иером. Иаков (Цветков) Акафист на успение Божией Матери 12 Кондак, глас 8-й. Подобен: Взбранной Воеводе... В бессмертным и честным успение Твоем, Дево, множество безтелесных служителей притекло, чтобы воспеть Тебя, с Сыном Твоим; от конец же мира апостолы, быв восхищены облаками, собирались, и вопияли к Тебе: «Радуйся Невесто неневестная». Икосы: (’γγελοι) Ангелы некогда с небеси достойно воспевали рождение Твое, Дево: а ныне они вместе с нами долу. (на земле) прославляют в песнях святое и честное (Твое) успение, воспевая к Тебе так: «Радуйся, брашно радости человеков: радуйся, разрешение прародительская клятвы. Радуйся, нетленная Невесто невидимая Отца: радуйся, безмужная Матерь Собезначального Сына. Радуйся лествице, возносящая от земли на небо: радуйся мосте, возводящей в рай блаженный. Радуйся, ибо на небеси лики (ангельския) Тебя славословят: радуйся, ибо на земли человеки покланяются Тебе. Радуйся, Чистая, похвало дев: радуйся, Святая, святых радование. Радуйся. Ты, чрез которую убегает полк демонский: радуйся, Ты, чрез которую радуется естество человеческое. Радуйся. Невесте неневестная. (Βλπων) Петр, видя Святую, всех Господа рождшую, (возлежащую) на одре, вопиял: «О, Дево, как Ты заченшая во чреве (Своем) Жизнь, являешься мне как мертвая? Но однако же, как виновницу (ιταν) радости нашей, я прославлю Тебя: «Радуйся, основание храмов (δωμτων) Божих: радуйся, печать речений моих. Радуйся, Божественная колеснице неприступного Света: радуйся, жилище непостижимого Бога. Радуйся, море безмерное Божественных хотений: радуйся, недосягаемая глубино страшных чудес. Радуйся, ибо прославляет Тебя труба апостольская; радуйся, ибо Тебя почитает лик ангельски (σωμτων). Радуйся, честный и всезлатый сосуде: радуйся, любезное и святое ограждение (πργωμα). Радуйся, Ты, к Которой ученики (Господни) собрались внезапно: радуйся, Ты, к Которой и я воспеваю сие: «Радуйся, Невесто неневестная». (Γλσσαν), Павел, имея язык движимый (Святым) Духом? как скоро узрел непорочную Матерь Божию на одре, поклоняясь к пречистым ногам (Ея), говорил: «Приими, Пречистая, и меня вместе; с Петром, вопеющаго (к Тебе) так: «Радуйся, кореню вечныя жизни: радуйся, двере непорочного наслаждения. Радуйся, безмужняя Матерь Истины – Христа: радуйся, слепоты моея светильниче негасимый. Радуйся, Стамно, Саде, Трапеза, и пресвятый Храме: радуйся, Купино несгараемая и Раю блаженный. Радуйся, Богородице; ибо Ты преставилася от тленного (мира): радуйся, Богородице; ибо Ты (соделалась; причастницею благ (нетленных). Радуйся, ликов девственных Царице: радуйся, чистых устен проповедание. Радуйся, Ты, чрез Которую Петр сказал, что сказал 13 : радуйся, Ты, чрез Которую с ним вместе и я вопию: «Радуйся, Невесто неневестная».

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Отказавшись от карьеры профессионального музыканта, В. неоднократно обращался к созданию богослужебных песнопений. Его муз. сочинения написаны в русле высокой традиции рус. литургического пения и отличаются ориентацией на состав и возможности профессиональных церковных хоров, глубоким знанием хоровой фактуры, строгостью и кристальной ясностью многоголосной ткани, преобладанием вертикально-гармонического параметра в развертывании композиции в сочетании с элементами имитационной техники (песнопения литургии (1975): «Великая ектения» киевского распева, «Благослови, душе моя, Господа»; «Единородный Сыне» киевского распева; «Во Царствии Твоем»; «Приидите, поклонимся» малого знаменного распева; «Трисвятое» знаменного распева; «Сугубая ектения» малого знаменного распева; «Заупокойная ектения»; «Херувимская песнь» на подобен «Чашу спасения»; «Милость мира»; «Достойно есть» малая Жуковская; «Отче наш» знаменного распева; «Хвалите Господа» киевского распева, а также одночастные духовные концерты на тексты богослужебных песнопений для 4-голосного смешанного хора (90-е гг.): «Правило веры», тропарь свт. Николаю, C-dur; «Душе моя», кондак Великого покаянного канона, c-moll/Es-dur; «Радуются вси ангели», припевы на 9-й песни канона на Рождество Христово, C-dur; «Плотию уснув», кондак Пасхи, h-moll/D-dur; «Егда снизшед», кондак в день Св. Троицы, D-dur; 2 Херувимские песни (1991, G-dur, на обиходный напев; 1995, D-dur)). Обращение В. к напевам обихода Валаамского мон-ря в отдельных песнопениях из всенощного бдения отразило характерный для композиторов московской школы интерес к претворению традиций древних распевов в совр. церковно-певч. практике, а также близость В. творческим взглядам А. Д. Кастальского (1977-1978; Предначинательный псалом, «Блажен муж», «Богородице Дево», Полиелей, Великое славословие, «Взбранной Воеводе»; свободные композиции, не опирающиеся на традиц. распевы - «Ныне отпущаеши», малое славословие, песнь Богородицы «Величит»; «Свете тихий» киевского распева). С этим связаны отличительные черты многоголосной фактуры песнопений всенощной: линеарность, самостоятельность контура отдельных голосов, модальный тип гармонии с присущим ему многообразием вертикальных созвучий.

http://pravenc.ru/text/150017.html

Каталог икон на сайте PravIcon.com Православные иконы Богородицы, Христа, ангелов и святых Акафист Пресвятой Богородице перед иконой Всецарица (Пантанасса) Акафист Пресвятей Богородице чудотворныя ради Ея иконы, «Всецарица» именуемыя Кондак 1, глас 8 Подобен: Взбранной Воеводе: Новоявленней Твоей иконе предстояще вернии умильно, воспеваем Ти, Всецарице, раби Твои; низпосли цельбы к Тебе притекающим, да вси радостно зовем Ти: Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая. Икос 1 Ангел предстатель с Небесе сшед, рече Всецарице: радуйся! И боговещанным гласом воплощаема Тя зря, Господи, возопи к Ней таковая: Радуйся, главизно нашего спасения; радуйся, исполнение Зиждителева смотрения. Радуйся, яко Тобою Бог воплотися; радуйся, яко Невидимый в Тебе изобразися. Радуйся, Милость мира внутрь приявшая; радуйся, одеяние плоти Слову исткавшая. Радуйся, уму непостижная горняя славо; радуйся, сердца оживившая небесная манно. Радуйся, звездо, благодати сияние; радуйся, источниче, живыя воды излияние. Радуйся, Богородице, в женах благословенная; радуйся, рождшая Спаса Дево нетленная. Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая. Кондак 2 Безначальное Слово Отроча младо Тобою бысть, исцеления подая Тя, Дево, чтущим и неизреченное Его Рождество воспевающим: Аллилуия. Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: «Яко Отроковица чистая, како буду Вышняго Мати – изъясни Ми?». К Ней же Гавриил рече со страхом, зовый таковая: Радуйся, Совета Вышняго избраннице; радуйся, гласа молящихся скоропослушнице. Радуйся, Сокровище Христова мира; радуйся, людей Твоих надеждо и сило. Радуйся, раковыя язвы дивная губительнице; радуйся, прочих болезней исцелительнице. Радуйся, единое миру заступление; радуйся, верное в скорбех избавление. Радуйся, плач и слезы присно утоляющая; радуйся, спасения входы всем отверзающая. Радуйся, державный покрове Афон населяющих; радуйся, жезле монахов и мирян. Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая. Кондак 3 Сила Вышняго осенивши Тя, Отроковице, плоть прият неизреченно, показа Тя село сладкое хотящим жати спасение и поющим: Аллилуия.

http://pravicon.com/info-1167

Разделы портала «Азбука веры» Православные молитвы глас 8 Текст утвержден Священным Синодом Русской Православной Церкви 25 декабря 2012 года (журнал Творение иеромонаха Серафима Платинскаго Кондак 1 Подобен: Взбранной Воеводе: Избранный чудотворче и изрядный угодниче Христов, всему миру источаяй обильныя струи духовнаго наставления и дивных чудес множество, восхваляем тя с любовию и зовем ти: Радуйся, святителю отче Иоанне, в бедах скорый помощниче. Икос 1 Ангела образом яви тебе в последняя времена всея твари Создатель, да с милостию Божиею печешися о людех земных. Взирающе же на добродетели твоя, преблаженне Иоанне, вопием ти сице: Радуйся, с ранняго детства благочестием украшенный; радуйся, со страхом и трепетом волю Божию исполнивый. Радуйся, явивый благодать Божию в тайных благодеяниих; радуйся, быстрое далече сущих страждущих услышание. Радуйся, любвеобильное поспешение ближним своим во спасение; радуйся, радование всем с верою к тебе припадающим. Радуйся, святителю отче Иоанне, в бедах скорый помощниче. Кондак 2 Видяще обильное добродетелей твоих излияние, святителю славный Иоанне, просвещаемся духом, яко бо живоносный источник чудес Божиих, напояеши нас, верно вопиющих к Богу: Аллилуия. Икос 2 Разум имеяй преисполненный любве, купно и богословия, богомудре Иоанне, и богопознанием умудренный, и к страждущим людем любовию украшенный, познавати истиннаго Бога нас научи, да и мы во умилении вопием ти: Радуйся, непоколебимая твердыне истины Православия; радуйся, драгоценный сосуде Духа Святаго. Радуйся, честный обличителю неверия и лжеучения; радуйся, ревностный исполнителю заповедей Божиих. Радуйся, подвижниче, не даяй на ложи себе отдохновения; радуйся, возлюбленный пастырю стада Христова. Радуйся, святителю отче Иоанне, в бедах скорый помощниче. Кондак 3 Силою благодати Божией благий сиропитатель и наставник юношам явился еси, воспитуя в страсе Божием и приуготовляя их к служению Богови. Сего ради чада твоя взирают на тя и, благодаряще, вопиют Богу: Аллилуия. Икос 3

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-svj...

Ангелина Сербская, прав. - житие Каталог икон на сайте PravIcon.com Православные иконы Богородицы, Христа, ангелов и святых Меню сайта Начальная страница Иконы Богородицы Иконы Иисуса Христа Иконы Ангелов Иконы Святых Минейные иконы Модерация Опознание икон Новое на сайте Оффлайн-каталог Аудиозаписи канонов О проекте/конт@кт Помочь сайту Форум Пользователь Работаем анонимно. Вход Регистрация Ангелина Сербская, прав. - житие Эта страничка относится к разделу   Ангелина Сербская, прав. Ангелина Сербская (серб. Ангелина Српска или мать Ангелина). Канонизирована Православной церковью в лике преподобных, память совершается (по юлианскому календарю): 1 июля, 30 июля (Собор Сербских святых), 10 декабря (вместе с мужем Стефаном и сыном Иоанном, также канонизированными). Дочь князя Георгия Албанского и супруга Стефана, короля Сербии, святая Ангелина претерпела изгнание вместе со своим мужем и разделила все трудности жизни в Албании и Италии. Двух сыновей своих, святых Максима и Иоанна, воспитала в духе истинно христианском. По смерти супруга, приняв монашеский постриг, святая Ангелина посвятила себя молитве, благотворительности и храмостроительству. Верная жена, добрая мать и совершенная христианка, она воистину заслужила имя «матери Ангелины», которым ее наградил народ. Ее чудотворные мощи сохраняются вместе с мощами ее праведного супруга — святого Стефана и их благочестивых детей Максима и Иоанна в монастыре Крушедол. Святая Ангелина обрела покой и вечную жизнь в начале шестнадцатого столетия. Тропарь, глас 8 В тебе, мати, известно спасеся, еже по образу, приимши бо крест, последовала еси Христу и, деющи, учила еси презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души, вещи безсмертней. Темже и со Ангелы срадуется, преподобная Ангелино, дух твой. Кондак, глас 8 (подобен: Взбранной Воеводе) Вышняго живота желающи сподобитися, нижнюю пищу тщательно оставила еси, и богатство твое расточила еси нищим, и Небесное богатство прияла еси, и по смерти нас освящаеши, и чудеса твоя, всехвальная Ангелино, источаеши. Темже твое успение святое почитаем, взывающе: радуйся, мати прехвальная. Примечание от PRAVICON.COM : Описание со старой версии сайта. Статья опубликована участником [ tol ] 2013-01-06. Со временем любая информация устаревает. Если Вы нашли ошибки или устаревшие сведения в этой статье, сообщите об этом . В основной раздел " Ангелина Сербская, прав. " . Начальная страница Иконы Иисуса Христа Иконы Пресвятой Богородицы Иконы ангелов Иконы святых Конт@кты

http://pravicon.com/info-1757

Подобен: Взбранной Воеводе: Вышняго живота желающи сподобитися, нижнюю пищу тщательно оставила еси, и богатство твое расточила еси нищим, и Небесное богатство прияла еси, и по смерти нас освящаеши, и чудеса твоя, всехвальная Ангелино, источаеши. Темже твое успение святое почитаем, взывающе: радуйся, мати прехвальная. Читайте также: Кто становится святым? София Хотокуриду — через страдания к святости Видовдан: торжество скорби Поскольку вы здесь... У нас есть небольшая просьба. Эту историю удалось рассказать благодаря поддержке читателей. Даже самое небольшое ежемесячное пожертвование помогает работать редакции и создавать важные материалы для людей. Сейчас ваша помощь нужна как никогда. Поделитесь, это важно Выбор читателей «Правмира» Подпишитесь на самые интересные материалы недели. Материалы по теме 27 марта, 2022 1 января, 2021 29 мая, 2023 22 мая, 2023 5 мая, 2023 3 мая, 2023 6 июня, 2022 1 июня, 2022 6 мая, 2022 27 марта, 2022 1 января, 2021 29 мая, 2023 22 мая, 2023 Лучшие материалы Показать еще Друзья, Правмир уже много лет вместе с вами. Вся наша команда живет общим делом и призванием - служение людям и возможность сделать мир вокруг добрее и милосерднее! Такое важное и большое дело можно делать только вместе. Поэтому «Правмир» просит вас о поддержке. Например, 50 рублей в месяц это много или мало? Чашка кофе? Это не так много для семейного бюджета, но это значительная сумма для Правмира. Давайте дружить! © 2003—2024. Сетевое издание Правмир зарегистрировано в Федеральной службе по надзору в сфере связи, информационных технологий и массовых коммуникаций (Роскомнадзор). Реестровая запись ЭЛ ФС 77 – 85438 от 13.06.2023 г. (внесение изменений в свидетельство ЭЛ ФС 77-44847 от 03.05.2011 г.) Учредитель: Автономная некоммерческая организация информационно-познавательный центр «Правмир» (АНО «Правмир») (ОГРН 1107799036730) Главный редактор: Данилова А.А. Адрес электронной почты редакции: info@pravmir.ru Телефон: +7 929 952 59 99 Чтобы связаться с редакцией или сообщить обо всех замеченных ошибках, воспользуйтесь формой обратной связи .

http://pravmir.ru/mat-angelina/

Часть этих песнопений, подобно вышеупомянутым стихирам Октоиха, Праздников и Минеи, по своей мелодической стилистике относится к нормативному столповому знамени. Так, тропарь «Богородице Дево» в одном из сборников 2-й пол. XVII в. (ГИМ. Син. певч. 402. Л. 58 об.) распет на столповой 4-й глас, «Приидите, ублажим Иосифа» (Там же. Л. 148 об.) - на 5-й глас, тропарь Богоявлению (ГИМ. Син. певч. 392. Л. 100, XVIII в.) - на 1-й глас, «Вбранной Воеводе» (ГИМ. Син. певч. 571. Л. 102 об., сер. XVIII в.; 576. Л. 49, 1-я четв. XVIII в.), «О Тебе радуется» (ГИМ. Син. певч. Л. 170. 402) и «Владычице, приими...» (ГИМ. Син. певч. 399. Л. 233, XVIII в.; 401. Л. 382 об., 1-я пол. XVII в.) - на 8-й глас. Указание на глас в заголовке песнопения может присутствовать не во всех его списках. «Взбранной Воеводе» в рукописи ГИМ. Син. певч. 571 содержит указание на 8-й глас, а тот же распев в рукописи ГИМ. Син. певч. 576 имеет только ремарку «малая», без упоминания гласа. В тех случаях, когда не удается обнаружить список песнопения с указанием гласа («О Тебе радуется» и «Владычице, приими...» в приведенных выше списках), его гласовую принадлежность можно установить только путем анализа формульного состава. Мелос др. части песнопений Обихода, напротив, не имеет выраженной гласовой принадлежности, в их распевах отсутствуют (или присутствуют фрагментарно, мало влияя на стилистику распева) узнаваемые формулы осмогласия. Таковы, напр., «Достойно есть» (РГБ. Ф. 379. 35. Л. 320, 3-я четв. XVII в.), задостойник Вознесению Господню «Тя паче ума и словеси» (ГИМ. Син. певч. 402. Л. 19) и псалом «На реках Вавилонских» (ГИМ. Син. певч. 571. Л. 85). К той же группе следует отнести цикл из 11 воскресных светильнов (ексапостилариев) с их богородичнами (ГИМ. Син. певч. 384. Л. 95, XVIII в., с ремаркой «малым роспевом»), мелос всех песнопений к-рого представляет собой распевание на подобен, т. е. приспособление единой мелодической модели к разным (в данном случае - 22) словесным текстам. Распевы песнопений этой группы, по-видимому, можно причислить к сфере негласового знаменного одноголосия, подобно мн.

http://pravenc.ru/text/2561752.html

С нами Бог, разумейте языцы и покаряйтеся: Яко с нами Бог. Чтец: Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже. Трижды. Диакон: Миром Господу помолимся: до прошения: О плавающих: К обычным прошениям присоединяем особая: - О еже исправитися молитве нашей сей, яко кадилу пред Спасителем нашим Богом, и приятися сей жертве сердец и устен, исповедающихся Господеви в день спасения, услышавшему нас в день печали, Господу помолимся. - О еже непреобориму и победительну всегда над враги Отечеству быти, и мир и славу утвердити в земли нашей, Господу помолимся. - О еже даровати нам благодать от ныне и до века верою и любовию возвещати спасение и силу и Царство Бога нашего и область Христа Его, подавшему стране нашей силу и воздавшему нам радость спасения Своего, Господу помолимся. - О избавитися нам: - Заступи, спаси, помилуй: - Пресвятую, Пречистую: Возглас: Яко подобает Тебе всякая слава: Посем, Бог Господь, и явися нам: со стихами. Тропарь, глас 4: Благодарни суще, недостойнии раби Твои, Господи,/о Твоих великих благодеяниих на нас бывших,/славяще Тя, хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие,/и рабски любовию вопием Ти:/Благодетелю, Спасе наш, слава Тебе. Слава, тропарь, глас 1: Спаси, Господи, люди Твоя/и благослови достояние Твое,/победы православным христианом на сопротивныя даруя/и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство. И ныне, Богородичен, глас 8: Взбранной Воеводе победительная,/яко избавльшеся от злых,/благодарственная восписуем Ти, раби Твои, Богородице,/но, яко имущая державу непобедимую,/от всяких нас бед свободи, да зовем Ти:/радуйся, Невесто Неневестная. Диакон: Вонмем. Иерей: Мир всем. Чтец: И духови твоему. Диакон: Премудрость. Пророчества Исаиина чтение. Вонмем. Тако глаголет Господь на царя Вавилонска: ты рекл еси во уме твоем: на небо взыду, выше звезд небесных поставлю престол мой, сяду на горе высоце, на горах высоких, яже к северу, взыду выше облак, буду подобен Вышнему. Ныне же во ад снидеши, и во основания земли. Видевшии тя удивятся о тебе и рекут: сей человек раздражаяй землю, потрясаяй цари, положивый вселенную всю пусту и грады ея разсыпа, плененых не разреши. Сия глаголет Господь Саваоф: якоже глаголах, тако будет, и якоже совещах, тако пребудет, еже погубити ассириан на земли Моей, и на горах Моих, и будут в попрание и отымется от них ярем их, и слава их от рамен их отымется. Сей совет, егоже совеща Господь на всю вселенную, и сия рука на вся языки вселенныя. Яже бо Бог Святый совеща, кто разорит? И руку Его высокую кто отвратит?

http://e-vestnik.ru/docs/posledovanie_bl...

XVII в. Состав ноябрьского последования свт. Григория Паламы (древнейшие известные рукописи: Athen. Bibl. Nat. 2008, 1365–1375 гг.; Vindob. Gr. Theol. 201, 2-я пол. XIV в.; анализ последования (без учета второй из названных рукописей): Boloudakes. S. 43–71; греческий текст: Ibid. S. 73–143) включает в себя (не считая богородичнов): два отпустительных тропаря 4-го плагального (т. е. 8-го) гласа (Orthodoxias hodege, eusebeias didaskale: (Православия наставниче, благочестия учителю:) и Orthodoxias ho phoster, Ekklesias to sterigma: (Православия светильниче, церкве утверждение:); в русской Минее — только один тропарь, Православию наставниче, святителем украшение:, являющийся (несмотря на свое начало) сокращенным вариантом второго из двух указанных греческих тропарей); кондак на подобен «Взбранной Воеводе»: To tes sophias hieron kai theion organon: (Премудрости священный и божественный орган:) с икосом; канон Трем святителям и свт. Григорию Паламе (в русской Минее его нет; 4-го плагального гласа; акростихи: в тропарях: Ton theologon synodon hymno ton megalon (Богословов великих единомышленника воспеваю), в богородичнах: Philotheos (Филофей); ирмос: hArmatelaten Pharao ebythise: (Колесницегонителя фараоня погрузи:); начало: Ton theologon ton trion ton sympnoun (Единодушного трем Богословам)); канон свт. Григорию Паламе (есть и в греческом, и в русском последованиях; 1-го гласа; акростихи: в тропарях: Stathmen anymno dogmaton ton entheon (Богодохновенное правило догматов воспеваю), в богородичнах: Philotheos (Филофей); ирмос: Sou he tropaiouchos dexia: (Твоя победительная десница:); начало: Sy ton charismaton te pege (Ты дарований источнику)); несколько седальнов (различаются в разных рукописях; немаловажно, что русское последование содержит тот же набор седальнов, что и древнейшая рукопись греческая последования, Athen. Bibl. Nat. 2008, тогда как в позднейших греческих рукописях корпус седальнов меняется); светилен; 14 самогласнов (включая славники; в русской Минее — только 4, по причине отсутствия стихир на литии (8 самогласнов) и на малой вечерне) и 5 циклов стихир-подобнов (в русской Минее — только 4) (количество и состав стихир различаются в рукописях; данные приведены по изданию диак.

http://patriarchia.ru/ua/db/text/1204629...

Припев: Преподобне отче наш Сергие, моли Бога о нас. Припев: Преподобный отче наш Сергий, моли Бога о нас. Память твою творящим священную, отче,/не престай моля Избавителя даровати согрешений оставление/и Небесное Царство восприяти, идеже глас празднующих веселит вся. Не переставай, отче, Искупителя молить/о даровании твою священную память совершающим/отпущения согрешений и стяжания Царства Небесного,/где голос празднующих исполняет веселием всех. О Христе укрепляемь,/вся коварствия лукаваго твердым умом, Сергие,/якоже сеть, расторгнул еси/и пресветло светило миру, отче, показался еси. Во Христе укрепляясь,/все коварства лукавого твердым умом/как сеть расторг ты, отче Сергий,/и мipy явился светилом пресветлым. Слава: Светом Божественным осияемь/и со Ангелы ныне на Небесех водворяяся,/поминай верою чтущих память твою,/преподобне Сергие приснопамятне. Слава: Светом Божественным озаряемый/и водворяясь ныне со Ангелами на небесах,/поминай с верою чтущих память твою,/Преподобный Сергий приснопамятный. И ныне: Возвысила еси воистинну падшее человеческое существо,/иже образом Божественным и Отца равенством,/видимым Сыном неизменным, Богомати,/без семене во чреве поносивши. Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне: Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне: Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной Воеводе: Христовою любовию уязвився, преподобне,/и Тому невозвратным желанием последовав,/всякое наслаждение плотское возненавидел еси/и, яко солнце, Отечеству твоему возсиял еси;/тем и Христос даром чудес обогати тя./Поминай нас, чтущих пресветлую память твою, да зовем ти:/радуйся, Сергие богомудре. Любовью ко Христу уязвленный,/и за Ним с неуклонной волей следуя,/всякое наслаждение плотское возненавидел ты, преподобный,/и как солнце отечеству твоему воссиял:/потому и Христос даром чудес обогатил тебя./Поминай нас, почитающих пресветлую память твою, дабы мы взывали тебе:/“Радуйся, Сергий богомудрый!” Икос: Евангельский глас, отче, услышав,/вся оставил еси плотская мудрования,/богатство же и славу, яко прах, вменив,/и на страсти, яко безплотен, подвизався,/и безплотных ликостоянием чести сподобился еси./Разума дарование приял еси,/еже и подаждь в песнех поющим ти сице:/радуйся, Сергие преподобне и богоносе, Небесный человече, земный Ангеле;/радуйся, Духа Святаго обитель;/радуйся, молитвами богоданен дар приемый;/радуйся, яко прежде рождения проглашением прославив Святую Троицу, Яже тя прослави в жизни сей и по смерти;/радуйся, целомудрия столпе, имже всяка страсть попрася;/радуйся, яко от младых ногтей последствовал еси Христу;/радуйся, притекающим к тебе спасения ходатай;/радуйся, светильниче многосветлый, возведый ко Христу монахов множества;/радуйся, похвало Отечеству твоему;/радуйся, пророчеством украшенный, во еже прорицати яко настоящая, будущая;/радуйся, яко молитвами твоими сопротивнии побеждаются;/радуйся, православному воинству нашему похвала и утверждение,/егоже соблюди молитвами твоими от враг ненаветно, да зовем ти:/радуйся, Сергие Богомудре.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-pre...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010