9:13), и милосердие дороже тысяч тучных агнцев (Дан. 3:40), то это–то милосердие и принесем Ему в лице бедных и долу влачащихся ныне, чтобы тогда, как мы отойдем отсюда, они приняли нас в вечные обители (Лк. 16:9), в самом Христе, Господе нашем, Которому слава вовеки, аминь. Слово 15, сказанное в присутствии отца, который безмолвствовал от скорби, после того как град опустошил поля Для чего расстраиваете достохвальный порядок  ? для чего принуждаете говорить язык, покорный закону? Для чего вызываете слово, непротивоборствующее духу? Для чего, оставив главу, обращаетесь к ногам? Для чего, миновав Аарона, приходите к Елеазару? Я не согласен, чтобы источник был загражден, а ручей тек, чтобы солнце скрылось, а звезда сияла, чтобы седина уступила, а юность давала законы, чтобы мудрость умолкла, а неопытность величалась. Без сомнения, большой дождь не полезнее малого; один силен, смывает землю и во всем вредит земледельцу, а другой идет тихо, проникает в глубину, утучняет ниву, приносит пользу оратаю, питает колос во время созревания плода. Так и обильное слово не полезнее мудрого: доставив, может быть, несколько удовольствия, оно улетает и исчезает вместе с колебанием воздуха, не производя ничего больше, и только очаровывает краснословием пленяющийся им слух; а мудрое слово проникает в ум, расширив уста, исполняет их духом, переживает свое рождение и немногими слогами возделывает многое. Не говорю еще об истинной и первой мудрости, в которой преимуществует дивный этот делатель и пастырь  . Первая мудрость есть жизнь похвальная, очищенная или очищаемая для пречистого и пресветлого Бога, Который требует и от нас одной жертвы — очищения, — жертвы, обыкновенно называемой в Писании сердцем сокрушенным (Пс. 50:19), жертвой хвалы (Пс. 49:14.23), новой во Христе тварью (Гал. 6:15), новым человеком (Еф. 4:24), и тому подобно. Первая мудрость — презирать ту мудрость, которая состоит в одних словах и оборотах речи, в обманчивых и излишних противоположениях. Лучше мне пять слов сказать в Церкви с разумом, нежели тысячи одним языком (1 Кор.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=678...

Рубрики Коллекции Система пользовательского поиска Упорядочить: Relevance Relevance Молитвы во время беременности 18 мин., 25.04.2024 Молитвы пред иконою Божией Матери «Целительница» Тропарь, глас 4 Яко Пресветлая Звездо, просия Божественными чудесы святый Твой образ, Целительнице. Подаждь убо и нам, Богородице Марие, исцеление недугов душевных и телесных, спасение и велию милость. Перевод:  Как преяркая Звезда, просиял Божественными чудесами святой Твой образ, Целительница. Подай и нам, Богородица Мария, исцеление болезней душевных и телесных, спасение и великую милость. Молитва Приими, о, Всеблагословенная и Всемощная Госпоже Владычице Богородице Дево, сия молитвы, со слезами Тебе ныне приносимыя от нас, недостойных раб Твоих, ко Твоему цельбоносному образу пение возсылающих со умилением, яко Тебе Самой зде сущей и внемлющей молению нашему. По коемуждо бо прошению исполнение твориши, скорби облегчаеши, немощным здравие даруеши, разслабленныя и недужныя исцеляеши, от бесных бесы прогоняеши, обидимыя от обид избавляеши, прокаженныя очищаеши и малыя дети милуеши; еще же, Госпоже Владычице Богородице, и от уз и темниц свобождаеши и всякия многоразличныя страсти врачуеши: вся бо суть возможна ходатайством Твоим к Сыну Твоему, Христу Богу нашему. О, Всепетая Мати, Пресвятая Богородице! Не престай молитися о нас недостойных рабах Твоих, славящих Тя и почитающих Тя, и поклоняющихся со умилением Пречистому образу Твоему, и надежду имущих невозвратну и веру несумненну к Тебе, Приснодеве Преславней и Непорочней, ныне и присно и во веки веков. Аминь. Перевод:  Прими, о Всеблагословенная и Всемогущая Госпожа Владычица Богородица Дева, эти молитвы, со слезами к Тебе сейчас приносимые от нас, недостойных рабов Твоих, к Твоему цельбоносному образу пение воссылающих с умилением, словно к Тебе Самой здесь находящейся и слушающей наши моления. Каждому исполняешь по прошению, облегчаешь скорби, немощным даёшь здоровье, расслабленных и больных исцеляешь, бесов выгоняешь из бесноватых, обиженных от обид избавляешь, прокажённых очищаешь и малых детей милуешь; ещё, Госпожа Владычица Богородица, и от уз и заточения освобождаешь и от всех многоразличных страстей исцеляешь: всё возможно по Твоему ходатайству к Сыну Твоему, Христу Богу нашему. О, Всепетая Мать, Пресвятая Богородица! Не переставай молиться о нас недостойных рабах Твоих, славящих Тебя и почитающих Тебя, и поклоняющихся с умилением Пречистому образу Твоему, и безвозвратную надежду имеющих и искреннюю веру к Тебе, Приснодева, Преславной и Непорочной, ныне и всегда и во веки веков. Аминь. Молитвы пред иконою Божией Матери «Скоропослушница» Тропарь, глас 4

http://foma.ru/molitvy-vo-vremja-beremen...

О, Пресвятая Госпоже Дево Богородице! Ты едина мое утешение, не гнушайся мене сквернаго: надею бо ся Твоея милости: угаси во мне греховный пламень, ороси покаянием иссохновение мое 4 ; сердце очисти и ум мой от греховных мыслей и дажь устом моим тихоглаголание и очима моима источник слез; сими да омыю кал неподобных ми дел. Ты же, Госпоже, съвеси нечистоту и скверну окаянныа ми душа. Въздыхаю к Тебе из глубины сердца и мольбу приношу Ти от уст скверных: умилосордися, Девице, и помилуй мя; призри на моление мое; вижь болезнь убогиа моеа душа. Приклонися, Госпоже, к слезам моим, и вижь немощь естества моего, и буди ми ходатаиця к Сыну своему и Богу моему и Творцу моему, о мне недостойнем рабе твоем ( имя рек ). Укроти, Госпоже, ярость Его матерними Ти молитвами: приемлет бо Тя молящуся о души окаянней: заступницу Тя показа верою призывающим Тя. Аз, Госпоже, всегда на Тя надеюся, упование мое и прибежище, покров и огражение, стено необоримая: к Тебе прибегаю верою, душевных и телесных язв исцеления прошю. Ты бо съвеси помышление преже прошениа моего 5 : да что прочее к съведущей 6 мое естество възглаголю? Аще Госпоже восхощеши, можеши мя очистити и прочее время непорочно съхранити и на добродетель укрепити мя: да от сего часа непоработаю скверным мыслем и сластем, влекущим мя в глубину нечаяния; да, свободы воля творя 7 , славословлю пресвятое имя Твое, Богородице Госпоже Владычице: Ты еси моего неведениа направление 8 . Приими мое въздыхание, облегчи мою болезнь, устави бурю злых ми напастей, приражающу ми ся всегда моими грехы, раздери рукописание беззаконий моих и бремя греховное облегчи: подай жадаемое прошение и сподоби мя порадоватися на земли кроткых, в селех праведных, в земли вечной, в пищи неизготоваемой 9 , в немерцающем свете. О Госпоже моя! Припади молящися о мне убозем; веси бо, каковыа моа беды суть. Подвигнися, яко блага, на помощь мою, да непогибну зле за безчисленыя грехы моа, но везде 10 Тобою избавлюся. Ангельскый глас възываю Ти: радуйся Обрадованная, Дево Мати Богородице, земное Небо, огненосный Престоле, одушвленная Церкви, пространная Палата, Бога невместимаго святое Село, пресветлая Свеща, скорая Молние напомощь, Звезда незаходимая, Чаша напаяющи здравия, Баня омывающи грехы, Възведение человеческому роду, Трапезо хлеба животнаго, Мати Христа Бога нашего, Его же моли, да избавит мя от вечныя мукы Твоими молитвами святыми, всегда ныне присно, и в векы веком.

http://azbyka.ru/otechnik/Kirill_Turovsk...

По 1-м стихословии седален, глас 1: Огнедохновенно показался еси благовоние, страданием обоневаеши наша сердца, мучеников украшение и святителей удобрение. Темже, днесь всесвятую твою память празднующе, Иоанне, освящаемся вси любовию, чтущии тя. Слава и ныне, Богородичен: Матерь Тя Божию вси свемы вси Деву воистинну, и по рождестве явльшуюся, иже любовию прибегабщии к Твоей благости: Тебе бо имамы грешнии предстательство, Тебе стяжахом в напастех спасение, Пресвятая Мати Дево. По 2-м стихословии, седален, глас 3: Точа веры исповедание, прелесть угасил еси злославия, обличив безбожник нечестие, и всесожжение божественное быв, благодатьми орошаеши концы: священномучениче Иоанне, Христа Бога моли, даровати нам велию милость. Слава и ныне, Богородичен: Красоте девства Твоего, и пресветлей чистоте Твоей, Гавриил удивився, вопияше Ти, Богородице: кую Ти похвалу принесу достойную? Что же возыменую Тя? Недоумеваю и ужасаюся. Темже яко повелен бых, вопию Ти: Радуйся, Обрадованная. Величание: В еличаем тя, священномучениче Христов Иоанне, и чтим честная страдания твоя, яже за Христа претерпел еси. Псалом избранный: Б ог нам прибежище и сила, Помощник в скорбех, обретших ны зело. По полиелеи седален, глас 1: Пройде сквозе огнь мучения и воду слез, изведе тя Господь в покой святых, священномучениче преславне Иоанне, ходатаю воззвания к Богу разумеющим и лобызающим подвиг твой. Слава Предуведевшему произволение твое, слава Предуставившему тя к славе Небесней, слава Подающему нам тобою велию милость. Слава и ныне, Богородичен: Под кров Твой прибегаем, Пречистая Дево: мольбу убо принеси о нас к Человеколюбцу Богу, спастися рабом Твоим. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Ч естна пред Господем/смерть преподобных Его. Стих: Ч то воздам Господеви о всех, яже воздаде ми? Всякое дыхание: Евангелие от Луки, зачало 67. По 50-м псалме стихира, глас 6: Благочестия истиннаго проповедник,/сожженный во пламени огненнем,/водрузися на тверди церковней,/яко звезда светосиятельная,/и освещаеши темную нощь неверия,/и озаряеши сердца верных учении божественными,/священномучениче Иоанне, молитвенниче о душах наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Разделы портала «Азбука веры» Православные молитвы Предназначен для келейного чтения Кондак 1 Избранному угоднику Божия Матере и послушания теплому рачителю, богомудрому оптинскому старцу Иосифу похвальная принесем песнопения, яко да избавит нас от всякия беды и напасти и наставит на стези правыя вопиющих ему любовию: Радуйся, Иосифе, Божия Матере любимиче блаженный. Икос 1 От юности твоея, отче преподобне, играм не внимал еси младенческим, но все желание души твоея в небесная направив, сего ради явися ти Богородица на облаце, назнаменующи, яко угодник Ея будеши от юности твоея. Темже сицевому явлению чудящеся, похвальная тебе поем: Радуйся, отрочище, Богородицею избранное; радуйся, родителей твоих преславное величание. Радуйся, благочестивое веры процветение; радуйся, плоды явивый богопознания. Радуйся, отроком прекрасный образ подражания; радуйся, юношам благоуханный крине целомудрия. Радуйся, яко из уст младенческих Бог тобою похваляется; радуйся, яко от юности твоея Богородица прославляется. Радуйся, Иосифе, Божия Матере любимиче блаженный. Кондак 2 Силою свыше осенен был еси благодатию Пресвятаго Духа, иже обучи тя право не внимати обо­льщением лукаваго духа, сего ради от мирских красот яко от умет отвратился еси и стопы твоя направил еси по иноческому пути, поя Богу: Аллилуиа. Икос 2 Из мира изшел еси, яко от рабства фараоня, и Богу в ризе девства твоего предстал еси, темже яко втораго и прекраснаго Иосифа тя похваляем и целомудренней душе твоей поем: Радуйся, духовнаго девства избранный сосуде; радуйся, чистоты и целомудрия верный супруже. Радуйся, яко душу свою уневестивый Христу Жениху; радуйся, яко тело твое облекл еси в нетления чистоту. Радуйся, яко копием воздержания пробол еси змия; радуйся, яко достигл еси Ангельския чины. Радуйся, чаша Божественныя любве исполнена; радуйся, еюже напаяеши чада твоя. Радуйся, Иосифе, Божия Матере любимиче блаженный. Кондак 3 Яко звезда пресветлая в Оптину пустынь устремился еси, Иосифе, идеже богосветлый Амвросий на тверди церковней яко солнце возсия, иже во объ­ятия своя тя прият отеческая и добродетельными лучи облиста, Богу благодарне воззвав: Аллилуиа. Икос 3

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

И скорбно я отвечаю им: «Воистину, Господу ведомо, что ничего вам не нужно, кроме Него Самого. При вратах душ ваших стоит Он и ждет, чтобы пустили Его. Молитвой отверзаются двери для вхождения Его. Разве не говорите вы один другому: пожалуйста, войди! Не Себе, но вам ищет Господь славы. Весь мир не может увеличить славы Его, разве бы вы могли? Молитва ваша вас прославляет, а не Бога. В Нем вся полнота и милость. Все добрые слова, которыми в молитве вы к Нему обращаетесь, возвращаются вам сторицей». Пресветлый Царь и Боже мой, Тебе единому молюсь и покланяюсь. Пролейся в меня, словно бурный поток в песок жаждущий. Просто пролейся, Поток животворный, а трава сама вырастет на нем, и белые ягнята будут радостно пастись по ней. Молитвой очищаю зрение веры моей, чтобы не потерять во мгле Тебя, Звезда моя Светлейшая. «Для чего Богу молитва твоя?» – спрашивают меня рабы земли. Истину глаголете, сыновья земные. Для чего Полярной звезде бинокль мореплавателя, если видит она без бинокля? И не спрашивайте меня, если уж знаете, зачем мореплавателю бинокль. Молитва мне нужна, чтобы мне не потерять из вида звезду спасительную, а не затем, чтобы ей не потерять меня. Что сталось бы с внутренним зрением моим, если бы не упражнялся я в молитве? Не упражняются ли упорно воины земные, чтобы видеть острее далекие предметы? Не упражняются ли ткачи шелка, чтобы различать нити тончайшие? Как же не упражнять мне зрение веры моей, чтобы видело острее единственное сокровище мое? Уловленный иллюзиями в сеть, едва нашел я малую лазейку на свободу, неужели потеряю ее из вида? Запомните, спутники мои, высока цена Боговидения. Вы, богатствами жертвующие, чтобы видеть роскошь экватора и северного сияния, приготовьтесь дать большую плату за созерцание Того, по сравнению с Которым роскошь экватора – нищета, а сияние Севера – свеча сальная. Если же всю свою жизнь за лицезрение Его дадите, знайте – дали вы лишь мелкую монету. Но милосерден Он и благ и не требует от вас сверх сего. Вы, тело упражняющие, не забывающие об упражнениях рук, ног, головы и шеи, разве вы мыслящие существа, вы – самураи! Мыслящие ли вы существа, если считаете, что ваша вера в Бога станет и останется зрячей без упражнения?

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Serbsk...

Ин кондак, глас тойже Просветився Божественною благодатию, Боголюбче,/целомудрием и терпением течение свое мученически скончал еси,/темже и по смерти яви тя светлость жития твоего,/источаеши бо чудесы,/с верою приходящим к честному гробу твоему и вопиющим:/радуйся, святый Василие,/Мангазейский и всея Сибири чудотворче. Величание Величаем тя,/святый праведный Василие,/и чтим святую память твою,/ты бо молиши за нас/Христа Бога нашего. Тропарь преподобномученику Евфимию Константинопольскому, глас 4 Постнически предподвизався на горе,/умная врагов ополчения всеоружием креста погубил еси, всеблаженне,/паки же ко страдальчеству мужески облеклся еси,/убив Копронима мечем веры/и обоих ради венчался еси от Бога,/преподобномучениче Евфимие принопамятне. Кондак, глас 2 Яко постника благочестна и искусна/и страдальца произволением честна,/и пустыни жителя сообразна,/в песнех достойно восхвалим Евфимия приснохвальнаго:/той бо змия попрал есть. Величание Ублажаем тя,/преподобномучениче Евфимие,/и чтим святую память твою,/наставниче монахов/и собеседниче ангелов. Тропарь Божией Матери ради иконы Ее Изборская, глас 4 Яко звезда пресветлая, возсия во граде Изборске/образ честный Твой, Богородице Дево,/от негоже иногда из обою очию течаху слезы, яко струя,/егоже тогда видевше, народи изборстии,/мужи и жены с чады, с плачем моляхуся к нему,/мы же, взирающе умильно, сице глаголем:/о Пресвятая Владычице Богородице,/не забуди нас, грешных раб Своих,/молящихся Христу, Богу нашему, спастися нам. Кондак, глас 8 Заступнице Христианом усердная/и Предстательнице граду нашему Изборску непостыдная,/не презри моления нас, грешных,/якоже иногда от Твоего честнаго образа/слезы источила еси из обою очию, молящися прилежно,/но предвари, яко Благая, на помощь нашу,/верно к Тебе припадающих,/услыши наша моления, Богородице,/избави нас от нахождения поганых, от всякаго зла,/ускори же на молитву нашу и потщися на умоление,/заступающи присно, Богородице, чтущих Тя и вопиющих Ти:/радуйся, Дево, Христианом похвало.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Ин тропарь, глас 4 Просветившися Божественною благодатию, преподобная,/и правостию умною душу твою привязавши в любовь Христову,/тленныя, и красныя, и временныя нивочтоже вменила еси./Крестным знамением на мысленныя враги мужески вооружившися,/постническими подвиги, постом и молитвами/углие страстей угасила еси, достославная Анно,/и по смерти источавши благодать притекающим к мощем твоим./И ныне, в Небеснем чертозе с мудрыми девами предстоящи Христу,/моли о нас, почитающих святую память твою. Кондак, глас 4 Яко пресветлая звезда, явилася еси в Российстей земли,/во граде Кашине, преподобная мати Анно;/во всех благочестивых и верных женах,/аки процвела еси чистым и непорочным твоим житием,/во инокинях же совершенными твоими труды и подвиги,/и возшла еси к Вышнему граду, радующися и веселящися,/яко добре совершивши твое течение./И ныне честныя твоя мощи, аки бисерие драгое,/явишася на исцеление всем, приходящим с верою./Тем и вопием ти:/радуйся, всекрасная душею, и моли Христа Бога о спасении душ наших. Ин кондак, глас 8 Скоропослушную помощницу вси, сущии в бедах,/благочестно воспоем, Анну святую,/ днесь любовию сошедшеся во обретение честных мощей ея./Воспоем песнь Единому в Троице Богу, радующеся,/сподобльшему нас видети пречистое сокровище честных мощей ея,/от мног бо лет сокровенны быша,/напоследок же нам явлены/и источают многа и различна исцеления,/яко да молитвами ея к Богу/от всяких находящих зол избавимся,/радостною душею и веселием сердца благодарная воспоем, глаголюще:/радуйся, утверждение граду нашему. Величание Ублажаем тя,/преподобная мати, великая княгине Анно,/и чтим святую память твою,/наставнице инокиням/и собеседнице ангелом. Тропарь преподобным Вассиану и Ионе Пертоминским, Соловецким, глас 8 Прежде отвержением мира,/яко морскаго треволнения, избегосте, отцы преподобнии:/послежде же изволением Божиим/в водах морских кончину блаженную приясте/и к неболезненному покою преставистеся от земли радующеся./Тем и по кончине от Христа Бога прославистеся чудесы обильно,/теплии в бедах верным помощницы показастеся./И ныне на Небесех предстояще престолу Христову,/Вассиане преблаженне и Ионо преславне,/молитеся присно о душах наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Дивнаго во отцех Сергия благословение восприим, яко оплотом огражден, в край полунощный притекл еси, и ту бдением, пощением и молитвою тело твое изнуривый, яко звезда пресветлая явился еси Преподобне, темже светом благодати, яже в тебе, озари нас, молящихтися. Якоже во дни добляго жития твоего вернии в обитель честную твою благоговеюще притекаху: сице и ныне мнози от край дальних притекают поклонитися мощем твоим, отче Преподобне: мы такожде очи сердед наших к раце твоей обращающе, тепле молимся: исцели недуги наша душевныя, вкупе же и телесныя. Слава: глас 6. Приидите вернии, восхвалим просиявшаго в пустыни Обнорстей светильника, и припадше к многоцелебным мощем его, возопиим: радуйся постникоз похвало, радуйся недугующих врачу, радуйся демонския силы прогонителю, радуйся всем верующим верное в бедах пристанище и заступление. И ныне, Богородичен: Кто Тебе не ублажит Пресвятая Дево… Вход, прокимен дне, и чтения 3. На литии стихиры глас 3. Подвигом добрым подвизался еси, блаженне, и житием благочестным образ был еси стаду твоему, ежемудре упасл еси, и от пустыни исходя, к людем, ищущим зрети тя, духовне беседовал еси, даруя коемуждо мир и утешение, Силвестре преподобне. Сосуд избран Духу Святому от юности явился еси Преподобне: егда бо житие постное провождал еси, откровение свыше приял еси, яко процветет пустыня твоя, и стадо иноков приидет в ню, и свет неизреченный осиявание сокровенное селенье твое, славу добродетелей твоих возвещая, Силвестре блаженне. —555— Пощением и житием многотрудным плоть твою умерщвляяй Преподобие, кладязь в пустыни ископал еси, иже до днесь обильно источая струи водныя, вкупе источает молитвами твоими цельбу притекающим с верою и упованием на помощь и заступление твое, Силвестре Богоносне. Слава и ныне, глас 2. Киими похвальными венцы увязем Силвестра вседобляго, иже яко Ангел земный и человек небесный в пустыни поживе; Киими песньми восхвалим блаженнаго, иже и в житии своем милосердна людем помощь благодатную подаяние, и по успении своем, со ангелы ликовствуя, исцеления к раце его притекающим неоскудно дарует; Припадем убо к нему, братие, молящеся, да испросит нам у Бога мир и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/pravoslavnye-z...

Ведь о добродетели рассказ может многих умилить, словно жалом уязвить душу и к Богу чистой жизнью подвигнуть. Так и он привел к Богу многие души своей чистой и непорочной жизнью, преподобный игумен отец наш святой Сергий: старец чудесный, добродетелями всякими украшенный, тихий, кроткий нрав имевший, смиренный и добронравный, приветливый и благодушный, утешительный, сладкогласный и мягкий, милостивый и мягкосердечный, смиренномудрый и целомудренный, благочестивый и нищелюбивый, гостеприимный и миролюбивый, и боголюбивый; он был отцам отец и учителям учитель, предводитель вождям, пастырям пастырь, игуменам наставник, монахам начальник, монастырям строитель, постникам похвала, молчальникам поддержка, иереям красота, священникам благолепие, настоящий вождь и неложный учитель, добрый пастырь, праведный учитель, неподкупный наставник, умный правитель, всеблагой руководитель, истинный кормчий, заботливый врач, прекрасный заступник, священный очиститель, создатель общежительства, милостыню подающий, трудолюбивый подвижник, в молитвах крепкий, и чистоты хранитель, целомудрия образец, столп терпения; он прожил на земле ангельской жизнью и прославился в земле Русской, как звезда пресветлая; великая его добродетель многим людям на пользу была, для многих спасение, для многих успех душевный, для многих поддержка, для многих опора; он был для благоверных князей великих русских учителем православия; вельможам же, и тысяцким, и прочим начальникам, и всем придворным, и благоверному всему войску благочестия твердый поборник; архиепископам же, и епископам, и прочим святителям, архимандритам благоразумный и душеполезный предстатель и испытатель; честным же игуменам и пресвитерам прибежище, инокам как лестница, возводящая на высоту небесную; сиротам как отец милосердный, вдовицам как заступник горячий; печальным утешение, скорбящим и сетующим радость, воюющим и гневающимся умиротворение, нищим же и слабым сокровище неистощимое, бедным, не имеющим повседневной пищи, великое утешение, страдающим многими недугами успокоитель, изнемогающим укрепление, робким опора, злосчастным заступник, обиженным помощник, насильников и хищников твердый обличитель, находящимся в плену избавитель, в трудах изнемогающим освободитель; в темницах в оковах содержащимся избавление, должникам выкуп, просящим подаяние, пьяницам трезвость, горделивым целомудрие, чужое грабящим обуздание, лихоимцам запрещение; грешникам кающимся и всем приходящим к нему, как к источнику целительному — верный помощник.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=804...

   001    002   003     004    005    006    007    008    009    010