И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Се во чреве, Богородице Пречистая,/Христа Бога паче слова имела еси, якоже Исаия предызрече,/паче естества бо Сего, Богородительнице, родила еси.  Песнь 6 Ирмос: В бездне греховней валяяся,/неизследную милосердия Твоего призываю бездну:/от тли, Боже, мя возведи.  Припев: Преподобне отче Сергие, моли Бога о нас. От юности, блаженне, имел еси житие свое чисто и того ради Пречистому Владыце прилепися,/предстоиши ныне со Ангельскими лики,/присно источаеши преславная чудеса и исцеления/с верою приходящим к тебе.  Припев: Преподобне отче Сергие, моли Бога о нас. Всякаго навета вражия избавити потщися,/яко да твою всесвятую память светло празднуем.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. В пустыни безмолвия единствующу ти, Богоносе,/лукавый враг злонравных разбойник на тя воображает, хотя изловити Боголюбивую твою душу,/Бог же внят молитве твоей/победити того и ловления его.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Во утробу Твою вселися/и, все человеческое существо восприим, обожи, Чистая,/преподобных множество священное привлече.  Кондак, глас 8 Яко звезда пресветлая, от Святыя Горы провозшедши,/доброты чудес твоих весь просветил мир,/Христов бо крест взем, последова Ему,/в пустынном озлоблении, в молитвах же и пощениих,/во бдениих же и злостраданиих изнурив плоть свою,/тем и Христос даром чудес одари тебе,/Емуже о нас моляся, посещай чад своих, да зовем ти:/радуйся, Сергие отче наш, пустынный жителю. Икос Закону Божию повинуйся, от младенства путем прискорбным, блаженне, шествовал еси,/вся бо, яже в мире сладкая и красная, преобидев, вселися в пустыню,/в ней же крест свой взят, распя себе мирови, и мир тебе бысть распят./Темже от всех слышаще:/радуйся, яко презрел еси текущая и тленная;/радуйся, яко, Богом наставляем, пустыню достигл еси;/радуйся, яко в Нем подвизався, Богу угодил еси и врага победил еси;/радуйся, яко собра ученик стадо, имиже и доныне Бог прославляем есть;/радуйся, яко пресветлым житием своим святых Ангел удиви и человек пользова;/радуйся, яко на Небеси со Ангелы ликовствуеши, Троице предстоя, и о нас молишися;/радуйся, источниче чудесем неисчерпаемым;/радуйся, Сергие отче наш, пустынный жителю. Песнь 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-prepo...

G. B. de Rossi. Roma Sotterranea. 1864–77. – Bullettino di arch. cristiana. 1864–98. Nuova Serie. 1899–sq. G. B. de Rossi. Musaici cristiani di Roma. 1872–96. Garrucci, R. Storia d. arte cristiana nei primi otto secoli della chiesa. 6 vol. 500 tav. Prato. 1873–81. Salazaro, D. Studi sui mon. d. Italia merid. dal IV al XIII s. 1871–86. – L’arte romana al medio evo. 1881. Crowe u. Cavalcaselle. Geschichte der italienischen Malerei. 6 Bde. 1869–1876. Изд. итал. и англ. Kraus, F. K. Real-Encyclopädie d. chr. Alterth. 1882–6. 2 Bde. Wessely. Ikonographie Gottes u. d. Heil. 1874. Ongania, ed. La basilica di San Marco. 1878–1900. Müntz, Eug. Notes sur les mosaïques chr. de l’Italie. Revue Arch. 1875–1882. Schlumberger, G. Sigillographie de l’empire byzantin. 1884. Venturi, A. Storia dell’arte italiana. I–VII. 1901–1911. Wilpert, J. Le pitture d. catacombe rom. 1903–1904. Cabrol. Dictionnaire d’arch. chrétienne 1903– J. P. Richter and Camerone Taylor. The golden age of cl. christian art. 1904. André Michel. Histoire de l’art depuis les prem. temps chrétiens. 4 t. en 7 vol. 1905–1912. Diehl, Ch. Manuel d’archéologie byzantine. 1910. Dalton, О. М. Byzantine art and archaeology. 1911. Mâle Émile. L’art religieux du XIII-e siecle France. 1910. Reinach, Salomon. Répertoire de peintures du moyen âge et de la Renaissance (1280–1580). 3 vol. 1905–1910. ¦ По указаниям Ф. И. Буслаева (Исторические очерки русской народной словесности и искусства, I, стр. 377–8), в русских «Сборных Подлинниках графа Строганова довольно подробно изложены сказания об иконах Богородичных (числом 137), с иконописными замечаниями о их подобиях. При некоторых сказаниях указаны источники, а именно: подписи на самих иконах, Патерики – Синайский, Скитский, Афонский, Минеи и Пролога, Летописец Греческий, история Афонская, жития Святых, полные сказания о некоторых иконах, книга Соборник, Степенная книга, Царственная книга, Русский Летописец, Киевский, Польский, История Новгородская, Книга Барония, Звезда Пресветлая, Киевские печатные листы; некоторые из старопечатных книг, каковы: Кириллова книга (1644 г.), Огородок Антония Радивиловского (1676 г.), Руно Орошенное Димитрия Ростовского (1683 г.) и особенно – Небо Новое Иоанник. Галятовского (1665 г.)».

http://azbyka.ru/otechnik/Nikodim_Kondak...

Запев: Преподобие отче Евфимие, моли Бога о нас. Агньче Божий, песнь твоему угоднику, иже на Земли Тебе прославльшему Евфимию принести Христе, даруй, яко да смыслодавца песньми возвеличу тя. Благодушия тезоименит быв благоду ми, и Богу помолися отче, яко да пою твою память песньми Божественными· радуйсяˆСлава... Весь освящен быв благодатью Христовою отче Евфимие, воистину яко сосуд избран Богови показася, и жилище чисто святому духу. Песнь IIÎUpмoc: Ты еси утверждение притекающих к Тебе Господи. Ты еси свет омраченным, и поет тя дух мой. Духа святого Зарю приим, яко звезда пресветлая воссиял еси отче Евфимие сияя благодатью чюдес всем, иже верою к Тебе, притекающим. Евфимию великому Соименна себе бытие, болящей жене поведал еси свято, юже от одержавшего ее недуга, молитвами здраву сотворил еси. Слава... Жизнь свою сотворил в молитвах и пощениих законно препроводил еси отче в бесстрастие облечеся, плоти мудрования смирив крепостию божественного духа. Богородичен. Зачала еси воистину во утробе своей Богомати безначального Бога слова, нас ради в человецех бывша, непреложна по нас во двою естеству познаваема. Песнь IV. Ирмос. Ты ми Христе Господь, ты же и сила мне, ты ми Бог , ты ми радование, не оставль недра отча; но милостию си нашу нищету посетив, тем с пророком Аввакумом зову. Силе твоей слава человеколюбче. Земля от своих недр предаде священные твоя мощи, благоуханием и чудесы удивляюща, града жителей пророчески, вопиющих: праведницы во веки живут. Иже любовию творящих святую твою память, от всяких болезней и страстей молитвами си избавляй присно, яко дерзновение стяжав у спаса отче Евфимие. Слава... Израстившее тя отечество радается ти днесь, и светлеется церкви спаса и Бога, имущи святые твои мощи благоухания и чудеса, испущающа всем с верою притекающим. Богородичен. Красну обрет и добру в женах тя всенепорочная, прекрасное слово вселися во пресвятое чрево твое. И вся лики преподобных рождеством твоим возвеличил есть. Песнь V. Ирмос: Вскую мя отрину, от лица твоего Свете незаходяй.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikodim_Belgor...

Моя жизнь во Христе. Кн. II. С. 362 983. Людей прямодушных нужно ценить и прощать им их смелость Часто мы озлобляемся на людей прямодушных и открытых за то, что они прямо обличают наши неправды. Такими людьми надо дорожить, и прощать им, если они смелой речью обрывают наше самолюбие. Это – врачи, в нравственном смысле, кои острым словом обрезывают гнилости сердечные и, чрез пробуждение нашего самолюбия, производят в душе, омертвевшей грехом, сознание греха и жизненную реакцию. Моя жизнь во Христе. Кн. II. С. 365 984. Труд во славу Божию – пишущею рукою, словом и делом – об нем не нужно и спрашивать Не должно ни у кого и спрашивать, нужно ли распространять славу Божию пишущею рукою или словесно, или добрыми делами. Это мы обязаны делать по мере сил своих и возможности. Таланты надо употреблять в дело. Коли будешь задумываться об этом простом деле, то диавол, пожалуй, внушит тебе нелепость, что тебе надо иметь только внутреннее делание. Моя жизнь во Христе. Кн. II. С. 369 985. Сомнение в богооткрытых истинах – греховно Если истина чего-либо открыта в Божественном слове, исследована и объяснена Богопросвещенным умом святых мужей, прославленных Богом, и познана сердцем в ее свете и животворности, тогда сомневаться в ней, недоумевать о ней есть тяжкий грех, есть диавольское кичение ума и сердца. Моя жизнь во Христе. Кн. II. С. 384 986. Беспричинная ненависть к человеку – смрад адской бездны Сердце наше чрезвычайно капризно, злобно и глупо: иной человек сильно не понравится ни с того, ни с сего, как говорится, и мы питаем к нему в сердце злобу, и готовы были бы ни за что оскорбить его. Надо презирать естественную и беспричинную злобу сердца и молить Бога, чтобы Он изгнал из сердца этот смрад адской бездны. Да помним, что нам заповедано: «сия заповедаю вам, да любите друг друга» ( Ин. 15:17 ). Моя жизнь во Христе. Кн. II. С. 389 987. Страх для демонов: Крест и Богоматерь – вся в сиянии света Божества Креста Животворящего, даже знамения Его трепещут демоны из-за того, что к древу Креста пригвожден был Сын Божий и освятил Его Своим страданием на Нем; как же трепещут демоны Владычицы Богородицы и самого имени Ее всесвятого? Как звезда пресветлая, Владычица, вся Она в сиянии Света – Боге, как уголь раскаленный в великом огне, вся пресветла и огненна. Как легко помыслить, что Он – Бог есть Свет и Святость, так и Она есть вечный свет и вечная святость.

http://azbyka.ru/otechnik/Vladimir-Novoc...

Пренесению мощей твоих зело возрадовася сам царь, и архиерей великий/ и вси московстии народи радостно сретоша я,/ и внутрь самого царствующаго града Москвы несоша,/и положиша я в честнем храме, яже и ныне зрятся. Ревностию Божественною одержим бысть сродник твой,/иже и царь бысть над всею Руссиею, емуже звание – лице Божие,/приходя к раце мощей твоих, и целуя их любезно,/ и отходя благодарно, и радостно славу и хвалу Богу возсылая. Совет онех злых и лукавых человек,/хотящих наследовати отечество твое, благородне Димитрие,/ и сести на престоле царствия твоего,/Бог же, молитв ради твоих, разори,/ и до конца всех погуби, и, яко прах, развея. Богородичен: Ты еси прибежище, Ты и утверждение,/Ты Помощница роду христианскому, Мати Бога Вышняго./Тем и аз, убогий и недостойный, молютися:/помози и мне, недостойному, во глубине зол моих лежащему,/да не сведен буду во огнь гееннский. Кондак, глас 4. Подобен: Вознесыйся: Яко пресветлая звезда,/явился еси днесь в царствующем граде Москве,/благоверне царевиче Димитрие,/сияя праведными своими мощми./К нимже притекающе, исцеления дар приемлем и глаголем:/радуйся, всекрасне душею,/благородне Димитрие,/яко приял еси от Бога велий сей дар/ и венец нетленный. Икос: Приидите, вси вернии, сошедшеся,/восхвалим новаго сего предстателя и молебника о нас к Богу,/царскую сию отрасль, благовернаго царевича Димитрия,/ и возопием к нему, сице глаголюще:/радуйся, новый венечниче, благоверный царевиче Димитрие,/яко предстоиши Свету Трисолнечному,/насыщаяся от Него Божественнаго светосияния,/ и молишися о державе сродник твоих,/о еже бы ей ненаветне быти от всех злых, находящих на ню./Радуйся, яко мощи твоя толицеми дарми от Бога обогащены суть/и просвещают всех, приходящих к ним с верою./Радуйся, яко молитв ради твоих/укроти Бог лютое колебание во всей Русстей земли/от онех злых и лукавых человек, нарицающихся именем твоим во лжу/ и смущающих державу царствия твоего./Радуйся, всему отечеству своему похвала и утверждение/и царствующему граду Москве красное удобрение./Радуйся, яко приял еси от Бога велик сей дар и венец нетленный.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Божиим Промыслом сохранены быша от поругания святыя мощи твоя, святителю Иннокентие, аще и храм, идеже погребено бысть тело твое, от безбожных разорися. Ныне же целы явишася и, яко звезда пресветлая, просвещают всех притекающих к ним и Богу зовущих: пойте, дела, яко Господа, и превозносите во вся веки. Избави нас, святителю Христов, сетей вражиих молитвами твоими и окорми живот наш силою Всещедраго Бога, Емуже с тобою покланяемся, велегласно вопиюще: да благословит тварь вся Господа и превозносит во вся веки. Богородичен: О теческия славы не отступль, волею к нашей худости снизшел еси, Сладчайший Иисусе, и от Девы плоть приял еси. Еяже молитвами избави рабы Твоя от бед и скорбей. Песнь 9 Ирмос: Безначальна Родителя Сын, Бог и Господь,/воплощся от Девы, нам явися,/омраченная просветити, собрати расточенная./Тем Всепетую Богородицу величаем. Тело твое честное, священне Иннокентие, с верою приступающим исцеления источает, страстей различных тьму отгоняет и светом невечерним просвещает всех, хвалящих тя. Чистоту ума стяжав, Духа Святаго жилище был еси, богоблаженне, благодать же святительства прием, проповедник изящный и учитель искусный показался еси, научая люди православно исповедати в Троице Единаго Бога. Едине Блаже, Христе Многомилостиве, в молитву Тебе ныне приводим угодника Твоего Иннокентия. Не презри ходатайства его грех наших ради, но помилуй нас, верою взывающих: заступничеством святителя нашего, Господи, помилуй нас. Троичен: Т ебе неприступному Богу и Славы Царю Трисолнечному, Строителю и Промыслителю всяческих, Единому Благому и Сущему, Божества державу имущему, песнь Трисвятую воспевающе, покланяемся присно и непрестанно величаем. Богородичен: О троковице Всенепорочная, Мати, Дево Пречистая, Сына и Бога Твоего милостива сотвори нам и страстей лютых избави. Светилен: Веселится ныне земля Саратовская, людие же Пензенстии тебе покланяются и Христа величают, обретоша бо великое сокровище. Слава, и ныне, Богородичен: Владычице Всемилостивая, просвещение помраченных душ наших, Свет истинный миру рождшая, со святителем пречудным Иннокентием Сына Твоего и Бога умоли о всех нас.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

И ныне, Богородичен: В Чермнем мори: На стиховне стихиры, глас 1. Подобен: Н ебесных чинов: Небеснаго града радование/и обители Введенския ликование,/преподобне отче Анатолие,/ныне к тебе в скорби прибегающих/радости духовныя исполни,//яко теплый и дивный пред Богом предстатель. Стих: Ч естна пред Господем//смерть преподобных Его. Любовию отеческою украшаемый,/свет Христов воистину стяжал еси,/отче Анатолие преблаженне,/имже путь духовный освещая,/души многия истинно просветил еси.//Темже моли о спасении тя почитающих. Стих: Б лажен муж, бояйся Господа,//в заповедех Его восхощет зело. Трудолюбие и послушание являя,/высоты монашескаго жития достигл еси,/отче богоприятне Анатолие,/темже чудный дар от Господа приял еси,/словесы твоими скорбящих утешати//и молитися о душах наших. Слава, глас 6: Днесь пустынь Оптинская/цвет духовный нам приносит,/иже в раи Богом насажденный,/чистаго житием и подвигом высокаго,/преподобнаго старца нашего Анатолия,//глубину смирения и мудрости сокровище. И ныне, Богородичен: Т ворец и Избавитель мой, Пречистая: Тропарь зри на велицей вечерни. На велицей вечерни Блажен муж: 1-й антифон. На Г осподи, воззвáх: стихиры, глас 4: Трисолнечный свет в душу твою восприем/и Божественными светлостьми озарився,/яко пресветлая звезда в Церкви Русской возсиял еси/и, высочайший путь умнаго делания указуя,/монашествующим светильник явился еси,/отче наш Анатолие,/темже светло память твою празднующих//изведи из темницы прегрешений. Пламенное и чистое еже к Богу желание имев/и очи мысленныя молитвою непрестанною твоею просветив,/богоносе отче Анатолие,/полчища демонская вспять обратил еси/и ангельское житие на земли явил еси./Ныне же, Престолу Божию с лики преподобных предстоя,/поминай нас, чтущих святую память твою,//да обрящем милость в день праведнаго воздаяния. Ангельскаго жития взыскуя,/ангельски на земли пожил еси,/темже и великий пастырь Кронштадтский,/у престола сослужаща посреде Ангел тя узре,/ныне же Престолу Владычню со Ангелы предстоя,/молися о нас, отче Анатолие,/память твою святолепно совершающих,//да молитвами твоими райския жизни сподобимся.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Радуйся, праведная мати Матроно, теплая о нас к Богу молитвеннице. Кондак 3 Силу Божия благодати ощущающи, еще во младенчестве сущи, Матроно блаженная, ко иконам святым устремлялася еси, и чистым сердцем и младенческими усты хвалу Богу возглашала еси: Аллилуиа. Икос 3 Имущи от Бога дар прозрения издетска, блаженная мати, сокровенная сердец приходящих к тебе ведущи, и оным будущая, яко настоящая сказующи, многия люди на путь благочестия направляла еси. Темже прославляюще Бога, умудряющаго слепцы, вопием тебе сице: Радуйся, дивная провидице; Радуйся, сокровенных грехов обличительнице. Радуйся, помраченных душею пресветлая наставнице; Радуйся, заблуждших милостивая путеводительнице. Радуйся, звездо, верным путь указующая; Радуйся, свеще, во тьме века сего светящая. Радуйся, единому Богу послужившая; Радуйся, козни диавольския благодатию Духа Святаго поправшая. Радуйся, праведная мати Матроно, теплая о нас к Богу молитвеннице. Кондак 4 Буря недоумения и смятения о чудесех твоих в людех развеяся, мати блаженная, и тии, вразумившу их Господу, дивному во святых Своих, прославиша и восхвалиша тя, Богу же с благодарением воспеша: Аллилуиа. Икос 4 Слышавше людие, мати Матроно, яко помощь в недузех душевных и телесных подаеши, прихождаху к тебе со упованием, и, совет благоприятен и исцеление получивше, благодаряще Бога, воспеваху тебе: Радуйся, яко болезнующих и страждующих душею приемлеши; Радуйся, яко мир душам скорбящим даруеши. Радуйся, в заблуждениих сущих вразумительнице; Радуйся, благочестия учительнице. Радуйся, печалей наших утолительнице; Радуйся, в скорбех утешительнице. Радуйся, благая безсребреице; Радуйся, недугов всячеких безмездная врачевательнице. Радуйся, праведная мати Матроно, теплая о нас к Богу молитвеннице. Кондак 5 Боготечная звезда возсияла еси, мати блаженная Матроно, во дни лихолетия во Отечествии нашем, яко новая исповедница, иго Христово дерзновенно и безбоязненно чрез все житие пронесла еси, и благодатиею Божиею укрепляема, подавала еси недоумевающим вразумление, страждующим ослабу, больным исцеление, благодарственно зовущим Богу: Аллилуиа.

http://foma.ru/akafist-blazhenoy-matrone...

Радуйся, терпением убо пачеестественным Христу подражаяй. Радуйся, среде молвы некрадомо соблюдый к Богу добродетели своя. Радуйся, яко в смирении твоем и немощех Христос прославися. Радуйся, приявый от Подвигоположника Христа, Бога нашего, священный дар чудотворения. Радуйся, многовременне болящыя во мгновение ока преславно исцелеваяй. Радуйся, и очесем болезнующым здравие подаваяй. Радуйся, блаженный и праведный Симоне, Христа ради юродивый, Юрьевецкий чудотворче. Кондак 4 Бурю страстей победил еси, блаженне Симоне, своим велиим подвигом и нас научил еси неустанно пети Господу Богу нашему: Аллилуиа. Икос 4 Слышавше, блаженне Симоне, ближнии и дальнии, яже о юродствующем житии твоем, удивляхуся и готови быша еще при жизни твоея прославити тя. Ты же, яко ищай славы Единаго Бога, бегал еси славы, яже от человек, скрывался еси в лесех темных и дремучих. Вся же на пользу строяй Бог прослави тя, вернаго раба своего, и призва тя во град Юрьевец, да сосуд с солию и светилник света не останется под спудом. Темже радующеся и благоговеюще, вопием ти сице: Радуйся, яко соль еси, житие наше и веру нашу благостно осолеваяй. Радуйся, возсиявый в о граде Юрьевце, яко звезда пресветлая. Радуйся, яко в сем граде Христос в тебе преславно прославися. Радуйся, яко пророк Божий Иеремиа о граде Иерусалиме, такожде и ты рыдаше над градом Юрьевцем, нещадным огнем пожираемом. Радуйся, отонуду же повиновася ти огнь, запаливый град твой Юрьевец. Радуйся, и ныне посещаяй град твой, почитающий тя любовию неусыпающей. Радуйся, освятивый стопама твоима тропы древняго града Юрьевца. Радуйся, входивый в домы юрьевецких людий, потомци коих живут в мире и благополучии под теми же кровлями, освященными твоим преславным пребыванием. Радуйся, обильныя воды Волжския немокренно, яко по суху, чудодейственно преходил еси. Радуйся, яко хотящая быти прозорливо предрекал еси. Радуйся, прозревый погибель супружницы воеводы Юрьевецкаго, жестоко изгнавшаго тя из дому своего. Радуйся, прославльшему тя тако Господу Богу.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-bla...

Кто не удивится или не почудится человеколюбию Божию/и кто не прославит или не исповесть неизочтенную и несказанную смотрения твоего, Христе Боже,/еже к нам излия днесь, благоутробия Свою милость,/яко явил еси последнему роду нашему угодника Твоего, преподобнаго отца Кассиана,/земли Русстей и граду нашему Углечу великое светило и сокровище благодатное,/темже вопием ему сице: о пренебесный отче Кассиане,/радуйся, яко пресветлая звезда, от запада возсиявшая и к востоку благочестия истиннаго пришедши,– от ветхаго Рима к царскому граду, преблаженне, достигл,/отонудуже и Богоспасаемый Углеч град Божественными детельми наполнил еси;/княжение и отечествие свое, град Мангупский, оставль,/и Христа Единаго всем сердцем возлюбил еси, и невозвратным желанием Ему последовал еси,/и яко невеществен разум стяжал еси смирением и любовию, и милостынею, еже ко всем тихостию,/радуйся, яко житие свое в чуждых странах, в пустыни Учме препроводил еси зельным воздержанием трудов своих;/радуйся, яко ту близ града Углеча обитель святолепну и храм Божия Матере пречестен на служение иноком возградил еси/и в нем яко человек был еси естеством, но ангельски и пожил еси, и Вышняго Иерусалима согражданин явился еси;/радуйся, яко бывый, якоже столп, страстьми непотрясом, обогащшийся верою крепкаго упования;/радуйся, отечеству твоему похвала и преименитому Углечу граду просвещение, и всей Русстей земли удобрение;/радуйся, яко благочестива отца преславная отрасль и благоговейныя матере ветвь многоплодна;/радуйся, целомудрия иноком увещание сладкогласное;/радуйся, пастырю Христовы ограды, словесных овец вводящий в Божий разум;/радуйся, красное добродетелей хранилище и в печали унывающим благое утешение;/радуйся, яко Ангелом собеседник быти сподобися и вся бесовския полки посрамил еси;/радуйся, ты бо во всех странах и во своем отечествии прославлен бысть о Христе много в Руссии,/и в пустыне Учме твориши чудеса, и по реце Волге плавающим тихое пристанище от обуреваний дивно уставляеши;/радуйся, яко по отшествии мира сущим в различных бедах и искушениях/готов сый предстатель обретаяся и везде призывающих тя быстро предваряяй;/радуйся, яко воистинну обрете Божию благодать и со Ангелы присно зрети сподобися лицем к лицу Святую Троицу,/радуйся, яко второе солнце, сияя чудесы, и всем, приходящим к тебе присно животну исцелений;/радуйся, преподобне и Богомудре отче наш Кассиане.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005   006     007    008    009    010