Praep: Evang. Lib. I c. 10

  001  002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
Православное Догматическое богословие. Том 1, ...Искать в Источникеazbyka.ru
... он разломил яйцо и образовал небо и землю». (Шлегель üb. Weisheit d. Indier. s. 273) . – У Конфуция Дух Божий носится над водой, хаос развивается и небо отделяется от земли. В египетской космогонии бездна мрака сперва покрывается водой, проникнутой тонким Духом божественным: здесь также повторяется предание об образовании мира в виде яйца. Замечательны в сей космогонии первые дети Творца кнеф – свет и айон – время, греческое – αιων, санскритское айун. – Гесиод поет, что из хаоса родились эрев и ночь, а из ночи эфир и день. В космогонии финикиян thoth и bav – первое вещество мира (Evseb. in praepar Evangel. lib. 1. c. 9. lib. 2. lib. 3, 11) . – В скандинавской космогонии на пределах неизмермого хиннута гапа полагается мир; этот гап напоминает собой о греческом хаосе, о латинском vacuum. Görres Mythol 1. s. 118. 151. 153, 360 Жонеса Asiatisches Ablandlung, 2, 13. s. 199. 327 Evsebii Præpar. Evang. p. 667. 328 Моне nordis. Heidenthum. 1, 314. 329 Præpar. Evang. lib. 13 c. 12. 330 Strom. 5, 14. 331 Крейцера, Symbolik. im Auszuge 1, 334. Граций de verit. velig. c. 16·. 332 Персидская космогония говорит, что в первый день сотворен Ормуздой свет и небо, во второй вода; в третий земля; ... далее ...
Христианская заповедь о любви - "новая" заповедь: ...Искать в Источникеazbyka.ru
... явление» – могут рассматриваться «лишь ессеи», но не терапевты 201. Об ессеях только и будем говорить, привлекая терапевтов лишь, между прочим. И так) умалчивая о других исторических вопросах, связанных с именем ессеев и терапевтов, как вовсе не интересных для наших целей (, спросим учили ли данные сектанты о любви?) Сведения об интересующих нас сектантах находятся у Иосифа Флавия («О войне иудейской» кн. II, гл. VIII; «Древности» кн. XVIII, гл. I) , Филона («Quod omnis probus liber» § 12–13) , Плиния Старшего («Historiae naturalis libri XXXVII» lib. V, cap XVII) , Евсевия ( «Praeparat evangel», lib. VIII, cap. XI ) 202. Ессеи – «истинные виртуозы нравственности». Так их обычно аттестуют исследователи 203. И в самом деле, вышеназванные источники рисуют их «умеренными», чуждающимися «роскоши», бегущими от «славы». В ессейской общине «все» было «общим», «все» совершалось «ради общей пользы». Считая всех людей «равными», «братьями», ессеи (и терапевты) отрицали «рабство» 204. В отношении друг к другу они были «услужливы», воздавая «услугою за услугу», «одолжением за одолжение», «уважали старших», окружали всевозможными попечениями «больных»; воздерживались от ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 25 Vol. 25 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... [Col. 0542C] futurum sit populo tuo, et urbi tuae quae sequuntur. Scio de hac quaestione ab eruditissimis viris varie disputatum, et unumquemque pro captu ingenii sui dixisse quod senserat. Quia igitur periculosum est de magistrorum Ecclesiae judicare sententiis, et alterum praeferre alteri, dicam quid unusquisque senserit, lectoris arbitrio derelinquens, cujus expositionem sequi debeat. Africanus in quinto Temporum volumine, de septuaginta hebdomadibus haec locutus 682 ad verbum est. »Capitulum [Note: [Col. 0542D] Fragmentum istud ex Opere Africani Graece habetur penes Eusebium de Praeparat. Evang. lib. VIII, cap. 1. ] quod in Daniele de septuaginta hebdomadibus legimus multa et mirabilia continet, quae nunc longum est dicere: ergo quod ad praesens opus pertinet, de temporibus disserendum est. Nullique dubium quin de adventu Christi praedicatio sit, qui [Col. 0542D] post septuaginta hebdomadas mundo apparuit, post quem consummata sunt delicta, et finem accepit peccatum, et deleta est iniquitas: et annuntiata justitia sempiterna, quae legis justitiam vinceret: et impleta est visio, et prophetia: quia lex et Prophetae usque ad [Note: [Col. 0542D] In Vatic. usque ad ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
Опыт православного догматического богословия. Том ...Искать в Источникеazbyka.ru
... пришлось, и заняли какие угодно места, а потому, что они наперед своим начальником были собраны, обучены и всегда действуют под его распоряжением. Не будь этого, никогда бы не могло из солдата образоваться стройное войско, действующее правильно и согласно с требованиями военного искусства. Кто же после этого может понять, чтобы слепые и неразумные атомы (Эпикуровы) могли случайно сойтись между собой и образовать столь разнообразный и прекрасно устроенный мир, чтобы одни из них случайно образовали из себя солнце, другие луну и звезды, третьи землю, четвертые воду или эфир и т. д.? (Euseb. praeparat. evangel. lib. XIV. с. 25) . Можно заметить, что подобное рассуждение находится и у Минуция Феликса. Имея в виду тех мыслителей, которые представляли, что вселенная произошла из случайно собравшихся между собоq частиц материи, он живописно изображает замечаемые как во всем мире, так особенно в устройстве светил небесных и человеческого тела гармонию и целесообразность, отсюда приходит к следующему выводу: «Ужели человек не придет к той мысли, что нужен высший Художник и Ум совершеннейший для того, чтобы все это было создано так совершенно и сохраняло такой порядок» (Octav. c. 17 ... далее ...
Опыт православного догматического богословия. Том ...Искать в Источникеazbyka.ru
... мы отвечали тем, что мир как творение или осуществление вовне собственных мыслей и намерений Божиих не есть что либо совершенно стороннее по отношению к Богу или Ему противолежащее, а напротив он находится в самой близкой и внутренней связи с существом Божиим, которое собой его обнимает и в себе содержит. Если же Бог дал подле себя бытие миру без всякого противоречия своей безграничности, то само собой понятно, что ничто не мешает Ему оставаться и сознавать Себя бесконечным и тогда, когда Он в Своем самосознании или самоопределении отличает Себя от мира, или же мир от Себя Самого. 141 Euseb. praeparat. evangel, lib. XI. с. 9. – 11. 142 Pedag. lib. I. с. 8. Patr. curs, compl. graec. T. VIII. col. 336. 143 Orat. XXX. n. 18. 144 Comment, in epist. ad effes lib. II c. 3. Patr. curs, compl. latin. T. XXVI. col. 488 et 489. 145 De trinit. lib. V c. 2. n. 3. 146 De fid. orthodox, lib. I. c. 9. 147 Симв. Григор. Чудотворца. 148 Cyril, alex. De adorat. lib. I. Patr. curs. coml. graec. ?. LXVIII. col. 148. 149 De fid. orthodox. Lid. I. cap. 8. 150 Амвросий в начале трактата in symbolum говорит, что ни совне не привходит что-либо в Бога, ни Бог ничего в себя не принимает совне. Лактанций ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 28 Vol. 28 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... et Alcaei, et [Note: [Col. 1082C] Sic efferunt pari consensu editi ac mss. libri. Jubet vero Clericus ad grammaticae leges, Sapphus rescribi, aut Sapphonis. ] Sappho, vel Psalterium, vel Lamentationes Jeremiae, vel omnia ferme Scripturarum cantica comprehendi, legat [Note: [Col. 1082C] De metris Hymnorum aut Psalmorum locutus est Philo ubi de Essenis sermonem instituit: Josephus autem versus in Scripturis hexametros agnoscit Antiquitatum Judaicarum lib. II, cap. 7. Nihil id genus legi apud Origenem usque in praesens: at apud Eusebium Caesariensem conceptis verbis scripta leguntur isthaec Praeparationis Evangelicae lib. XI, cap. 5. MART. ---Recole Praefationem in Chronicum Eusebii, eaque in primis verba: quid perfectius Job? Quae omnia hexametris, et Pentametris versibus, ut Josephus, et [Col. 1082D] Origenes scribunt, apud suos composita decurrunt. Scriptorum quoque testimonia, ex quorum sententia hic loquitur S. Pater, ibi annotantur. ] Philonem, Josephum, Origenem, Caesariensem Eusebium, et eorum testimonio me verum dicere comprobabit. Audiant quapropter canes mei, idcirco me in hoc volumine laborasse, non ut interpretationem antiquam reprehenderem, sed ut ea, quae in illa ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 27 Vol. 27 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... quidem, inquit, temporibus antiquiores Sesostris Aegypti, et Scythiae rex Danaus, quorum alter in Pontum, alter usque Aegyptum excessit. Et Sesostris quidem quo tempore vixerit, bene ad mentem Manethonis docuit Hecataeus Milesius apud Diodorum in Excerptis Photianis, ubi Danaum ejus fratrem et Cadmum praecipuos alienigenarum duces memorat, [Col. 0108B] qui cum ejectis ab Aegypto in Graeciam navigarunt. Sunt adeo qui Semiramidem aequalem, aut certe paulo antiquiorem Trojanis temporibus fuisse dicunt, ei que supparem faciunt Sanchoniathonem scriptorem Berytium, ut Porphyrius, apud Eusebium Praeparat. Evang. lib. I, 9. Atque idem tempus colligere est ab Epocha Babylonis, quam et Curtius narrat, plerosque credidisse non a Semiramide conditam, sed a Belo. Stephanus Byzantinus, , inquit, , . Babylon duorum annorum millibus Semiramide antiquior fuit, quemadmodum Herennius Philo. Pro hoc numero nonnulli interpretantur mille et duos annos: quod quidem si propius ad historicam analogiam accedit, longius tamen ab auctoris sensu ac phrasi abludere, nemo non sentit. Econtrario Eustathius ad vers. 1006 hunc ipsum Stephani locum totidem verbis describens, pro legit, mille octingentis: quod ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 15 Vol. 15 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... divinis etiam illa quae miranda illi putant, quaerit, inveniet. 2. Tria sunt enim quae philosophi mundi istius praecellentissima putaverunt, [Note: [Col. 1529C] Hanc Philosophiae divisionem vulgo Platoni adtribuunt: qua de re ita sanctus Augustinus, lib. VIII de Civitat. Dei, cap. 4: Plato. philosophiam perfecisse laudatur, quam in tres partes distribuit: unam moralem quae maxime in actione versatur: alteram naturalem, quae contemplationi deputata est: tertiam rationalem qua verum disterminatur a falso. Idem tradunt Cicero, lib. I Acad. quaest. ; Laert. in Vita Platonis; Euseb. de Praepar. Evang. lib. XI, cap. 2; [Col. 1529D] Plutarchus et alii. Sunt tamen qui Philosophiam in duo tantum membra distribuant, naturalem ac moralem, quod non abhorret ab Augustini sententia, ubi loco citato subjungit rationalem philosophiae partem utrique, id est, actioni et contemplationi necessariam. ] triplicem scilicet esse sapientiam, quod aut naturalis sit, aut moralis, aut rationabilis. Haec tria jam et in veteri Testamento potuimus advertere. Quid enim aliud significant tres illi putei, quorum unus est Visionis, [Note: [Col. 1529D] Alius abundantiae, addit edit. Rom. seu ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 73 Vol. 73 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... aquae ad altum coeli cardinem deferantur, tunc decipientium una cum credentibus error aperitur. Haec gentilitatis fuere principia, his praesagitorum dolis apud delubra daemonum quondam credebantur oracula: quae adventu Domini nostri Jesu Christi, indicto sibi silentio [Note: [Col. 0178C] Indicto sibi silentio. ] Luce Evangelii coruscante, idolorum defecere oracula. Prudentius, Apoth. V. 503: Ex quo mortalem praestrinxit Spiritus alvum, Spiritus ille Dei, Deus; et se corpore Matris Induit, atque hominem de virginitate creavit, Delphica damnatis tacuerunt sortibus antra. Vide Eusebium de Praeparat. Evangel., lib. V, c. 8, qui Plutarchi librum citat de oraculorum Defectu. Vide et Suidam, in Augusto; Niceph., lib. I, cap. 17; Cedrenum, in Compend. hist. Quo illud Job cap. XL, [Col. 0178D] v. 20, facere volunt interpretes: An extrahere poteris Leviathan hamo, et fune ligabis linguam ejus? ], obmutuerunt, suosque perdidere captivos. Quis (rogo) aut medicum ex observatione morborum, cum animae aestuantis incendium de venarum pulsu levi digitorum scrutatur attactu, divinam arbitratur habere notitiam? Quis gubernatorem navigationis suae viam inter coeli sidera requirentem majestatis ... далее ...

Сто пятьдесят три рыбы


       В этой книге исследуется научным методом число сто пятьдесят три, которое было применено Иисусом Христом к ловле ста пятидесяти трёх больших рыб Апостолами. Каждое Слово Иисуса Христа не может быть бессмысленным и ни о чём, а, равно как и улов по Его Слову.

Прочитать книгу можно здесь
Patrologia Latina. Vol. 22 Vol. 22 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... adeoque perperam in antea vulgatis haberi, in quarto numero. ] tertio numero exposuimus. 150 12. Septima connexio est, quae et extrema, quod et in ipso quoque septenario numero sit mysticus intellectus, Coph, Res, Sen, Thau, vocatio, capitis, dentium, signa. Per dentes articulata vox promitur, et in his signis ad caput omnium, qui est Christus, pervenitur, per quem venitur ad regnum sempiternum [Note: [Col. 0444] Confer saepius laudati Josephi Christiani auctoris Hypomnestic. cap. 26. ubi interdum aliter has litteras interpretatur, et connexiones instituit paulo diversas. Vide et Euseb. Praeparat. Evang. lib. X. c. 5. et XI. c. 6. ]. 13. Oro te, quid hoc sacratius sacramento? quid hac voluptate jucundius? Qui cibi, quae mella sunt dulciora, quam Dei scire prudentiam, et in abdita ejus intrare, et sensum Creatoris inspicere, et sermones Domini Dei tui, qui ab hujus mundi sapientibus deridentur, plenos [Note: [Col. 0444] Sequimur Mss. et veteris editionis fidem. Alii editi legunt docere. Mox abest a Mss. si velint. ] discere sapientia spiritali? Habeant sibi caeteri, si velint, suas opes, gemma bibant, serico niteant, plausu populi delectentur; et per varias voluptates, ... далее ...
  001  002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Praep: Evang. Lib. I c. 10
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера