Homer Od. 3. 253-312

  001   002   003   004   005   006   007   008  009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019
Patrologia Latina. Vol. 83 Vol. 83 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... [Note: [Col. 0023C] 117. Capillamenta seminum, lib. V. ] 117. Inter Capillos et capillamenta. Capilli capitis sunt, capillamenta summitates arborum. [ Al., arboris]. [Note: [Col. 0023C] 118. Ex Serv., ad ill. II Aen. In altero exemplari: Frangere cervices, et superbiam inclinare, quae, ut glossematon, inducenda. ] 118. Inter Collum et cervicem. Collum [ Al., Collus] semper cervicem, cervix [ Al. collus] autem dum singulari numero dicitur, significat collum; dum plurali, superbiam, ut Cicero in Verrem (Lib. V) : Praetorem tu accusas? Frange cervices. [Note: [Col. 0023C] 119. Sic Acron., od. 3, lib. I Horatii, in illo versu: Nequicquam Deus abscidit, exponit abscidit, separavit. Ibid. Barthii membranae ita: Inter cassidem et cassidam nihil interest. Galea vero cassis est, quae de corio [Col. 0023D] fiebat. AREV. ] 119. Inter Concidit et concidit. Concidit, correpta media syllaba, significat cecidisse, concidit, producta media, significat separasse. 120. Inter Cassidem et galeam. Cassis de lamina est, galea de corio [ Al., corio fit]. [Col. 0023B] [Note: [Col. 0023D] 121. Clypeum. Ex Carisio in C. Frontone, male. Locus mutilus, quem sic ex Carisio suppleri posse existimo: ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 21 Vol. 21 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... aeternum ignem [Note: [Col. 0553C] Verba, per illum qui praeparatus est Diabolo, et angelis ejus aeternum ignem, deerant heic loco, tam in vulgatis antea libris, quam in Guarneriano ms. [Col. 0553D] Nos ex Rufini ipsa Praefatione ad mss. fidem exacta suffecimus. Mirum porro est Cl. virum P. Coustantium in notis ad Rufini Apologiam ad Anastasium sequentem locum ita pervertere, ut pro voculis sic non, legi velit si non, supplerique facit, quod eum rogo, dira imprecantis sensu. Imo vero bene optantis, ac voventis est illa particula sic. Horatius, ut ab aliis sexcentis abstineam, lib. I. Carm. Od. 3. Sic te diva potens Cypri, Sic fratres Helenae, lucida sidera, Ventorumque regat pater; quo sensu et Rufinum adjurare suum librum descripturos, perspicuum est. Diffiteri autem non licet, in Guarneriano ipso exemplari si pro sic legi. ] (Matth. 7.) : sic non illum locum aeterna haereditate possideat, ubi est fletus et stridor dentium, et ubi ignis eorum non extinguetur, et vermis eorum non morietur, [Note: [Col. 0553D] Guarnerian. ms., nec addat aliquis huic scripturae nec auferat, etc. ] ne addat aliquid huic Scripturae, ne auferat, ne inserat, ne immutet. « Et tamen post ista omnia, ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 139 Vol. 139 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... die vocationis. [Col. 1061D] Eo tempore et [Note: [Col. 1061] deest 3. ] beatus Remaclus jam senior, [Col. 1062A] sed moribus quam annis maturior, diem sibi [Note: [Col. 1061] deest 3. ] vocationis intelligens imminere, quo reconpensaret honor in caelis quod triverat labor in terris, morem gerere decrevit subjectis. Quos accersitos [Note: [Col. 1061] reliqua desunt Ch. ] et de abcessu patris suaque desolatione mestos, his ultimis solatus est verbis: Ecce, patres sanctissimi, ecce fratres karissimi, praecordiorum meorum conviscerati compage, pars animae dimidia meae [Note: [Col. 1061D] Horat. Od. I, 3, 8. ], viam universae terrae sum ingressurus, et ad vos deinceps non reversurus. Vestra me, vestra quos desero solitudo sollicitat, non mea abicio, qui Deo solatore confortor, contristat. Non me terret proventus conditionis omni mortali communis, cum tota etiam sapientium [Note: [Col. 1061] corr. 1. ] vita commendatio [Note: [Col. 1061] commentatio 2. 3. vit. Rem. ] esse debeat mortis. Non turpis mors potest accidere [Note: [Col. 1061] accedere 1. ] viro forti, non inmatura [Col. 1062B] consulari, non misera prospicienti [Note: [Col. 1061D] Cic. 4. Catil. 2. ], vestrarum me magis ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
Patrologia Latina. Vol. 207 Vol. 207 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... [Note: [Col. 0529] I Thess. 5. ]. Nam, teste Job [Note: [Col. 0529] Cap. 21. ]: Qui deducunt in bonis dies suos in [Col. 0530A] momento ad inferna descendunt; meta praefixa est omni carni et ad eam, volumus nolumus, trahuntur universi. Dies mei, dicit Job [Note: [Col. 0529] Cap. 16. ], transeunt, et per viam, qua ingredior, non revertar. Non revertetur oculus hominis ut videat bona [Note: [Col. 0529] Job. 7. ]. Spiritus pertransibit in illo, et non subsistet et non cognoscet amplius locum suum [Note: [Col. 0529] Psal. 102. ]. Mors »aequo pulsat pede tabernas pauperum [Note: [Col. 0529] Hor. Od. 3. ] « et solia regum; nam, sicut Ecclesiasticus dicit: Rex hodie est et cras morietur. Cum autem morietur homo, haereditabit serpentes, bestias et vermes [Note: [Col. 0529] Eccli. 12. ]. Sancta ergo et salubris est cogitatio novissima sua semper habere prae oculis cordis; morte quasi quodam beneficio uti et inevitabiles necessitates illius convertere in virtutem. Consilium est vitam suam in eo abscondere qui potens est [Col. 0530B] depositum munus servare in illum diem. Ipse est enim fidelis custos et sapiens, defensor potens, retributor affluens; securus in eum jacta cogitatum tuum et ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 7 Volume title page LUCII ...Искать в Источникеazbyka.ru
... patiebantur [Col. 1069A] Quam vero id praeclarum sit ac laudabile, nec ipsi quidem gentiles negare poterant. Nam illorum philosophi, etsi non suo utique exemplo, ut ait Auctor noster, coacti sunt palam confiteri veram esse virtutem, qua sapiens nullis terroribus potest de sententiae suae, ut injusti aliquid faciat, proposito divelli. Neque etiam ii, aut alius quilibet, dicere poterant delirasse citatum ab Auctore nostro Horatium, cum cecinit: Justum et tenacem propositi virum Non civium ardor prava jubentium, Non vultus instantis tyranni Mente quatit solida. ( Horat., lib. III Carm., od. 3. ) At id insuper Lactantius confirmat his Senecae verbis: [Col. 1069B] Summa virtus illis videtur magnus animus. Ea autem transcripta putant ex deperdito illius libro, qui inscribitur Fortuita, et a Tertulliano, sicuti suo loco videbimus, nominatim citatur. Illa porro verba initio ejusdem Senecae operum inter ejus fragmenta reperies. Denique Lactantius non amplius censuit audiendos esse gentiles, qui pene incredibili audacia et importunitate numquam clamitare desinebant tollendos esse christianos; utpote qui omnium publicarum calamitatum causa erant. Impudentem enimvero hanc ... далее ...
Полное собрание сочинений. Том I, 1898 г - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... премудрый Соломон, – назначен труд по мере его» ( Еккл. 6: 7 ) ; «человек рождается на труд, как птица на летание», сказано в книге Иова 5: 7. Христианство, восполнившее и завершившее древний богооткровенный закон, начинает новую эпоху в истории труда, в корне изменив отношение к нему. До христианства знали только подневольный труд раба и считали его презренным, несовместимым с достоинством человека. Известный римский поэт только повторяет убеждение своих современников, когда говорит: «Ненавижу я этот простонародный (чернорабочий) сброд и держусь от него как можно дальше»... ( Hor. Od. 3, 1, 1. ) Это было одной из главных причин, погубивших древний мир. Христианство высоко поставило всякий честный труд, освятило его, объявило условием нравственного совершенствования, признало добродетелью, благословило и труд, и труженика и этим обновило и преобразило жизнь человечества. Сам Иисус Христос жил трудами плотника; апостолы трудились, по их собственным словам, «делая своими руками» ( 1Кор. 4: 12 ) , «занимались трудом и работой день и ночь» ( 2Сол. 3: 8, 10–11; ср. 1Сол. 4: 10–12 ) , и один из них оставил нам вечно-памятную заповедь: «Когда мы были у вас, то завещали ... далее ...
The Gospel of John, 7. Christology and Other ...Искать в Источникеazbyka.ru
... cf. Josephus Ag. Ap. 1. 232. 2498 E. g., Euripides Andr. 1253–1258; Herodotus Hist. 1. 65–66; Cicero Tusc. 1. 12. 28; 2. 7. 17; Nat. d. 2. 24. 62; 3. 15. 39; Virgil Aen. 7. 210–211; Lucan C. W. 9. 15–18, 564; Plutarch Lycurgus 5. 3; Ovid Metam. 9. 16–17. Greek veneration of departed heroes мая have begun in the eighth century b. C. E. (Antonaccio, «Hero Cult») . 2499 E. g., Cicero Leg. 3. 1. 1; Plutarch Profit by Enemies 8, Mor. 90C; Apol1. 36, Mor. 120D; Longinus Subi 4. 5; Diogenes Laertius 2. 100; 6. 2. 63; 6. 9. 104; 8. 1. 11; 9. 7. 39. 2500 E. g., Homer II. 2. 407; 7. 47; 13. 295, 802; Od. 3. 110; 17. 3, 54, 391; 19. 456; 20. 369; 21. 244; cf. also Sophocles Oed. tyr. 298. 2501 E. g., Homer Il. 2. 512; see esp. Heracles (Epictetus Diatr. 3. 26. 31; Grant, Gods, 68–69) . 2502 E. g., Homer Il. 4. 489; 16. 49, 126, 707; Od. 10. 456 (MSS) , 488, 504; 11. 60, 92, 405, 473, 617; 13. 375; 14. 486; 16. 167; 18. 312; 22. 164; 23. 305; 24. 542. For divinity in this figurative sense, Aeschylus Supp1. 980–982. 2503 E. g., Homer Il. 4. 358. 2504 Homer I1. 17. 34, 238, 685, 702; 21. 75; 23. 581; 24. 553, 635, 803; Od. 4. 26, 44, 63, 138, 156, 235, 291, 316, 391, 561; 5. 378; 10. 266, ... далее ...
Исхождение Святого Духа в православном учении о ...Искать в Источникеpravmir.ru
... второй, третий, ибо: " Я первый и Я последний, и кроме Меня нет Бога " ( Ис. 44: 6 ) . Никогда до сего не говорили " второй Бог " , но, поклоняясь Богу от Бога, исповедуя различие Ипостасей, мы остаемся при единоначалии " (De Spiritu Sancto, 18 PG 32, 149) . 27. Григорий Богослов, свт. Oratio 23, tertia de pace, 10 [Слово 23, о мире третье, 10] PG 35, 1161; Oratio 45, in sanctum Pascha, 4 [Слово 45, в святую Пасху] PG 36, 628. 28. Понятие о Духе Святом как о взаимной любви между Отцом и Сыном характерно в этом смысле для триад ологии Филиокве. 29. Андрей Критский, свт. Canon magnus, od. 3, 6, 7 [Великий канон, песни 3, 6, 7] PG 97, 1345, 1360, 1373. 30. Григорий Богослов, свт. Oratio 23, tertia de pace, 8: " Единица приходит в движение от Своего богатства; Двоица преодолена, ибо Божество выше материи и формы; Троица замыкается в совершенстве, ибо Она первая преодолевает состав Двоицы. Таким образом, Божество не пребывает ограниченным, но и не распространяется до бесконечности " (PG 35, 1160) ; ср. : Idem [Он же]. Oratio 29, theologica tertia, 2 [Слово 29, о богословии третье, 2] PG 36, 76. 32. См. : Деяния Константинопольских соборов 1341, 1347 и 1350 гг. Mansi ... далее ...
ИЛЛИРИК • Православная Энциклопедия под редакцией ...Искать в Источникеpravenc.ru
... and Sicily to the Jurisdiction of the Patriarchate of Constantinople in 732-733 Silloge bizantina: In onore di S. Mercati. 1957. P. 14-31. ( SBN; 9 ) ; Rogo š i ć R. Veliki Ilirik, 284-395, i njegova konačna dioba, 396-437. Zagreb, 1962; V á rady L. Pannonia and Upper Moesia: A History of the Middle Danube Provinces of the Roman Empire. L. ; Boston, 1974; The Archaeology of Roman Pannonia Ed. A. Lengyel, G. Т. B. Radan. Lexington; Bdpst., 1980; Villes et peuplement dans lIllyricum protobyzantin: Actes du colloque organisé par lÉcole française de Rome ( Rome, 12-14 mai 1982 ) . R., 1984; Pillinger R. Preganjanje kristjanov in uničevanje templjev na ozemlju Avstrije v rimski dobi Zgodovinski časopis. Ljubljana, 1985. T. 39. N 3. S. 173-183; Slabe M. Naselbinska struktura 5. in 6. stoletja v jugovzhodnem predalpskem prostoru Ibid. S. 185-191; Brato ž R. Razvoj organizacije zgodnjekerščanske cerkve na ozemlju Jugoslavije od 3. do 6. stoletja Ibid. 1986. T. 40. N 4. S. 363-395; ODB. Vol. 2. P. 987; Lu č i ć J. Illyricum DHGE. T. 25. Col. 854-867; Popovi ć R. Rano hrišćanstvo na Balkanu pre doseljenja Slovena: Srbija, Povardarje, Crna Gora. Beograd, 1995. Д. В. Зайцев ... далее ...

Сто пятьдесят три рыбы


       В этой книге исследуется научным методом число сто пятьдесят три, которое было применено Иисусом Христом к ловле ста пятидесяти трёх больших рыб Апостолами. Каждое Слово Иисуса Христа не может быть бессмысленным и ни о чём, а, равно как и улов по Его Слову.

Прочитать книгу можно здесь
ИЛЛИРИК [лат. Illyricum, Hillyricum, редко ...Искать в Источникеpravenc.ru
... and Sicily to the Jurisdiction of the Patriarchate of Constantinople in 732-733 Silloge bizantina: In onore di S. Mercati. 1957. P. 14-31. ( SBN; 9 ) ; Rogo š i ć R. Veliki Ilirik, 284-395, i njegova konačna dioba, 396-437. Zagreb, 1962; V á rady L. Pannonia and Upper Moesia: A History of the Middle Danube Provinces of the Roman Empire. L. ; Boston, 1974; The Archaeology of Roman Pannonia Ed. A. Lengyel, G. Т. B. Radan. Lexington; Bdpst., 1980; Villes et peuplement dans lIllyricum protobyzantin: Actes du colloque organisé par lÉcole française de Rome ( Rome, 12-14 mai 1982 ) . R., 1984; Pillinger R. Preganjanje kristjanov in uničevanje templjev na ozemlju Avstrije v rimski dobi Zgodovinski časopis. Ljubljana, 1985. T. 39. N 3. S. 173-183; Slabe M. Naselbinska struktura 5. in 6. stoletja v jugovzhodnem predalpskem prostoru Ibid. S. 185-191; Brato ž R. Razvoj organizacije zgodnjekerščanske cerkve na ozemlju Jugoslavije od 3. do 6. stoletja Ibid. 1986. T. 40. N 4. S. 363-395; ODB. Vol. 2. P. 987; Lu č i ć J. Illyricum DHGE. T. 25. Col. 854-867; Popovi ć R. Rano hrišćanstvo na Balkanu pre doseljenja Slovena: Srbija, Povardarje, Crna Gora. Beograd, 1995. Д. В. Зайцев ... далее ...
  001   002   003   004   005   006   007   008  009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Homer Od. 3. 253-312
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера