Homer Od. 3. 253-312

  001   002   003   004   005   006   007  008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019
Patrologia Latina. Vol. 99 Vol. 99 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... calamos, Charitas, in gurgite Christi, Atque meum pectus imple coelestibus odis, Ut dignas valeam Paulino dicere grates. Mellifluis nostras Musis qui impleverat aures, Et memor unanimis longum post tempus amici Carminibus sacris repetens: Albine, valeto. XIV. Sed jam oestrum amoris ex ipsius carminibus [Col. 0116C] intimius pergamus agnoscere. Hoc idem poema sic claudit: Te mea mens ardet sacris constricta catenis [xlviii] Diligit, exquirit, complectitur, attrahit, ambit, Pectoris aeterna secumque recondet in arca. Poemate autem 114 tenerissima compellatione Horatiana (Hor. lib. I Car., od. 3: Et serves animae dimidium meae) amicum alloquitur, quae adeo placuit vel ipsi Divo Augustino, ut eam ( lib. IV Confess. cap. 6, n. 11 ) sibi adoptaverit, et primum prolatorem commendaverit. »Bene, inquit, quidam dixit de amico suo: Dimidium animae meae. Nam ego sensi animam meam et animam illius unam fuisse animam. « Igitur modum Venusini vatis usurpans Alcuinus, poema laudatum sic incipit: [Col. 0116D] O Pauline pater, pastor, patriarcha, sacerdos, Pars animae melior, nostrae pars inclyta vitae. Claudit autem, postquam coelestis vitae compotes sanctos pro eo orare precatus est: Et ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 27 Vol. 27 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... noster auctor circa annum 756, et lib. II de Praeparat. cap. 2. Hujus etiam emendationis nos admonuerat in Collectaneis in Clementem Alexand. eruditus Ducaeus, et Vignerius in Biblioth. Tatianus etiam orat. contra Graecos, nisi quod aspiret Harmonia, ut et Eusebius, ubi supra et apud Hesiodum in Theogo., et Apollodor. lib. III, cum spiritu denso; et sic scholiastes Apollonii, Lactant. lib. I de falsa Religione cap. 17, pag. 797. Fuit autem Armonia seu Harmonia filia Veneris et Martis, ut fabulantur Hesiodus in Theogo., Ovidius lib. 4 Metamor., Euripides initio Phoeniss., Pindarus in Pythiis, od. 3, et alii: tamen error vulgatus jam invaluerat ante tempora Freculphi. (Ibid.) Rapta a Cadmo. Mendosa lectio vetus capta [Col. 0805C] Cadmo; sed correximus ex Peta., Fux., Pi., A., P., Vi., O. ( 211, III. ) Hebraeorum Aod. Maluimus imitari L., A., Lo., Au., Pi., Peta., Fre., quam retinere vulgatam Aoth: confirmatur ex Clemente Alexand. lib. I Stromat. et editione Graeca LXX Interpret. Judic. 3, tam Romana quam Antuerpiensi et ipso Eusebio lib. X de Praeparat. cap. 5, , ubi interpres Aud: quibus accedit Hieronym. lib. I adversus Jovinian., ubi Ahod per d in fine et Idacius. (Ibid.) Ex ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 167 Vol. 167 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... anhelanti desiderio respicerent herbarum species. »In mentem, inquiunt, veniunt nobis cucumeres, et pepones, porrique, et caepe, et allia. « Cucumis namque natura frigida est, stomacho incommoda. Pepo Graecum nomen est, et origo ejus Latinis incerta, natura ejus nimis frigida. Porri et caepe notum est, quia gustu insuaves sunt, comedenti namque interdum lacrymas eliciunt. De allio quoque certum est, quod insuavissimum [Col. 0867B] sit. Unde et odiose ludens Flaccus, ita conqueritur: Parentis olim si quis impia manu Senile guttur fregerit, Edit cicutis allium nocentius. ( HORAT. Epod. I, od. 3. ) Proinde culpans, eorumque culpam Scriptura vehementer exaggerans. »Erat autem, inquit, man, quasi semen coriandri coloris bdellii. Circuibatque populus, et colligens illud frangebat mola, sive terebat in mortariolo, coquens in olla, et faciens ex eo tortulas saporis quasi panis oleati. Cumque descenderet nocte super castra, ros descendebat pariter et man. « Ad increpandum illos panis divinitus accepti speciem colorem atque saporem, simul et [Col. 0867C] spontaneam expressit affluentiam. Coriandrum herba est medicaminibus apta, quae Graece dicitur. Bdellium succinum est ex bdellio ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
The Gospel of John, 7. Christology and Other ...Искать в Источникеazbyka.ru
... cf. Josephus Ag. Ap. 1. 232. 2498 E. g., Euripides Andr. 1253-1258; Herodotus Hist. 1. 65-66; Cicero Tusc. 1. 12. 28; 2. 7. 17; Nat. d. 2. 24. 62; 3. 15. 39; Virgil Aen. 7. 210-211; Lucan C. W. 9. 15-18, 564; Plutarch Lycurgus 5. 3; Ovid Metam. 9. 16-17. Greek veneration of departed heroes may have begun in the eighth century b. C. E. (Antonaccio, «Hero Cult») . 2499 E. g., Cicero Leg. 3. 1. 1; Plutarch Profit by Enemies 8, Mor. 90C; Apol1. 36, Mor. 120D; Longinus Subi 4. 5; Diogenes Laertius 2. 100; 6. 2. 63; 6. 9. 104; 8. 1. 11; 9. 7. 39. 2500 E. g., Homer II. 2. 407; 7. 47; 13. 295, 802; Od. 3. 110; 17. 3, 54, 391; 19. 456; 20. 369; 21. 244; cf. also Sophocles Oed. tyr. 298. 2501 E. g., Homer Il. 2. 512; see esp. Heracles (Epictetus Diatr. 3. 26. 31; Grant, Gods, 68-69) . 2502 E. g., Homer Il. 4. 489; 16. 49, 126, 707; Od. 10. 456 (MSS) , 488, 504; 11. 60, 92, 405, 473, 617; 13. 375; 14. 486; 16. 167; 18. 312; 22. 164; 23. 305; 24. 542. For divinity in this figurative sense, Aeschylus Supp1. 980-982. 2503 E. g., Homer Il. 4. 358. 2504 Homer I1. 17. 34, 238, 685, 702; 21. 75; 23. 581; 24. 553, 635, 803; Od. 4. 26, 44, 63, 138, 156, 235, 291, 316, 391, 561; 5. 378; 10. 266, ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 63 Vol. 63 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... ultra citraque nequit consistere rectum. Hinc moderatus idem quod temperatus; modestus, quasi modum servans; commodum, quasi cum modo. Si autem alicubi, maxime in sensu, mediocritas servanda, praesertim vero in eo qui fit auribus, quarum judicium, auctore Tullio, est superbissimum: ex quo fit, ut musica et poesis, quae in hoc saltem cognatae dicuntur, quod eodem auditu percipiantur, in quibusdam modis versentur; In Musicis, inquit Tullius I de Or., numeri, et voces, et modi; Horatius vero carm. l. II, od. 1, v. ult. : Querae modos leviore plectro; od. 12, v. 4: Aptari citharae modis; l. III, od. 3, v. ult. : Magna modis tenuare parvis; od. 9, v. 10: Dulces docta modos et citharae sciens: et de Arte poet. Propterea qui versus componit, hic Virgilio, Ovidio, Horatio, et caeteris dicitur modulari; sicut Ciceroni in de Nat., Tibiae dicuntur modulate canentes et fidiculae numerose sonantes. [Col. 0581D] Sicut autem carmen non dicitur, nisi de integro quodam poemate, ita modus non videtur dici nisi de versibus, hujus operis partibus: unde Boetius, qui verba haec inter se opposuerat in duobus his primis versibus: peregi, et cogor inire; studio florente, et flebilis, continuans nunc ... далее ...
Полное собрание сочинений. Том I, 1898 г - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... жизни не давай отдыха руке твоей» ( Еккл. 2: 6 ) ; «человек так же рожден для работы, как птицы для летания», замечает Иов. 27–28. Сравните с этим учение языческой мудрости, которая считала достойным внимания только труд философствования, да управления тысячами рабов и множеством варваров, а всякую другую работу клеймила позором. Так именно смотрели Платон и Аристотель, эти кумиры древности; с ними соглашался Цицерон, учитель многих, который вместе с другим римским поэтом мог бы повторить эти жесткие слова: «ненавижу я этот простонародный сброд и к себе не подпускаю его близко» ( Horat., od. 3, 1, 1 ) . Плотничество Иисуса, рыбачьи занятия апостолов, ремесло делания палаток у Св. Павла ( Деян. 18: 3 ) , простые труды домашнего хозяйства у Пресвятой Девы – все это говорит нам о совершенно ином духе учения христианства. И когда плотник Иисус вышел потом на дело учительства, – кто мог сравняться в труде с Ним, Который всю жизнь до последнего вздоха посвятил учению и благотворению? Неутомимо деятелен был Он в Своем исключительном и святом призвании, проповедуя истину, расточая благодеяния и чудеса, отыскивая погибшие души, измученные и смятенные сердца. Из евангелия знаем, ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 22 Vol. 22 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... patria perstet, ignoro. Et licet me sinistro [Note: [Col. 0338] Mss. atque excusi vetustiores, Hiberia excetrarum ore, vel more. Porro Iberae excetrae nomine pessimum hominis monstrum sugillat, sive is Lupicinus Episcopus, sive quis alius fuerit, non enim quod Iberum vocet, Hispanum hominem comminisci necesse est, aut verosimile. Paulo post Deum pro meum placuit legere concinniori sensu, ac faventibus Mss. ] Ibera excetra ore dilaniet, non timebo hominum judicium, habiturus judicem Deum: juxta illud quod quidam ait: »Si fractus illabatur orbis, impavidum ferient ruinae« (Horat. l. 3. carm. Od. 3.) . Quapropter quaeso ut Apostolici memor praecepti, quo docet opus nostrum permanere debere (1. Cor. 3) ; et tibi a Domino praemium in illius salute pares, et me de communi in Christo gloria crebris reddas sermonibus laetiorem. EPISTOLA VII [Note: [Col. 0338] Alias 43. Scripta eodem anno, ac superior. ]. AD CHROMATIUM, JOVINUM, ET EUSEBIUM. Chromatium et Eusebium fratres, una cum Jovino amico, nec non matre et sororibus virginibus, eadem in domo sancte viventes resalutat, atque eorum contubernium pluribus laudat. Tunc Bonosi, de quo illi scripserant, laudes admiscet, ac probat. Demum ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 68 Vol. 68 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... [Col. 0135C] Fabr., Ferrea vox, linguaeque forent mihi mille canenti. Adde Savaron. ad Sidon. carm. 23, 459; not. ad Sedul. I, 83; imprimis Cerda ad Virgil. Aeneid. VI, 625, qui ad lib. X, 620, veteres numero centenario usos putat, quia numerum certum credebant expositum invidiae et fascinationi. Confer Taffinum de Anno saecul., cap. 1; atque huc praecipue pertinet notum illud Persii sat. 5, init: Vatibus hic mos est, centum sibi poscere voces, Centum ora, et linguas optare in carmina centum. [Col. 0135C] 462. Figuris ] Vide superius ad vs. 158. [Col. 0135C] 463. Grandia ] Horatius III, od. 3, in fine: Desine, pervicax, Referre sermones deorum: et, Magna modis tenuare parvis. [Col. 0135C] 471. Furtivaque ] Quae nesciebant, ignota. Vide Barth. ad Claudian. Nupt. Honor., p. 778; et in Eutrop. [Col. 0135D] I, 88, furtum de eo quod clam fit. Ita furto creatum pontificem exponit Popma apud Velleium II, 63, 1. simili modo exposuit Casaubon. Animadv. ad Athenaeum I, 15. [Col. 0135D] 473. Rapit ] Aufert. Salvianus de Gubern. Dei III, p. 43, nisi eis, quantum in nobis est, si res sinat, cuncta rapiamus. Praecipue hoc verbo videtur usus celeritati indicandae, haec enim notio eidem ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 171 Vol. 171 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... oculos suos, per quam multis cupiditatibus via est pretiosa. Multis rebus carebis, quas ne videres eruendi erant. Pars innocentiae est caecitas. Huic oculi monstrant adulterium, huic domum quam concupiscat, huic urbem. SEC. Stultus qui mortalium deflet mortem, perierunt perituri, recepit eos Deus, non abstulit. In hunc modum nunquam fidele consilium daturus timor cum virtute bellum finivit. 32. Verum est quod legitur in HORATIO: [Col. 1031C] Justum et tenacem propositi virum Non civium ardor prava jubentium, Non vultus instantis tyranni Mente quatit solida [Note: [Col. 1031D] Horat. III Od., 3. ]. LUCANUS: . Multos in summa pericula misit Venturi timor ipse mali; fortissimus ille est, Qui promptus metuenda pati [Note: [Col. 1031D] Lucan. VII, 104. ]. »Fortis et constantis animi est, non perturbari in rebus adversis, nec tumultuantem de gradu dejici, sed praesente uti consilio nec a ratione discedere [Note: [Col. 1031D] Cic. I Off., 23. ]. « Plura enim sunt quae nos terrent, quae nos premunt, et saepius opinione quam re laboramus; ideo ne sis miser ante tempus, cum ista, quae velut imminentia expavisti, fortasse nunquam ventura [Col. 1031D] sint. De magnificentia. 33. ... далее ...

Сто пятьдесят три рыбы


       В этой книге исследуется научным методом число сто пятьдесят три, которое было применено Иисусом Христом к ловле ста пятидесяти трёх больших рыб Апостолами. Каждое Слово Иисуса Христа не может быть бессмысленным и ни о чём, а, равно как и улов по Его Слову.

Прочитать книгу можно здесь
Patrologia Latina. Vol. 189 Vol. 189 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... amico, nec frater fratri, nec patri filius fidem servat; inde quod omnium necessitudinum jura violantur, inde quod sanguis universarum superficiem jam tinxit terrarum. Sed quid ego de his, quae extra sunt, conqueror? Quid remota defleo? Quid aliena deploro? Ubi domestica turbantur, quid externa curantur? Qui mihi ipsi convenire nequeo, cui pacem servabo? [Col. 0073A] Si mihi nequam, cui bonus ero? (Eccli. XIV.) Sed quorsum ista? Te, te, inquam, respiciunt olim, unanimis amice, aliquando charissime, et juxta Flaccum, non quidem nunc, sed quondam. animae dimidium meae ( HORAT. Od. lib. I, od. 3, vers. 8 ) . Queror itaque me a te impie dimidiatum, non integrum remansisse; queror, quod indissolubile putabam, charitatis te vinculum dirupisse; queror pactum foederis, in quod mecum juraveras, temerasse. Forte me tecum austerius justo agere respondebis. At ego longe remissius quam debeam, quamque tua in me peccata meruerint, me loqui profiteor. Quod si quaeris quae illa sint, et jam dixi, et adhuc replico in uno te omnium malorum reum factum esse, Apostolo teste, qui ait: Qui totam legem [Col. 0073B] observaverit, offendat autem in uno, factus est omnium reus (Jac. II) . Hoc unum ... далее ...
  001   002   003   004   005   006   007  008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Homer Od. 3. 253-312
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера