Глава вторая. О призывании: Отче наш, иже еси на небесех Необходимо предварительное приготовление к молитве Прежде, нежели приступает христианин только к началу молитвы; прежде, нежели делает одно призывание, или воззвание ко Господу о услышании его молитвы, да размыслит: Если подданный, имеющий нужду и случай лично предстать с прошением пред своего Государя, обдуманно и с приготовлением ожидает времени такового представления, и со страхом встречает наступление сей важной минуты, то кольми паче христианин, имеющий предстать пред Царя Царей и Сердцеведца Бога, наперед должен с совершенною осторожностью и вниманием приготовить всего себя, внутренне и наружно, душевно и телесно, к сей святой минуте; и потом с живым представлением вездеприсутствия и всеведения Господня, со всевозможным страхом Божиим и крайним благоговением приступить к молитвенному собеседованию с Ним. Пророк Моисей, при Синае, имея представить народ Израильский пред Бога, для получения от Него Закона, приготовлял к тому Евреев тридневным очищением. Но и после такового приготовления Израильтяне, убоявшись явления Божия на горе Синайской, отступили от сей горы и просили Моисея быть посредником между ними и Богом, сами не могши приблизиться к Нему. Мы ли, видя такой пример и будучи просвещены Евангельским учением, станем приступать к Богу с молитвою без надлежащего к тому приготовления, без должного благоговения и трепета? Хотя живем в благодатное время 11 , хотя Сам Господь непостижимо приблизился к нам, восприяв на Себя нашу плоть 12 , и таинственно преподая нам Пречистое Свое Тело и Кровь в пищу и питие; однако ж такое богатство благости и человеколюбия Божия нимало не должно вести Христианина к тому, чтобы он посмел когда-либо предстать Всевышнего небрежно и без сообразного величию Божию расположения духа своего. Особенная возвышенность моления, преподанная Иисусом Христом Пророк Моисей подводил Израильтян только к горе, ознаменованной Божиим явлением. Напротив, Новозаветный Законодатель, Господь Иисус Христос , преподающий последователям своим сыновнее право и благодать со дерзновением неосужденно призывати Небеснаго своего Отца и глаголати: Отче наш, иже еси на небесех и проч.

http://azbyka.ru/otechnik/molitva/o-moli...

Разделы портала «Азбука веры» Кондак 1 Избранный от Царя Сил и Духа Святаго исполненный, преподобне и Богоносне отче наш Корнилие, преизящное земли Александровския прозябение, пречудное обителей, тобою устроенных, украшение, величающе прославльшаго тя Славы Господа, воспеваем ти похвальная, добрый наш пастырю. Моли Христа Бога и Пресвятую Богородицу от всяких нас бед свободити, зовущих: Радуйся, преподобне Корнилие, монашескаго жития изрядный устроителю. Икос 1 Ангелов Творец, предуведевый по самовластнаго чистаго сердца твоего изволению всеусердствующее Его воли исполнение избра тя изначала, да прославиши житием твоим пречудное имя Святыя Троицы. Темже яко луч пресветлый вечнаго Солнца Правды, просветися евангельское житие твое. Мы же, любовию понуждаеми, со благоговением и радостию глаголем ти сицевая: Радуйся, заповедей Христовых усердный исполнителю; радуйся, учений святаго наставника твоего Лукиана ревнителю. Радуйся, отче Богоносне, вся благая и красная мира сего презревый; радуйся, сердце свое во всегдашнее Богу и Божией Матери служение предавый. Радуйся, родителей благих плод добрый и избранный; радуйся, яко благодатию Божиею оправданный. Радуйся, правило веры и благочестия; радуйся, образе кротости и смирения. Радуйся, прелюбимое иноков похваление; радуйся, живущим в мире предивное поможение. Радуйся, проповедниче покаяния и ходатаю спасения; радуйся, обителей твоих священное украшение. Радуйся, преподобне Корнилие, монашескаго жития изрядный устроителю. Кондак 2 Видящи Владычица Богородица велию любовь твою, преподобне отче Корнилие, к рождшемуся от Нея и распеншемуся за ны Христу Богу нашему, настави тя на тесный и скорбный путь иноческий, да сподобишися во славе небесней с ликом преподобных воспевати ангельскую песнь Пресвятей Троице: Аллилуиа. Икос 2 Разум Божественных Писаний стяжав, от юности твоея в страсе Божии непрестанно помышляя о небесном, удалился еси мирскаго мятежа, Царствия Божия ради и правды Его. Мы же, дивящеся твоему благому намерению, воспеваем ти:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Разделы портала «Азбука веры» Оглавление Бог Отец (греч. Θες Πατρ) – одно из Лиц ( Ипостасей ) Единотроичного Бога, Пресвятой Троицы , Причина бытия Сына и Святого Духа . Бог Отец единосущен Сыну и Святому Духу и равночестен Им. Почитая молитвенно Бога Отца, христиане почитают Его не как обособленную Божественную Ипостась , но как одну из Ипостасей Единого Бога: как Того, Кто неразделен с Сыном и Святым Духом. Чем отличается Бог Отец от Бога Сына и Бога Святого Духа? От двух Других Лиц Святой Троицы Бога Отца отличает личностное (ипостасное) свойство. Оно заключается в том, что Бог Отец безначален, ни от Кого не рождается и не исходит, но Сам предвечно рождает ипостась Сына и предвечно (то есть бесконечно, вне времени, присущего нашему тварному миру) изводит ипостась Святого Духа. «Естество в Трёх, единое – Бог, единение же – Отец, из которого Другие, и к которому Они возводятся, не сливаясь, а сопребывая с Ним, и неразделяемые между Собою ни временем, ни хотением, ни могуществом», – пишет свт. Григорий Богослов . Почему мы называем Бога – Отцом? Бог Отец является Отцом по отношению к Своему Единородному Сыну: Он рождает Его в вечности. Вместе с тем можно утверждать, что по отношению к усыновлённым Богом верующим Отцом именуется Триединый Бог. Почему в молитве Господней мы говорим не «Отче мой», а «Отче наш»? Иисус Христос является Сыном Божьим в особом, исключительном смысле этого слова: Он рождается Богом Отцом. Мы же созданы Богом и являемся Его детьми по благодатному усыновлению. Благодаря самоотверженной Жертве Иисуса Христа и мы имеем честь обращаться к Богу словами «Отче наш», в соответствии с евангельским свидетельством: «Тем, которые приняли Его, верующим во имя Его, дал власть быть чадами Божиими» ( Ин.1:12 ). Бог Сын и Бог Святой Дух действуют обособлено от Бога Отца? Или же действие Отца и Сына и Святого Духа едино? Действие Отца и Сына и Святого Духа едино: проистекает от Отца через Сына и проявляется в Духе Святом. Три Божественные Ипостаси – не три обособленных Бога, обособленных Действователя, но один. Отвечал ли Бог Отец Иисусу Христу?

http://azbyka.ru/bog-otec

Скачать epub pdf 12.05 Служба преподобному Амфилохию Почаевскому Текст службы утвержден решением Священного Синода от 14 июля 2018 года (журнал 61). Месяца апреля в 29-й день На малей вечерни На Г осподи, воззвах: стихиры на 4, глас 1. Подобен: Н ебесных чинов: Воспети и ублажити по достоянию/угодника Твоего помози ми, Господи,/просвети ум мой и мысль,/да прославлю песньми и пеньми/того преславныя подвиги. Воспоим песньми боголепными/звезду Почаевскую,/на тверди Небесней/лика русских святых светло сияющую,/дивнаго угодника, Амфилохия чуднаго. Ныне земля Волынская/твоими подвиги хвалится и веселится,/имущи тя, преподобне Амфилохие,/заступника непостыдна и молитвеника прилежна/о спасении душ наших. Скорый помощник людем в болезнех/и милостивый утешитель в скорбех/показался еси, преподобне отче наш Амфилохие,/словом и житием/святым безсребренником подражаяй. Слава, глас 6: Прославляет днесь Русь Святая/новаго и славнаго чудотворца своего,/блаженнаго отца нашего Амфилохия,/иже, многия скорби в житии претерпев,/ныне многая воздаяния на Небеси приемлет/и молит Пресвятую Троицу/о спасении душ наших. И ныне, Богородичен, глас тойже: Б огородице, Ты еси Лоза истинная: На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Д оме Евфрафов: Храм Слова Божия/сердце свое соделал еси,/блаженне отче Амфилохие,/молитвенниче о нас предобрый/и целебниче скорый недугов наших. Стих: Ч естна пред Господем/смерть преподобных Его. Днесь псаломски воспевает/земля Волынская/дивнаго угодника своего/преподобнаго Амфилохия,/веры Православныя поборника. Стих: Б лажен муж, бояйся Господа,/в заповедех Его восхощет зело. Взыдем на гору Почаевскую/и поклонимся тамо/нетленно почивающему/и благодать источающему/Амфилохию всеблаженному. Слава, глас 6: Приими ныне моления наша, преподобне,/и прибегающих к тебе не отрини,/Амфилохие отче наш,/ты бо обители Почаевския молитвенник/и всея земли Волынския утверждение. Слава, и ныне, праздника или Богородичен, глас тойже: Радуйся, Пречистая Дево,/Ты бо, гору Почаевскую многими чудесы прославивши,/преподобных Иова и Амфилохия/во обители Твоей премудре возрастила еси.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

О, великий угодниче Божий, богоизбранный и богопрославленный, равноапостольный княже Владимире! Ты, зловерие и нечестие языческое отринув, во Единаго истиннаго Триипостаснаго Бога уверовал еси, и восприим Святое Крещение, всю страну Русскую светом Божественныя веры и благочестия просветил еси. Темже премилосердаго Творца и Спасителя нашего славяще и благодаряще, славим и благодарим и тя, просветителю наш и Отче, яко тобою спасительную веру Христову познахом и во имя Пресвятыя и Пребожественныя Троицы крестихомся. Сею убо верою от праведнаго осуждения Божия избавихомся, от вечныя же работы диаволу и адова мучительства свободихомся; сею же верою благодать всыновления Богу и надежду наследования Небеснаго блаженства прияхом. Темже тя яко перваго языка нашего путевождя к Начальнику и Совершителю спасения нашего Господу Иисусу Христу прославляем, и предстателя тя пред Престолом Царя царствующих о царстве Всероссийстем познахом, о царех же его, народоправителех, воинстве и о всех людех. Не возможет язык наш изобразити величие и высоту благодеяний, тобою излиянных на землю нашу, отцы и праотцы наша и на ны недостойныя. О преблагий Отче и просветителю наш! Призри на немощи наша и умоли премилосердаго Царя Небеснаго, да не прогневается на ны зело, яко по немощем нашим по вся дни согрешаем, и да не погубит нас со беззаконьми нашими, но да помилует и спасет нас по милости Своей, да всадит в сердца наша покаяние и спасительный страх Божий, да просветит Своею благодатию ум наш, во еже оставити нам стези нечестия и на путь спасения обратитися, неуклонно же заповеди Божия творити и уставы Святыя Церкве соблюдати. Моли, благосерде, Человеколюбца Бога, да явит нам великую милость Свою: да избавит нас от нашествия иноплеменных, от мятежей и раздоров, от глада, смертоносных болезней и от всякаго зла; да подаст нам благорастворение воздуха и плодоносие земли; да соблюдет в судиях и правителех правду и милость; да даст пастырем ревность о спасении пасомых, всем же людем любовь взаимную и единомыслие, о преспеянии же отечества и Святыя Церкве присное попечение, да умножит свет спасительныя веры в стране нашей, неверующия ко правоверию да обратит, ереси же и расколы да низложит, да вси мы, тако в мире на земли поживше, сподобимся с тобою вечнаго блаженства, хваляще и превозносяще Бога во веки веков. Аминь. Молитва 2я

http://azbyka.ru/molitvoslov/molitva-rav...

Повечерие Повечерие есть, по переводу с греческого языка, служба после ужина. Она содержит молитвословия неизменяемые, постоянные для отходящих ко сну. Сон есть подобие смерти, и служба перед сном проводит мысль о ней. Вместе с тем время, в которое совершается повечерие, напоминает верующему о сошествии Господа во ад и об освобождении из него праведников, бывших в аду от начала мира. Повечерие бывает великое и малое, в составе того и другого повечерия есть различие. Великое повечерие состоит из 3-х частей. Малое повечерие есть сокращение великого. В малом повечерии нет почти двух частей, находящихся в великом. Повечерие Великое Отправляется отдельно от утрени: на среду и пяток сырные, если в самые эти дни или накануне их – во вторник и четверток, не случится Сретения Господня (2 февраля) или храмового праздника (храмовая глава 28); в Великом посту – на те дни, которые следуют за днем поста, а не праздника (на вторник, среду, четверток, пяток и субботу Великой Четыредесятницы 43 , на вторник, среду и четверток Страстной седмицы). В соединении с утренею совершается на праздники: Рождества Христова, Богоявления Господня (в какие бы дни седмицы ни случились), на дни храмовые 44 и день Благовещения, случившиеся в седмичные дни Великого поста и не следующие за праздником (напр., воскресением). Совершается, кроме седмичных дней Великого поста и указанных здесь, во все дни года. Устав излагается в Часослове, в Следованной Псалтири, в Типиконе, в последованиях: понедельника 1-й седмицы Великого поста, 25 декабря, 6 января, 25 марта, и в храмовых главах: 32, 35 и др. Устав в Часослове, в Следованной Псалтири. Благословен Бог наш.Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.Царю Небесный.Трисвятое.Пресвятая Троице.Господи, помилуй, трижды.Слава и ныне.Отче наш.Господи, помилуй, 12 раз.Слава и ныне.Приидите, поклонимся, трижды.(В первую седмицу Великой Четыредесятницы: Пс. 69 : Боже, в помощь мою вонми.Великий канон.Шесть псалмов: Пс. 4 : Внегда призвати ми. Пс. 6 : Господи, да не яростию ТвоеюПс. 12: Доколе, Господи, забудеши мя до конца.Слава и ныне.Аллилуиа, трижды.Господи, помилуй, трижды.Слава и ныне. Пс. 24 : К Тебе, Господи, воздвигох душу мою. Пс. 30 : На Тя, Господи, уповах. Пс. 90 : Живый в помощи Вышняго.Слава и ныне.Аллилуиа, трижды.Господи, помилуй, трижды.Слава и ныне.С нами Бог .Тропари: День прешед, благодарю Тя, Господи.Слава: День прешед, благословлю Тя, Владыко.И ныне: Д ень прешед, песнославлю Тя, Святый .Тропарь: Бесплотное естество херувимское.Верую.Пресвятая Владычице Богородице, моли о нас грешных.Вся небесныя силы святы х Ангел и Архангел, молите о нас грешных и т.д.Трисвятое.Пресвятая Троице.Отче наш.Тропари и Богородичен – в понедельник и среду одни, а во вторник и четверток другие. В праздник поется тропарь праздника.Господи, помилуй, 40 раз.Слава и ныне.Честнейшую херувим.Именем Господним.Молитвами святых отец.Молитва: Господи, Господи, избавлей нас от всякия стрелы, летящия во дни.Приидите, поклонимся, трижды.

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

Приложение Приложение I. Тропарь, Кондак, Молитва Преподобному Зосиме Тропарь, глас 8 Любовию Христовою уязвился еси, преподобне,/ вся красная мира отринув;/ подвигом безмолвия подвизаяся,/ добродетели Божественныя стяжал еси;/ премудрости Божия причастниче, отче наш Зосимо,/ моли Христа Бога и Пречистую Деву Богородицу// спастися душам нашим. Кондак, глас 6 Избранниче Божий и старче премудрый,/ наставниче наш Зосимо,/ от юности постническою стезею шедый,/ во одежду кротости и терпения облеклся еси,/ тем же дар Святаго Духа улучив,/ многия души Христу уневестил еси/ и обители святыя утвердил еси./ Ныне в сонме преподобных на небесех ликуеши,// моляся непрестанно о чтущих святую память твою. Молитва О святый угодниче Христов, преподобне отче наш Зосимо! Ты от юности себя Христу посвятил еси. Имение раздав, в обитель пустынную вселился еси. Кто изглаголет подвиги твоя: безмолвие, бдение, молитву непрестанную, скорбей терпение, слезы покаяния и всех прощение, воли Божией всецелое предание? Многим девам, Богу уневестившимся, паче отца ты был еси, духовно их окормляя и ко спасению наставляя. И ныне молим тя мы, недостойнии: буди нам помощник и заступник, обители же нашей утверждение и покров. Научи нас волю Божию творити, обиды прощати, скорби и болезни благодушно терпети. Да сподобимся и мы молитвами твоими в мире, любви и покаянии путь наш тесный совершати и Царствия Небеснаго достигнути, идеже ты со всеми святыми славиши непрестанно Бога во Святей Троице, Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь. Приложение II. Хронология основных дат в жизни старца Зосимы Даты из жизни старца События Даты сопутствующих событий 1768 г. Родился Захария Верховский в сельце Буловицы Смоленского уезда марта 24 Братья Захарии определены в лейб-гвардии Преображенский полк 1775 г. 1784 г. Захария зачислен влейб-гвардии Преображенский полк каптенармусом января 1 Умер отец Захарии – Василий (Богдан) Данилович Верховский 1784 г. апреля 3 Умерла мать Захарии – Анна Ивановна Верховская 1786 г. июля 12 Брат Илия уволился из полка и ушел странствовать, отдав Захарии свою долю наследства

http://azbyka.ru/otechnik/Zosima_Verhovs...

Разделы портала «Азбука веры» Тропарь св. Живоначальной Троице (Праздника Пятидесятницы). Глас 8 Церковнославянский Русский Благословен еси, Христе Боже наш,/Иже премудры ловцы явлей,/низпослав им Духа Святаго,/и теми уловлей вселенную,/Человеколюбче, слава Тебе. Благословен Ты, Христе Боже наш,/явивший премудрыми рыбаков,/ниспослав им Духа Святого/и через них уловивший вселенную./Человеколюбец, слава Тебе! КАНОН ТВОРЕНИЕ МИТРОФАНОВО, ГЛАС 1 Песнь 1 Ирмос: Твоя победительная десница/Боголепно в крепости прославися:/та бо, Безсмертне,/яко всемогущая, противныя сотре,/Израильтяном/путь глубины новосоделавшая. Ирмос: Твоя, Бессмертный, победоносная десница/божественно силою прославилась:/ибо она, как всемогущая, противников сломила,/а израильтянам проложила/новый путь по глубине. Припев: Пресвятая Троице, Боже наш, слава Тебе. Припев: Пресвятая Троица, Боже наш, слава Тебе. Едино Триипостасное Начало,/Серафими немолчно славят:/Безначальное, Присносущное, творительное всех, непостижимое,/еже и всяк язык верно почитает песньми. Серафимы, не умолкая, славят/Единое Триипостасное Начало/– безначальное, вечное, сотворившее все, непостижимое:/Его и всякий язык с верою/песнопениями прославляет. Да человеком единственное,/трисиятельное Твое явиши Божество,/создавый прежде человека,/по Твоему образу вообразил еси,/ум ему, и слово и дух дав,/яко Человеколюбец. Чтобы людям явить Свое единое,/Тройственным Светом сияющее Божество,/Ты, создав в начале человека,/по образу Своему устроил его,/ум, и слово, и дух даровав ему как Человеколюбец. Слава: Свыше показуя единственную/Богоначальных в триех Ипостасех державу, Отче,/рекл еси равнодетельному Твоему Сыну, и Духу:/приидите сошедше, языки их слияим. Слава: Проявляя свыше единую/в Трех Богоначальных Лицах власть,/Ты, Отче, изрек равнодействующему Сыну Своему и Духу:/“Давайте, сойдя, смешаем их языки”. И ныне: Ум убо есть нерожденный Отец,/образно премудрыми предречеся,/Слово же собезначально, соестественный Сын,/и Дух Святый, иже в Деве Слова создавший воплощение.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/kanon-svy...

Разделы портала «Азбука веры» ЧИН ПРИЧАЩЕНИЯ БОЛЬНОГО Церковнославянский Русский Приемлет иерей часть от Святых Таин, влагает в потир и вливает мало вина, якоже мощно больному удобь прияти то. Священник берет частицу Святых Таин, вкладывает в потир и вливает туда немного вина, чтобы больной мог легко приять то. И начинает: Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков. И начинает: Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков. Таже, Трисвятое. По Отче наш: Господи, помилуй, 12. Приидите поклонимся: трижды. Затем Трисвятое. Слава, и ныне: Пресвятая Троица: Господи, помилуй. (3) Слава, и ныне: Отче наш: Господи, помилуй. (12) Слава, и ныне: Придите, поклонимся: (3) Символ веры Верую во единаго Бога Отца Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век. Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь. 1 Верую во единого Бога, Отца, Вседержителя, Творца неба и земли, всего и видимого и невидимого. 2 И во единого Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единородного, от Отца рожденного прежде всех веков, Света от Света, Бога истинного от Бога истинного, рожденного, несотворенного, единосущного Отцу, через Которого всё произошло. 3 Ради нас, людей, и нашего ради спасения сошедшего с небес, и воплотившегося от Духа Святого и Марии Девы, и вочеловечившегося. 4 Распятого же за нас при Понтии Пилате, и страдавшего, и погребенного. 5 И воскресшего в третий день, по Писаниям. 6 И восшедшего на небеса, и сидящего справа от Отца. 7 И снова грядущего со славою, судить живых и мёртвых, и Царству Его не будет конца. 8 И в Духа Святого, Господа, Животворящего, от Отца исходящего, со Отцом и Сыном равно поклоняемого и славимого, говорившего чрез пророков. 9 Во единую, святую, соборную и апостольскую Церковь. 10 Признаю одно Крещение, для прощения грехов. 11 Ожидаю воскресения мёртвых, 12 и жизни будущего века. Аминь.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/chin-pric...

12/25 Мучеников Прова, Тараха и Андроника (304). Преподобного Космы, епископа Маиумского, творца канонов (ок. 787). Преподобного Симеона, Нового Богослова (1021) (память переносится с 12 марта). Преподобных Дионисия (1437) и Амфилохия (1452) Глушицких, чудотворцев. Священномученика Иувеналия (Масловского), архиепископа Рязанского и Шацкого (1937). Перенесение из Мальты в Гатчину части Древа Животворящего Креста Господня, Филермской иконы Божией Матери и десной руки Иоанна Крестителя (1799). Иерусалимской (48), Ярославской-Смоленской (1642), Ерманской (732), Мохнатинской (1691), Рудненской (1687) и Калужской (1812) икон Божией Матери. Тропарь мученикам Прову, Тараху и Андронику, глас 5 Святых мученик исправлением/Небесныя Силы преудивишася,/яко в теле смертнем,/безтелеснаго врага силою Креста,/подвизавшеся добре, победиша невидимо,/и молятся Господу,/помиловатися душам нашим. Кондак, глас 2 Троицы нам славу явиша,/доблии Христовы оружницы и мученицы,/с Тарахом Пров же и Андроник,/обличиша бо все мучителей безбожие, верою доблественне страдальчествовавше. Величание Величаем вас,/страстотерпцы святии Тарахо, Прове и Андрониче,/и чтим честная страдания ваша,/яже за Христа/претерпели есте. Тропарь преподобному Симеону, Новому Богослову, глас 3 Божественное озарение, Симеоне отче,/восприяв в души твоей,/светило в мире показался еси светлейшее,/разгоняя того мракобесие/и всех уверяя искати, юже погубиша, благодать Духа,/Егоже прилежно моли/даровати нам велию милость. Ин тропарь, новосоставленный, глас 1 Внешния мудрости пребывая непричастен,/Божественныя же преисполнен был еси последи/и Новый Богослов воистинну всеми познася, Симеоне./Сего ради твою память, отче мудре, почитающе, тебе вопием:/слава тя прославльшему Христу,/слава тя дивна Показавшему,/слава Действующему тобою всем исцеления. Ин тропарь, глас 4 Яко Света Трисолнечнаго зритель/и таинственнаго Богословия сказатель,/освященне Симеоне, отче наш,/испроси душам нашим просвещения свыше/и страстей отгони от нас мглу,/яко бо, служитель велий Христов,/всем подаеши полезная, преподобне. Кондак, глас 3

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010