Любовь к Тебе крепка, как смерть. Пусть потопит пламенная и медоточная сила любви Твоей мысль мою от всех сущих под солнцем, чтобы я к Тебе одному прилепился и сладостию памяти о Тебе насыщался. Да сойдет, Господи, да сойдет, молю, да сойдет в сердце мое благоухание Твое сладчайшее, да войдет любовь Твоя медоточная, да войдет в меня Твоего благоухания чудная и несказанная сладость, которая возбудит во мне вечные желания, и из сердца моего да изведет реки воды, текущие в жизнь вечную. Неизмерим Ты, Господи, и поэтому должен быть хвалим и любим без меры. Если человек человека так любит, что не может терпеть отсутствия любимого, если невеста с женихом соединяется таким внутренним жаром, что не может иметь покоя в отсутствие любимого, – то с каким жаром должна любить душа Тебя, истинного Бога, прекрасного Жениха, Который нас так возлюбил и спас, Который ради нас столько сделал? Любовь земная и наслаждения дольные не так услаждают, как Ты, Боже наш, – потому что любовь Твоя сладка и спокойна. Ты наполняешь сладостию и спокойствием сердца, которыми обладаешь. Сладчайший Христе, благий Иисусе! Наполняй всегда сердце мое неугасимою любовию Твоею, непрерывной памятью о Тебе настолько, чтобы я, как горящий уголь, весь пылал в сладости любви Твоей. Любовь к Тебе и Твоя, любовь не мучащая, но услаждающая, любовь искренно и чисто пребывающая в век века, – всегда горит и не угасает. Сладчайший Христе, благий Иисусе, Боже любви моей! Воспламени всего меня огнем Твоим, утехою и вожделением Твоим, которое есть святое и благое, непорочное и чистое, спокойное и безопасное, чтобы, весь наполнившись сладостию любви Твоей, возлюбил я Тебя, Бога моего, всем сердцем моим и всеми силами моими. Услышь, Боже мой, услышь, свет очей моих, услышь мое прошение! Дай мне плод моления и желания моего предстательством преславной Девы, Матери Твоей Марии, Владычицы моей, со всеми святыми Твоими. Аминь. (11, с. 63-65.) Приложение 2 О славе Царства Небесного Когда же мы придем к Тебе и увидим Тебя уже не в зерцале и в гадании, но лицом к лицу? Тогда насытится во благих желание наше, потому что ничего больше не остается желать нам. Там мы увидим, возлюбим и прославим Тебя. Там в свете Твоем мы узрим свет. Какой же свет? Свет неизмеримый, свет бестелесный, нетленный, непостижимый, свет не ослабевающий, свет неугасимый, свет несозданный, свет божественный, который просвещает очи ангельские, который веселит юность святых, который есть Свет светов, Который есть Ты, Господи, Боже мой.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=522...

Сам, Владыко, во многая ны и великая падшия согрешения, помилуй по велицей милости Твоей и по множеству щедрот Твоих очисти беззакония наша, яко Тебе согрешихом, Господи, и безвестная и тайная сердца человеческаго Вéдущему и Единому имущему власть оставляти грехи. Сердце же чисто создав в нас, и духом владычним утвердив нас, и радость спасения Твоего сказав нам, не отрини нас от лица Твоего; но благоволи, яко благ и Человеколюбец, даже до последняго нашего издыхания приносити Тебе жертву правды и возношение во святых Твоих жертвенницех. Милостию и щедротами и человеколюбием Единороднаго Твоего Сына, с Ним же благословен еси, со Всесвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков, аминь. В одиннадцатой молитве священник просит Творца ангелов принять наше славословие, дабы и нам присоединиться ко всем созданиям Божиим, прославляющим Его: Боже, Боже наш, умныя и словесныя составивый силы Твоею волею, Тя молим, и Тебе мили деемся: приими наше по силе славословие, со всеми создании Твоими, и богатыми Твоея благости воздаждь дарованьми; яко Тебе преклоняется всякое колено небесных и земных и преисподних, и всякое дыхание и создание поет непостижимую Твою славу: един бо еси Бог истинный и многомилостивый. Яко Тя хвалят вся Сила Небесныя, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь. Двенадцатая молитва объединяет все предыдущие прошения о прощении грехов, принятии молитвы, просвещении, очищении, исполнении заповедей о даровании вечной жизни. Прославлением Господа Бога заканчивается и эта молитва: Хвалим, поем, благословим и благодарим Тя, Боже отец наших, яко превел еси сень нощную, и показал еси нам паки свет дневный. Но молим Твою благость: очисти грехи наши и приими моление наше великим Твоим благоутробием, яко к Тебе прибегаем, милостивому и всесильному Богу; возсияй в сердцах наших истинное солнце правды Твоея, просвети ум наш, и чувства вся соблюди, да яко во дни благообразно ходяще путем заповедей Твоих, достигнем в жизнь вечную: яко у тебе есть источник жизни, и в наслаждении быти сподобимся неприступнаго Твоего света.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Со стороны содержания молений интерцессио – самая неустойчивая часть анафоры, что объясняется изменениями исторических, политических и прочих обстоятельств, в которых протекала жизнь Церкви в разное время. Классификация этих молений, пожалуй, ничего не дала бы. Возможна ли она вообще? К счастью, сохранилось интерцессио так называемой Климентовой литургии, не вызывающее в науке сомнений в его целостности от IV века и интересное со стороны содержания ходатайств Церкви. Вот оно: «Еще молимся Тебе, Господи, и о Святой Церкви Твоей, которая распространена по вселенной, которую Ты приобрел честной Кровью Христа Твоего,. да сохранишь ее твердой и непоколебимой до скончания века, и о всем епископстве, право правящем слово истины. Еще молим Тебя и о моем, приносящем Тебе, ничтожестве, и о всем пресвитерстве, о диаконах и о всем клире, да, всех умудрив, исполнишь Духа Святого. Еще молим Тебя, Господи, о царе и о тех, кто у власти, и о всем воинстве, дабы они были благосклонны к нам, мы же, в тишине и единомыслии проводя все время жизни нашей, прославляли Тебя Иисусом Христом, упованием нашим. Еще приносим Тебе (молитву) и о всех от века благоугодивших тебе святых, патриархах, пророках, праведниках, апостолах, мучениках, исповедниках, епископах, пресвитерах, диаконах, иподиаконах, чтецах, певцах, девственниках, вдовицах, мирянах и всех, имена которых Ты Сам знаешь. Еще приносим Тебе о людях сих, да покажешь их в похвалу Христа Твоего царское священие, народ святой, о тех, кто (пребывает) в девстве и непорочности, о вдовицах Церкви, о тех, кто (пребывает) в честном браке и чадородии, о младенцах людей Твоих, да никто из нас не будет отвержен. Еще молимся Тебе и о городе сем и живущих в нем, о тех, кто немощен, кто в горькой работе, кто в заточениях, кто в изгнаниях, о плавающих и путешествующих, да будешь всем поспещник, помощник и заступник. Еще молим Тебя о ненавидящих нас и гонящих нас имени Твоего ради, о тех, кто вне и прельщен, да обратишь их во благое и укротишь ярость их. Еще молим Тебя об оглашенных Церкви, и о обуреваемых злым духом, и о тех, кто в покаянии братия наши, да тех усовершишь в вере, этих же очистишь от действия лукавого, других же покаяние приимешь; и простишь и им, и нам грехопадения наши. Еще приносим Тебе (моление) и о благорастворении воздуха и изобилии плодов, да, неоскудно принимая от Тебя блага, бесконечно хвалим Тебя, дающего пищу всякой плоти. Еще молим Тебя об отсутствующих по благословной причине, дабы всех нас Ты, соблюдая в благочестии, собрал в Царство Христа Твоего, Бога всякого чувственного и умного естества, Царя нашего, непревратными, непорочными, незазорными» 150 .

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Uspens...

Из чинопоследований При начатии всякаго добраго дела Тропарь гл. 2. Творче и Создателю всяческих, Боже, дела рук наших, к славе Твоей начинаемая, Твоим благословением спешно исправи, и нас от всякаго зла избави, яко един всесилен и Человеколюбец. Кондак, гл. 6. Скорый в заступление и крепкий в помощь, предстани благодатию силы Твоея ныне, и благословив укрепи, и в совершение намерения благаго дела рабов Твоих произведи: вся бо, елика хощеши, яко сильный Бог творити можеши. Прокимен, гл. 4. Буди светлость Господа Бога нашего на нас, и дела рук наших исправи. Молебен при начатии учения отроков Тропарь, гл. 6. Яко посреде учеников Твоих, пришел еси, Спасе. мир дая им, прииди к нам, и спаси нас. Другой. Безкнижныя ученики Дух Твой Святый наказатели яви Христе Боже, и многовещанным сличием языков прелесть упраздни, яко всесилен. Слава, гл. 8. Благословен еси, Христе Боже наш, Иже премудры ловцы явлей, низпослав им Духа Святаго, и теми уловлей вселенную, человеколюбче Христе Боже наш, слава Тебе. И ныне, гл. 6. Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари яко Благая на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву, и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя. Прокимен, гл. 4. Из уст младенец, и ссущих совершил еси хвалу. Благодарственный Господу Богу молебен Тропарь, гл. 4. Благодарим суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем, и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: благодетелю Спасе наш, слава Тебе. Кондак, гл. 3. Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе, благодарение по силе приносим, и Тебе, яко благодетеля и Творца славящее, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый. Богородичен. гл. 3. Богородице Христианом помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся. Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, едина вскоре предстательствующая.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Aivazov/d...

Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение. Хвалим Тя, благословим Тя (поклон), кланяемтися, славословим Тя (поклон), благодарим Тя великия ради славы Твоея (поклон). Господи Царю небесныи, Боже Отче Вседержителю, и Господи Сыне Единородныи Исусе Христе, и Святыи Душе: Господи Боже, Агньче Божии, Сыне Отечь, вземляи грехи мира, помилуй нас. Вземляи грехи мира, приими молитвы наша. Седяи одесную Отца, помилуй нас. Яко Ты един свят, Ты един Господь Исус Христос, в славу Богу Отцу, аминь. На всяку нощь благословлю Тя, и восхвалю имя Твое во веки, и в век века. Господи, Прибежище бысть нам, в род и род. Аз рех: Господи, помилуи мя и исцели душу мою, яко согреших Тебе. Господи, к Тебе прибегох, научи мя творити волю Твою, яко Ты еси Бог мой, яко от Тебе есть источник живота, во свете Твоем узрим свет. Пробави милость Твою ведущим Тя. Сподоби Господи, в нощь сию без греха сохранитися нам. Благословен еси, Господи Боже отец наших, и хвально и прославлено имя Твое во веки, аминь. Буди Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя. Благословен еси Господи, научи нас оправданием Твоим. Благословен еси Владыко, вразуми нас оправданием Твоим. Благословен еси Святыи, просвети нас оправданием Твоим. Господи, милость Твоя во веки, и дела руку Твоею не презри. Тебе подобает хвала, Тебе подобает пение. Тебе слава подобает: Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веком, аминь. Посем ектения. Исполним заутрения. Таже, на стиховне стихеры. Посем: Слава, и ныне, Богородичен. Таже: Благо есть исповедатися Господеви, и пети имени Твоему, Вышнии, возвещати заутра милость Твою, и истину Твою на всяку нощь. Аще есть пост, глаголем дважды. Таже, Трисвятое. И по Отче наш, тропарь дню, или святому по уставу, и ектения и по возгласе глаголет псаломщик: Аминь. Приидите, поклонимся, трижды. И псалмы Перваго часа. И прочее. И отпуст. Аще ли пост, то глаголем по Отче наш тропари сии: В церкви стояще славы Твоея, на небеси стояти мнимся, Богородице дверь небесная, отверзи нам двери милости Твоея. Господи помилуй (40). Господи благослови. Господи Исусе Христе Сыне Божии, помилуй нас. Глаголем: Аминь. Небесныи Царю, державу нашу укрепи, веру утверди, языки укроти, мир умири, и святыи храм сей добре сохрани, и прежде отшедшия отцы и братию нашу в кровех с праведными учини и нас в православней вере и в покаянии, Господи, приими и помилуй, яко Благ и Человеколюбец. Таже, Господи помилуй (трижды). Слава, и ныне. Честнейшую херувим, и славнейшую воистину серафим, без истления Бога Слова рождьшую, сущую Богородицу Тя величаем (поклон великий). Именем Господним благослови, отче.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=100...

6:1-4 ). Я так и сделала. Тихонько положила в ящик и незаметно с молитвой ушла: «Ум и руки врачующих нас благослови, да послужат орудием всемощного Врача, Христа Спаса нашего…» И вот первое обследование – УЗИ. Панкреатит не подтвердился. Ура! Подозрение на язву. Назначена гастроскопия. Муж, естественно, нервничает. Накануне вечером говорю: «Все будет хорошо. Ты мне веришь?» – «Верю». Утром звонит и довольным голосом сообщает, что уже все. «Что значит все?» – «Все в порядке. У врача, делавшего обследование, очки на лоб поднялись от удивления! Он сказал, что у меня даже воспалительного процесса не наблюдается, не то что язвы!» Через неделю муж, похудевший, повеселевший, не только выздоровевший, но и отдохнувший от изматывающей работы, вернулся домой. Я со слезами призналась, что потратила деньги «не по назначению». И снова молилась, теперь уже благодаря и прославляя: «Тебе Бога хвалим, Тебе Господа исповедуем, Тебе предвечнаго Отца вся земля величает; Тебе вси ангели, Тебе небеса и вся силы, Тебе Херувими и Серафими непрестанными гласы взывают: Свят, Свят, Свят, Господь Бог Саваоф, полны суть небеса и земля величества славы Твоея…» Прошло время. Позади обучение на курсе. Столько всего узнано, и столько предстоит узнать! Но не прошла со временем моя уверенность, что избавление от неизлечимой болезни – это чудо. И оно навсегда останется со мной. Не важно, что думает об этом мой неверующий муж, не важно, как относятся окружающие… Главное, я знаю . Максим Кривоногов, 36 лет, Петропавловск, Казахстан Понимание о том, что есть Тот, Кто создал окружающий мир, у меня возникло еще в школе. Ну не может быть, что законы, по которым все вокруг нас существует, сами собой возникли! Укрепилась же вера после посещения Псково-Печерской лавры . Ездил по турпутевке и увидел там схимника. Меня поразила и его одежда, и его прекрасное одухотворенное, как бы пронизанное светом лицо. До этого мне не приходилось видеть ничего подобного! Первое Причастие принял только через три года. Да и после часто забывал о Боге.

http://azbyka.ru/way/prostye-ljudi-o-bog...

Знаю, Господи, знаю и исповедую, что я недостоин того, чтобы Ты любил меня, но истинно Ты достоин, чтобы я Тебя любил. Хотя я недостоин Тебе служить, но Ты достоин служения твари Твоей. Ради этого даруй мне, Господи, от достоинства Твоего: и я буду достоин от недостоинства моего. Сотвори волею Твоей, чтобы я оставил грехи, и служил Тебе, как должно. Даруй мне так вести и окончить жизнь мою, чтобы я уснул в мире и почил в Тебе. Сотвори, чтобы при кончине пришел ко мне сон с миром, мир с безопасностью, безопасность с вечностью. Аминь. 11. Молитва Святой Троице Тебя, нерожденного Бога Отца, Тебя, Сына Единородного, Тебя, Духа Святого Утешителя, Святую и нераздельную Троицу, всем сердцем и устами исповедуем, хвалим и благословляем: Тебе слава во веки веков. Аминь. 12. Исповедание Всемогущего Бога О, Высочайшая Троица, единая сила и нераздельное величие, Боже наш, Боже всемогущий! исповедуюсь Тебе я, последний из рабов Твоих и малый член Церкви Твоей, исповедуюсь Тебе и почитаю Тебя достойною жертвою хваления, что Ты мне столь униженному благоволил дать знание и силу. Если я не имею наружных даров, чтобы принести Тебе, то охотно и радостно, с верою нелицемерною и благою совестью приношу Тебе обеты хваления. Верую в Тебя всем сердцем моим, Царь неба и земли, Господи, и молю Тебя, исповедую Отца и Сына и Святого Духа, в Лицах тройственного, в существе единого, истинного Бога, всемогущего, единого простого, бесплотного, невидимого и не описанного, ничего выше и более Себя не имеющего, но всяким образом без недостатка совершенного, без количества великого, без качества благого, без смерти жизнь, без немощи сильного, без лжи истинного, без положения вездесущего, без места повсюду целого, без протяжения все наполняющего, без противления всюду встречающегося, без остановки во всех тварях пребывающего, без нужды все творящего, без труда всем управляющего, без Своего начала всему начало дающего, без Своего изменения во всем существующем перемены производящего; величием бесконечного, силою всемогущего, благостью величайшего, премудростью непостижимого, советами страшного, судом праведного, помышлениями сокровеннейшего, в словах справедливого, в делах святого, в щедротах изобильного, к согрешающим весьма терпеливого, к раскаивающимся милосердного, всегда вместе вечного и бесконечного, бессмертного и неизменного, Которого ни пространство не увеличивает, ни теснота мест не умаляет, и никакое вместилище не заключает, ни желание не изменяет, ни дружба не приклоняет, ни печаль не смущает, ни радость не пленяет; у Которого ни забвение ничего не отнимает, ни память не возвращает, ни минувшее не проходит, ни будущее не наступает; Которому ни начало начала, ни времена приращения, ни случай окончания не дает, но Ты прежде веков, в веках и вовеки живешь вечно, и у Тебя вечная хвала, вечная слава, высочайшая власть и особенная честь, непрерывное царство, и держава без конца, в неограниченные, нескончаемые и бессмертные века веков.

http://azbyka.ru/otechnik/Avrelij_Avgust...

Икос 11 Светозарною свещею сияет в мире лучами благодати Божественный Источник Твой, Пресвятая Богородице, чудесы явленными умы и сердца просвещающая и наставляющая звати Тебе: Радуйся, Владычице, разумов просвещение; радуйся, сердец наших очищение. Радуйся, духа обновление; радуйся, душ освящение. Радуйся, здравия укрепление. Радуйся, Владычице, Живоносный Источник верным изливающая. Кондак 12 Благодати Твоея Живоносный Источник имеюще, Пресвятая Дево, к Тебе при­бегаем, яко к нерушимей стене и предстательству, призри благосердием, Пресвятая Богородице, на лютое наше озлобление и исцели душ и телес наших скорби и болезни, да зовем Тебе: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Твоя чудеса, хвалим и сла­вим Живоносный Источник Твой, Пресвятая Дево, от негоже черпающе токи многоразлич­ныя благодати, величаем Тя похвалы сицевыми: Радуйся, Отроковице Богоизбранная; радуйся, Невесто Боговенчанная. Радуйся, в женах благословенная; радуйся, паче горних превознесенная. Радуйся, престолу Господню выну предстоящая; радуйся, Заступнице наша, за мир всегда молящая. Радуйся, Владычице, Живоносный Источник верным изливающая. Кондак 13 О, Всепетая Мати, Живоносный Источник Твой миру давшая, от негоже изливаеши нам великия и богатыя милости, приими благодарственное сие моление наше, даруй нам источник живота нынешняго и грядущаго: да выну зовем Тебе: Аллилуиа. Сей Кондак читается трижды, затем 1-й Икос и 1-й Кондак Молитва О, Пресвятая Дево, Всемилостивая Госпоже Владычице Богородице, Живоносный Источ­ник Твой, целебные дары на здравие душ и телес наших и на спасение миру точащи, пода­ла еси нам; темже благодарни суще, усердно молим Тя, Царице Пресвятая: моли Сына Твоего и Бога нашего дати нам оставление прегрешений и всякой душе скорбящей и озлоб­ленней милость и утешение и от бед, скорбей и болезней свобождение. Подаждь, Госпоже, храму сему и сим людем покровение, граду сохранение, стране нашей от напастей избавление и ограждение, да мирное зде поживем житие и в будущем веце сподобимся видети Тебе, Заступницу нашу, во славе Царства Сына Твоего и Бога нашего, Емуже слава и держава со Отцем и Пресвятым Духом во веки веков. Аминь.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Пение всеумиленное пред Живоносным Источником Твоим паки и паки приносим Тебе, Богородице, в покаянии зовуще из глубины души: Владычице, приими молитвы раб Твоих и избави нас от всякия скорби и болезни, нужды и печали, да вопием о Тебе Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светозарною свещею сияет в мире лучами благодати Божественный Источник Твой, Пресвятая Богородице, чудесы явленными умы и сердца просвещаяй и наставляяй звати Тебе: Радуйся, Владычице, помыслов просвещение; радуйся, сердец наших очищение. Радуйся, духа обновление; радуйся, душ освящение. Радуйся, здравия укрепление; радуйся, целомудрия соблюдение. Радуйся, Владычице, Живоносный Источниче милости неоскудевающия. Кондак 12 Благодати Твоея Живоносный Источник имуще, Пресвятая Дево, к Тебе прибегаем, яко к нерушимей стене и предстательству: призри благосердием, Пресвятая Богородице, на лютое наше озлобление и исцели душ и телес наших скорби и болезни, да зовем о Тебе Богови: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Твоя чудеса, хвалим и славим Живоносный Источник Твой, Пресвятая Дево, от негоже почерпающе токи многоразличныя благодати, величаем Тя похвалы сицевыми: Радуйся, Отроковице Богоизбранная; радуйся, Невесто Боговенчанная. Радуйся, в женах благословенная; радуйся, паче горних превознесенная. Радуйся, Престолу Господню выну предстоящая; радуйся, Заступнице наша, за мир всегда молящаяся. Радуйся, Владычице, Живоносный Источниче милости неоскудевающия. Кондак 13 О, Всепетая Мати, Живоносный Источник Твой миру давшая, от негоже изливаеши нам великия и богатыя милости, приими благодарственное сие моление наше, напой нас от источника милости Твоея в веце нынешнем и грядущем: да выну зовем о Тебе: Аллилуиа. [Сей кондак глаголется трижды.] [Далее повторяем 1е икос и кондак:] Икос 1 Архангел и Ангел множество недоумевают Тебе, Матерь Бога Слова, на водах землю утвердившаго, разумно хвалити по достоянию. Мы же, Честнейшая Херувим, и Славнейшая без сравнения Серафим, во умилении о Твоих благодеяниих, на нас бывших, дерзаем звати Тебе:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

На каноне припев: Слава Тебе, Боже Всещедрый 111 . Катавасия: Слава Тебе, Боже Всещедрый, за великия Твои милости на нас излиянныя, за нихже благодарение приносяще, Тя, яко Благодетеля нашего славим, хвалим, поем и величаем 112 . Ектения сугубая. Помилуй нас, Боже: Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби недостойнии Твоему благосердию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниях, ихже излиял еси изобильно на рабов Твоих (раба Твоего, рабу Твою), и припадаем и славословие Тебе яко Богу приносим и умильно вопием: избави от всех бед рабов Твоих и всегда яко Милостив исполни ко благу желания всех нас, прилежно молимся Тебе, услыши и помилуй 113 . Якоже ныне милостивно услышал еси молитву рабов Твоих (раба Твоего, рабы Твоей), Господи, и явил еси на них (на нем, на ней) богатство человеколюбия Твоего, тако и на будущее время не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих и яви всем нам богатую милость Твою, все наши согрешения презираяй, молимся Тебе, услыши и помилуй. Возглас: Яко милостив: По 6-й песни катавасия и ектения малая. Кондак, глас 3: Твоих благодеяний и даров туне, яко раби непотребнии, сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе, благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже Всещедрый. Прокимен, глас 4: Воспою Господеви благодеявшему мне и пою имени Господа Вышняго. Стих: Возрадуется сердце мое о спасении Твоем. Евангелие от Луки, зач. 85 (17, 12–19). Во время оно, входящу Иисусови в некую весь, сретоша его десять прокаженных мужей, иже сташа издалеча. И тии вознесоша глас, глаголюще: Иисусе Наставниче, помилуй ны. И видев рече им: шедше покажитеся священником: и бысть идущим им, очистишася. Един же от них видев, яко исцеле, возвратися, со гласом велиим славя Бога. И паде ниц при ногу Его, хвалу Ему воздая. И той бе самарянин. Отвещав же Иисус, рече: не десять ли очистишася, да девять где? Како не обретошася возвращшеся дати славу Богу, токмо иноплеменник сей? И рече ему: востав иди, вера твоя спасе тя.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010