Источник текста

Вторник 2-й седмицы по Пасхе. Песнопения Триоди Цветной. + Православный Церковный календарь


В понедельник вечера, на Г осподи воззвах: поставим стихов 6, и поем стихиры подобны, глас 4. Подобен: Я ко добля: В оскрес из гроба, заключенным дверем, предстал еси другом Твоим всесильне, и Фоме неверовавшу, гвоздей показал еси язвы, и ребра еже от копия прободение, утверждая и уверяя того Слове, яко Ты Сам еси, за милосердие претерпевый спасительныя страсти. З а многое снизхождение, и милосердие безмерное, мое зря истощание не усумнися, но уверися Близнче, Господь рече: яко Сам есмь Аз пострадавый, и тридневен из гроба воскресый, и адова сокровища истощивый, и ожививый от века умершия. У дивився яко узре Фома возопи, егда виде Тя всесильне: Ты еси Бог мой и Господь, верую Человеколюбче, яко Сам еси пострадавый, и страсти исцеляяй душ наших. Кланяюся Твоей державе, и мирови возвещаю страшное Твое и всесильное востание.

И Минеи 3. Слава, и ныне: глас 1: У чеником сомнящимся, во осмый день предста Спас, идеже бяху собрани, и мир дав, Фоме возопи: прииди апостоле, осяжи длани, в нихже гвоздия вонзоша. О доброе неверие Фомино, верных сердца в познание приведе, и со страхом возопи: Господь мой и Бог мой, слава Тебе! С вете тихий: На стиховне стихиры, глас 1: О быдите людие Сион, и обымите его, и дадите славу в нем Воскресшему из мертвых: яко Той есть Бог наш, избавлей нас от беззаконий наших. Стих: К Тебе воздвигох очи мои: Я ко помышлении лукавыми, и делы осудихся Спасе, мысль мне даруй обращения Боже, да зову: спаси мя благодетелю Благий, и помилуй мя. Стих: П омилуй нас Господи, помилуй нас: Мученичен: Е же на судищи ваше исповедание святии, демонов оплева силу, и от прелести человеки свободи. Темже и главам усекаемым, взывасте: да будет, Господи, жертва душ наших благоприятна пред Тобою, яко Тебе возлюбивше нерадихом о временной жизни, Человеколюбче.

Слава, и ныне: глас 2: П о востании Твоем Господи, собранным учеником Твоим, и дверем заключенным, посреде стал еси, мир подая им: веровав же и Фома, зрением руку и ребр Твоих, Господа и Бога Тя исповеда, спасающаго уповающия на Тя, Человеколюбче. Н ыне отпущаеши: Тропарь праздника: З апечатану гробу: И отпуст. Во вторник вторыя седмицы, на Утрени, на Б ог Господь: тропарь праздника, трижды.

По 1-м стихословии, седален, глас 1. Подобен: К амени запечатану: Ж ены ко гробу приидоша ураншия, и ангельское явление видевшия трепетаху: гроб облиста жизнь, чудо удивляше я. Сего ради шедшия, учеником проповедаху востание: ад плени Христос, яко един крепок и силен, и истлевшия вся совоздвиже, осуждения страх разрушив Крестом. Стих: Г осподи да не яростию Твоею обличиши мене, ниже гневом Твоим накажеши мене. А ще праведник едва спасается, аз грешный где явлюся, тяготы и вара дневнаго не понесший? Но с наемники единонадесятаго часа причти мя Боже, и спаси мя. Стих: Д ивен Бог во святых Своих, Бог Израилев. Мученичен: Я ко добрии воини единомудренно веровавше, прещения мучителей не убоявшеся святии, приидосте усердно ко Христу, вземше честный крест, и скончавше течение, с небесе победу приясте. Слава укрепльшему вы: слава венчавшему вы: слава действующему вами всем исцеления.

Слава, и ныне: Богородичен: Н ерушимую стену имуще вернии Богородицу Марию, приидите поклонимся, и припадем Ей: дерзновение бо имать к Рождшемуся из Нея, и молити, и спасати от гнева и смерти души наша.

По 2-м стихословии седален, глас 5. Подобен: С обезначальное Слово: А постола вси и ученика Христова восхвалим песньми в память его: боголепно бо наша помышления, той язвы гвоздей осязав, известну веру изыскав, утверди в мире, и молит Спаса, помиловатися душам нашим.

Слава и ныне: тойже. Таже, В оскресение Христово: псалом 50. Канон праздника со ирмосы на 8: и Минеи на 4. По 3-й песни, седален Минеи. Кондак и ексапостиларий праздника.

На хвалитех, стихиры на 4, глас 1: К рест претерпевый, и смерть упразднивый, и воскресый из мертвых, умири нашу жизнь Господи, яко един всесилен. [Дважды. ] Н е пренебрези мене Спасе мой, леностию греховною содержима: воздвигни мое помышление к покаянию, и Твоего винограда делателя искусна покажи мя, даруя ми единонадесятаго часа мзду, и велию милость. Мученичен: С ии воини Царя великаго, сопротивишася повелением мучителей доблественно, небрегоша о муках, и прелесть всю поправше, достойно венчани бывше, просят у Спаса мира, и велия милости.

Слава, и ныне: глас 2: Д верем заключенным, представ Спас учеником, безстрашие и мир даяше. Таже глаголет Фоме: что Мне не веруеши, яко воскресох из мертвых? Принеси семо руку твою, и вложи в ребра Моя, и виждь. Тебе бо неверующу, вси навыкоша страсти и Воскресение Мое звати с тобою: Господь мой и Бог мой, слава Тебе.

На стиховне стихиры праздника, глас 2. Подобен: Д оме Евфрафов: В оспоим вернии, непрестанно со ангелы, Христа воскресшаго, тридневна из гроба, и мир совоздвигшаго. Стих: В о всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их. Ф ома Твоя ребра, Благоутробне, осязав, к вере взыде: и мы тем Тя Бога прочее познахом. Стих: Н ебеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь. П одаеши о Избавителю, мир людем Твоим воскрес из гроба, и мир совоздвигнувый от ада, Всесильне.

Слава, и ныне: глас 6. Иоанна монаха: Д верем заключенным, пришел еси Христе ко учеником, тогда Фома смотрительно не обретеся с ними. Глаголаше бо: не иму веры, аще не увижду и аз Владыки. Увижду ребро, отонудуже изыде кровь, вода, крещение: увижду язву, от неяже исцеле великий струп человеческий: увижду, како не бе якоже дух, но плоть и кости. Смерть поправый, и Фому уверивый, Господи слава Тебе.

Апостол Деяний, зачало 10. [Деян. 4, 1 – 10. ] Г лаголющим апостолом к людем, наидоша на них священницы и воевода церковный и саддукее, К огда апостолы говорили к народу, к ним приступили священники и начальники стражи при храме и саддукеи, Жаляще си, за еже учити им люди и возвещати о Иисусе воскресение мертвых: Досадуя на то, что они учат народ и проповедуют в Иисусе воскресение из мертвых; И возложиша на них руки и положиша их в соблюдение до утрия: бе бо вечер уже.

Бысть же наутрие собратися князем их и старцем и книжником во Иерусалим, На другой день собрались в Иерусалим начальники их и старейшины, и книжники, И Анне архиерею и Каиафе и Иоанну и Александру, и елицы беша от рода архиерейска: И Анна первосвященник, и Каиафа, и Иоанн, и Александр, и прочие из рода первосвященнического; И поставльше их посреде, вопрошаху: коею силою или коим именем сотвористе сие вы?

Тогда Петр, исполнився Духа Свята, рече к ним: князи людстии и старцы Израилевы, Тогда Петр, исполнившись Духа Святаго, сказал им: начальники народа и старейшины Израильские!

Аще мы днесь истязуеми есмы о благодеянии человека немощна, о чесом сей спасеся, Если от нас сегодня требуют ответа в благодеянии человеку немощному, как он исцелен, Разумно буди всем вам и всем людем Израилевым, яко во имя Иисуса Христа Назореа, Егоже вы распясте, Егоже Бог воскреси от мертвых, о Сем сей стоит пред вами здрав.

То да будет известно всем вам и всему народу Израильскому, что именем Иисуса Христа Назорея, Которого вы распяли, Которого Бог воскресил из мертвых, Им поставлен он перед вами здрав.

Евангелие Иоанна, зачало 10. [Ин. 3, 16 – 21. ] Т ако возлюби Бог мир, яко и Сына Своего Единороднаго дал есть, да всяк веруяй в Онь не погибнет, но имать живот вечный. И бо так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него, не погиб, но имел жизнь вечную.

Веруяй в Онь не будет {несть} осужден: а не веруяй уже осужден есть, яко не верова во имя Единороднаго Сына Божия.

Верующий в Него не судится, а неверующий уже осужден, потому что не уверовал во имя Единородного Сына Божия.

Сей же есть суд, яко свет прииде в мир, и возлюбиша человецы паче тму, неже свет: беша бо их дела зла.

Суд же состоит в том, что свет пришел в мир; но люди более возлюбили тьму, нежели свет, потому что дела их были злы; Всяк бо делаяй злая ненавидит света и не приходит к свету, да не обличатся дела его, яко лукава суть: Ибо всякий, делающий злое, ненавидит свет и не идет к свету, чтобы не обличились дела его, потому что они злы, Творяй же истину грядет к свету, да явятся дела его, яко о Бозе суть соделана.

А поступающий по правде идет к свету, дабы явны были дела его, потому что они в Боге соделаны. Источник:

Источник текста


Ссылки на другие источники в источнике:

Вторник 2-й седмицы по Пасхе. Песнопения Триоди Цветной. + Православный Церковный календарь |
12 мая 2016 года. + Православный Церковный ... ... даст преодолеть все препоны, все искушения и козни врага. и уравняет путь нашей жизни духовной. Пойдемте же все ко Господу!) Некоторые особенности богослужения В среду 4-й седмицы празднуется Преполовение Пятидесятницы. В этот день воспоминается событие из жизни Спасителя, когда Он в Преполовение ветхозаветного праздника Кущей учил в храме о Своем Божественном посланничестве и таинственной воде, под которой разумеется благодатное учение Христово и благодатные дары Святого Духа. Об этой воде говорится и в тропаре Преполовения. Понятие о Цветной Триоди. Текст службы Преполовения. Песнопения Триоди Цветной. После Литургии бывает по обычаю водоосвящение в воспоминание Божественного учения о живой воде Св. Духа. Преполовение празднуется 8 дней. Отдание — в среду 5-й седмицы. Молитвы Тропарь святителей Епифания и Германа глас 4 Боже отец наших, творяй присно с нами по Твоей кротости, не отстави милость Твою от нас, но молитвами их в мире управи живот наш. Кондак святителей Епифания и Германа глас 4 Священноначальник чудную двоицу восхвалим, вернии, по долгу, с Германом Божественнаго Епифания: сии бо попалиша безбожных языки, догматы премудрейшия возложше всем, ... Посмотреть другие результаты по теме ...

Постоянная ссылка: Вторник 2-й седмицы по Пасхе. Песнопения Триоди Цветной. + Православный Церковный календарь
Православный справочник "ПОИСКОВ.РФ"