Что касается изменяемых молитвословий, то они одинаковые как в том случае, когда следующая за пятком суббота служит днем попразднства, так и в том, когда она бывает днем отдания, а именно: Стихиры на Господи, воззвах – праздника 3 и из Триоди отцев 3. Слава – отцев. И ныне – праздника. На стиховне самогласен Триоди 2 и мученичен 1 с обычными припевами. Слава – отцев. И ныне – праздника. Тропарь отцев. Слава, и ныне – праздника (см. 11 мр. гл. 2 февр., Тип., л. 177 на об., и 4 мр. гл. 9 февр., Тип., л. 182 на об.). Но вечерню пятка можно и не сливать в один состав с изобразительными, а отправлять в порядке вседневной вечерни в виде отдельной и самостоятельной службы. Основания для этого те же самые, какие указаны нами выше (под буквою В: если предпразднство Сретения Господня случится в субботу Сырной седмицы). Но, кроме указанных оснований, есть еще одно, а именно: о вечерни накануне Сырной субботы в 11 мр. гл. 2 февр., л. 177 на об., в Типиконе сказано: „В пяток вечера по отпусте часов абие начинаем вечерню“ Если в слове: абие, заключается указание на то, что вечерню надобно отправлять тотчас по окончании часов с изобразительными; то в выражении: по отпусте часов – на то, что отправлять ее следует не в слиянии с изобразительными, но в виде отдельной и самостоятельной службы, потому что, как в своем месте (ч. 1, отд. 4, гл. 47) мы видели, с точки зрения Типикона отпуст не уместен там, где за одной службой следует другая, сливающаяся с первой в один состав, и что он может быть только тогда, когда богослужение или совершенно прекращается на более или менее значительный промежуток времени, или если и не прекращается (как и в данном случае), то прерывается, и по окончании в одном месте (положим, в притворе) одной службы делается переход в другое (положим, во храм) для отправления другой, именно как отдельной и самостоятельной службы. Очевидно, 11 мр. гл. 2 февр. сие последнее именно и предполагает, т. е. то, что часы читаются в притворе, а вечерня поется во храме. При этом условии изобразительны пятка должны иметь такие же состав, порядок и окончание, какие мы изложили выше (см.

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Rozano...

    В понедельник сырный на Утрени.    На Бог господь, тропарь святаго, дважды. Слава, и ныне, богородичен, и обычныя кафисмы. По 1-й кафисме седален октоиха, и чтение, слово великаго василиа. По 2-й кафисме седален триоди, глас 1. Подобен: Камени запечатану: отверзошася божественнаго покаяния: Слава, тойже. И ныне: Руце твои божественнии: И чтение. Каноны же поем, якоже обычай, октоиха, и минеи святаго. В коих же песнех приходит трипеснец, аще ли есть двоирмосен, оставляем оба канона октоиха. И поем минеи канон, со ирмосом на 6: и триоди на 8, глас 1, последи ирмос: Песнь победную: По 3-й песни, седален святаго: Слава, и ныне, богородичен. По 6-й песни, кондак святаго. По 9-й песни, светилен октоиха. Слава, святаго, аще есть: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен. На стиховне триоди самогласен, глас 3: На всякое время пост полезен есть: Припев глаголем обычный: Исполнихомся: И паки тойже самогласен. 2-й: И буди светлость: Таже мученичен: святых страстотерпцев: Слава, и ныне: Безсеменно зачала еси: Ведомо же буди: яко в понедельник сырныя седмицы, ядим дважды днем, сыр и яица.     В тойже понедельник вечера.    На Господи воззвах, стихиры октоиха 3: и минеи святаго 3: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен. На стиховне триоди самогласен дне, глас 8: Постом очиститися потщимся: и глаголем припев обычный: К тебе возведох: И паки тойже самогласен. Припев: Помилуй нас Господи: Таже мученичен. Слава, и ныне, богородичен: Преславную и пречистую богородицу: Тропарь святаго: Слава, и ныне, богородичен.     Во вторник сырный на Утрени:    На Бог господь, тропарь святаго, дважды: Слава, и ныне, богородичен. По 1-й кафисме седален октоиха: и чтение. По 2-й кафисме седален триоди, глас 8. Подобен: Премудрость и слово: Преблагий слове: Слава, тойже: И ныне, Премудрость и слово: И чтем слово великаго василиа. Каноны поем октоиха и минеи, якоже в понедельник предписася, и трипеснец Господина иосифа, песнь 2, глас 3. Припев: Слава тебе Боже наш, слава тебе. Прочия же песни поем по предписанному. По 9-й песни, светилен октоиха: Слава, святаго, аще есть. аще же ни, Слава, и ныне, богородичен. На стиховне, триоди самогласен, глас 3: Любезно людие пост облобызаим: Припев: Исполнихомся заутра: и паки тойже самогласен. Припев: И буди светлость: и мученичен. Слава, и ныне, богородичен: Богородице предстательство всех молящихся.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

   Кондак, глас 1. егда приидеши Боже на землю со славою, и трепещут всяческая, река же огненная пред судищем влечет, книги разгибаются, и тайная являются: тогда избави мя от огня неугасимаго, и сподоби мя одесную тебе стати, судие праведнейший.    И икос, и чтем синаксарий. По 9-й песни, светилен воскресн, и триоди. Подобен: Со ученики взыдем: Страшный день суда: Слава: Се день грядет: И ныне: Час испытания: На хвалитех стихиры воскресны октоиха 4: и анатолиев 1: и триоди 4: глас 6, самогласен. Припев: Всякое дыхание: Помышляю день оный и час: Припев: Исповемся тебе Господи: глас тойже: о каковый час тогда: глас 8. Припев: Возрадуюся и возвеселюся о тебе: Даниил пророк: глас 1-й. Припев: воскресни Господи Боже мой: Предочистим себе братие: Слава, паки туюжде стихиру: И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. По трисвятом тропарь воскресн. ектении и отпуст, и обычное исхождение в притвор. Слава, и ныне, стихира евангельская, и оглашение студитово, и час 1-й: На 1-м часе, тропарь воскресн. По трисвятом кондак триоди, и прочее, и совершенный отпуст. На Литургии, блаженна октоиха гласа, на 6: и от канона триоди песнь 6, на 4. По входе тропари глаголем, якоже указася в неделю фарисееву. Прокимен, глас 3: Велий Господь наш, и велия крепость его: Стих: Хвалите Господа, яко благ псалом: Апостол к коринфяном, зачало 140: Брашно нас не поставит пред Богом: Аллилуиа, глас 8: Приидите возрадуемся господеви: Стих: Предварим лице его во исповедании: евангелие матфеа, зачало 106: Рече господь: егда приидет сын человеческий: Причастен: Хвалите Господа: Другий: Радуйтеся: В неделю мясопустную вечера    На Господи воззвах, поем стихиры на 6: октоиха 3: и минеи святаго 3: Слава, святаго, аще есть: И ныне, богородичен: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен. На стиховне триоди самогласен дне, оба лика вкупе, глас 8: Ласкосердствовавше: Припев: К тебе возведох очи мои: и паки тойже самогласен: Ласкосердствовавше, 2-й: Помилуй нас Господи: и мученичен, глас тойже: мученцы господни: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, богородичен: небесныя поют тя: [Смотри] Вестно буди: яко от днесь октоиха стиховна вечерняя и утренняя оставляется, и вместо ея поются стихиры самогласны дне триоди, до субботы 6 недели.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

Подобен: Всю отложивше: Слава, и ныне, праздника, глас 6: Прообразуя воскресение твое: Вход. Прокимен, глас 6: Бог наш на небеси и на земли: со стихи его, писан ианнуариа в 6-й день вечера.    [Смотри] Аще случится праздник сей в субботу: В пяток вечера, поем прокимен великий, со стихи его. В субботу же вечера, в праздник, поем прокимен: Господь воцарися: [Смотри] Аще случится праздник сей в неделю: Поем в субботу вечера прокимен: Господь воцарися: со стихи его. В неделю же вечера, поем прокимен великий, со стихи его. Таже, ектениа: Рцем вси: И Сподоби Господи: На стиховне стихиры праздника, глас 6. Подобен: Тридневен: Припевы же глаголем, 1-й: Твоя суть небеса, и твоя есть земля. 2-й: фавор и ермон о имени твоем возрадуетася. [и до отдания, вечер и утро.] Слава, и ныне, глас 5: Приидите взыдем: Тропарь, глас 4: Постнически предподвизався на горе, умная врагов ополчения всеоружием креста погубил еси всеблаженне. паки же ко страдальчеству мужески облеклся еси: и обоих ради венчался еси от Бога, преподобномучениче дометие приснопамятне.    Слава, и ныне, праздника. На повечерии кондак праздника, и до отдания. На Утрени, на Бог господь, тропарь праздника дважды: и святаго. и обычныя кафисмы, и седальны праздника. Канон праздника, со ирмосом на 8, 4-го гласа, и святаго на 4, глас 6. По 3-й песни,    Кондак мученка, глас 6: яко преобидев тленная, и долу влекущая мудрования, преподобномучениче дометие, велик наставник монахом показался еси, не устрашився ярости царя, не хотяща чтити Христа истиннаго Бога. сего ради и скончался еси, воспевая песнь: Бог есть со мною, и никтоже на мя.    И седален, глас 8. Слава, и ныне, праздника. По 6-й песни, кондак и икос праздника. По 9-й песни, светилен праздника, дважды. На стиховне стихиры праздника, глас 6. Подобен: Ангельския: с преждеписанными припевы. Слава, и ныне, глас 5: Закона и пророков тя Христе: На Литургии, блаженна праздника, песнь 1-я обоих канонов, со ирмосом на 6. Прокимен праздника, и святаго, глас 6: честна пред господем смерть преподобных его.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

И чтем слово Великаго Василиа. Каноны поем октоиха и минеи, якоже в понедельник предписася, и трипеснец Господина Иосифа, песнь 2, глас 3. Припев: Слава тебе Боже наш, слава тебе. Прочия же песни поем по предписанному. По 9-й песни, светилен октоиха: Слава, святаго, аще есть. Аще же ни, Слава, и ныне, Богородичен. На стиховне, триоди самогласен, глас 3: Любезно людие пост облобызаим: Припев: Исполнихомся заутра: и паки тойже самогласен. Припев: И буди светлость: и мученичен. Слава, и ныне , Богородичен: Богородице предстательство всех молящихся. Во вторник вечера. От начала вечерни начинаем поклоны. По обычном псалме, кафисма рядовая. На Господи воззвах, стихиры октоиха 3: и минеи святаго 3. Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, Крестобогородичен. Прокимен дне. Таже, Сподоби Господи: и поклоны 3: На стиховне триоди самогласен, глас 1: Радостно приимем вернии: И обычный припев, и мученичен: о добрыя купли вашея святии: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, Крестобогородичен: Дева нескверная: И посем, Ныне отпущаеши: и по трисвятом, тропарь, глас 4: Богородице Дево радуйся: Поклон един. Слава, Крестителю Христов: Поклон. И ныне, Молите за ны: Поклон. Под твое благоутробие: без поклона. Господи помилуй, 40. Слава, и ныне: Честнейшую херувим: Именем Господним благослови отче. Иерей: Сый благословен Христос Бог наш: И мы глаголем молитву: Небесный Царю: и поклоны 3 великия, с молитвою святаго Ефрема: Господи и владыко живота моего: и прочих 12. И посем молитву всю вкупе: Господи и владыко живота моего: и поклон великий. Посем трисвятое, и поклоны 3. Иерей возглас: яко твое есть царство: Господи помилуй, 12. Таже иерей глаголет: Слава тебе Христе Боже: и отпуст. Повечерие же глаголем великое с поклоны. По Достойно, тропарь дне и храма, и Боже отец наших: Иже во всем мире: Слава, кондак: Со святыми упокой: И ныне: молитвами Господи всех святых: Таже, Господи помилуй, 40. И молитва: Иже на всякое время: И по Честнейшую, обычныя поклоны 17. Посем трисвятое, и молитва: Нескверная:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Скачать epub pdf Общие положения 1. Всю седмицу – тройное соединение (Октоих, Триодь, Минея). 2. Дважды за седмицу структура службы почти полностью переходит в постовой режим: а. Со вторника вечера до среды вечера, б. С четверга вечера до пятницы вечера. Напевы в эти периоды по традиции заменяются на постовые. Моментом перехода на постовые напевы и возврат в непостовое пение является просительная ектения после прокимена вечерни. 3. От Недели вечера и всю седмицу стихиры на стиховне вечерни и утрени поются только из Триоди В неделю вечера Начало обычное. Кафисмы несть. На Господи воззвах: стихиры Осмогласника 3 и Минеи 3. Слава Минеи, аще есть. Аще же ни, Слава и ныне, Богородичен Минеи. Свете Тихий. Прокимен дне: Се ныне благословите Господа: И абие Сподоби Господи: Ектения просительная. На стиховне Октоих отменяется, поем стихиры Триоди самогласны, глас 8: Ласкосердствовавше первую подъяхом наготу: Стих: К Тебе воздвигох: Та же стихира. Стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: Мученицы Господни: Слава, и ныне, Богородичен: Небесная поют Тя, Благодатная: Посем, Ныне отпущаеши: Трисвятое, по Отче наш : тропарь святаго Минеи. Слава, и Ныне, Бого- родичен от менших [из 4-го приложения]. Ектения сугубая, и отпуст. В понедельник утра Обычное шестопсалмие и ектения великая. На Бог Господь: тропарь святаго Минеи дважды, Слава, и Ныне, Богородичен от менших. Кафисмы чтем обычная, 4-ю и 5-ю. Между кафисмами и седальнами малой ектении несть. По 1-м стихословии глаголем седальны Октоиха (писаны наряду в Ос- могласнике, по 1-м стихословии). По 2-м стихословии глаголем седальны Триоди 1 . Посем, Господи помилуй (3), Слава и ныне, и глаголем псалом 50-й. Канон В Каноне соединяются песни из Минеи и Триоди (песни 1-я, 8-я, 9-я) и Октоиха и Минеи (песни 3-я, 4-я, 5-я, 6-я, 7-я). Библейские стихи припеваем вседневнии: Господеви поем: [если по обычаю к тропарям канона полагаем припевы молебственные, то к промежуточным Богородичным тропарям стихи: Пресвятая Богородице, спаси нас, а последние два тропаря читаем на Славу и И ныне].

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Л. 23 об. (@П с . @). Ирмосов 16. В печ. 1. 9 (Осмоглас.). 3 (на Рожд. Христово). 1. 8 (Успения). 15. 6 (Пасхи). 24. 17. 11. 18. 19. 7 (Фомы). 10. 5 (Креста). 16-го в печ. нет. (@Несочетаненое чиста твое рожество богородице дво вышен силы нижен ликовества. воеди(но) совокопиво приснодв@). С л. 155–164. Трипеснецы: (@Декабр@) в 22-й день; в 23 д. на повечерии, в 24-й д. кн. на утрени и на повечерии; (@Генвар@) в 3-й д. трипеснец на повечерии; в 4-й д. кн. на повечерии; в 5-й д. кн. на повечерии. Ирмосы трипесньцев и канонов те же самые, что и в печ. Ирмологии. Л. 164. Под фигурною заставкою, сделанной чернилами: (@хтаикъ си р ч смогланикъ. прпбна. оца нашего. дамаскина@). Октоих содержит: в субботу вечера на малой вечерни стихиры на Господи воззвах, на великой вечерни стихиры на Господи воззвах и на стиховне, степенны или антифоны, стихиры на хвалитех в неделю вечера на стиховне богородичен; (@богородичны@) на стиховне: в понедельник утра и вечера; во вторник утра и вечера и также в среду, четверток и пяток – это последование написано во всех 8-ми гласах. Стихиры те же, что и в печ. Октоихе. Л. 264. (@Посл о вание потнаго во стю и великю четыредес т в нлю мытар фариси@). В последовании написаны: л. 264, в неделю о мытаре и Фарисее, на утрени по 50 псалме, стихира вместо «воскрес Иисус»; л. 264 об. в неделю сыропустную на утрени по 50-м псалме вместо молитв ради, (@покани товерзи ми двери@); л. 265 в неделю сыропустную вечера два прокимна великие; прокимны на утрени на первом часе; л. 266 прокимен великий, когда бывает преждеосвящённая служба; на преждеосвящённой стихи вместо херувимской песни и два причастна; л. 267 об. тропари на повечерии: «Господи сил с нами буди»; л. 269 задостойник на литургии воскресной; л. 270 об. «Взбранной воеводе победительная»; л. 271 об. во святой великий четверток на литургии стих вместо херувимской песни; л. 272. «Святый Боже» в великую субботу, надгробная; об. в великую субботу вечера на Господи воззвах стихиры дню 4, глас 8-й. два припева на паремиях, стихи: вместо трисвятого, аллилуиа и песни херувимской. Изложенное в последовании то же, что в печ. Постной Триоди.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Gors...

Диакон: «Премудрость. Вонмем. Прокимен глас…» и говорит прокимен. Хор: Поет прокимен. Чтец: «Сподоби, Господи…» Диакон: «Исполним вечернюю молитву…» (Выходит из алтаря и заходит в него северной дверью). Хор: «Господи, помилуй» и «Подай, Господи» на прошения ектении. На последнее прошение: «Тебе, Господи». Священник: «Яко Благ и Человеколюбец…» Хор: «Аминь». Священник: «Мир всем». Хор: «И духови твоему». Диакон: «Главы наша Господеви приклоним». Хор: «Тебе, Господи» (протяжно). Священник: В это время тайно читает молитву: «Господи, Боже наш…» Священник: Возгласно: «Буди держава царствия Твоего…» Хор: Стихиры на стиховне из Октоиха. Первая стихира поется без припева. Пред второй стих: «К Тебе возведох очи мои…». Пред третьей: «Помилуй нас, Господи, помилуй нас…» Первая половина стиха поется или читается чтецом, вторая поется хором. После стихир хор поет: «Слава, и ныне», богородичен, на среду и пяток крестобогородичен. Тот и другой из Октоиха. Когда в Минее есть песнопение на «славу», то поется это песнопение, а на «и ныне», богородичен по гласу «славы» из Ирмология или приложения Минеи, а на среду и пяток крестобогородичен, напечатанный в Минее на ряду. Если случится предпразднество или попразднество Господского или Богородичного праздника, то на стиховне стихиры праздника. «Слава», святого (если есть), «и ныне», праздника. Если «славы» святого нет, то: «Слава, и ныне», праздника. Стихиры на стиховне в субботу из Октоиха мученичны (3) гласа, те самые, которые положены на «Господи, воззвах», пропустив первую. «Слава», святого, «и ныне», богородичен воскресный настоящего гласа (в пяток вечера). Если «славы» святого нет, то «Слава, и ныне», богородичен Октоиха на ряду. При шестеричном святом стихиры на стиховне из Октоиха, «слава», святого из Минеи, «и ныне», богородичен, а в среду и пяток крестобогородичен по гласу «славы» святого (первый из приложения Минеи, а второй на ряду). При святом со славословием стихиры на стиховне из Минеи с припевами указанными в Минее. «Слава», святого из Минеи, «и ныне», богородичен по гласу «славы» (не воскресный, а когда есть «слава» святому) из приложения Минеи.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, Богородичен: Небесныя поют Тя: [Смотри] Вестно буди: яко от днесь октоиха стиховна вечерняя и утренняя оставляется, и вместо ея поются стихиры самогласны дне триоди, до субботы 6 недели. В понедельник сырный на утрени. На Бог Господь, тропарь святаго, дважды. Слава, и ныне, Богородичен, и обычныя кафисмы. По 1-й кафисме седален октоиха, и чтение, слово Великаго Василиа. По 2-й кафисме седален триоди, глас 1. Подобен: Камени запечатану: отверзошася божественнаго покаяния: Слава, тойже. И ныне: Руце твои Божественнии: И чтение. Каноны же поем, якоже обычай, октоиха, и минеи святаго. В коих же песнех приходит трипеснец, аще ли есть двоирмосен, оставляем оба канона октоиха. И поем минеи канон, со ирмосом на 6: и триоди на 8, глас 1, последи ирмос: Песнь победную: По 3-й песни, седален святаго: Слава, и ныне, Богородичен. По 6-й песни, кондак святаго. По 9-й песни, светилен октоиха. Слава, святаго, аще есть: аще ли ни, Слава, и ныне, Богородичен. На стиховне триоди самогласен, глас 3: На всякое время пост полезен есть: Припев глаголем обычный: Исполнихомся: И паки тойже самогласен. 2-й: И буди светлость: Таже мученичен: святых страстотерпцев: Слава, и ныне: Безсеменно зачала еси: Ведомо же буди: яко в понедельник сырныя седмицы, ядим дважды днем, сыр и яица. В тойже понедельник вечера. На Господи воззвах, стихиры октоиха 3: и минеи святаго 3: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, Богородичен. На стиховне триоди самогласен дне, глас 8: Постом очиститися потщимся: и глаголем припев обычный: К тебе возведох: И паки тойже самогласен. Припев: Помилуй нас Господи: Таже мученичен. Слава, и ныне, Богородичен: Преславную и пречистую Богородицу: Тропарь святаго: Слава, и ныне, Богородичен. Во вторник сырный на утрени. На Бог Господь, тропарь святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен. По 1-й кафисме седален октоиха: и чтение. По 2-й кафисме седален триоди, глас 8. Подобен: Премудрость и слово: Преблагий слове: Слава, тойже: И ныне, Премудрость и слово:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   [Смотри] Ведомо же да есть: яко в палестине, еже есть во иерусалимской стране, не прияхом от святых отец сотворяти совершенныя литургии в среду и пяток сырныя седмицы, ниже преждесвященныя: в та бо два дни поем Аллилуиа с поклоны, вечер и утро, якоже выше речеся. По вечерни же в сих дву днех, ядим сыр и яица, единою днем разрешающе правила тетрадитов и яковитов.     В среду вечера.    Повечерие, глаголем малое, и поем канон минеи на ряду в субботу хотящаго прилучитися святаго.     В четверток сырный.     На Утрени, на Бог господь, тропарь святаго дважды: Слава, и ныне, богородичен: и обычныя кафисмы. По 1-й кафисме седален октоиха. и чтение, слово святаго анастасиа, игумена синайския горы, о 6-м псалме. По 2-й кафисме, седален триоди, глас 5. Подобен: Собезначальное: Четыредесятницу: Слава, тойже: И ныне, В тебе надежды Дево чистая: оба канона октоиха: и минеи святаго на 4: и триоди, якоже предписася в понедельник сея седмицы. По 3— й песни седален святаго. Слава, и ныне, богородичен. По 6-й песни, кондак и икос святаго: и чтем пролог. По 9-й песни, светилен октоиха: И святаго, аще есть: Слава, и ныне, богородичен. На стиховне триоди самогласен, глас 3: Возсия воздержания благолепие: со обычными припевы: и мученичен. Слава, и ныне, богородичен: В женах святая Богородице: и прочее по обычаю все.     В четверток сырный вечера.    от начала поклоны начинаем, якоже во вторник сырный. На вечерни, на Утрени, и на часех, поем во всем подобне, якоже в среду сея седмицы предписася.     В пяток сырный вечера, память совершаем всех преподобных и богоносных отцев, в подвизе просиявших.    обычная кафисма. На Господи воззвах, ставим стихов 6, и поем стихиры триоди отцев. глас 8: Приидите вси вернии: Слава, глас 6: Иже по образу соблюдше невредимо: И ныне, богородичен 1, гласа. Прокимен дне, глас 6: Боже заступник мой еси ты: Стих: Изми мя от враг моих Боже: И чтение: пророчества захариина: Тако глаголет Господь вседержитель: пост четвертый: Прокимен, глас 6: Да уповает израиль на Господа от ныне и до века. Стих: Господи не вознесеся сердце мое: Таже, Сподоби Господи: и Исполним вечернюю молитву нашу: На стиховне самогласен дне, глас 2: очистим себе братие: и обычныя припевы: и мученичен. Слава, глас 8: Монахов множества: И ныне, богородичен, подобен: о преславнаго чудесе! Радуйся чистоты сокровище: Тропарь, глас 4: боже отец наших, творяй присно с нами по твоей кротости, не отстави милость твою о нас, но молитвами их в мире управи живот наш.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010