По полиелеи седален, глас 8. Подобен: Повеленное тайно: Возбраннице и благия веры заступнице,/благодарственную песнь и молебную ныне приносит ти град твой, преблаженная;/но, яко имущи от Бога крепость непобедимую,/от всех искушений избави нас, да зовем ти:/радуйся, мати прехвальная. Слава, и ныне, Богородичен: Повеленное тайно прием в разуме,/в крове Иосифове тщанием предста Безплотный, глаголя Неискусобрачней:/Приклонивый схождением Небеса вмещается неизменно весь в Тя,/Егоже и видя, в ложеснах Твоих приемша рабий зрак, ужасаюся звати Тебе:/радуйся, Невесто Неневестная. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Дивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. Стих: В церквах благословите Бога, Господа от источник Израилевых. Всякое дыхание: Евангелие от Луки, зачало 33. По 50-м псалме стихира, глас 6: Свыше зарю приемши Святаго Духа,/мати преподобная,/житие земное изменила еси Небесным,/иноческое возлюбльши/и в нем Богу угождающи./Емуже ныне невеста предстоиши,/проси нам, молимся, велию милость. Канон Богородицы на 6, глас 2: Нетрену необычну: и святыя на 8, глас 8. Песнь 1 Ирмос: Воду прошед, яко сушу,/и египетскаго зла избежав,/израильтянин вопияше:/Избавителю и Богу нашему поим. Во свет невещественный и мысленный от помрачения вечнаго востекши, преподобная,/молитвами твоими к Богу просвети мя. От юности возлюбила еси добродетель, воздержания труды,/и стезею постничества во граде обитаеши Горнем,/духовно ликующи. Страстей глубину прешедши и потопления бесов избегши,/в пристанище устремилася еси необуреваемое,/Божественная мати преподобная. Моря греховнаго треволнения избегши, преподобная,/к тихому пристанищу душевный корабль окормила еси/и кротких землю наследовала еси, якоже древле израильтяне обетованную. Богородичен: Слово без матере из Отца,/Сего напоследок богомужно родила еси, едина Богомати,/яко превышши всея твари. Песнь 3 Ирмос: Ты еси утверждение/притекающих к Тебе, Господи,/Ты еси Свет омраченных,/и поет Тя дух мой. Попалила еси углем постничества, преподобная, страстей терние/и прохлаждаеши верных мудрования. Стрелами изощренными, добродетельми, преподобная,/яко сильная, уязвила еси сердце лютаго ратоборца. Оружием воздержания и молитв множеством, всехвальная, вооружившися,/враги невидимыя победила еси. Явилася еси яко земля доброплодная, возрастившая класы сторичествующия,/и сих совокупила еси в житницах Небесных. Богородичен: Всего мя лежаща в сластех, Владычице Чистая, и в скверных делех,/от нерадения моего, Богородице, исхитивши, спаси мя. Седален, глас 4. Подобен: Вознесыйся: Возшедши на высоту добродетелей, Ангелино великоименитая,/врагов убо низложила еси стремления,/нам с Богородицею проси смирение и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

[МРК] Аще случится святаго великомученика Георгиа в среду Преполовения Пятьдесятницы. Во вторник вечера поем, Блажен муж, 1-й антифон. На Господи воззвах, стихиры праздника 3, и святаго 3. Слава, святаго: И ныне, праздника. Вход. Прокимен дне, и чтения праздника 3, и святаго 3. На стиховне стихиры праздника, с припевы их. Слава, святаго: И ныне, праздника. По трисвятом, тропарь святаго: Слава, и ныне, праздника: и отпуст. На утрени, на Бог Господь, тропарь праздника, дважды. Слава, святаго: И ныне, праздника. По кафисмах седальны, и чтение праздника. Полиелей и седальны вси святаго, и чтение. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа: Прокимен, Всякое дыхание: Евангелие святаго. Воскресение Христово: единожды. псалом 50, стихира святаго. Канон праздника первый 4-го гласа, со ирмосом на 6: и святаго, на 4: и праздника другий канон, глас 8, на 4. Катавасиа, ирмос последняго канона праздника, оба лика вкупе. По 3-й песни, кондак и икос святаго: и седален его дважды. Слава, и ныне, праздника. По 6-й песни, кондак и икос праздника. На 9-й песни, Честнейшую не поем. Светилен праздника: Слава, святаго: И ныне, праздника. На хвалитех стихиры праздника 3, и святаго 3: Слава, святаго: И ныне, праздника. Славословие великое. По трисвятом тропарь святаго: Слава, и ныне, праздника. таже ектении и отпуст: и час 1-й. На часех, тропарь праздника: Слава, святаго: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш, кондаки праздника, и святаго, пременяюще глаголем. На Литургии, блаженна праздника, 4-го гласа, песнь 3-я, на 4: и святаго песнь 6-я, на 4. По входе тропарь праздника, и святаго. Слава, кондак святаго: И ныне, праздника. Прокимен, апостол, Аллилуиа, Евангелие и причастен прежде праздника, и святаго. [МРК] Аще ли случится великомученика Георгиа в неделю самаряныни оставляется служба Преполовения Пятьдесятницы, и поется воскресна, и самаряныни, и святаго Георгиа. 24. Святаго мученика Саввы Стратилата. Стихиры, глас 4. Подобен: Яко добля: Тропарь, глас 4: Мученк твой Господи: септемвриа во 2-й день.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Последование пасхальных часов совершается за малое повечерие. Перед утреней последование пасхальных часов совершается за полунощницу. Утреня. Предстоятель с Крестом, трисвещником и кадилом полагает начало утрени возгласом: «Слава Святей, и Единосущней, и Животворящей, и Нераздельней Троице...». Далее – пасхальное начало. Иерей: «Христос воскресе из мертвых...» (трижды), певцы – тот же тропарь (трижды). Стихи пасхального начала в следующем порядке: 1-й стих: «Да воскреснет Бог, и расточатся врази Его, и да бежат от лица Его ненавидящии Его» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 2-й стих: «Яко исчезает дым, да исчезнут, яко тает воск от лица огня» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 3-й стих: «Тако да погибнут грешницы от лица Божия, а праведницы да возвеселятся» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 4-й стих: «Сей день, егоже сотвори Господь, возрадуемся и возвеселимся во-нь» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 5-й стих: «Слава» – тропарь апостола, глас 3-й. 6-й стих: «И ныне» – Богородичен воскресный, глас 4-й: «Еже от века...» (но не по гласу «Славы») . В завершение иерей или все священнослужители поют: «Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ». Певцы заканчивают: «И сущим во гробех живот даровав». Ектения великая. (Шестопсалмие не глаголется, «Бог Господь» не поется, кафизм и седальнов нет.) Полиелей. Величание апостола и избранный псалом. Малая ектения. Седален апостола по полиелее, глас 8-й: «Идольскую гордыню низложив...» (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «В напасти многоплетенныя впад...» (см. 29 апреля, в службе Девяти мучеников Кизических, по 3-й песни канона). Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен апостола, глас 4-й: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их»; стих: «Небеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь». Евангелие – апостола. «Воскресение Христово видевше...» (трижды). (Псалом 50-й не глаголется.) «Слава» – «Молитвами апостола...», «И ныне» – «Молитвами Богородицы...». Вместо «Помилуй мя, Боже...» певцы поют припев: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их» , и стихиру апостола, глас 6-й: «Излияся благодать...» (см. славник на «Господи, воззвах»). Молитва: «Спаси, Боже, люди Твоя...», «Господи, помилуй» (12). Возглас: «Милостию и щедротами...».

http://patriarchia.ru/bu/2024-05-08/

Не удалось извлечь искомое из базы (((

Не удалось извлечь искомое из базы (((

К милости Источнику, Господу Иисусу, моление теплое принесите, прехвальнии,/о земли Брянской молящеся,/и от бед избавите нас,/скорое поможение подающе. Слава, и ныне, праздника. По 2-м стихословии седален святых, глас 6: Днесь Небеса радуются и земля Брянская веселится,/память святых Твоих, Господи, празднующе,/тех молитвами помилуй нас. Слава, и ныне, праздника. Величание: Величаем вас,/вси святии, в земли Брянския просиявшии,/и чтим святую память вашу,/вы бо молите за нас/Христа Бога нашего. Ино величание: Ублажаем вас,/чудотворцы наши славнии,/землю Брянскую добродетельми вашими озарившии/и нам образ спасения/светоявленно показавшии. Псалом избранный: 1 лик: В оскликните Господеви, вся земля, пойте же имени Его, дадите славу хвале Его. 2 лик: Р од и род восхвалят дела Твоя и силу Твою возвестят. 1 лик: Я ко благоволит Господь в людех Своих и вознесет кроткия во спасение. 2 лик: С ей род ищущих Господа, ищущих Лице Бога Иаковля. 1 лик: М не же зело честни быша друзи Твои, Боже, зело утвердишася владычествия их. 2 лик: И зочту их, и паче песка умножатся. 1 лик: П ойте Богу нашему, яко Царь всея земли Бог, пойте разумно. 2 лик: И исполнится славы Его вся земля, буди, буди. По полиелеи седален, глас 3: Радостию совершающе днесь светлое торжество,/восхвалим угодники Божия, землю Брянскую евангельским благовестием огласившия,/тии бо, якоже древле праотцем нашим, тако и нам взывают ныне:/приидите, обретохом Спаса душ наших. Слава, и ныне, праздника. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Р адуйтеся, праведнии, о Господе,/правым подобает похвала. Стих: Б уди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя. В сякое дыхание: Евангелие от Матфеа, зачало 10. По 50-м псалме стихира, глас 6. Подобен: О тчаянная: Творение святителя Афанасия, епископа Ковровскаго О тчаянни есмы/жития ради/и не имамы нрава добродетельна,/яко миро, приносим Ти, Господи,/молитвы святых сродников наших./Не отвержи Русь издревле Святую,/ныне же грехов наших ради люте страждующую./Не презри слезы верных сынов,/колен своих пред Ваалом не преклонявших/и ихже не поразил еси, согрешающих./Приими нас, кающихся, Боже,/святых Твоих мольбами. Канон праздника, глас 8.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Не удалось извлечь искомое из базы (((

Не удалось извлечь искомое из базы (((

По 1-м стихословии седален, глас 4: Божественными зарями просвети поющия Тя/ и умы утверди, Дево Всенепорочная, крепкая всего мира Заступнице,/да торжествуем вси, любовию хваляще Тя/ и преславное пришествие Твоего образа славяще, и молим:/не престай, Дево, молитвами Твоими спасати рабы Твоя от всякия беды,/Едина Благословенная. Слава, и ныне, тойже. По 2-м стихословии седален, глас 3: Яко звезда многосветлая, взыде и преславно от востока к западу прииде/Твой образ, Богоневестная, Сына Твоего и Бога всемощною силою,/озаряя тьмою скорбей одержимыя, и прещения враг избавляя,/ и тех сети разрушая, предстательство крепкое,/оружие непобедимое на враги миру всему являяся:/из Тебе бо всех Владыка плоть приим,/яко Сын Матерь Тя Свою и Твой пречистый образ прославляет. Слава, и ныне, тойже. Припев Богородице: Достойно есть величати Тя, Богородице,/честнейшую Херувим/ и славнейшую/без сравнения Серафим. Псалом избранный: Боже, суд Твой цареви даждь: По полиелеи седален, глас 6: Безпомощным помощь Ты воистинну, Пречистая Богомати,/отсюду, смиреннии, Тобою возвышаемся, о Тебе, Высоцей, держимся:/всем Ты еси Прибежище и к Богу всемилостивая Ходатаица. Слава, и ныне, тойже. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен: Помяну имя Твое во всяком роде и роде. Стих: Слыши, Дщи, и виждь, и приклони ухо Твое. Евангелие от Луки, зачало 4. По 50-м псалме стихира, глас 6: Днесь радуется верных множество: Писана на велицей вечерни, на Господи, воззвах: Канона два, 8-го гласа и 4-го. Тропари обоих канонов на дванадесять. Ирмосы 1-го канона по дважды. Канон первый, имый краегранесие сицево: О Благодатная, Ты облагодати ми препроста слова песнь. Глас 8. Песнь 1 Ирмос: Воду прошед, яко сушу,/ и египетскаго зла избежав,/израильтянин вопияше:/Избавителю и Богу нашему поим. О Троице Вседержительная и Единице Трисолнечная!/Душу мою, и сердце, и ум, молю, просветивши и благодатию освятивши,/к Божественней Твоей любви, Преблагая, возведи/ и настави благочестно пети благосердие Приснодевы Благословенныя.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

На Бог Господь: тропарь праздника дважды. Слава, преподобнаго. И ныне, праздника. На 1-м стихословии седален, глас 4: Вселився во остров Анзерский, преподобне,/истинный покой обрел еси в нем,/постом, и молитвами, и труды подвизався день и нощь,/демонския полки прогнал еси/и преподобным отцем Зосиме и Савватию житием твоим уподобился еси,/с нимиже молися о душах наших. Слава, и ныне, праздника или Богородичен: Упование и прибежище христианом, Богородице Приснодево,/не презри нас, требующих Твоея помощи и заступления,/но яко Мати Зиждителя всех Бога моли спастися рабом Твоим. По 2-м стихословии седален, глас 1: Воистинну преславно житие твое, преподобне,/яко Ангелом подобник был еси,/постом и молитвами плотския страсти умертвив,/темже ныне во стране живых вселяяся,/вкупе со Ангелы славиши Троицу Единосущную. Слава, и ныне, праздника или Богородичен: Тя, Пречистая Богородице, Ангели поют непрестанно,/яко Содетеля всех Бога родила еси неискусомужно во спасение нас, поющих:/радуйся, Дево, христиан похвало. По полиелеи седален, глас 8: Како тя прославим, преподобне?/Ты бо, еще жив сый, прославлен был еси сущею в тебе благодатию Божиею,/егда в лице царю благоверному Михаилу предвозвестил еси рождение сына его./Сего ради зовем ти:/радуйся, прорицателю преславный, Елеазаре, отче наш. Слава, и ныне, праздника или Богородичен: Дево Пренепорочная и Неискусобрачная, Марие Богородице,/призри на рабы Твоя, верно зовущия Ти:/радуйся, просветившая род человеческий Рождеством Твоим,/Имже лесть бесовская отгнася;/радуйся, спасение наше и утверждение. Таже степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Честна пред Господем/смерть преподобных Его. Стих: Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми? Евангелие от Матфея, зачало 43: По 50-м псалме стихира, глас 6: Како тя ублажити, недоумеем мы,/преподобне и достоблаженне отче Елеазаре,/ты бо воистинну древним пророком подобник явился еси,/егда рождение сына царева прорекл еси./Темже тя, яко равночестна святым, почитаем/и молитвенника Богу благоприятна о душах наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005   006     007    008    009    010