Закрыть itemscope itemtype="" > «Богородице Дево, радуйся»! В Казани прошёл крестный ход к месту явления чудотворного Казанского образа Пресвятой Богородицы 05.11.2019 642 Время на чтение 3 минуты 4 ноября 2019 г. – в День празднования Казанской иконе Божией Матери – в столице Татарстана прошли традиционные церковные торжества , кульминацией которых стал многотысячный крестный ход к месту явления (обретения) чудотворного образа. В канун празднования – 3 ноября – в Крестовоздвиженском соборе Богородицкого монастыря, где ровно четыреста сорок лет назад произошло это великое событие, состоялось всенощное бдение, которое совершил Глава Татарстанской митрополии, митрополит Казанский и Татарстанский Феофан (Ашурков), в сослужении наместника обители игумена Марка (Виленского) и монастырского духовенства. Утром следующего дня митрополит Казанский и Татарстанский Феофан (Ашурков), совместно с архиепископом Пятигорским и Черкесским Феофилактом (Курьяновым), епископом Альметьевским и Бугульминским Мефодием (Зайцевым), епископом Елабужским, викарием Казанской епархии Иннокентием (Васецким), епископом Чистопольским и Нижнекамским Игнатием (Григорьевым) и сонмом духовенства, совершили Божественную литургию в Благовещенском соборе Казанского Кремля, куда заранее из Крестовоздвиженского собора был доставлен «Ватиканский» список Казанской иконы Божией Матери. С начала службы на территорию Кремля подходили и располагались рядом с Благовещенским собором крестные ходы из местных приходов, а также многочисленные паломники. Среди участников церковных торжеств находился заместитель Председателя Государственного Совета Республики Татарстан (РТ) Ю.З. Камалтынов, который, вместе с митрополитом Казанским и Татарстанским Феофаном (Ашурковым), является сопредседателем организационного комитета IV Форума православной общественности РТ . Всего в торжествах приняли участие около семи с половиной тысяч человек. По окончании службы – без пятнадцати минут одиннадцать – духовенство и верующие вышли из Благовещенского собора с «Ватиканским» образом Казанской иконы Богородицы и проследовали крестным ходом вокруг Кремля к месту обретения чудотворного образа, расположившись на площадке между Крестовоздвиженским собором и воссозданным собором Казанской иконы Божией Матери, куда затем также прибыл Глава Татарстанской митрополии.

http://ruskline.ru/news_rl/2019/11/05/bo...

Глава 55. Отпустительнии тропари, кондаки, и светильны Господа дневнии, и на литургиах, прокимени, апостоли, аллилуиаре, Евангелиа, и причастны всея седмицы В неделю вечера тропарь безплотных, глас 4: Небесных воинств Архистратизи, молим вас присно мы недостойнии, да вашими молитвами оградите нас кровом крилу невещественныя вашея славы, сохраняюще нас припадающих прилежно, и вопиющих: от бед избавите нас, яко чиноначальницы вышних сил. Богородичен, глас тойже: Воспитавшейся во храме во Святая Святых, одеянней верою и премудростию, и безмерным девством, Архистратиг Гавриил принесе с Небесе целование, и еже радуйся, радуйся Благословенная, радуйся Препрославленная, Господь с Тобою. Тойже и в понедельник на Бог Господь. Кондак, глас 2: Архистратизи Божии, служителие божественныя славы, Ангелов начальницы, и человеком наставницы, полезное нам просите, и велию милость, яко безплотных архистратизи. Светилен: Небо звездами украсивый яко Бог, и Твоими Ангелы всю землю просветивый, Содетелю всех, поющия Тя спасай. Богородичен: Сладосте Ангелов, скорбящих радосте, Христиан предстательнице Дево Мати Господня, заступи нас, и избави вечных мук. На литургии, прокимен, глас 4: Творяй Ангелы Своя духи, и слуги Своя пламень огненный. Стих: Благослови душе моя Господа, Господи Боже мой возвеличился еси зело. Апостол к евреем, зачало 305: Аще глаголанное Ангелы: Аллилуиа, глас 5: Хвалите Господа вси Ангели Его, хвалите Его вся силы Его. Стих: Яко Той рече, и быша: Той повеле, и создашася. Евангелие Матфеа, зачало 52: Уподобися Царствие Небесное человеку, сеявшу доброе семя на селе своем: Причастен: Творяй Ангелы Своя духи: В понедельник вечера тропарь Предтечи, глас 2: Память праведнаго с похвалами, тебе же довлеет свидетельство Господне Предтече, показал бо ся еси воистинну и пророков честнейший, яко и в струях крестити сподобился еси Проповеданнаго: темже за истину пострадав радуяся, благовестил еси и сущим во аде Бога явльшагося плотию, вземлющаго грех мира, и подающаго нам велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

[Глава 2] Служба обща праздником Богородичным Вечер, на Господи воззвах стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Божественными детельми соблюдающи и покрывающи от вражиих нахождений, любовию празднующыя преславное Твое имярек, зовущыя Ти: Ты еси крепость наша и утверждение, и радование Боголепное един Сын Твой и Бог наш, Емуже покланяющеся глаголем: Иисусе всесильне, спаси душы наша, яко милосерд. Днесь священно собравшеся похвалим Богородицу: Пресвятая Дево, многая Твоя величия и чудес пучина: Ты бо еси нам святое ограждение и похвала и слава и источник исцеления празднующих святое Твое имярек, молимся глаголюще: Иисусе всесильне, спаси душы наша, яко милосерд. Благочестивно, Пречистая, честными Твоими молитвами огради и сохрани и страшны врагом и неработны яви, творящыя празднество Твое имярек, да Сыну Твоему зовем: Иисусе всесильне, спаси нас, яко милосерд. Слава, и ныне, глас 6: Яко венцем пресветлым, пречистая Богородице, имярек, церковь Божия обложися, и светится радующися, днесь тайно ликует вопиющи тебе, Владычице: радуйся, диадимо честная и венче Божественныя славы. Радуйся, Едина славы исполнение, и вечное веселие. Радуйся, к Тебе прибегающым пристанище, предстательнице и спасение душ наших. Вход. Прокимен дне. Бытия чтение. [Глава 28]. Изыде Иаков от студенца клятвеннаго, и иде в Харрань, И обрете место, и спа тамо. Зайде бо солнце, и взят от камения места того, и положи возглавие себе, и спа на месте оном: и сон виде. И се лествица утверждена на земли, еяже глава досязаше до небес, и Ангели Божии восхождаху и низхождаху по ней. Господь же утверждашеся на ней, и рече: Аз Бог Авраамов отца твоего, и Бог Исааков, не бойся: земля, идеже ты спиши на ней, тебе дам ю, и семени твоему. И будет семя твое яко песок земный, и распространится на море, и ливу, и север и на востоки, и возблагословятся о тебе вся колена земная, и о семени твоем. И се Аз с тобою сохраняяй тя на всяком пути, аможе аще пойдеши. И возвращу тя в землю сию, яко не имам тебе оставити, дондеже сотворити Ми вся, елика глаголах тебе. И воста Иаков от сна своего, и рече: яко есть Господь на месте сем, аз же не ведех. И убояся, и рече: яко страшно место сие, несть сие, но дом Божий, и сия врата Небесная.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Празднование Пресвятой Богородице святыя ради иконы Ея, именуемыя «Всех скорбящих Радости» НА МАЛОЙ ВЕЧЕРНИ На Господи, воззвах: стихиры, глас 4. Необоримую стену стяжавше, вернии, Богородицу Марию,/приидите, поклонимся и припадем к Ней:/дерзновение бо имать к Рождшемуся из Нея/и молится, и спасает от гнева и смерти души наша. Велия сила чудес Твоих, Чистая:/избавляеши бо от бед, и спасаеши от смерти,/и восхищаеши от напастей нечаемых, и скорби разрешаеши,/и согрешения человеков отъемлеши. Тебе верным покров показа Иже всяческих Бог,/воплощься от кровей Твоих, Пречистая,/и Предстательницу и Поборницу сущим в нуждах и обстояниих,/и в бури пристанище благоутишное./Ты убо спаси от всякия скорби и туги/вся притекающия к Божественному покрову Твоему. Избави нас от нужд наших,/Мати Христа Бога, рождшая всех Творца,/да вси вопием Ти:/радуйся, едино предстательство душ наших. Слава, и ныне, глас 5: Святейшую Херувим и вышшую Серафим, Пречистая,/Богородицу Тя исповедающе,/имамы, грешнии, Заступницу/и обретаем во время напастей спасение./Темже не престай о нас молящи,/державо и прибежище душам нашим. Свете Тихий: Прокимен дне. Сподоби, Господи: На стиховне стихиры, глас 5: Теплая Предстательнице и непобедимая,/упование известное и непостыдное,/стено и покрове,/и пристанище прибегающим к Тебе, Приснодево Чистая,/Сына Твоего и Бога моли/умирение дати мирови,/и спасение, и велию милость. Стих: Помяну имя Твое/во всяком роде и роде. Скорый Твой покров, и помощь,/и милость покажи на рабы Твоя,/и волны, Чистая, укроти суетных помыслов,/и падшую мою душу возстави, Богородице:/вем бо, вем, Дево, яко можеши, елика хощеши. Стих: Слыши, Дщи, и виждь,/и приклони ухо Твое. Тебе, Чистую Деву Нескверную,/едину имам стену непреобориму,/прибежище и покров крепкий, и оружие спасения:/да мя не презриши отчаяннаго,/надеждо ненадежным, скорбящим Радосте и заступление. Слава, и ныне, глас тойже: Блажим Тя, Богородице Дево,/и славим Тя, вернии, по долгу,/град непоколебимый, стену необоримую,/твердую Предстательницу и прибежище душ наших.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Тропарь, глас 5-й Пречистая Владычице Богородице, упование всех христиан, понеже инаго упования не имамы разве Тебе, всенепорочная Владычице моя, Госпоже Богородице, Мати Христа Бога моего. Темже помилуй и избави мя от всех зол моих и умоли милостиваго Сына Своего и Бога моего, да помилует окаянную душу мою, и да избавит мя от вечныя муки, и сподобит мя Царствия Своего. Кондак, глас 6-й Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти; ускори на молитву и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя. Иконы Божией Матери " Всеблаженная " Тропарь, глас 4-й Торжество днесь празднуем светлое, се бо предлежит, о Всеблаженная, икона Твоя всечестная, к нейже с любовию сердца вси приходяще, Владычице, покланяемся и тепле Тебе вопием: избави нас от бед и обстояний. Кондак, глас 4-й Во праздник Твой сошедшеся, вернии, священное ко славе Божией торжество Твое, Владычице, днесь всеблагоговейно совершаем, любовию же чтуще честную икону Твою, Тебе песнословим вси в радости: радуйся, Дево, Честная Всеблаженная. 4/17 сентября Иконы Божией Матери «Неопалимая Купина» Тропарь, глас 4-й Иже во огне купины неопалимыя, древле Моисеем виденныя, тайно воплощения Своего от неискусобрачныя Девы Марии прообразовавый, Той и ныне яко чудес Творец и всея твари Создатель икону Ея святую чудесы многими прослави, даровав ю верным во исцеление недугом и в защищение от огненнаго запаления. Сего ради вопием Преблагословенней: Надеждо христиан, от лютых бед, огня и грома избави на Тя уповающия, и спаси души наша яко Милосерда. Другой тропарь, глас тот же В купине, огнем горящей и несгараемей, показавый Моисеови Пречистую Твою Матерь, Христе Боже, огнь Божества неопальне во чреве приимшую и нетленну по Рождестве Пребывшую. Тоя молитвами от пламене страстей избави нас и от огненных запалений град Твой сохрани, яко Многомилостив. Кондак, глас 8-й Предочистим чувствия душ и телес наших, да видим таинство Божественное, образно явленное древле великому во пророцех Моисею купиною, горевшею огнем и не сгаравшею, в нейже Твоего безсеменнаго рождества, Богородице, предвозвещение исповедуем и, благоговейно покланяющеся Тебе и рождшемуся из Тебе Спасу нашему, со страхом вопием: радуйся, Владычице, покрове, и прибежище, и спасение душ наших. 8/21 сентября Иконы Божией Матери София, Премудрость Божия (Киевская)

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1732...

Глава 53. Отпустительнии тропари воскреснии осми гласов, с Богородичны их, ипакои, и кондаки. И прокимени на утрени пред Евангелием, и на литургии, и аллилуиаре Тропарь, глас 1: Камени запечатану от иудей, и воином стрегущим Пречистое Тело Твое, воскресл еси тридневный Спасе, даруяй мирови жизнь. Сего ради силы небесныя вопияху Ти Жизнодавче: слава Воскресению Твоему Христе, слава царствию Твоему, слава смотрению Твоему, едине Человеколюбче. Богородичен: Гавриилу вещавшу Тебе Дево, радуйся, со гласом воплощашеся всех Владыка, в Тебе святем Кивоте, якоже рече праведный Давид, явилася еси ширшая небес, поносивши Зиждителя Твоего. Слава всельшемуся в Тя, слава Прошедшему из Тебе. Слава свободившему нас Рождеством Твоим. Ипакои: Разбойничо покаяние рай окраде, плачь же мироносиц радость возвести, яко воскресл еси Христе Боже, подаяй мирови велию милость. На утрени прокимен, глас 1: Ныне воскресну, глаголет Господь, положуся во спасение, не обинюся о нем. Стих: Словеса Господня, словеса чиста: Таже, Всякое дыхание: Стих: Хвалите Бога во святых Его: Евангелие воскресное, ряд. По 7-й песни, Кондак, Подобен: Егда приидеши: Воскресл еси яко Бог из гроба во славе, и мир совоскресил еси, и естество человеческое яко Бога воспевает Тя, и смерть исчезе. Адам же ликует, Владыко: Ева ныне от уз избавляема, радуется зовущи: Ты еси иже всем подая Христе воскресение. На хвалитех стихиры воскресны по обычаю. Слава, стихира евангельская. И ныне, поем во вся недели, Настоящий Богородичен, глас 2: Преблагословенна еси Богородице Дево, воплощшим бо ся из Тебе ад пленися, Адам воззвася, клятва потребися, Ева свободися, смерть умертвися, и мы ожихом. Тем воспевающе вопием: благословен Христос Бог благоволивый тако, слава Тебе. Славословие великое, и по скончании славословия, и трисвятаго, глаголем тропарь воскресный: И в 1-й убо глас, и 3-й, 5-й, 7-й, глаголем сей: Днесь спасение миру бысть, поем воскресшему из гроба и Начальнику жизни нашея: разрушив бо смертию смерть, победу даде нам, и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Димитракопулос Софоклис Приложения Святитель Нектарий Пентапольский Молитва Божией Матери (общеизвестный вариант перевода молитвы «Агни Парфене») Марие, Дево Чистая, Пресвятая Богородице, Царице, Мати Дево, Руно, всех покрывающее, Превысшая Небесных Сил, нетварное сияние, Ликов девичьих Радосте и Ангелов Превысшая, Небес Честная Сило и Свете, паче всех светов, Честнейшая Владычице всех Небесных Воинств, Всех праотцев Надеждо, пророков Исполнение, В подвизех Ты помоще, Кивоте Бога Слова, И девам Ликование, и матерем Отрадо, Целомудрия Наставнице, душ наших Очищение, Покрове ширший облака и страждущих Пристанище, Немощных Покров и Заступнице, Надеждо ненадежных, Марие, Мати Христа, Истинного Бога, Ааронов Жезле прозябший, Сосуде тихой радости, Всех сирых и вдов Утешение, в бедах и скорбех Помоще, Священная и Непорочная Владычице Всепетая, Приклони ко мне милосердие Божественного Сына, Ходатайце спасения, припадая, взываю Ти: Радуйся, Невесто Неневестная. Служба 338 святителю Нектарию, митрополиту Пентапольскому, Эгинскому чудотворцу ВЕЧЕР На Господи, воззвах: стихиры, глас 6. Подобен: Тридневен: Троицы служитель истиннейший,/заветов богомудрых отец ревнитель,/Православия страж неусыпный явился еси,/достоблаженне отче Нектарие;/моли убо ныне,/в небесных кровех водворяяся,//о иже на земли верно чтущих память твою. Велия скорби и напасти,/клеветы и озлобления/в земнем житии твоем претерпел еси,/отче Нектарие преподобне;/темже и ныне, праведне,/Троице Единосущней на небеси предстоя,/можеши и нам, напаствуемым,//от бед и обстояний лютых избавление испросити. В тяжцем недузе и мучительнем,/Христу спострадати вожделев,/течение твое скончал еси, святителю славне;/темже и ныне благодать имаши,/от болезней и язв телесных//страждущим и недугующим исцеление подавати. Слава, глас и подобен тойже: В преставлении твоем, отче Нектарие,/скорбь велия и печаль горькая/сердца и души чад твоих объят./Обаче ныне, иерарше приснопамятный,/молитвою твоею благодерзновенною/всякия неутешимыя скорби и печали//всех любящих тя верно избавляеши.

http://azbyka.ru/otechnik/Nektarij_Egins...

Великая Пятница: слезы Матери В горе Богородицы мы с головой погружаемся только в конце богослужебного дня – после Выноса Плащаницы, на повечерии, которое и состоит из канона на Плач Пресвятой Богородицы. 18 апреля, 2014 В горе Богородицы мы с головой погружаемся только в конце богослужебного дня – после Выноса Плащаницы, на повечерии, которое и состоит из канона на Плач Пресвятой Богородицы. Анна Ахматова в знаменитом своем и трагическом «Реквиеме» написала строки, которые можно считать одними из самых сильных в русской или даже мировой поэзии: Магдалина билась и рыдала, Ученик любимый каменел, А туда, где молча Мать стояла, Так никто взглянуть и не посмел. Горе матери, видящей казнь сына, безмерно. Ахматова, пережившая арест сына, как будто взяла по слезинке из них, начиная с Той, Которая стояла у Креста с пронзенной, по слову Симеона Богоприимца, душой. Тысячу лет назад скорбь Богородицы смог облечь в поэтические ризы византийский дипломат, агиограф и поэт святой Симеон Метафраст. Плач Пресвятой Богородицы – канон повечерия Великой Пятницы – его творение. Обычно мы обращаемся к Богородице либо с просьбами («моли спастися душам нашим»), либо с приветствием («Радуйся!») – не является исключением и первая Страстная служба – Утреня Великой Пятницы, Двенадцать Евангелий. Бога от Тебе воплощеннаго познахом, Богородице Дево, Едина Чистая, Едина Благословенная: тем непрестанно ТЯ воспевающе величаем!»; «Радуйся, врата Царя Славы, яже Вышний Един пройде, и паки запечатленна остави, во спасение душ наших!; Богородице, рождшая Словом паче слова, Создателя Своего, Того моли спасти души наша Поем мы Деве Марии на антифонах между Евангельскими чтениями. Редко-редко появляются мотивы Ее скорби. Своего Агнца Агница зрящи к заколению влекома, последоваше Мариа простертыми власы со инеми женами, сия вопиющи: камо идеши, Чадо? Чесо ради скорое течение совершаеши? Еда другий брак паки есть в Кане Галилейстей, и тамо ныне тщишися, да от воды им вино сотвориши ? Иду ли с Тобою, Чадо, или паче пожду Тебе? Даждь Ми слово, Слове, не молча мимоиди Мене, Чисту соблюдый Мя: Ты бо еси Сын и Бог Мой.

http://pravmir.ru/velikaya-pyatnitsa-sle...

Монах Герман Монах Герман (?–1682) – поэт, композитор. Одна из наиболее значительных фигур среди поэтов-монахов второй половины XVII века. В юности келейник патриарха Никона , остался при нем и после 1658 года, когда Никон, покинув Патриарший престол, поселился в келье Воскресенского монастыря на Истре, где Герман был уставщиком (регентом хора), строителем (настоятелем), а с 1681 года, после ссылки и смерти опального Никона, – архимандритом. Все эти годы, вместе с Никоном и после Никона, принимал активное участие в строительстве Нового Иерусалима как зримого архитектурного воплощения грандиозных никоновских церковных реформ, касавшихся не только «исправления» богослужебных книг и троеперстия. Регент патриаршего хора Герман, будучи в одном лице и поэтом и композитором, создавал новые формы русских гимнов, молитв. В рукописных сборниках того времени сохранилось его переложение 140 псалма, покаянное песнопение («Память предложити смерти...»), гимны Рождеству Христову («Христос рождается...»), Воскресению Христову («Ангельскую днесь ти радости...», «Веселия день...», «Радуйся зело, дщи Сиона...»), Преображению Господню («Да восприимут ныне горы радость...»), Пресвятой Богородице («Богородице Дево и пречистое чрево...», «Радости ходатаице...»), Николаю Чудотворцу («Небо радуется согласно...», «Вси земнороднии...»), Феодору Стратилату и другие. Его преемник архимандрит Никанор напишет в эпитафии архимандриту Герману: ...Изрядная сочини псалмопения, Разумностию та и расположения Сложно писание над гробом положи, Известно о бытии отчи сотвори. Как и многие из виршевиков, он был мастером акростиха. Известный современный исследователь А.М.Панченко пишет по этому поводу: «Герман и поэты его круга отвели акростиху роль передатчика информации об авторе гимна. Наряду с рифмованными фразами Герман сообщает о себе различные сведения прозой – о монастырской карьере («типикарь», «уставщик», «Убоги чернец», «иеромонах», «строитель»), о принадлежности к братии новоиерусалимской обители («Воскресенский»), наконец, о состоянии здоровья («майя месяца болезнен»). Это разнообразие сведений стало возможным благодаря техническому совершенству акростиха, который содержал до трех фраз, стихотворных и прозаических. Для примера укажу на гимн в честь Богородицы «Радуйся, Благодатная, ангел царю дарованная». В рукописи текст, снабженный нотами, написан в 7 столбцов, так что повторяющийся акростих-рефрен читается слева направо вниз под прямым углом, снизу вверх налево так же под прямым углом, зигзагом и т.д. Внизу по трем строкам слева направо – дополнительное акростишное двустишие: «Господь с тобою//Герман пою».

http://azbyka.ru/otechnik/molitva/molitv...

Рубрики Коллекции Система пользовательского поиска Упорядочить: Relevance Relevance Сретение, 15 февраля 2024 года: что будет в храме? 6 мин., 14.02.2024 Праздник Сретения Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа ежегодно отмечается 15 февраля, на сороковой день от Рождества Христова. В 2024 году этот д вунадесятый непереходящий праздник приходится на четверг. Празднику предшествует один день предпразднства. В переводе с церковнославянского языка «сретение» означает «встреча». Четверг, 15 февраля 2024 года, Сретение Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа В праздник Сретения Господня мы вспоминаем удивительную встречу в Иерусалимском храме, куда Богородица, исполняя правило закона Моисеева, на сороковой день после Рождества Христова принесла Богомладенца. Находившиеся там праведный Симеон Богоприимец и Анна Пророчица подтвердили, что малыш, лежащий на руках Пречистой Девы, действительно Мессия и Спаситель. Подробнее о празднике Сретения читайте в наших материалах: Тропарь Сретения Господня Радуйся, Благодатная Богородице Дево,/из Тебе бо возсия Солнце Правды, Христос Бог наш,/просвещаяй сущия во тьме./Веселися и ты, старче праведный,/приемый во объятия Свободителя душ наших,//дарующаго нам воскресение. Перевод: Радуйся, благодатная Богородица Дева, ибо из Тебя воссияло Солнце правды, Христос Бог наш, просвещающий находящихся во тьме. Веселись и ты, старец праведный, принявший в объятия Освободителя душ наших, дарующего нам воскресение. Кондак Сретения Господня Утробу Девичу освятивый Рождеством Твоим/и руце Симеоне благословивый,/якоже подобаше, предварив,/и ныне спасл еси нас, Христе Боже,/но умири во бранех жительство//и укрепи люди, ихже возлюбил еси, едине Человеколюбче. Перевод: Утробу Девы освятив рождением Твоим, и руки Симеона благословив, заранее, как надлежало, и ныне Ты спас нас, Христе Боже. Но огради миром среди войн народ Твой и укрепи тех, кого Ты возлюбил, Единый Человеколюбец. Величание Сретения Господню Величаем тя,/Живодавче Христе,/и чтим Пречистую Матерь Твою,/Еюже по закону ныне//пренеслся еси в храм Господень. Особенности богослужения

http://foma.ru/sreda-15-fevralja-2023-go...

   001    002    003    004    005   006     007    008    009    010