Praep: Evang. Lib. I c. 10

  001   002  003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
Patrologia Latina. Vol. 3 Volume title page ...Искать в Источникеazbyka.ru
... Apuleius, aliique gentiles, falsis praejudiciis excaecati, haec deorum suorum praesentiae ac divino instinctui tribuebant, quae solis daemonum praestigiis atque artibus efficiebantur (Cap. super. art. 4) . Verumtamen Cicero aliorum potius quam suam opinionem retulisse proculdubio videtur. Nam duobus suis de Divinatione libris hunc errorem abunde refellit, quemadmodum libris totidem illum, [Col. 0622C] et alium de gentilium oraculis convellunt Eusebius et Augustinus a nobis paulo ante citati. Nobis vero illum in subsequentibus nostris dissertationibus confutandi locus adhuc dabitur (Euseb. Praepar. Evang., lib. IV et V, et Demonst. evang., § 5, pag. 126. Dissertat. in Lactant., cap 20, art. 7; cap. 32, art. 4; in Tertulliani Apologet., cap. 8, art. 5 et seqq.) . ARTICULUS III. Quam evidenter Minucius demonstraverit daemones a Christianis adjuratos, atque ab obsessis hominum corporibus ejectos palam declaravisse extraordinariorum apud Ethnicos effectuum se fuisse auctores; atque ii refelluntur, qui haec et vatum oracula solis sacerdotum Ethnicorum artificiis et fraudibus edita fuisse garriunt. [Col. 0622D] Alio Minucius argumento, eoque invictissimo adhuc demonstrat ea omnia, ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
Patrologia Latina. Vol. 21 Vol. 21 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... Astrologum, laciniam bene longam suffuratus, suam fecerit, fortasse quod non facile id agnitum iri putaret, quum Bardesane non Graece, sed Chaldaice scripsisset, Alterum quod de civitate Romana, universo orbi donata, non obscure loquatur. Atqui Bardesanes sub M. Aurelio Augusto floruit circa A. D. 171. cui Dialogum [Col. 0213B] suum nuncupavit. Caracalla vero circa A. D. 215. gentes Romano imperio subjectas, propriisque antea legibus usas, in Urbis rerum dominae jura, constitutione edita, primus omnium transire jussit. Ne res in dubium venire possit, jam per singula ibimus. Eusebius in Praeparatione Evangelica lib. VI. cap. X. Bardesanis Dialogi partem Graece translatam nobis servavit, quae in Recognitionibus Clementinis, secundum Cotelerii divisionem, a capite XIX. ad caput XXIX. latine exstat. Joh. Ernestus Grabius in Spicilegio tom. I. pag. 290. Clementinam Rufini versionem et Graecum Bardesanis contextum, quem non aliunde suntum, sed proprio ingenio ab se confectum, auctor Bardesanes affirmat, e regione dispositum, ita inter se comparavit, ut quilibet statim agnoscat, quatenus conveniat uterque, vel discrepet. Varias item notulas subjecit, quibus potissimum ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 23 Vol. 23 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... Martianaeus, et Graecus interpres, cum paucis mss. Heraclitum vero nostri omnes, Freculphus, Honorios, atque in primis Eusebius lib. V, cap. 27. ] Heraclitus sub Commodi Severique imperio in [Note: [Col. 0661C] Scilicet in Pauli Epistolas. Opus vero istud interiit [Col. 0661D] penitus. ] Apostolum Commentarios composuit. [Col. 0662A]. CAPUT XLVII. [Note: [Col. 0661] The Latin and Greek versions of the following text are printed in parallel in Migne. ] [Col. 0661] [Col. 0661A] [Note: [Col. 0661D] Maximinum perperam vocant alii. Porro luculentissimum ejus libri fragmentum Eusebius exhibet, Praeparationis Evangelicae lib. VII, cap. 22, quod in Origenis quoque Dialogo contra Marcionitas totidem verbis habetur. Inscriptus erat, et in dialogi modum compositus. ] Maximus, sub iisdem principibus famosam quaestionem insigni volumine ventilavit, unde malum, et quod materia a Deo facta sit. [Col. 0662A], . CAPUT XLVIII. [Note: [Col. 0661] The Latin and Greek versions of the following text are printed in parallel in Migne. ] [Col. 0661] [Col. 0661A] 889 Candidus, regnantibus supra scriptis, in Hexaemeron pulcherrimos [Note: [Col. 0661D] Commodo scilicet ac Severo. Tractatus, quos vocat ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 7 Volume title page LUCII ...Искать в Источникеazbyka.ru
... ---Conficta sunt. Lactantius imitatur Ciceron. l. I de Nat. deor., cap. 52: Quid ii, qui dixerunt, totam de diis immortalibus opinionem fictam esse ab hominibus sapientibus. BUN. [Col. 0098C] Quamvis breviter. Ita omnes prope mss. et 6 vetustiores editi, ac Cellar., Walch. In 3 rec. mss. et 10 impressis est, quam breviter. Protagoras, etc. Vide Laertium. De Protagora dictum est lib. I Institut. c. 2. Refertur etiam ab Arnobio, lib. VIII adversus Gentes. Similes catalogi sunt apud Cicer. de Natura deorum primo; et inter ecclesiasticos scriptores, apud Epiphanium in Epitome, apud Eusebium de Praeparat. Evangel. lib. XIV cap. 1. Irenaeus lib. II cap. 19. Anaxagoram nominat, nisi lectio sit mendosa; quod non puto. BETULEIUS. ---Cicero lib. I de Nat. deor. c. 23: Abderites Protagoras, sophistes temporibus illis vel maximus, cum in principio libri sic posuisset: De Divis neque ut sint, neque ut non sint, habeo dicere; Atheniensium jussu urbe atque agro est exterminatus, librique ejus in concione combusti. [Col. 0098D] Temporibus Socratis. Teste Laertio, floruit Olympiade LXXIV. Sed hanc librorum exustionem Euseb. in Chronicis anno tertio Olympiadis LXXXIV ponit, et floruit sane tum ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 24 Vol. 24 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... annos tredecim: post Cleopatram Augustus aliis annis 43, nam omnes anni imperii Augusti fuerunt anni 56. Videmus autem quorsum quadragesimo et primo anno imperii Augusti, quo post mortem Cleopatrae imperavit, nascitur Christus. --- Quadragesimo primo, etc. Eo tempore altissima pace genus hominum fruebatur; Jani enim templum paulo ante obseraverat Augustus, ut testatur Suetonius in Augusto cap. 22: Janum Quirinum, inquit, semel atque iterum a condita Urbe memoriam ante suam clausum, in multo breviore temporis spatio, terra marique pace parta, ter clusit. Videndus etiam Euseb. [Col. 0046D] Praep. Evangel. lib. I, cap. 4; Oros. lib. VI, cap. 22, et lib. VII, cap. 3. Animadversione porro hunc locum Hieronymi indigere docet Jos. Scaliger in Chronologica Eusebii, pag. 161. At non video hallucinationem; quia dixerit Hieronymus, usque ad annum Augusti 28, in toto terrarum orbe fuisse discordiam. Neque vero ibi loquitur de Actiaca victoria, aut de consulatu Augusti: sed indicat solummodo non multo ante ortum Christi bella omnia cessavisse ac Dominum Jesum natum fuisse anno 41 imperii ejusdem Augusti. Quod veteris Ecclesiae uno consensu firmatum est. MARTIAN. ] octavum annum Caesaris ... далее ...
Разбор римского учения о видимом (папском) ...Искать в Источникеazbyka.ru
... 1, cap. 25. 218 Евсев. Ц. Ист. II, 14; Bellarm. ibidem. 219 Евсев. Ц. Ист. II, 15; Bellarm, ibidem, p. 298, 1. II, cap. 2. 220 Евсев. Ц. Ист. II, 25; кн. III. гл. 2; Bellarm. ib. р. 301. lib. II, cap. 3; Libermann, Instit. theolog. t. II, p. 229, ed. Moguntiae. 221 Bellarm. ib. lib. II, cap. IV, p. 303; Eusebius, in Chronico anni 44 a Christi natu; Perrone, t. II, par. 1, sect. II, cap. II, de Petri primatu, p. 936; Евсев. Ц. Ист. II, 4. 13–15; кн. III, гл. 2; кн. IV, гл. 1. 222 Кн. VI, гл. 25. 223 См. выше стр. 103 и 104. 224 Demonstr. Evang. lib. III, ed. Weidmanni, Coloniae, p. 120–1. 225 Praep. evange. lib. 1, с. III, р. 8, ed. Weidmanni, Coloniae. 226 Demonstr. evang. lib. 1, p. 27, C. D. 227 Demonstr. evang. ed. Weidmanni, Coloniae, p. 123, lib. III. B. 228 Евсев. Ц. Ист. кн. II, гл. 14; Bellarm. Disp. t. I, de rom. pont. lib. 1, cap. 25, p. 291. 229 Praepar. evang. jib. 1, cap. III. p. 7, el. Weidmanni, Coloniae. 230 Ц. Ист. кн. II, гл. 1. 231 Ц. Ист. кн. V, гл. 24. 232 Bellarm. t. 1, р. 291, de rom. pontif. lib. 1, c. 25. 233 Patrol. curs. completus, interpretatio Chronicae Eusebius, p. 578, an. 44. 234 Р. 574, аn. 34. 235 Ibidem, аn. 36. 236 Р. 575, аn. 38. 237 Р. 578, ... далее ...
Религии древнего мира в их отношении к ...Искать в Источникеazbyka.ru
... сочинения. Содержание его, по его словам, подобно «строматам» (собственно – узорчатые покрывала стола или постели) , а не садам, где дерева насажены по плану и в порядке (lib. VII. с. 18) . Это же препятствует однако же видеть и понимать задачу сочинения, направленную к известной цели. Задача эта – сопоставление «мирской и божественной мудрости». По частям, без видимой связи, Климент то вообще рассуждает об отношениях между той и другой мудростью, то берет частный религиозный вопрос, тот или другой, и переходит без видимой последовательности к еще новому вопросу, часто повторяясь. 589 Praeparatio Evangelica. Lib. 1. cap. I. p. 4. Edit. Gaisford. Oxonii. 1843. 590 Таков не только Климент Александрийский, но и Евсевий Кесарийский, сочуственно излагающий взгляды платонической философии. Вселенские отцы Церкви IV века также ново-александрийцы. Августин так же был близко знаком с платонической философией. 591 Athenag. Athen. philosophi christiani Supplicatio pro Christianis. С. 1, 14, 22, 26, 28, 30. Corpus Apologetarum. Ed. Otto. Vol. VII. l857. Jenae. 592 Ad. Antolycum. Lib. 1. cap, 9, 10. Corpus Apologet. Edit. Otto. Vol. VIII. Jenae. 1861. 593 Min. Fel. Octavius. С. ... далее ...
О природе против эпикурейцев - читать, скачать - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... сделаются уже проницательными исследователями истины в окружающих их явлениях 40. в (Фрагмент, сохранившийся у Иоанна Дамаскина в его Sacra parallela 41. X. Недостаточно и несовершенно человеческое знание не только о относительно делимых тел, находящихся в мире, и тел, находящихся под ним, и относительно числа века, но и относительно всех самых малейших вещей.) г (Фрагмент, напечатанный у Питры 42. XI. По природе, по первоначальному порядку, строитель старее и по рождению предшествует тому, что строится.) 1 Поставленное нами заглавие представляет перевод вступительных слов Евсевия в Praeparatio evangelica ( lib. XIV, cap. 23 ) пред первым фрагментом из книг «О природе». Ему же, по всей вероятности, принадлежат и заголовки пяти отделов, на которые разделены выписанные им семь фрагментов из книг «О природе». 2 Диодор, по прозванию Крон, принадлежал к ученикам Евклида Мегарского и часто цитируется Секстом Эмпириком. См. Franck, Dictionnaire des Sciences philosophiques Paris. 1875, p. 401–402. 3 Гераклит, из Гераклеи в Понте, сначала быль учеником Платона, а потом перешел на сторону перипатетиков. Franck, ор. cit., р, 698. 4 Врач Асклепиад жил во времена Помпея в Риме ... далее ...
Введение в православное богословие, Часть 2 - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... точности приводит Генгстенберг в сочинении: Die Authentie des Daniels, где он во всей обширности рассматривает этот важный предмет, ниспровергая хитрые возражения рационалистов. 364 Справедливость требует заметить, что относительно подлинности некоторых книг Ветхого Завета, например, пророчеств Осии, Иоиля, Амоса, Авдия, Наума, Аввакума, Софонии, Аггея, Захарии и Малахии, не только не спорят уже, но и охотно соглашаются самые рационалисты, разноглася между собой только в определении времени, в которое жил тот или другой Пророк. 365 Coment. in Esaiam cap. 6. 366 Philo, apud Evsebium – Praepar. Evang. lib. VIII; Joseph. contr. Apion. lib. I, § 8. 367 И ycmuн. Разговор с Трифоном гл. 73; Августин. de civitate Dei lib. XVIII, cap. 46; in Psalm. 66. 368 Absit, говорит блаж. Августин, ut prudens quispiam, vel Judaeos cujuslibet perversitatis atque malitiae tantum potuisse credat in codicibus, tam multis et tam longe lateque dispersis ( De civitate Dei lib. XV, cap. 13 ) . 369 Касательно же разностей, замечаемых ныне между Еврейским текстом и переводом Семидесяти (от чего бы ни произошли они) , – надобно помнить: а (что разности эти отнюдь не существенны, т. е. нимало не ... далее ...
О природе человека - Православная электронная ...Искать в Источникеpravmir.ru
... etc., — откуда следует, что «их предвидение не навязывает событиям никакой необходимости». Далее приводятся слова Euseb. из Оригена об Иуде-предателе, — что этот последний не подлежал бы порицанию и осуждению, если бы он «был предателем в силу необходимости и если бы ему невозможно было стать подобным остальным апостолам» (Annot. Oxon. р. 398) . Теория круговращения времен. Издатель Охоп. замечает, что и у других философов, в частности у Платона, ясно проведена эта идея стоиков (Annot. р. 398) . У Matth. : «Stoicorum sententiam περί έκπυρώσεως και αποκαταστάσεως ex Numenio memorat Euseb. Praep. Evaog., lib. XV, cap. 18—19; Diog. Laert. p. 283» ( Var. lectiones, pag. 309 ) ; cp. Cicero De natwra deorum, II, 46. Глава XXXIX. О самоопределении, т. е. о том, что находится в... Рассуждение о самоопределении (свободе воли) , то есть о том, что находится в нашей власти, заключает в себе, во-первых, вопрос о том, есть ли что-нибудь в нашей власти, потому что многие отрицают это; во-вторых, что именно находится в нашей власти и по отношению к чему (над чем) мы имеем свободную власть (έξουσίαν) ; в-третьих, оно исследует причину, по которой сотворивший нас Бог создал нас ... далее ...
  001   002  003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Praep: Evang. Lib. I c. 10
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера