Codex unicus, см. : CPG, N 7854

 001   002   003   004   005   006
ИОАНН ЛЕСТВИЧНИКИскать в Источникеpravenc.ru
... Григория Богослова, Синклитикии, аввы Дорофея, Исидора Пелусиота, свт. Феодора Эдесского, прп. Антония Великого, свт. Иоанна Златоуста, прп. Варсонофия, прп. Иоанна Дамаскина и др. (, часть принадлежащих ему схолий приводится без имени автора.) В 2002 г. при участии Л. Политиса было издано «Краткое толкование на всю книгу святого Иоанна Лествичника» (᾿Εξήϒησις σύντομος εἰς τὴν βίβλον πᾶσαν τοῦ ἁϒίου ᾿Ιωάννου τοῦ τῆς Κλίμακος) , написанное Никифором Каллистом Ксанфопулом. Издание осуществлено по единственной сохранившейся рукописи ( Codex unicus, см. : CPG, N 7854 ) из рукописного собрания Никопольской митрополии в Превезе (Л. 1-606, 1-я пол. XIV в. ; Л. 607-630, XVI в.) . Ксанфопул истолковал почти весь памятник, однако толкование последних глав не сохранилось (обрывается на полуслове на 28-й ступени, далее следует текст «Лествицы» с минимальными пояснениями, вынесенными на поле) . «Толкование Никифора, хоть и пространное, не достигает глубины толкования Илии Критского» ( Ιϒνάτιος, ἀρχιμ. 1997. Σ. 12 ) . В б-ках Св. Горы Афон хранятся разные схолии, стихотворные эпиграммы и толкования «Лествицы», к-рые остаются неизданными и малоизученными. Влияние ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
Жизнь во Христе по учению аввы Дорофея : Портал ...Искать в Источникеbogoslov.ru
... в полный затвор Дорофей оставил монастырь Серида и перешел в другой, между Газой и Майумом [12]. Газа была центром академического обучения и философии в «академии Газы» Прокопия и Энея [13]. Рассматривая центры и группы, вовлеченные в христологические споры в Палестине, Грильмайер указывает на «академическую жизнь в прибрежном регионе» (вокруг Кесарии и Газы) [14]. Христологической духовности аскетов Газы – «четырех великих учителей духовной жизни»: аввы Исайи, «великого старца» Варсануфия, «пророка» Иоанна и Дорофея – он посвящает особую главу [15]. Творения Дорофея Наследие Дорофея [16] ( см. CPG 7352-7360, в PG 88, 1612-1841 ) следует исследовать критически. В конце концов, остается подлинных 17 [17] поучений и 16 писем. Житие Дорофея (vita s. Dosithei) сообщает, что Дорофей убеждал Досифея, отрока-язычника и своего первого ученика, стать монахом. Поучение 19-е содержит 18 сентенций («Aussprüche», «слов») Дорофея; 21-е относится к переписке с Варсануфием и Иоанном. 24-е (сохранившиеся только по латыни) в 1940 году было атрибутировано Осэром (I. Hausherr) восточно-сирийскому мистику Иоанну из Далиаты (John of Dalyatha) [18], как слово 8-е, согласно Ассемани [19]. Наиболее ... далее ...
Канонические основания выборов предстоятеля ...Искать в Источникеbogoslov.ru
... собственная Церковь, а также остальные Поместные Церкви. Ведь без такой рецепции никакое, пусть самое честное избрание или самый честный жребий не станет причиной появления настоящего предстоятеля. Альберт Бондач, Тюмень 27. 01. 2009 в 12: 35 Согласен с выводами автора, но есть некоторые частные замечания. Цитировать послание Никейского Собора по Сократу Схоластику, по-моему, не совсем правильно. Сократ все-таки позднейший историограф, а послание сохранилось в творениях одного из участников собора - свт. Афанасия Александрийского (Athanasii Alexandrini De decretis Nicaenae synodi, 36, см. CPG 2120; в рус. пер. этого произведения - Творения. Ч. 1. С. 399-444 - соборное послание опущено, как и др. документы, приложенные Афанасием) . По поводу того, что Лаод. 13 " прямо запрещает участие народа вообще в избрании священнослужителей " . Текст Лаод. 13 не так однозначен - запрет там адресован не " народу " , а " толпе " (tois ochlois) . Кроме того, хорошо известно, что " каноны " Лаодикийского собора в правовых сборниках - это лишь сокращения первоначального текста канонов (очень показательна структура: инципиты " peri toy... " и сжатое изложение правовой нормы) . Поэтому ... далее ...
Схематичное изображение тайны Троичности ...Искать в Источникеbogoslov.ru
... одной из ключевых фигур в развитии богословской мысли и на Востоке и на Западе. В этой работе киевским исследователем были впервые изданы уникальные рукописи некоторых подлинных творений преподобного отца, которые, несмотря на почти столетний промежуток времени с момента выхода в свет этой книги, так и не переиздавались. Одной из них является рукопись XVI в. (под № XXVI у С. Л. Епифановича) , в которой представлено схематичное изображение тайны Троичности по прп. Максиму Исповеднику [2]. Попыткой «оживления» для отечественного читателя этого интереснейшего и, безусловно, подлинного ( См. : CPG 7707 ) 26 () [3] святоотеческого документа и является наша статья, где помимо важных комментариев издателя впервые приводится перевод содержащихся в нем греческих текстов на русский язык. Основной текст литературного памятника приводится по указанному изданию С. Л. Епифановича, а наш перевод содержащихся в нем греческих фрагментов выделен курсивом. В круглых скобках приведены возможные варианты перевода некоторых греческих слов и выражений. После текста издателя приводятся непосредственно копия рукописи, содержащая схему Св. Троицы, и наша реконструкция этой схемы с русским ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 149 Vol. 149 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... absentiam adeo supplente, ut paucissima tantum dubia remanserint. [Col. 0022A] Finem libri ex 2, id est Colvenerio, et 2 dedimus. Gesta Lietberti nos primi a praecedentibus separavimus, proponentes ea ex 2 seu Colvenerio, 2 et 7, qui unus finem eorum suppeditavit, hucusque ineditum. Gesta Gerardi restituimus ex 7 ejusque apographo 7, a Dom Brial expresso. Gesta sequentium episcoporum integra cum non jam habeantur, tria opuscula exhibuimus ex quibus ea suppleri possint: excerptum scilicet Gaugericianum, auctius jam quam apud Dom Brial, e codice autographo 7; Abbreviationem Cameracensem, cujus codex unicus 9 non jam exstat, ex duabus editionibus a Berthoud et a Brial curatis, omisso tamen initio e Gestis Lietberti ad verbum descripto; Versionem Gallicam e codice 10, et hujus initio omisso, [Col. 0022B] cujus fons adhuc exstat. Continuationem denique S. Andreae iterum ex codice 3 unico proponimus. In adnotationibus ea quae jam apud Colvenerium atque Leglay recte dicta reperiebamus, geographica maxime, ab illis mutuati sumus, nomina eorum religiose ubivis apponentes; praeterea duo potissimum exsequi conati sumus: ut et chronologiam quam accuratissime explicaremus, et quae ex aliis ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 141 Vol. 141 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... vero in monasterio Weissemburgensi addita, ex a Inotationibus ipsis constat; nomina episcoporum Spirensium [Col. 0445B] saeculo XI exeunte addita sunt. Alter qui annales Hersfeldenses exscripsit, annalista scilicet Halberstadensis, ut opinor, ipse quidem hucusque latet, sed in parte antiquiori annalium Hildesheimensium et Quedlinburgensium usque ad a. 993, in Thietmaro, in Annalista et Chronographo Saxonibus [Note: [Col. 0445D] Loci plurimi in utroque et in monacho Sassawensi exstant, quos Annalibus Quedlinburgensibus ascribendos judicarunt CII. Lappenberg et Waitz; [Col. 0446C] sed cum codex unicus Dresdensis non solum integram annorum seriem, sed a. 961 diversa ab illis quae apud Chronographum leguntur exhibeat, Annalistam, Chronographum et Sassawensem ex fonte Annalium Quedlinburgensium hausisse patet; et descriptio dedicationis ecclesiae Halberstadensis a. 992: Annalibus [Col. 0446D] Quedlinburgensibus ex fonte Halberstadensi illata est, et genuina atque uberior in chronico Halberstadensi legitur. ], apud monachum Sassawensem [Note: [Col. 0446D] Mencken SS. III, p. 1775 sqq. ] et in Chronico Halberstadensi [Note: [Col. 0446D] Leibnitii SS. II] atque Staindelii [Note: ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 154 Vol. 154 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... atque annos includit. Tercius autem liber orditur acta atque agenda hujus quinti Heinrici; que utinam non possent terminari aliquo fine, aut saltem terminentur post multa curricula annorum, in bona et Deo bene complacita senectute! « Incipit primus liber, ut supra indicatur, capitulo De origine Francorum, verbis: Francorum gentis exordia De antiqua Trojanorum prodiere prosapia. [Col. 0448B] Nam, etc. [Note: [Col. 0447D] Col. 713. ]. Tam haec quam sequentia plerumque cum Ekkehardi Chronico ita conveniunt, ut eumdem auctorem, licet more suo nomen tacuerit, statim agnoscas. Accedit quod codex unicus chartam quoque continet ad monasterium Uraugiense spectantem, quod denique auctor ad Chronicon ante scriptum diserte provocat [Note: [Col. 0447D] A. 1096, n. , a. 1101, p. et; a. 1086, n. ; a. 1093, n. ; a. 1102, n. ; 220, n. . ]. ---Hujus libri textus, quem C. nominavi, quamvis ex priori Chronico desumptus, ex singulis ejus capitibus consarcinatus, interdum tamen ab illo recedit. Primum enim ex Sigeberti Gemblacensis Chronica quamplura recedit, quibus suam ampliavit narrationem, tunc inde a medio saeculo XI, mutato rerum statu, historiam etiam mutandam duxit. Heinricus quintus ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 137 Vol. 137 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... injecta probat, et v. 81, 82, librum de laude Ottonum memorat. ] aliud carmen, de fundatione scilicet coenobii Gandersheimensis et de majoribus Ottonum, orsam esse constet [Note: [Col. 1132D] Trithemius carmen hoc non vidit, reliqua Hrotsuithae opera, ut in codice S. Emmeramni jam Monacensi hodieque exstant, in Chron. Hirsangiensi enumerat; at quae in fine profert Diversorum quoque carminum et epigrammatum lib. I, Epistolas etiam quasdam non inelegantes, non de deperditis jam opusculis, sed de carminibus, epigrammatibus et epistolis per codicem dispersis intelligenda esse, eo probatur, quod codex unicus in fine membranam vacuam praebet, et Celtes codicem qualis hodie invenitur jam anno 1501 edidit, dum Trithemius Chronicon Hirsaugiense, anno quidem 1495 [Col. 1133C] incoeptum, nonnisi anno 1511 absolvit, ideoque [Col. 1133D] ditiorem codicem non vidisse existimandus est. In libro De SS. eccl., c. 391, illa praetermisit. ]. Quo libro historiam monasterii sub [Col. 1133A] primis abbatissis, Liudolfi et Odae filiabus, usque ad obitum Christinae an. 919 tradit. Hauserat eam ex scriptis in monasterio servatis, vita Hathumodae [Note: [Col. 1133D] V. 104 sqq. ], chartis Liudolfi ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 151 Vol. 151 ...Искать в Источникеazbyka.ru
... caneret. At in iis quoque, quibus auctorem interfuisse patet, diligentiam scribendi desideres, cum, communi cum Liudprando errore, duas Arnulfi expeditiones Italicas plus anno discretas pro una eademque habeat, et utrique Widonem superstitem scribat. Quae tamen non obstant quin, in tanta scriptorum saeculo decimo ineunte inopia, carmine res scitu dignissimas praebente, sermone vivido, imaginum magna quidem parte Virgilio, Statio et Juvenali depromptarum vi et versibus classicos Romanorum auctores imitantibus delecteris. Liber medio aevo in scriniis bibliothecarum Italarum delituisse videtur. Codex unicus qui supersit, manu saeculi undecimi in membrana exaratus, saeculo decimo septimo Patavii in bibliotheca S. Joannis in Viridario a Nicolao Heinsio repertus et ab eo in editione Claudiani anno 1650 laudatus, anno 1654 opera Lucae Langermanni Hamburgensis exscriptus et ab Adriano Valesio publici juris factus est. Valesii editio, adjuncto Adalberonis episcopi Laudunensis carmine ad Rotbertum regem, Parisiis, anno 1663, in-8 o prodiit, praefatione et commentario amplo instructa [Note: [Col. 1286B] Usus sum exemplari Bibliothecae Regiae universatis Gottingensis, cui P. Burmannus ... далее ...
Patrologia Latina. Vol. 56 Vol. 56 Bibliographic ...Искать в Источникеazbyka.ru
... ad nostram collectionem pertinet, his verbis expressam: Canones expositi a SS. Patribus qui Chalcedona convenerunt temporibus Valentini [lege Valentiniani ] et Marciani Augustorum indict. quinta, sub imperatore nostro piissimo Marciano. Hanc autem caeteris praeferendam putat, ac expungendum annum quingentesimum, cum Chalcedonensis [Col. 0537C] synodus habita sit non anno quingentesimo, sed quadringentesimo quinquagesimo primo, cui sane mense Octobri indictio V congruit. At manuscripta quinque diversarum antiquissimarumque collectionum anni quingentesimi notationem concorditer probant; nec unicus codex Thuaneus caeteris ejusdem collectionis praeferendus est. Nec excessus quingentesimi anni difficultatem movere debet, cum sub hoc idem tempus S. Petrus Chrysologus serm. 145 circa quingentos annos post nativitatem Christi similiter computaverit. Confer alia exempla quae in hanc rem collegimus in editione operum S. Zenonis Veronensis episcopi, dissert. 1, c. 2, § 1. pag. XXXVI et XXXVII. ] in quingentesimo anno sub imperatore nostro piissimo Marciano. 225 [Note: [Col. 0536D] Codices Justelli, Vat. Reginae, et Vat. Barb. tabulam [Col. 0536D] titulorum praemittunt, et suo cuique ... далее ...
 001   002   003   004   005   006
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Codex unicus, см. : CPG, N 7854
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера