Памятники древнерусской церковно-учительной литературы. Выпуск 2. ...

  001   002   003   004   005  006   007   008   009   010   011   012   013
В начало текстаВ конец текста
Сей же рече к нима: «кто еста, господина моя, имже не преобидеста приити к мне рабу ваю в таковем суща сану: ни бо есмь николиже ни когоже видел в таковей суща славе, якоже ваю вижю». Они же отвещаста паки и рекоста ему: «не бойся, муже желания, в нем же изволи жити Святый Дух, чистоты ради жития твоего. Послана бо есма к тебе, от Великаго Учителя и Спаса нашего Иисуса Христа поведати тебе радость велику, яже будет всем церквам Божиим». Простер же первый руку свою, подаде ему написанный свиток, его же держа, рек: «приими свиток сей от руки моею. Аз есмь Иоанн, припадый на перси Господни, на тайней вечери; оттуду почерп божественыя капли и беседова: «в начале бе слово, и слово бе к Богу». Тако и тебе даст Господь истинны ведение, яко же кормити твоими усты вся люди ядию негиблющею, но пребывающею в жизнь вечную, и заградити еретическая уста, глаголющая беззаконие на Господа нашего Иисуса Христа. А другий простер руку свою, подаде ему и той, яже держаще в руце своей ключи, глаголя: «приими сия: аз бо есмь теплый верою Петр, исповедавый Господа Христа Бога живаго суща, и сего ради приях от Него ключи царствия небеснаго. Тако же и тебе Господь даст ключи церквей святых Его. И его же Аще свяжеши, будет связан. И его разрешиши, будет разрешен». Паки убо поклонив колена своя блаженный Иоанн, поклонися има, глаголя: «кто есмь аз раб Господа моего грешный и всех человек хуждший, да буду доволен на то, о нем же глаголаста; несмь достоин толики, и велики и страшны, прияти службы: не могу убо аз противу ей быти». Сия же паки имша и за десную руку, возстависта и глаголюща: «стани на ногу своею, возмози и крепися, и сотвори все еже ти повелехома, и не потай даннаго ти дара от Бога на глаголание и освящение и утверждение людей Его учением твоим, их же ради Кровь Свою пролия, да спасет от прелести многия; и глаголи Слово Божие без сумнения. Воспомяни Господа рекшаго: «не бойся малое мое стадо, ему же изволи Отец Мой дати царство». И ты убо не бойся им же благоизволи Христос Бог наш, тобою освятити многи души и на уведение свое привести. Имаши же в печали и скорби многи дни преити, правости ради душевныя твоея, и ты терпи яко крепкий трезвенник, теми бо царство приимеши». Се же сима рекшема и назнаменовавшема чело и вся уды его, и давема имя ему еже о Господе целование, и отъидоста. Иоанн же сотвори в себе жилище Святаго Духа и начат учити вере Божии.

10. Об Иоанне огороднике (8 ноября) Огородник некий, именем Иоанн нарицаем, зело бе милостив к странным, яко делаше во ограде и весь труд свой даяше в милостыню, токмо доволное (самое нужное) оставляши си. Последи же вложи диавол в мысль его глаголя: «собери си мало сребреник, егда состареешися или болети имаши и требовати имаши брашна». И тако собирая, наполни корчагу сребреник. Приключися жи ему болети, и гнияше нога его, и издая сребро врачем, исцеления ради, целбы же не получи. Последи же хитр врач прииди к нему, и рече: «аще ни отсечеши ноги твоея, то все тело твое согниет». Изволи же, да отъимут ему ногу. И в ту нощь воспомянуся и покаяся яже сотвори, и воздохнув плакашеся, глаголя: «помяни, Господи, дела моя первая, яже творях делая, и даях в милостыню». И се рекшу ему, ста пред ним ангел Господень и рече: «где ти сребреники, яже собрал еси? » Тогда разумев, рече: «согреших, Господи, отдаждь (прости) ми, и отселе ктому несотворю». Тогда ангел коснуся нозе его, и абие исцеле. И востав утро иде во оград свой делати. И прииде врач отрезати ноги, и рече; «где есть Иоанн? » И реша ему: «из утра иде во оград свой». Ужасжеся врач и иде во отрад. И виде его копающа землю, и прослави Бога, глаголя: «Блажени милостивии, яко тии помиловани будут от Бога».

11. О монахе Иоанне Колове (9 нояб.) Блаженный Иоанн, нареченный Колов, послушания ради, юн сый оставив мир, и отшед в скит с присным братом своим Даниилом, и быста монаха. И седша в келлии подвизастася, постом и молитвами труждающася. Во един же от дней рече Иоанн к Даниилови брату своему: «аз не хощу о телеси пещися, ни пити же, ни ясти огнем устроена (приготовленное на огне) ; но яко ангел без печали в пустыни хощу пребывати». И снем ризы, иде наг из келлии.
  001   002   003   004   005  006   007   008   009   010   011   012   013
В начало текстаВ конец текста

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь

Вам может быть интересно:

бюджет ветрило возмутительный | фрагмент декора введения храм пресв богородицы мон-ря каленич | церковь введения пресвятой богородицы храм уваровском | бюст-реликварий имп карла великого 1350 сокровищница кафедрального собора ахен | церковь введения пресвятой богородицы храм рыбацкой слободе |

Предыдущий текст

Источник текста


Постоянная ссылка: Памятники древнерусской церковно-учительной литературы. Выпуск 2. Славяно-русский пролог, Ч. 1. Сентябрь-декабрь, III. Церковно-учительные повести и рассказы - читать, скачать - профессор Александр Иванович Пономарёв
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера