннику о душах наших. Ектения сугубая: Помилуй нас Боже: Господи Боже наш, милостивно яко Благ, призри на изсохшую в любви землю сердца нашего, тернием ненависти, самолюбия и неисчетных беззаконий люте оляденевшую, и каплю благодати Пресвятаго Твоего Духа испустив, богатно ороси сию, да будет плодоносна и возрастит от горящей к Тебе любви корень всех добродетелей, страх Твой, и о спасении ближняго неленостное попечение, всех же страстей и многообразных лукавств и лицемерия искоренение прилежно, яко всех благ Дателя, молим, скоро услыши и человеколюбно помилуй.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

(Apophthegmata Patrum, col. 133BC. Cp. Verba Senior. XV, 13, col. 956C).... Некто, когда был в отшельничестве и вел жизнь отшельническую, всякий час услаждался благодатным утешением, т. е. видениями и откровениями ( 499), а когда сблизился с миром, искал, по обычаю, этого утешения и не находил; и он стал просить Бога открыть ему причину, говоря: «не ради ли епископства, Господи, отступила от меня благодать»? II ему было сказано: «нет, не поэтому, но потому, что Бог промышляет о живущих в пустыне и их удостоивает таких утешений» ( o Исаак Сир. LXXXV, 500, cp. 501. Ср. А. XIX, 105. 1528 Григорий Б. Oratio XXI, сар. XIX. Т. XXXV, col. 1104АВ:... o 1530 ibid. Oratio II,Apolog. сар, LXXI, Т. 35, col, 480В:... 1531 Apoplithegmata Patrum, col. 316 1, cp. Verba Senior. XV, 51, col. 963A. (Изречение Аввы Орсисия). 1532 Исаак С. Epist. IV, 555:... 1533 Исаак С. XXXII, 204: .... 1534 Historia Lausiaca, C. XCVII, col. 1203C:... 1537 Cp. Apophthegm. Patrum. col. 284ВС, 5; col. 205BC, 7. Cnfr. Yerba Senior. X, 28, col. 917AB. 1538 Cp., напр., случай из жизни Аввы Никона (Apophtheg. col. 309А-С), где указаннная власть пресвитера простиралась именно на отшельника ( 1539 Lib. cit col. 324D-325A-, 11. По словам проф. С. Е. Смирнова , «в древнейших монастырях Египта, пока в них держалась публичная исповедь, ее совершителями явлелись пресвитеры». Богосл. Вест. 1906 г. Апр., стр. 626. (Диссертация, стр. 282). Ср. стр. 634. (Диссертация, стр. 300). Ср. также Богосл. Вест. 1905 г. Февраль, стр. 366, 380–882. Публичная исповедь в монастырях дополнялась публичным покаянием, причем властью, управляющей делом была власть пресвитерская. Богосл. Вестн. 1905г. Февр., стр. 382 и след. (Диссертация, стр. 98–89 ср. 94, 96), стр. 389. 1543 О значении слова см. Suicerus. Т. II, col. 864–865. (Златоуст). 1544 Apoplitheg. col. 304A: Ср. Руфин . Hist, monach. С. XV, T. XXI, col. 434. 1545 Apophtheg. col. 433А-С., 2. Другие аналогичные случаи см. Apophtheg. col. 252С, 2 (об Иоанне Колове (Cnfr. Феодорит. Histor. с. XII, col. 1397В); col. 361С, 168; col. 381С. Historia Lausiaca c. LII, col. 1147B (cnfr. col. 1147C.); col. 1148A (об Авве Аполлосе ); c. LXI, col. 1163B (об Авве Иоанне), с. VII, col. 1020B, 1020C; c. LXIX, col. 1177A (о нитрийских отшельниках); c. LXXXVI, col. 1194D (об отшельнике Евагрии). Verba Seniorum. XVIII, 17, col. 983D (cp. Патерик 25, стр. 106).

http://azbyka.ru/otechnik/Sergej_Zarin/a...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010