Каталог икон на сайте PravIcon.com Православные иконы Богородицы, Христа, ангелов и святых Гаий ап., еп. Ефесский - житие ГАИЙ [ лат. Caius, Gaius], ап. от 70 (пам. 5 нояб. и 4 янв.- в Соборе 70 апостолов), еп. Эфесский, ученик ап. Павла. Был крещен ап. Павлом вместе с Криспом, начальником синагоги, и «домом Стефановым» (1 Кор 1. 14, 16). Впосл. ап. Павел останавливался в доме Г., где собиралась и вся христ. община Коринфа (Рим 16. 23). В Свящ. Писании отмечается «странноприимство» Г. (Рим 16. 23), свт. Иоанн Златоуст в комментарии подчеркивает его щедрость и аскетизм (Ad Rom. XXXII 2//PG. 60. Col. 677). Лат. имя апостола указывает, вероятно, на то, что он был рим. гражданином. В НЗ имя Гаий встречается в 1 Кор 1. 14, Рим 16. 23, Деян 19. 29; 20. 4, 3 Ин 1, но идентификация упомянутых лиц затруднительна. Традиционно, как в церковном предании, так и в большей части исследований, считается, что о Г. говорится в 1 Кор 1. 14 и в Рим 16. 23 (Собор св. 70 апостолов. C. 113; Orbiso. P. 651-653; Gillman. P. 869). Более сомнительной представляется идентификация с Г. спутников ап. Павла - Македонянина (Деян 19. 29) и Дервянина (Деян 20. 4). Несомненно, что др. лицом является Гаий из 3 Ин 1. 1 - ученик ап. Иоанна и адресат этого послания. Его неверно отождествил с Г. Беда Достопочтенный (In III Epistolam Joannis//PL. 93. Col. 121 sq.). Нек-рые исследователи считают Г. одним лицом с Титием Иустом, к-рый также жил в Коринфе (Деян 18. 7) (Goodspeed E. J. Gaius Titius Justus//JBL. 1950. Vol. 69. P. 82-383). Церковное предание не сохранило подробных сведений о жизни Г. В апостольских списках Псевдо-Ипполита, Псевдо-Епифания (VI-VII вв.) и Псевдо-Дорофея (VIII-IX вв.) он упомянут среди 70 апостолов как еп. Эфеса, преемник ап. Тимофея на этой кафедре. По др. версии, отраженной у Оригена, Г. был 1-м епископом Фессалоники (Orig. Comm. in Ep. ad Rom. X//PG. 14. Col. 1289). Эту версию поддержал Л. Пти, но ее отвергли болландисты, а также С. Тильмон и Г. Барди, считавшие, что здесь имеется в виду Гаий Македонянин. В Римском мартирологе память Г. празднуется 4 окт. вместе с Криспом, начальником коринфской синагоги. Примечание от PRAVICON.COM : Описание со старой версии сайта. Статья опубликована участником [ tol ] 2013-01-06. Со временем любая информация устаревает. Если Вы нашли ошибки или устаревшие сведения в этой статье, сообщите об этом . В основной раздел " Гаий ап., еп. Ефесский " .

http://pravicon.com/info-2024

VII. Saint Joses or Joseph, Also Called Barsabas and Justus (October 30) Joses was one of the two candidates chosen as possible replacements for the fallen Judas (the other was Matthias). Saint Paul refers to him in the Epistle to the Colossians as Jesus, which is called Justus. The teachers of the Church say that Joses was a son of Joseph the Betrothed, like James, Simon, and Judas (not Iscariot). He became Bishop of Eleutheropolis and died a martyr. VIII. Saint Thaddaeus (August 21) Thaddaeus was first a disciple of Saint John the Forerunner, then of Christ. He is not to be confused with the holy Apostle Jude or Judas Thaddaeus, also known as Lebbaeus. Thaddaeus baptized Abgar, Prince of Edessa, and cleansed him of leprosy. After laboring much in proclaiming the gospel of Christ, he reposed in the Lord in the Phoenician city of Beirut. IX. Saint Ananias (October 1) The holy Ananias baptized Saint Paul and was Bishop of Damascus. Lucian, Governor of Eleutheropolis, had him put to death by stoning outside that city. Archdeacon Stephen, fresco, Church of Christ the Pantocrator, Decani, Serbia (Kosovo), c. 1350. X. Saint Stephen, Protomartyr and Archdeacon (December 27) Saint Stephen was stoned by the Jews for preaching the Lord Jesus Christ, Whom he beheld standing in the heavens. XI. Saint Philip, One of the Seven Deacons (October 11) Philip baptized Simon Magus (in Samaria) and Candace’s eunuch. He became Bishop of Tralles in Asia Minor, enlightened many in the faith, and departed unto eternal life in great old age. XII. Saint Prochorus, One of the Seven Deacons (July 28) Prochorus was Saint John the Theologian’s companion and fellow-laborer. He became the first Bishop of Nicomedia in Bithynia and suffered martyrdom while preaching Christ in Antioch. XIII. Saint Nicanor, One of the Seven Deacons (December 27 and July 28) Saint Nicanor, with two thousand other Christians, was slain for Christ on the same day as the holy protomartyr Stephen, as related in the Acts of the Apostles, which states, At that time there was a great persecution against the church which was at Jerusalem.

http://pravoslavie.ru/89702.html

103 Gregorius I Mellito abbatici Francis, laffié Reg. 1848, lul. 601: Aetherius eps. Lugdunensis, Vigilius eps. Arelatensis. 104 Gregorius I Euiogio episcopo Alexandrino, laffé Reg. 1518. lul. 598: «gens Anglorum – – ad eam monasterii mei monachum in praedicatione transmittere Deo auctore debuissem. Qui data a me licentia a Germaniarum episcopis episcopus factus – – ad praedictam gentem in finem mundi perductus est, et iam nunc de eius salute et opere ad nos scripta pervenerunt. – – In solemnitate autem Dominicae nativitatis, quae hac prima indictione transacta est (=25 dec. 597), plus quam decern milia Angli ab eodem nuntiati sunt fratre et coepiscopo nostro baptizati». Gregorii 1. Ер. VIII, 29 (Евлогию, епископу александрийскому), р. 30–31. «К племени англов я должен был по промыслу Божию направить монаха моего монастыря для проповеди. В силу моего разрешения он был поставлен епископом германскими епископами, отправился на край света к указанному племени, и теперь до нас уже дошли письма о его благополучии и деяниях. В праздник Рождества Господня, которое совершилось в этот первый индиктион (25 декабря 597 г.), более 10000 англов объявлены крещеными нашим братом и соепископом» (лат.). 105 I Augustinus, † 604–605 г., II Laurentius, † 619 г., III Mellitus, † 624 г. 24 apr., IV Justus, † 627 г., V Honorius (consecr. by Paulinus of York), † 653 г. 30 sept., VI Deusdedit, VII Феодор Тарсийский. 106 Gregorius I Augustino episcopo Anglorum, laffé Reg. 1829, 22 lun. 601: «Et quia nova Anglorum ecclesia – – te laborante perducta est, usum tibi pallii in ea ad sola missarum sollemnia agenda concedimus, ita ut per loca singula duodecim episcopos ordines, qui tuae subiaceant dicioni, quatenus Lundoniensis civitatis episcopus semper in posterum a synodo propria debeat consecrari atque honoris pallium ab hac sancta et apostolica, cui Deo auctore deservio, sede percipiat. Ad Eburacham vero civitatem te volumus episcopum mittere, quem ipse iudicaveris ordinandum, ita ut, si eadem civitas cum finitimis locis verbum Dei receperit, ipse quoque duodecim episcopos ordinet et metropolitani honore perfruatur, quia ei quoque, si vita comes fuerit, pallium tribuere Domino favente disponimus; quem tamen tuae fraternitatis volumus dispositioni subiacere; post obitum vero tuum ita episcopis quos ordinaverit praesit, ut Lundoniensis episcopi nullo modo dicioni subiaceat. Sit vero inter Lundoniae et Eburachae civitatis episcopos in pasterum honoris ista distinctio, tu ipse prior habeatur, qui prius fuerit ordinatus; communi autem consilio et concordi actione, quaeque sunt pro Christi zelo agenda, disponant. – – Tua vero fraternitas non solum eos episcopos quos ordinaverit neque hos tantum modo qui per Eburachae episcopum fuerint ordinati, sed etiam omnes Brittaniae sacerdotes habeat Deo domino nostro lesu Christo auctore subiectos».

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Boloto...

534 Recherche de la vérité, ibid. В «Méd. chrét.» встречается даже такая формулировка приведенных рассуждений Мальбранша. «Sache donc, говорит он здесь, que Dieu а créé les corps pour être des causes occasionnelles de son action dans les esprits, afin d’agir par des voies très – simples». Méditations chrétiennes. XI. 153 pag. 537 Entretiens sur la métaphisique. IV. 23 p. См. еще 24–26 p.p., а также и Entretien VII ème . 538 Лицам, интересующимся более подробным выяснением истории толкования эсхатологического учения 2-ой гл. 2-го Фесс., мы рекомендуем I) немецкий комментарий Борнемана (W. Bornemann, Die Thessalonicherbriefe. Kritisch-exegetischer Kommentar über Neue Testament begründet von Meyer, x Abth. 5 n. 6. Aufl. Göttingen 1894), самый лучший и полный из всех существующих комментарий на оба послания ап. Павла к Фесс., где в отделе: «Zur Geschichte der Auslegung der beiden Thess.– briefe» (s. 538–708) собран богатый материал с биографо-библиографическими замечаниями и извлечениями из сочинений наиболее видных экзегетов, а также 2) исследование проф. Μ. Д. Ак. Ал. Дм. Беляева: «О безбожии и антихристе» (Сергиев Посад, 1898, т. I), где история толкования эсхатологического учения 2-ой главы 2-го Фесс. изложена тоже очень подробно. Оба названные исследователи разработали только первые четыре типа толкования 2-ой главы 2-го Фесс. 540 V, 24, 2: imposuit humanum timorem (non enim cognoscebant timorem Dei), ut potestati hominum subjecti et lege eorum abstricti ad aliquid assequantur justitiae et moderentur ad invicem, in manifesto propositum gladium timentes. 541 В подлиннике место это читается так: V, 24, 4 «et quoniam per hominem traducta est (греч. срв. V, 27, 2, где слова ев. Иоанна Ин.3:20 : «να μ λεγχθ τ ργα ατο» переведены: ne traducantur opera ejus) apostasia ejus et examinatio sententiae ejus homo factus est: ad hoc magis magisque semetipsum contrarium constituit homini, invidens vitae ejus et in sua potestate apostatica volens concludere eum». 542 V, 25, 1: Ille omnem suscipiens diaboli virtutem veniet non quasi rex justus nec quasi in subjectione dei legitimus, sed impius et injustus et sine lege, quasi apostata et iniquus et homicida, quasi latro, diabolicam apostasiam in se recapitulans, et idola quidem seponens, ad suadendum, quod ipse sit deus; se autem extollens unum idolum, habens in semetipso reliquorum idolorum varium errorem etc.

http://azbyka.ru/otechnik/pravoslavnye-z...

529 К обнаружению в мире частью воли, частью же чувства Абсолютной Личности должны быть отнесены еще сообщения Богом человеку благодати (gratia), этой сверхъестественной и таинственной силы для внутреннего оправдания и спасения человека, и восстановления его общения с Богом, а также и то долготерпение (patientia), по которому Господь допускает самое существование греха и предоставляет ему время для покаяния. Serm. XLIV, n. 8. Migne, t 36, col. 262. – Подробное рассмотрение этих весьма важных вопросов, как относящихся скорее к антропологическому, чем спекулятивному отделу августиновского богословия, не входит в круг наших задач. 530 De Ordin. II, VII, 22. Migne, t 32, col. 1004; p. п. II, 193. Cnfr. I, VII, 19; col. 986; p. п. II, 156. 531 Enarr. in CXLIII Ps., n. 8: Non ei (sc. Deo) tollit misericordia justitiam, nec justitia misericordiam. Migne, t. 37, col. 1861. Cnfr. Enarr. in XLIV Ps. n. 18. M. t. 36, col. 504–505. 532 De ver. relig. XV, 29: Et est justitiae pulchritudo cum benignitatis gratia concordans... Migne, t. 34, col. 134; p. п. VII, 24–25 и др. 533 Enarr. in LV Ps., n. 13: A te ira videtur, sed paterna. Irascitur pater filio contemptori praeceptorum suorum: iratus ei eum colaphizat, caedit, aurem vellit, manu trahit, ad scholam ducit. Migne, t 36, col. 655. Enarr. in L Ps., n. 11: Inde est vox illa Domini, Ego percutiam, et ego sanabo. Percutit puterdinem facinoris, sanat dolorem vulneris. Faciunt medici cum secant, percutiunt et sanant; armant ее ut feriant, ferrum gestant et curare venhint. Migne, t. 36, col. 593. 535 Quaest. in Heptateuchum. Lib. I in Genes. qu. CLXL Migne, t. 34, col. 591–592. Enarr. in CXLVII Ps., n. 13, M. t. 37, col. 1922–1923. Epist. CXXXVIII, с. II, n. 11. M. t. 33, col. 529–530. Ср. Епископ Сильвестр, Цит. соч. т. 2-ой, стр. 173. 537 Enarr. in LII Ps., n. 2: Si enim Des est, justus est; si justus est, displicet ei injustitia, displicet iniquitas. Tu autem cum putas ei placere iniquitatem, negas Deum... Cum dicis in corde tuo, Favet Deus iniquitatibus meis, nihil aliud dicis quam, Non est Deus. Migne, t. 36, col. 614.

http://azbyka.ru/otechnik/Avrelij_Avgust...

Существует множество других свидетельств об англичанах в Византии. Известно, что английские солдаты понесли тяжелые потери, сражаясь за византийцев против норманнов при Дирраке (Дураццо) в 1081 году. Император Алексей пожаловал англичанам землю на берегу Никомидийского залива, чтобы они построили там укрепленный порт. Между 1101 и 1116 годами некий линкольнширец по имени Ульфрик возвратился в Англию из Константинополя, чтобы вербовать солдат в византийскую армию. Английские солдаты сражались также при обороне города от крестоносцев в 1204 году; современный французский писатель Робер Клер пишет, что у этих англичан были свои священники. Из бытовых свидетельств мы знаем, что в середине XIV века на рождественском пиру у императора потомки английских переселенцев пожелали приветствовать его на их собственном наречии. Что стало с этими англо-саксонскими поселениями после захвата Константинополя в 1453 году турками – неизвестно. По-видимому, те поселения, которые оказались под властью турок, объединились с греческими, а новоанглийская колония на северном побережье Черного моря слилась с русским народонаселением. Православные святые Британии и Ирландии, изображенные на иконе 66 Аван (Afan), Августин Кентербериийский (Augustine, †604), Адомнан (Adomnan), Адриан (Adrian, VI в.), Адриан Кентерберийский (Adrian of Canterbury, †709/710), Айдан (Aidan, †651), Албаний (Albanus, III в.), Альдгельм (Aldhelm, † ок. 700), Альфеге (Alphege, †1012), Асаф (Asaph, VII в.), Аустель (Austel), Беда Досточтимый (Beda Venerabilis, Беуно (Beuno, VI в.), Бирин (Birinus), Бранвал- Православные святые Британии и Ирландии ладер (Branwallader, VI в.), Брендан Мореплаватель (аб. Клонфертский; Brendan, 522-†575), Бригита Килдарская (Brigit, †525), Венедикт/ Бенедикт Нурсийский (Benedict of Nursia, 480-†ок. 550), Вонифатий/Бонифаций (Boniface of Crediton, 675-†754), Гильда 500-†ок. 570), Давид Уэльский (David, VI в.), Дениол (Deniol, †ок. 584), Дублитир (Dublitir), Дунстан (Dunstan, 909-†988), Иллтуд (†нач. VI в.), Кадок (Cadoc), Кедд (Cedd, VII в.), Келлан (Cellan of Peronne, VII в.), Кей (Kew), Киаран (Снагап of Clonmacnois, VI в.), Колман (Colman, VII в.), Колум мак Кримтайн (Colum mac Crimthain of Terryglass, VI в.), Колумбан (Columbanus, 543-†615), Колумкилле (Columcille, 521-†597), Комгалл (Comgall of Bangor, VII в.), Кутберт (Cutbert, 634-†687), Лаврентий (Laurence, †619), Маелруайн (Maelruain), Меллит (Mellitus, VII в.), Мохолд (Maughold, †498), Ниниан (Ninian, сер. V в.), Патрик/ Патрикий Ирландский (Patric/Patricius, 390-†461), Паулин (Paulinus, VII в.), Самсон (Samson), Трилло (Trillo, V в.), Фин(н)иан (Fin(n)ian of Clonard, 512-†ок. 545), Ферси (Fursey, VII в.), Феодор Тарсийский (Theodore of Tarse, †690), Эгберт (Egbert, VIII в.), Юст (Justus, VII в.).

http://azbyka.ru/otechnik/Zhitija_svjaty...

192 In Numer. homil. XXXIV, 1. Patr. c. c. ser. gr. t. X, col. 757. Cnf. In Numer. homil. X, 2. Patr. c. c. ser. gr. t. X, col. 638. Solus ille masculus ( Лев. 1, 3 ), solus sine macula est, qui peccatum non fecit, nec dolus inventus est in ore ejus, et qui acceptus contra Dominum offertur ad ostium tabernaculi. Hoc est ergo quod offertur ad ostium tabernaculi, acceptum contra Dominum, et quid tam acceptum quam hostia Christi qui se ipsum obtulit Deo? In. Levit. Hom. 1, 2. Christus, qui peccatum nescit, pro peccato dicitur obtulisse sacrificium... et idem ipse pontifex, idem ponitur et hostia. Christus peccatum quidem non fecit, peccatum tamen pro nobis factus est: dum qui erar in forma Dei... et ceter. Hom. III, 1. In. Lev. P. c. c. ser. gr. t. X, col. 423. 193 Si non fuisset peccatum, non necesse fuerat fillum Dei agnum fieri, nec opus fuerateum in carne positum jugulari, sed mansissit hoc, quod in principio erat, Deus Verbum: verum quoniam introiit peccatum in hunc mundum, peccati autem necissitas propitiationem requirit, et propitiatio non fit nisi per hostiam, necessarium fuit, provideri hostiam pro peccato. (In Num. Hom. XXIV, 1). Patrol. curs. compl. par. Migne, t. XII, col. 757–758. 195 Per carnem suam, quam suscepit ex nobis Iesus, ipse peccatum factus est. In Levit. Hom. III, n. 1. Patr. c. c. gr. t. XII, col. 423. 197 „Dominus et Salvator noster, quasi agnus ad occisionem ductus, et in sacrificium altaris obtalus, peccatorum remissionem universo praestitit mundo“. In, Num. Hom. XXIV, n, 1. P. c. c. t. XII. col 757. 199 In Math. sermo 95; Patrol. curs. compl. t. 13, col. 1746–7. Срав. вышеприведенное место о ходатайственном значении страданий Христовых. Comment. in Iohan. t. 28, 14. Patr. с. e. t. XIV, col. 719–722. 200 Ibid. „Deus justus est, et justus justificare non poterat injustos: ideo interventum voluit esse propitiatoris, ut per ejus fidem justificarentur, qui per opera propria justificari non poterant. Hic per quem justi fiunt, sine dubio ipsa justitia est, sicut et idem Apostolus dicit de Christö qui factus est nobis justitia a Deo. Dedit ergo Adam peccatoribus formam per inobedientiam, Christus vero e contraris justis formam per obedientiam posuit. Propterea et ipse obediens factus esi usque ad mortem, ut, qui obedientiae ejus sequntur exemplum, justi constituantur ab ipsa justitia, sicut illi inobedientiae formam sequentes constituti sunt peccatores“. – Comment. ad epist. ad Roman. lib, V, n. 5. Patr. curs. compl. t. XIV, col. 1021. Cnt. Contra Cels. VII, 17.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Orfanits...

524 De Trinit. Dei XV, V, n.n. 7–8. Migne, t. 42, col 1061–1063: Bonitas etiam atque justitia, numquid inter se in natura Dei, sicut in ejus operibus distant, tanquam duae diversae sint qualitates Dei; una, bonitas; alia, justitia? Non utique: sed quae justitia, ipsa bonitas. – Quidquid enim secundum qualitates illic dici videtur, secundum substantiam vel essentiam est intelligendum. Absit enim ut spiritus secundum substantiam dicatur Deus, et bonus secundum qualitatem: sed utrumque secundum substantiam. О том, что Deus justus и о Dei justitia см. – De lib. arbitr. III, XX, 55. M. t. 32, col. 1297. Contra Julian. Pelag. II, VII, 21. M. t. 44, col. 688. Oper. imperf. contra Julian. I.1, с. C. M. t. 44, col. 1116. О том, что Dei voluntas bona est – Enchirid. с. CI, n. 26. M. t. 40. col. 279; p. п. XI, 77 и др. 528 В противоположность человеку, у которого любовь – только простое свойство или сила, в Боге любовь имеет личный или субстанциальный характер. Человек говорит о себе: Ego memini ego intelligo, ego diligo; nec memoria sum, nec intelligentia, nec dilectio, sed habeo. De Trinit. XV, XXII, n. 42. Migne, t. 42, col. 1090. Напротив, природа абсолютного Бытия существует так, ut in illa simplici summaque natura non sit aliud substantia, et aliud charitas; sed substantia ipsa sit charitas, et charitas ipsa sit substantia. XV, XVII, 29; col. 1081. Ecce: Deus dilectio est. VIII, VII, 11; col. 957. Ecce jam potest notiorem Deum habere quam fratrem... Amplectere dilectionem Deum, et dilectione amplectere Deum. Ipsa est dilectio, quae omnes bonos Angelos, et omnes Dei servos consociat vinculo sanctitatis.... et quo nisi Deo plenus est, qui plenus est dilectione? At enim charitatem video, et quantum possum eam mente conspicio, et credo Scripturae dicenti, quoniam Deus charitas est, et qui manet in charitate, in Deo manet (1 Joann. IV, 16): sed cum illam video, non in ea video Trinitatem. Imo vero vides Trinitatem, si charitatem vides. VIII, VIII, 12; col. 957–958. Cnfr. XV, XVII, 31; col. 1082 и др.

http://azbyka.ru/otechnik/Avrelij_Avgust...

1688 Так поступают особенно католики (напр., Prof. Dr. Hub. Theophil Simar, Die Theologie des heiligen Paulus, zweite Auflage, Freiburg im Breisgau 1883, S. 185 flg.) согласно Concil. Trid. sess. VII, cap. 7: «Demum unica formalis causa (justificationis) est justitia Dei, non qua ipse justus est, sed qua nos justos facit» etc., но см. Prof. Wilh. Schmidt, Zum Römerbrief в «Studien und Kritiken» 1898, 2, S. 256 flg., и В. H. Мышцын, Учение Св. Апостола Павла, стрн. ср. также Prof. Т. K. Abbott, Essays chiefly on the Original Texts of the Old and New Testaments, London 1891, p. 108; Rev. J. Oswald Dykes, The Gospel according to St. Paul, p. 15. Особенно решительно подобное отрицание выражено у G. Holsmen’a: «Die δικαιοσνη ϑεο nicht als subjective eigenschaft, sondern als ein von Gott bewirkter zustand des menschen zu denken ist. Der genitiv ϑεο ist genitivus auctoris und bezeichnet eine von Gott nicht nur im allgemeinen ausgegangene, sondern bewirkte gerechtigkeit... Die δικαιοσνη ϑεο ist daher als ein von Gott gewirkter objectiver lebenszustand des menschen zu denken, in welchen dieser durch eine objective tat Gottes, durch ein δικαιον (röm. 3:24) oder eine δικαωσις (röm. 4:25; 5:18) versetzt wird» ... «ein lebenszustand, in den die menschen durch Gott auf grund des kreuzestodes des Messias versetzt sind» (Das Evangelium des Paulus II, S. 65. 66). 1689 Prof. Theodor Haring, Δικαιοσυνη Θεου Paulus, Tübingen 1896, S. 34. 32; Noch einmal δικαιοσυνη ϑεου in Röm. 1:17 в «Studien und Kritiken» 1896, S. 139–141. Berth. Bartmann, St. Paulus und St. Jacobus über die Rechtfertigung, S. 60. Bernh. Weiss, Lehrbuch der Biblischen Theologie des N. T., S. 317. Cp. G. Schnedermann, Der israelitische Hintergrund, S. 9=«Neue Kirchliche Zeitschrift» VI (1895), 8, S. 657. G. A. Fricke, Die Paulinische Grundbegriff der δικαιοσυνη Θεου, S. 23. 26. Rev. J. Barmby, The Meaning of «Righteousness of God» in the Epistle to the Romans в «The Expositor» 1896, p. 124–139 («God’s own eternal righteousness»), Так и P. Kolbing, но в том смысле, что тут «dasjenige gerechte Richmerwalmen Gottes verstanden ist, welches durch helfendes Eingreifen oder Heilsspendung den Menschen als einen vor Gott gerechten hingestellt, ihm Gerechtigkeit vor Gott verleiht»: см. «Studien zur paulinischen Theologie» I в «Studien und Kritiken» 1895, 1, S. 13.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Glubok...

176 M. Brückner, Zum Thema Jesus und Paulus в «Zeitschrift für die neutestamentliche Wissenschaft” VII (1906), 2, S. 165. 182 Ср. Prof. Adolf Harnack, Der erste Klemensbrief: eine Studie zur Bestimmung des Charakters des ältesten Heidenchristentums (Berlin 1909), S. 41. 183 См. о них † еп. Хрисанф, Религии древнего мира II, стр. 529. Вообще же о мистериях ср. † проф. И.А. Чистович, Древнегреческий мир и христианство в отношении к вопросу о бессмертии и будущей жизни человека (Спб. 1871), стр. 15 сл.; академик В.В. Латышев, Очерк греческих древностей, ч. II (Спб. 1899), стр. 208 сл.; Н. П., Древнегреческие мистерии в журнале “Вера и Разум” 1900 г., 11, стр. 493–524; Jean Réville, Die Religion zu Rom unter den Severern übers. von Dr. Gustav Krüger (Lpzg 1888), S. 179–182, а об элевзинских кратко и у Prof. Dr. Paul Stengel, Die griechischen Kultusaltertüms (в Handbuch der klassischen Altertumswissenschaft herausg. von Prof. Iwan Müller V, 4, München 1898), S. 153. 185 Prof. Franz Cumont, Die Mysterien des Mithra, S. 103. Ср. и у † проф. М.А. Олесницкого в “Трудах Киевской Духовной Академии” 1904 г., 6, стр. 240. См. и ниже стр. 186 Prof. G. Nathanael Bonwetsch, Wesen, Entstehung und Fortgang der Arcandisciplin в “Zeitschrift für historische Theologie” 1873, II, S. 222. Ср. и у † проф. И.А. Чистовича, Древнегреческой мир и христианство в отношении к вопросу о бессмертии и будущей жизни человека, стр. 43. 188 Cp. u Prof. Justus Köberle, Sünde und Gnade im religiösen Leben des Volkes Israel bis auf Christum, S. 513. 189 См. и у Rev. Prof. Alexander Stewart, Art. “Mystery” в A Dictionary of the Bible ed. by J. Hastings III, p. 469b. 190 См. Rev. Augustine S. Carman в “The Bibliotheca Sacra” L, 200 (October, 1893), p. 630, 631, 632, 634, 635. 191 См. и Hippolyte Delehaye S. J. Die hagiographischen Legenden, übersetzt von E. A. Stückelberg (Kempten und München 1907), S. 149. 192 Prof. Carl Clemen, Die religionsgeschichtliche Erklärung des Neuen Testaments: Die Abhängigkeit des ältesten Christentums von nichtjüdischen Religionen und philosophischen Systemen zusammenfassend untersucht (Giessen 1909), S. 268.

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Glubok...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010