Слава, глас 6: Днесь во гласе хвалебнаго пения/духовное торжество составим,/достойно почитающе Свенскую икону Царицы Богородицы,/тою бо очи благовернаго князя Романа просветила есть,/до ныне же бесы изгоняет, недуги исцеляет,/напастей избавляет и монахов в подвизех укрепляет,/врагов устрашает и православие утверждает,/тепле молящися ко Господу//о спасении душ наших. И ныне, Триоди. Вход. Прокимен дне. Чтения три Богородицы. На литии стихира Триоди литийная мимошедшей недели и Богородицы стихира, глас 1: Приидите, вернии,/праздник Свенския иконы/Пресвятыя Богородицы составим,/ейже со страхом служат силы Небесныя,/припадают архиереи и священницы,/монаси и вси православнии, умиленно взывающе:/о, Мати Божия, спаси землю Русскую,/исцели сокрушение ея//и верныя люди утеши Твоя. Слава, и ныне, глас 5: Воспойте, людие,/Матери Бога нашего воспойте,/се бо, на Небеси царствующи,/сущих на земли посещает/и благодать Свою иконам Своим дарует,/темже образ Ея любезно лобызающе,/прилежно молим/даровати Православней Церкви утверждение//и душам нашим велию милость. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Д оме Евфрафов: Земле Брянская,/красуйся и ликуй,/се бо Свенский образ/Пречистыя Богоматере//пределы твоя осеняет. Стих: П омяну имя Твое/во всяком роде и роде. Благодатию иконы Твоея,/Царице Небесная,/Православие утверждаеши,/исцеления источаеши//и напастей избавляеши. Стих: Л ицу Твоему/помолятся богатии людстии. Лицу Твоему, Дево,/архиереи и священницы,/монаси и вси православнии/благоговейно покланяются//и со Ангелы служат. Слава, глас и подобен тойже: Взбранная Воеводо/православно чтущих Тя,/Владычице Богородице,/Свенскою иконою Твоею//от видимых и невидимых враг нас огради. И ныне, Триоди. На благословении хлебов тропарь, глас 5: Пресвятая Дево Богородице,/земли Брянстей благословение и покров/Свенский-Печерский образ Твой даровала еси,/имже Православие утверждаеши,/ереси и расколы побеждаеши,/исцеления источаеши,/нашествия иноплеменных отражаеши/и междоусобныя брани умиряеши,/темже благодарно воспеваем Тя,//Отечества нашего похвалу и заступление. На утрени

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Уже в седьмой день Рождественского поста – 21-го ноября по старому стилю – совершается торжественное празднование Входа (или Введения) во Храм Пресвятой Богородицы. Это великий Богородичный праздник, принадлежащей к числу так называемых «двунадесятых» праздников, который является как бы преддверием праздника Рождества Христова. «В храме Божиии ясно Дева является, и Христа всем предвозвещает»,  поется в тропаре этого праздника, и самое событие это именуется  «благоволения Божия предображением»,  так как Рождество Христово было следствием того, что Пренепорочная Дева Мария была введена в храм Божий и получила в нем Свое духовное воспитание, сделавшее Ее достойным сосудом воплощения от Нее Сына Божия. Вот почему с этого дня на всенощном бдении всех воскресных и праздничных дней поется ликующее рождественское песнопение, подготовляющее нас к радостной встрече Рождества Христова:  «Христос раждается, славите! Христос с небес, срящите! Христос на земли, возноситеся! Пойте Господеви вся земля, и веселием воспойте, людие, яко прославися!»   (1-ый ирмос рождественского канона). С особенным замиранием сердца выслушивают верующие эти слова, предвещающие скорое наступление великого и радостного праздника «еже по плоти Рождества Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа», хотя он еще и не так близок. И далее, чем ближе к этому празднику, тем более мы слышим в Богослужении слов, напоминающих нам о его приближении. Так, 2-го декабря празднуется память св. пророка Аввакума, который, «став на Божественней страже, «уразумел Божие пришествие» и возопил со страхом: «Гооподи, услышах страшное пришествие Твое, и воспеваю Тя, плоть бренную от Девы понести восхотевшаго». На другой день 3-го декабря св. Церковь чествует память св. пророка Софонии, который «прорече спасительное пришествие Христа Бога нашего, и языком всем спасение провозвести». В день памяти св. Николая, Архиепископа Мирликийского, чудотворца, 6-го декабря поется на вечерни предпразднственная стихира Рождества Христова, начинающаяся словами: «Вертепе благоукрасися...», а затем и другие предпразднственные стихиры, воспевающие приближение Рождества Христова.

http://azbyka.ru/otechnik/Averkij_Taushe...

6.      Очисти мя, Спасе, многа бо беззакония моя, и из глубины зол возведи, молюся: к Тебе бо возопих, и услыши мя, Боже спасения моего. Кондак. Воскрес из гроба, умершия воздвигл еси, и Адама воскресил еси, и Ева ликует во Твоем воскресении, и мирстии концы торжествуют, еже из мертвых востанием Твоим, Многомилостиве. 7.      Божия снизхождения огнь устыдеся в Вавилоне иногда: сего ради отроцы в пещи радованною ногою, яко во цветнице, ликующе пояху: благословен еси, Боже отец наших. 8.      Седмерицею пещь Халдейский мучитель благочестивым неистовно разжже, силою же лучшею спасены сия видев, Творцу и Избавителю вопияше: отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите во вся веки. 9.      Ужасеся о сем небо, и земли удивишася концы, яко Бог явися человеком плотски, и чрево Твое бысть пространнейшее небес. Тем Тя Богородицу, Ангелов и человек чиноначалия величают. Стихира на хвалитех, стих. Сотворите в них суд написан: слава сия будет всем преподобным Его. – Господи, аще и судилищу предстал еси от Пилата судимый, но не отступил еси от престола со Отцем седя: и воскрес из мертвых, мир свободил еси от работы чуждаго, яко Щедр и Человеколюбец. Воскресные стихиры Евангельские Стихира 1-я. Глас 1. На гору учеником идущим, за земное вознесение, предста Господь: и поклонившеся Ему, и данныя власти везде научившеся, в поднебесную посылахуся проповедати еже из мертвых воскресение, и еже на небеса восшествие: им же и во веки спребывати неложный обещася Христос Бог и Спас душ наших. Стихира 2-я. Глас 2. С миры пришедшим я же с Мариею, женам, и недоумевающися, како будет им улучши желание: явися камень взятый, божественный юноша утоляяй мятеж душ их: воста бо, глаголет, Иисус Господь. Тем же проповедите проповедником Его учеником, в Галилею тещи, и видети Его воскресша из мертвых, яко Жизнодавца и Господа. Стихира 3-я. Глас 3. Магдалине Марии Спасово благовествуюшей из мертвых воскресение и явление, неверующе ученицы, поносими быша о жестосердии: но знамении вооружшеся и чудесы, ко проповеданию посылахуся: и Ты убо, Господи, к начальному Свету вознеслся еси Отцу, они же проповедаша всюду слово, чудесы уверяюще. Темже просветившеся теми, славим Твое еже из мертвых воскресение, Человеколюбца Господи.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Aivazov/d...

сост. Г. И. Катышев Служба на празднование Пресвятей Владычице нашей Богородице ради иконы Ея, именуемыя Максимовская ВЕЧЕР На Господи, воззвах: стихиры Триоди 3 и Богородицы 5, гл. 1. Подобен: О, дивное чудо: О, дивное чудо!/Царица Небесная святителю Максиму является/и омофор тому подает./Веселися, граде Владимире,/таковаго посещения сподобивыйся./Возопиим, вернии,/святителя Максима имуще предначальником,/Благодатная, радуйся,/с Тобою Господь,/подаяй Тобою Церкви Русской велию милость. Дивны Твоя тайны, Богородице!/В вышних с Сыном Твоим пребывающи,/на землю присно призираеши/и людей, к Тебе притекающих,/богоподобными чудесами осияваеши./Православные, вкупе со святителем Максимом возопиим:/Благодатная, радуйся,/с Тобою Господь,/подаяй Тобою земли Русской велию милость. Твое дивное явление святителю Максиму/славят Силы Небесныя./Радуются же людие града Владимира,/ежелетно знамение милости Твоея воспоминающе,/припадают к Тебе, Царице Небесная, архиереи и священницы,/монаси и вси православнии и вопиют:/Благодатная, радуйся,/с Тобою Господь,/подаяй Тобою людем русским велию милость. 148 ЗРИ: Слава, глас 6: Приидите, вернии,/преславное явление Богоматери празднуим./ Днесь ангельстии собори торжествуют/и на веселие нас, земных, призывают/с любовию немолчно пети:/радуйся, на Небеси царствующая/и сущих на земли посещающая./Радуйся, священническаго чина честная похвало./Радуйся, всех верных упование и спасение./Темже Тя христианский род/непрестанно ублажает. И ныне, Триоди. Чтения три, Богородицы ( Быт. 28, 10–17 ; Иез. 43, 27 и 44, 1–4; Притч. 9, 1–11 ). На литии стихира Триоди литийная мимошедшей Недели и Богородицы Стихира самогласна, глас 2: Небес высшая, и Херувим славнейшая,/и всея твари честнейшая,/премногия ради чистоты/Материю Божиею быти сподобльшаяся,/Сына Своего Божественнаго на руку держащи,/святителю Максиму является,/радости того исполняет/и всем верным подает велию милость. Слава, и ныне, глас 5: Воспойте, людие, Матери Бога нашего, воспойте./ Днесь бо святителю Максиму является,/из Нея без семене Воплощшагося/на руку Своею держащи./ егоже и молит непрестанно/даровати граду Владимиру и всей земли нашей/мир и велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Afanasij_Sahar...

Неделя 10-я по Пятидесятнице. 16. Неделя 10-я по Пятидесятнице. Глас 1-й. Попразднство Успения Пресвятой Богородицы. Перенесение из Едессы в Константинополь Нерукотворенного Образа (Убруса) Господа Иисуса Христа. Мч. Диомида врача. Феодоровской иконы Божией Матери. Собор Кемеровских святых (переходящее празднование в воскресенье перед 18 августа) . Прп. Иоакима Осоговского. Служба Образа Господня (Убруса) славословная, совершается вместе со службой попразднства Успения и воскресной службой Октоиха (по 1-й Марковой главе Типикона под 16 августа: «Подобает ведати, аще случится попразднство Успения Богородицы и Нерукотвореннаго Образа в Неделю, кроме храма») . На великой вечерне «Блажен муж» – кафизма вся. На «Господи, воззвах» стихиры на 10: воскресные, глас 1-й – 3, праздника, глас 2-й – 3 (см. в Минее 16 августа, на «Господи воззвах»), и Образа, глас тот же – 4 (первая стихира – дважды). «Слава» – Образа, глас 8-й: «Человеколюбче Владыко…», «И ныне» – догматик, глас 1-й: «Всемирную славу…». Вход. Прокимен дня. На литии стихиры праздника, глас 4-й (см. в Минее 16 августа, на стиховне вечерни, без стиховных припевов). «Слава» – Образа, глас тот же: «Да каплют облацы сладость…» (см. славник на хвалитех утрени), «И ныне» – праздника, глас 5-й: «Воспойте, людие…» (см. на литии в сам день праздника) . На стиховне стихиры воскресные, глас 1-й. «Слава» – Образа, глас 6-й: «Господи, воплотился еси…», «И ныне» – праздника, глас 8-й: «Уверяя Иисус…» (см. в Минее 16 августа, на стиховне вечерни). По Трисвятом – тропарь праздника, глас 1-й (дважды), и тропарь Образа, глас 2-й (единожды). На утрене на «Бог Господь» – тропарь воскресный, глас 1-й (дважды). «Слава» – тропарь Образа, глас 2-й, «И ныне» – тропарь праздника, глас 1-й. Кафизмы 2-я и 3-я. Малые ектении. Седальны воскресные . Непорочны (см. Типикон, гл. 17). «Ангельский собор…». Ипакои, степенны и прокимен – гласа. Евангелие воскресное 10-е. «Воскресение Христово видевше…». По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами апостолов…». Стихира воскресная, глас 6-й: «Воскрес Иисус от гроба…».

http://patriarchia.ru/bu/2021-08-29/

Разделы портала «Азбука веры» с 2005 года Богослужебные указания за 11 сентября 2024 года 29. Среда. Усекновение главы Пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна. День постный. Совершается всенощное бдение в честь праздника Усекновения главы Иоанна Предтечи. На великой вечерне «Блажен муж» – 1й антифон. На «Господи, воззвах» стихиры Предтечи, глас 6й – 8 (каждая стихира – дважды). «Слава» – Предтечи, глас тот же: «Рождеству сотворяему…», «И ныне» – догматик, глас тот же: «Кто Тебе не ублажит…». Вход. Прокимен дня. Паримии Предтечи – 3. На литии стихиры Предтечи, глас 1й и глас 4й. «Слава» – Предтечи, глас 5й: «Беззаконнаго деяния…», «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Воспойте, людие…». На стиховне стихиры Предтечи, глас 2й (со своими припевами). «Слава» – Предтечи, глас 8й: «Предтече Спасов…», «И ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Безневестная Дево…». По Трисвятом – тропарь Предтечи, глас 2й (дважды), и «Богородице Дево…» (единожды). На утрене на «Бог Господь» – тропарь Предтечи, глас 2й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Вся паче смысла…». Кафизмы 10я и 11я. Малые ектении. Седальны Предтечи. Полиелей. Величание Предтечи: «Величаем тя, Крестителю Спасов Иоанне, и почитаем вси честныя твоея главы усекновение», и избранный псалом. Седален Предтечи по полиелее, глас 8й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же. Степенна – 1й антифон 4го гласа. Прокимен Предтечи, глас 4й: «Честна пред Господем смерть преподобных Его»; стих: «Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми?». Евангелие Предтечи – Мф., зач. 57. По 50м псалме: «Слава» – «Молитвами святаго славнаго Пророка, Предтечи и Крестителя Иоанна…». Стихира Предтечи, глас 6й: «Пляса ученица вселукаваго…». Каноны: Предтечи 1й, глас 8й, со ирмосом на 8 (ирмосы по дважды) и 2й, глас тот же, на 6. Библейские песни «Поем Господеви…». Катавасия «Крест начертав…». По 3й песни – седален Предтечи, глас 8й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же.

http://azbyka.ru/bogosluzhebnye-ukazaniy...

29. Неделя 13-я по Пятидесятнице. Глас 4-й. Усекновение главы Пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна. День постный. Служба в честь праздника Усекновения главы Иоанна Предтечи бденная, совершается вместе с воскресной службой Октоиха. Примечание. «Ведомо же буди, яко аще случится праздник сий в Неделю, предваряет вся служба воскресна на вечерни и на утрени, и на Литургии» (Типикон, 29 августа, «зри»). На великой вечерне «Блажен муж» – кафизма вся. На «Господи, воззвах» стихиры на 10: воскресные, глас 4-й – 4, и Предтечи, глас 6-й – 6 (первые две стихиры – дважды). «Слава» – Предтечи, глас тот же: «Рождеству сотворяему…», «И ныне» – догматик, глас 4-й: «Иже Тебе ради…». Вход. Прокимен дня. Паримии Предтечи – 3. На литии стихиры Предтечи, глас 1-й и глас 4-й. «Слава» – Предтечи, глас 5-й: «Беззаконнаго деяния…», «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Воспойте, людие…» . На стиховне стихиры воскресные, глас 4-й. «Слава» – Предтечи, глас 8-й: «Предтече Спасов…», «И ныне» – Богородичен воскресный по гласу «Славы»: «Безневестная Дево...» . По Трисвятом – «Богородице Дево…» (дважды) и тропарь Предтечи, глас 2-й (единожды). На утрене на «Бог Господь» – тропарь воскресный, глас 4-й (дважды). «Слава» – тропарь Предтечи, глас 2-й, «И ныне» – Богородичен воскресный по гласу «Славы»: «Вся паче смысла...». Кафизмы 2-я и 3-я. Малые ектении. Седальны воскресные . Полиелей. Величание Предтечи: «Величаем тя, Крестителю Спасов Иоанне, и почитаем вси честныя твоея главы усекновение», и избранный псалом . «Ангельский собор…». Ипакои гласа. Седален Предтечи по 1-м стихословии, глас 5-й: «Ходатая согласно закона…», ин седален Предтечи по 1-м стихословии, глас 4-й: «Светлую твою память...»; седален Предтечи по 2-м стихословии, глас 5-й: «Иже от ложесн пророка…», ин седален Предтечи по 2-м стихословии, глас 4-й: «Ныне явися...». «Слава» – седален Предтечи по полиелее, глас 8-й: «Предтеча, вернии...», «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Слово Отчее…» . Степенны и прокимен – гласа. Евангелие воскресное 2-е. «Воскресение Христово видевше…». По 50-м псалме: «Слава» – «Молитвами апостолов…». Стихира воскресная, глас 6-й: «Воскрес Иисус от гроба…».

http://patriarchia.ru/bu/2022-09-11/

    (Гл. 1) По мановению Богоначалия, отовсюду высоко поднимаемые облаками, богоносные апостолы, (гл. 5) прибыв к пречистому и живоначальному телу Твоему с особым чувством лобызали (его); (гл. 2) высочайшие же небесные силы, пришедшие со своим Владыкою, провожая принявшее Бога и пречистое тело Твое, объятые ужасом, стройно предшествовали (гл. 6) и невидимо восклицали вышним чинам: вот пришла Всецарица Богоотроковица; (гл. 3) снимите врата и премирно примите Ее, эту Мать всегда существующего Света; (гл. 7) ибо через посредство Ее произошло спасение людей во всех родах их; на Нее мы не можем взирать, (гл. 4) и Ей достойную честь оказать невозможно, ибо превосходство Ее выше всякой мысли. (гл. 8) Итак , Пречистая Богородица, всегда живя с живоносиым Царем, и Дитятею Твоим, постоянно молись о сохранении и спасении нового народа Твоего от всякого вражеского нападения; ибо мы приобрели Твое предстательство, (гл.1) веками световидно ублажая (Тебя). Паремии    Те же, что на Рождество Богородицы:    1-я — видение патриархом Иаковом таинственной лестницы (Быт. 28:11—17).    2-я — видение пророком Иезекиилем затворенной восточной двери храма (Иез. 43:27—44:4).    3-я — дом и трапеза Премудрости (Притч. 9:1—11).    См. Рождество Богородицы стр. 39—47. Стихиры на литии    Стихиры ставят целью себе всесторонне раскрыть значение события и посему начинают (1-я стихира «Подобаше самовидцем») со значения его для ближайших участников — апостолов. Затем событие обозревается с самой широкой точки зрения по его отношению ко всему творению (2-я стихира «Яже небес вышшая») и с самой высокой точки зрения по его отношению к Богу Творцу — Отцу и Сыну (3-я стихира «Всенепорочная Невеста»). Указывается частнее значение события для мира (4-я стихира «Приидите, вси концы»), Церкви (5-я стихира «Приидите, празднолюбных собор») и для Самой Богоматери (6-я стихира «Воспойте, людие»).     Самогласны, глас 1    Подобаше самовидцем Слóва и слýгам и éже по плóти Матере Егó успéние видети, конéчное елико на Ней таинство; яко да не тóкмо éже от земли Спасово восхождéние ýзрят, но и Рóждшия Егó преставлéнию свидéтельствуют. Тéмже отвсюду божéственною силою собравшеся, Сиóна достигóша, и на нéбо идýщую предсылаху Вышшую херувим; Ейже и мы с ними покланяемся, яко молящейся о душах наших.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

Стихира на литии, гл. 5. Воспойте, людие, Матери Бога нашего, воспойте: днесь бо всесветлую душу Свою в пречистыя длани, иже из Нея Воплощшагося без семене предаст: Его же и молит непрестанно, даровати вселенней мир, и велию милость. Стихира на стиховне, гл. 4. Приидите, воспоем, людие, Пресвятую Деву чистую, из Нея же неизреченно пройде, воплощься Слово Отчее, зовуще и глаголю: благословенна Ты в женах, блаженное чрево вместившее Христа. Того святым рукам душу предавши, молися, Пречистая, спастися душам нашим. Тропарь, гл. 1. В рождестве девство сохранила еси. во успении мира не оставила еси, Богородице, преставилася еси к животу, Мати сущи Живота: и молитвами Твоими избавлявши от смерти души наша. Величание. Величаем Тя, Пренепорочная Мати Христа Бога нашего, и всеславное славим успение Твое. Прокимен: Помяну имя Твое... Стихира по 50-м псалме, гл. 6. Егда преставление пречистаго Твоего тела готовлящеся, тогда Апостоли, обстояще одр, с трепетом зряху Тя. И ови убо взирающе на тело, ужасом одержими бяху, Петр же со слезами вопияше Ти: о, Дево, вижду Тя ясно простерту просту, Живота всех, и удивляюся, в Ней же вселися будущия жизни наслаждение! Но о Пречистая, молися прилежно Сыну и Богу Твоему, спастися стаду Твоему невредиму. Ирмосы первого канона, гл. 1, песнь 1-я. Преукрашенная божественною славою, священная и славная, Дево, память Твоя, вся собра к веселию верныя, начинающей Мариаме с лики и тимпаны, Твоему поющия Единородному; славно яко прославися. –      3. Содетельная и содержительная всех, Божия мудросте и сило, непреклонну, недвижнму Церковь утверди, Христе: Един бо еси свят во святых почиваяй. –      4. Речи пророков и гадания, воплощение проявиша от Девы Твое, Христе; сияние блистания Твоего, во свет языков изыдет, и возгласит Тебе бездна с веселием: силе Твоей слава, Человеколюбче. –      5. Божию и неизреченную доброту, добродетелей Твоих, Христе, исповем: от присносущныя бо славы, соприсносущное и ипостасное возсиявый сияние, в девственныя утробы, сушим во тьме и сени, воплошься, возсиял еси Солнце.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Aivazov/d...

  По 50-м псалме Вместо, Молитвами Богородицы: поем: Слава: Всяческая днесь радости исполняются,/Христос родися от Девы. И ныне: Всяческая днесь радости исполняются,/Христос родися в Вифлееме. Таже: Помилуй мя, Боже:   После 50 псалма Вместо По молитвам Богородицы: поем: Слава: Все сегодня радости исполняется:/Христос родился от Девы. И ныне: Все сегодня радости исполняется:/Христос родился в Вифлееме.   И стихира, глас 6: Слава в Вышних Богу,/и на земли мир,/днесь восприемлет Вифлеем седящаго присно со Отцем,/днесь Ангели Младенца, рожденнаго боголепно, славословят:/слава в Вышних Богу, и на земли мир,/в человецех благоволение. Канона два. Ирмосы обою канонов по дважды. Тропари же на 12. Канон первый, глас 1, творение кир Космы, егоже краегранесие: Христос вочеловечився, еже бе, Бог пребывает. Стихира, глас 6 Слава в вышних Богу и на земле мир!/В сей день принимает Вифлеем Сидящего вечно с Отцом./В сей день Ангелы рожденного Младенца как Бога славословят:/«Слава в вышних Богу и на земле мир,/среди людей благоволение!» Каноны Первый – св. Космы Маиумского, глас 1, и второй – св. Иоанна Дамаскина, глас 1; ирмосы обоих канонов исполняются дважды, тропари все поем на 12.   Песнь 1 Ирмос: Христос раждается – славите,/Христос с Небес – срящите./Христос на земли – возноситеся./Пойте Господеви, вся земля,/и веселием воспойте, людие,/яко прославися. Истлевша преступлением, по Божию образу бывшаго, всего тления суща,/лучшия отпадша Божественныя жизни,/паки обновляет мудрый Содетель, яко прославися. Видев Зиждитель гиблема человека, руками егоже созда,/приклонив Небеса, сходит;/Сего же от Девы Божественныя Чистыя/всего осуществует, воистинну воплощься, яко прославися.   Мудрость, Слово и Сила,/Сын Сый Отчий и сияние, Христос Бог, сил утаився,/елико премирных и елико на земли,/и, вочеловечся, обновил есть нас,/яко прославися. Другий канон, глас тойже. Творение кир Иоанна Песнь 1 Песнь 1 Канон 1. Ирмос: Христос рождается – славьте!/Христос с небес – встречайте!/Христос на земле – воспряньте!/Пой Господу, вся земля/и с веселием воспойте, люди,/ибо Он прославился!

http://pravmir.ru/posledovanie-sluzhby-r...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010