Веруем, яко в сей иконе Твоей, в благословение от святыя горы Афонския нам данней, Сама Ты низпосылаеши Твое матернее благословение всем нашым и коемуждо дому на Тя упование имущему. Темже со благоговейным трепетом и с благодарным сердцем преклоняемся пред сим новым знамением великия любве Твоея, Владычице, к нам недостойным. Воспоминающе же Твое чудное явление преподобному Афанасию Афонскому , некогда в нужде и скорби бывшему и, яко пребудеши присная Домостроительница его обители, от Тебе милостивное обещание приимшему, смиренно молимся Тебе: о премилосердая Мати рода христианскаго! Буди и нам грешным и недостойным рабом Твоим мудрая Домостроительница, житие наше добре устрояющая. Благочестивейшаго государя нашего, императора Николая Александровича, исполни долготою дней и крепостию сил, благопоспеши ему во устроении мира и правды в державе его. Всякое же сообщество, всякий дом и семейство во благочестии и православии, единомыслии, послушании и довольстве соблюди: заблуждшыя на путь правый настави, старость поддержи, младенцы воспитай, всех вразуми приискренне повиноватися уставленным от Бога властем и вся повеленная соблюдати. Облегчи и возстави изнемогающыя, сохрани люди Твоя от всякия нужды, болезни, глада, губительства, града, огня, от всякаго злаго обстояния и всякаго нестроения. Дому сему и всякой души христианстей и всей стране нашей исходатайствуй мир и велию милость ныне и присно и во веки веков. Тропарь, глас 4, поемый в той же церкви Предстательство страшное и непостыдное, не презри, Благая, молитв наших, Всепетая Богородице, Милостивая верных Домостроительнице, утверди православных жительство, спаси благовернаго императора нашего Николая Александровича, емуже повелела еси царствовати, и подаждь ему с небесе победу, зане родила еси Бога, едина Благословенная. Иулиа 9. Молитва пред иконою Пресвятыя Богородицы Колочскою О Пресвятая Владычице Богородице, Царице небесе и земли, вышшая Ангел и Архангел и всея твари Честнейшая, Чистая Дево Марие, мipy Благая Помощнице, всех христиан поможение и утверждение, и всем во всяких нуждах избавление! Призри ныне, о Всемилостивая Госпоже, на рабы Твоя, умиленною душею и сокрушенным сердцем Тебе молящыяся, со слезами к Тебе припабающыя и пречистому и цельбоносному образу Твоему покланяющыяся, Твоея же помощи и заступления в скорбех и напастех своих просящыя.

http://azbyka.ru/molitvoslov/molitvy-chi...

О Пресвятая Дево, Мати Христа Бога нашего, Царице небесе и земли! Вонми многоболезненному воздыханию душ наших, призри с высоты святыя Твоея на нас, с верою и любовию поклоняющихся пречистому [и чудотворному] образу Твоему. Се бо грехми погружаемии и скорбьми обуреваемии, взирающе на Твой образ, яко живей Тебе сущей с нами, приносим смиренная моления наша. Не имамы иныя помощи, ни инаго предстательства, ни утешения, токмо Тебе, о Мати всех скорбящих и обремененных! Помози нам немощным, утоли скорби нашя, настави на путь правый нас заблуждающих, уврачуй болезненная сердца наша и спаси безнадежных, даруй нам прочее время жития нашего в мире и покаянии проводити, подаждь христианскую кончину, и на Страшнем Суде Сына Твоего явися нам милосердая Предстательница, да всегда поем, величаем и славим Тя, яко благую Заступницу рода христианскаго, со всеми угодившими Богу, во веки веков. Молитва 6 О Пресвятая Владычице и Богородице, вышшая Херувим и честнейшая Серафим, избранная Отроковице, всех погибающих спасающая! Подаждь утешение и нам, в скорби сущым: разве бо Тебе иного прибежища и помощи не имамы. Ты едина еси радости нашея Ходатаица, и яко Мати Божия и Мати милосирдия, предстоящи у Престола Пресвятыя Троицы, моднши нам помощи: никтоже бо притекаяй к Тебе посрамлен отходит. Услыши убо и нас, ныне в день скорби пред Твоею иконою припабающих и со слезами Тебе молящихся: отжени от нас належащыя скорби и печали в сей временней жизни, не лишены же сотвори ны Твоим всесильным ходатайством и вечныя нескончаемыя радости во Царствии Сына Твоего и Бога нашего, Емуже подобает всякая слава, честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем, и со Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно и во веки веков. Тропарь общий Пресвятей Богородице, глас 4: К Богородице ныне прилежно притецем грешнии и смиреннии, и припадем, в покаянии зовуще из глубины души: Владычице, помози, на ны милосердовавши: потщися, погибаем от множества прегрешений: не отврати рабы Твоя тщы, Тя бо и едину надежду имамы. Ин тропарь, глас тойже:

http://azbyka.ru/molitvoslov/molitvy-chi...

32 Св. Церковь свидетельствует: «Архангельские силы, Христе, предстояще престолу Твоему, молятся о роде человеческом» (Служ. арханг. и анг., ст. на Г. воззв., гл. 6). О том же гласит и тропарь: «да вашими молитвами оградите нас кровом крыл невещественныя вашея славы, сохраняюще ны». Также и молитва «ко св. ангелам»: «к вам яко заступникам и хранителям живота моего аз окаянный припадая молюся» и т.д. (Иерейский молитвослов, стр. 169). 33 Служба Введения во Храм, стих, на Г. в., слава: «тогда и Гавриил послан бысть к Тебе всенепорочной, пишу тебе принося». Стих, на стих... «и питаемая рукою ангеловой, всенепорочная»... 34 «Радуйся, благовестив приемшая о прешествии Твоем в горнее царствие, радуйся, от благовестившаго Гавриила приемшая радостнаго рая вравие (Акафист Усп. Преев. Богородицы, икос 4). «Возопиим, вернии, Гавриила имуще чиноначальника» (служба Успения). 35 Подобное мнение уже высказывалось. «Особенным предметом служения арх. Гавриила была, но мнению Церкви, Пресвятая Дева Мария. Его небесному охранению вверены были как первые, так и последние годы земной Ее жизни, и когда наступило время отшествия Ее от земной жизни, тот же св. архангел возвестил об этом Богоматери» (прот. Дебольский. Дни богослужения Прав. Кафол. Церкви, изд. 7, С.-Пб. 1882, т. 1, стр. 274). 36 На литии стихиры, Иоанново: «Всенепорочная Невеста и Мати благоволения Отча, яже Богу пронареченная, во свое Ему жилище, неслитнаго соединения, днесь пречистую душу Творцу и Богу предает, юже бсзплотных силы благолепно подъемлют»... Анатолиево: «Яже небес вышшая сущи и херувимов славнейшая и всея твари честнейша... в сыновне руне днесь всесвятую предает душу»... (Ср. и след, стих., также акафист) «В чертог божественный Тебе, Невесту Божию, Жених призывает, Богоневесто, вселитися присно, боголепно» (Похвалы, статья I, служба погребения Богоматери). 38 «Не возлюбиша души своей даже до смерти» ( Откр. 12 , И). Не означает ли «смерть» ангелов здесь именно это вольное самоотдание на новое служение, которое сопровождается как бы жертвою изначального, собственного естества? Ангелы побеждали и изгоняли из неба падших ангелов тем, что занимали их онтологическое место в небе, сами становились ими, как они были до их падения, лишая их тем самым точки опоры в небесах, в плероме небесной.

http://azbyka.ru/otechnik/Sergij_Bulgako...

На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Доме евфрафов: Припев первый: воскресни Господи в покой твой: Вторый: Клятся Господь давиду истиною: Слава, и ныне, глас 2: яже небес вышшая сущи: Тропарь, глас 4: Людие предыграйте, руками плещуще верно, и любовию соберитеся днесь радующеся, и светло восклицающе вси веселием: божия бо мати имать от земных к вышним прейти славно, юже песньми присно яко богородицу славим.     На Утрени, на Бог господь, тропарь предпразднства трижды, и обычныя кафисмы: и седальны предпразднства. Канон предпразднства, со ирмосом на 8, глас 5: и пророка на 4, глас 8. По 3-й песни, седален пророка, глас 1. Слава, и ныне, предпразднства, глас 4. По 6-й песни,    Кондак, глас 4. Подобен: явился еси: В славней памяти твоей вселенная невещественным духом испещрена, умно с веселием зовет тебе: радуйся Дево, христиан похвало.    И икос. По 9-й песни, светилен предпразднства. Слава, и ныне, другий. На стиховне стихиры, глас 6. Подобен: Тридневен: с припевы их. Слава, и ныне, предпразднства, глас 3: Приидите вси концы: На Литургии, блаженна, песнь 3— я и 6-я. По входе тропарь прежде храма Христова, и предпразднства, и храма святаго. Слава, кондак храма святаго: И ныне, предпразднства. [Смотри] Аще случится предпразднство успения Богородицы в неделю, и поем всю службу предпразднства, с воскресною и пророческою службою, вечер и утро, и На Литургии, якоже указася на предпразднство преображения Христова. Точию на Утрени, Катавасиа: Преукрашенная: По входе глаголем тропарь воскресн и предпразднства, и храма святаго, или святыя. Таже кондак воскресн. Слава, храма святаго, или святыя. И ныне, предпразднства.     15. (†) успение пресвятыя славныя владычицы нашея Богородицы, и приснодевы марии.    На малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры на 4, глас 1. Подобен: небесных чинов: Слава, и ныне, глас 6: Приидите всемирное успение: Прокимен дне. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Доме евфрафов: Припев: воскресни Господи в покой твой: Вторый: Клятся Господь давиду: Слава, и ныне, глас тойже: Двери небесныя: Тропарь, глас 1: В рождестве девство сохранила еси, во успении мира не оставила еси Богородице: преставилася еси к животу, мати сущи живота, и молитвами твоими избавляеши от смерти души наша.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

   Предповествует Гедеон зачатие, и сказует Давид Рождество Твое Богородице: сниде бо яко дождь на руно, Слово во чрево Твое, и прозябла еси без семене земле святая, мира спасение, Христа Бога нашего, благодатная.    В конец утрени:    Прежде век от Отца без матере:    В неделю вечера, и в понедельник на Бог Господь, глас 7:    Богородице Дево нескверная, Сына Твоего моли с горними силами, прощению прегрешений нам прежде конца дароватися, верно тя славящим.    В конец утрени:    Превозшла еси силы небесныя, зане храм показалася еси божественный, благословенная Богородице, яко рождшая Христа, Спаса душ наших.    В понедельник вечера, и во вторник на Бог Господь:    Радуйся, Тебе приводим Богородице, Ангелов бо вышшая показалася еси, Бога рождшая.    В конец утрени:    Умири молитвами Богородицы жизнь нашу, вопиющих Ти, милостиве: Господи слава Тебе.    Во вторник вечера, и в среду на Бог Господь:    Распеншагося за ны Христа Бога, и разрушившаго смерти державу, непрестанно моли Богородице Дево: да спасет души наша.    В конец утрени:    Избави Богородице от содержащих нас грехов, яко иного упования вернии не имамы, разве Тебе, и от Тебе рождшагося Бога.    В среду вечера, и в четверток на Бог Господь:    Плод чрева Твоего Пречистая, пророков есть и закона исполнение. Тем тя Богородицу в ведении славяще, благочестно величаем.    В конец утрени:    Плод чрева твоего Богоневесто, человеком показася спасения ходатайственный, тем Тя Богородицу, разумом и языком славяще вернии величаем.    В четверток вечера, и в пяток на Бог Господь: Распеншагося за ны Христа Бога:    В конец утрени:    Избави Богородице:    В пяток вечера, и в субботу на Бог Господь:    Яко нашего воскресния сокровище:    В конец утрени:    Радуйся, невместимаго в небесех, вместившая во утробе Твоей. Радуйся Дево, пророков проповедание, Еюже возсия Еммануил. Радуйся Мати Христа Бога.    В неделю вечера, и в понедельник на Бог Господь, глас 8:    Радуйся, ангелом радость мира приемшая: радуйся, рождшая Творца Твоего и Господа: радуйся, сподобльшаяся быти Мати Божия.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

– Впервые после Христа, ради Христа, благодаря Христу и Христом. Воистину в Церкви ничего не совершается без благодати Пресвятой Богоматери, ибо Она родила Тело Церкви. И пресвятое таинство таинств – Святое Причащение – воспринимается и переживается через Пресвятую Богородицу. Поэтому молитвенная мысль Церкви обращает ко Пресвятой Богоматери следующие слова благодарения: «Тебе ради бысть Господь сил с нами, и Тобою Сына Божия познахом, и сподобихомся Святаго Тела Его и Пречистыя Крове Его». А христолюбивая душа святого Ефрема Сирина добавляет к этому благовестию и следующую молитву, христолюбивое восклицание души: «Приими, всеблагомощная Пречистая Госпоже Владычице Богородительнице, сия честныя дары, Тебе единей прикладныя, от нас, недостойных рабов Твоих, от всех родов избранная, всех тварей небесных и земных Вышшая явльшаяся; понеже бо Тебе ради бысть Господь сил с нами, и Тобою Сына Божия познахом, и сподобихомся Святаго Тела и Пречистыя Крови Его». Ясна истина и очевиден факт: Пресвятая Богоматерь сделала возможным наше спасение, ибо родила Спасителя; сделала возможным наше обожение, ибо родила Бога; сделала возможным наше отроичение, ибо родила Единого от Святой Троицы. Так, благодаря Пресвятой Богоматери в горький земной мир смерти, греха и диавола впервые вошла радость велия ( Лк.2:10–11 ). И не только вошла, но и – Церковью – навсегда осталась и наполняет вечной радостью каждое человеческое существо за его веру в Ее досточудного и человеколюбивого Сына, Господа Иисуса Христа. Поэтому не только Пресвятую Богородицу, но и Ее икону преподобный Серафим Саровский нарек «Всех радостей Радостью». Весь опыт человечества свидетельствует о том, что во всем человеческом мире (всюду, где только обитают люди) нет истинной радости без Пресвятой Богоматери. Воистину Она – единственная истинная и бессмертная радость для человеческого существа, измученного грехом, смертью и диаволом. Да, Она – «Всех радостей Радость». Без сомнения, Пресвятой Богородицей во всех нас и в каждом из нас осуществляется Богочеловеческое домостроительство спасения.

http://azbyka.ru/otechnik/Iustin_Popovic...

14. Суббота. Предпразднство Успения Пресвятой Богородицы. Прор. Михея. Перенесение мощей прп. Феодосия Печерского. Прп. Аркадия Новоторжского (службу зри 13 декабря). Приводим порядок совершения славословной службы прп. Феодосия Печерского в соединении с шестеричной службой прор. Михея и предпразднства Успения. На вечерне кафизма 18-я. На «Господи, воззвах» стихиры на 6: преподобного, глас 4-й – 3, и пророка, глас тот же – 3. «Слава» – преподобного, глас 6-й: «Приспе днесь праздник…», «И ныне» – догматик, глас 1-й: «Всемирную славу...» . Входа нет. Прокимен дня. На стиховне стихиры предпразднства, глас 2-й (со своими припевами; см. в службе прор. Михея). «Слава» – преподобного, глас 8-й: «Монахов множества…», «И ныне» – предпразднства, глас 2-й: «Яже Небес вышшая сущи…» (см. в службе прор. Михея). По Трисвятом – тропарь преподобного, глас 8-й. «Слава, и ныне» – тропарь предпразднства, глас 4-й (см. в службе прор. Михея). На утрене на «Бог Господь» – тропарь предпразднства, глас 4-й (дважды). «Слава» – тропарь преподобного, глас 8-й, «И ныне» – тропарь предпразднства, глас 4-й. Кафизмы 16-я и 17-я . Малые ектении. По каждой кафизме – седален преподобного (дважды) , «Слава, и ныне» – седален предпразднства (см. в службе прор. Михея). Псалом 50-й. Каноны: предпразднства (см. в службе прор. Михея) со ирмосом на 4 (ирмосы по дважды), преподобного на 6 и пророка на 4. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия Успения: «Преукрашенная Божественною славою…». Примечание. С этого дня и по отдание праздника Успения на утрене, когда поется великое славословие, катавасия Успения: «Преукрашенная Божественною славою…» (см.: Типикон, гл. 19). По 3-й песни – кондак и икос предпразднства, глас 4-й (см. в службе прор. Михея); седален преподобного, глас тот же. «Слава» – седален пророка, глас 1-й, «И ныне» – седален предпразднства, глас 4-й: «Девы отроковицы...» (см. в службе прор. Михея). По 6-й песни – кондак и икос преподобного, глас 8-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен предпразднства: «Ангели и пастыри...» (см. в службе прор. Михея). «Слава» – светилен преподобного, «И ныне» – ин светилен предпразднства: «Твоего честнаго Успения...» (см. в службе прор. Михея).

http://patriarchia.ru/bu/2022-08-27/

Кровьми вашими священномученицы, яко в Чермнем мори, потопили есте безбожныя мучители,/Церковь же Русская, вами красящися,/похвалы победныя, яко земля обетованная мед и млеко, вам источает. Егда дадеся вам благодать, не точию во Христа веровати,/но и по Нем страдати,/немокренно пучину кровных мук проидосте, святии мученицы,/верным сыновом российским образ явльше,/и со дерзновенным исповеданием во врата Небесная внидосте. Богородичен: Приими песнь хвалебную от недостойных уст возносимую,/препрославленная Мати Божия. Песнь 3 Ирмос: Господь Сый всех и Зиждитель Бог,/созданное, безстрастный обнищав, Себе соедини,/и Пасха, за яже хотяше умрети,/Сам Сый Себе предпожре/ядите, вопия, Тело Мое,/и верою утвердитеся. Егда буря нечестия на Церковь Русскую воздвижеся,/вы, святии новомученицы, страданьми вашими со тщанием укротисте ю/и подвиги вашими Православие утвердисте. Муки велия за Церковь Христову претерпесте, святии новомученицы,/молите утвердитися Ей незыблемей и непоколебимей до скончания века. Страданьми и исповеданием Христа, святии сродницы наши,/вшедше в Небесная селения, яко древле Исраиль в земно обетованную,/отечество ваше земное, Русь Святую,/в любви сохраняйте молитвами вашими. Богородичен: Небесных кругов вышшая/и славою Божественною преукрашенная, Дево Мати Божия,/спаси души наша. Седален, глас 2: Новии страстотерпцы Российстии,/мученически поприще земное скончавшии и страданьми дерзновение ко Господу приобретшии,/молитеся Ему, вас укрепльшему,/да и мы, егда найдет на ны испытания час,/мужества дар Божий восприимем. Песнь 4 Ирмос: Провидев пророк/тайну Твою неизреченную, Христе, провозгласи:/положил еси твердую любовь крепости, Отче Щедрый,/Единородного бо Сына, Благий,/очищение в мир послал еси. Всем концем земли явися чудо смотрения Твоего, Владыко,/кровию бо новомученик, яко водою, угасил еси в Российстей земли пламень нечестия и развращения,/и спасл еси люди Твоя. Славу Божию наследовали есте, новомученицы, просиявшии в земли нашей,/отвергшеся бо себе и страх смертный препобедивше,/любовь к Богу даже до смерти мужественне сохранили есте.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1199...

Кондак 13 О всепетая Мати, рождшая всех святых святейшее Слово, приими ныне малое сие моление и, величия ради благости Твоея и бездны щедрот Твоих, не помяни множества грехов наших, но исполни во благих прошения наша, подавающи телу здравие, души спасе­ние, избавляющи от всякия нужды и печали и Царствия Небеснаго наследники сотворяющи всех верно вопиющих Богу: Аллилуиа. Сей Кондак читается трижды, затем 1-й Икос и 1-й Кондак Молитва 1-я О, Пресвятая Владычице Богородице, Царице небесе и земли, вышшая ангел и архангел и всея твари честнейшая, чистая Дево Марие, миру благая помощнице, и всем людем утверждение, и во всяких нуждах избавление! Призри и ныне, Госпоже Всемилостивая, на рабы Твоя, Тебе умиленною душею и сокрушен­ным сердцем молящияся, со слезами к Тебе припадающия и покланяющияся пречистому и цельбоносному образу Твоему, и помощи, и заступления Твоего просящия. О, Всемилостивая и премилосердая Дево Богородице чистая! Воззри, Госпоже, на люди Твоя: мы бо грешнии не имамы иныя помощи, разве Тебе и от Тебе рождшагося Христа Бога нашего. Ты еси заступница и предстательница наша. Ты еси обидимых защищение, скорбящим радование, сирым прибежище, вдовам хранительница, девам слава, плачущим веселие, больным посещение, немощным исцеление, грешным спасение. Сего ради, о Богомати, к Тебе прибегаем, и на Твой пречистый образ с Предвечным на руку Твоею держимым Младенцем, Господем на­шим Иисусом Христом взирающе, умиленное пение Тебе приносим и вопием: помилуй нас, Мати Божия, и прошение наше исполни, вся бо суть возможна ходатайству Твоему, яко Тебе слава подобает ныне и присно и во веки веков. Аминь. Молитва 2-я О, Пресвятая Госпоже Владычице Богородице! Со страхом, верою и любовию припадающе пред честною иконою Твоею, молим Тя: не отврати лица Твоего от прибегающих к Тебе. Умоли, милосердая Мати, Сына Твоего и Бога нашего, Господа Иисуса Христа, да сохранит мирну страну нашу, Церковь Свою святую да незыблему соблюдет от неверия, ересей и рас­кола. Не имамы бо иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, Пречистая Дево, Ты еси всесильная христиан помощница и заступ­ница. Избави всех, с верою Тебе молящихся, от падений греховных, от навета злых чело­век, от всяких искушений, скорбей, бед и от напрасныя смерти. Даруй нам дух сокруше­ния, смирение сердца, чистоту помышлений, исправление греховныя жизни и оставление прегрешений, да вси благодарне воспевающе величия Твоя, сподобимся Небеснаго Царствия и тамо со всеми святыми прославим пречестное и великолепое имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

В храме святого – тропарь Успения, тропарь храма. «Слава» – кондак храма, «И ныне» – кондак Успения. Прокимен, аллилуиарий и причастен – Успения. Апостол и Евангелие – дня. Задостойник праздника Успения. По отпусте Литургии духовенство исходит к Плащанице из алтаря царскими вратами. Трижды покадив Плащаницу, при пении тропаря: «В рождестве девство сохранила еси...», «Слава, и ныне» – кондака: «В молитвах неусыпающую...», вносят ее в алтарь, полагают на престоле, и совершается каждение престола и Плащаницы. Царские врата и завеса затворяются, и Плащаница благоговейно полагается на месте ее хранения. Примечание. Существует практика, согласно которой Плащаница относится в алтарь в конце службы Погребения Божией Матери (см. примечание выше). Б. На вечерне кафизма 15-я. На «Господи, воззвах» стихиры на 6: праздника, глас 4-й – 3 (см. в Минее 17 августа), и мученика, глас 2-й – 3. «Слава, и ныне» – праздника, глас тот же: «Яже Небес вышшая...». Входа нет. Прокимен дня. На стиховне стихиры праздника, глас 2-й (со своими припевами). «Слава, и ныне» – праздника, глас тот же: «Всенепорочная Невеста...». По Трисвятом – тропарь праздника, глас 1-й (единожды). На утрене на «Бог Господь» – тропарь праздника, глас 1-й (дважды). «Слава, и ныне» – тот же тропарь. Кафизмы 19-я и 20-я. Малые ектении. Седальны праздника (по дважды). Псалом 50-й. Каноны: праздника 2-й со ирмосом на 8 (ирмосы по дважды) и мученика на 4. Библейские песни «Поем Господеви...». Катавасия по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – ирмосы канона Минеи (мученика). По 3-й песни – кондак мученика, глас 4-й; седален мученика, глас 1-й. «Слава, и ныне» – седален праздника, глас тот же: «Всечестный лик...» (см. в службе мученика). По 6-й песни – кондак и икос праздника, глас 2-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни «Достойно есть» не поется. Светилен праздника: «От земли на Небеса...» (см. в Минее 17 августа). «Слава, и ныне» – тот же светилен. «Хвалите Господа с Небес...» и хвалитные псалмы. Читается вседневное славословие.

http://patriarchia.ru/bu/2024-08-30/

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010