Слава, глас 6: Солнце скрыло лучи,/луна со звездами претворились в кровь,/горы сотряслись, холмы вострепетали,/когда рай был затворен./Выходя из него Адам,/бил себя в лицо руками и восклицал:/“Господи, помилуй меня, падшего!” И ныне, Богородичен. Подобен: Таинственно воспеваем Тя Богородице Марие,/явилася бо еси престол великаго Царя,/сень всесвятая, небес ширшая,/херувимская колесница,/вышшая же серафимов, чертог славы:/из Тебе бо пройде воплотивыйся всех Бог./Того моли спастися душам нашим. И ныне, Богородичен, глас тот же: Мы таинственно воспеваем тебя, Богородица Мария:/ибо явилась Ты престолом Великого Царя,/скинией святой, небес пространнейшей,/Херувимской колесницей,/Серафимов высочайшей, престолом славы:/ибо из Тебя произошел, воплотившись, Бог всех./Его моли о спасении душ наших. На стиховне, Осмогласника. Стихиры на стиховне октоиха Слава, глас 6: Изгнан бысть Адам из рая снедию,/темже и седя прямо сего рыдаше,/стеня умилительным гласом, и глаголаше:/увы мне, что пострадах окаянный аз:/едину заповедь преступих Владычню,/и благих всяческих лишихся!/Раю святейший, мене ради насажденный быв,/и Евы ради затворенный,/моли тебе сотворшаго, и мене создавшаго,/яко да твоих цветов исполнюся!/Темже и к нему Спас:/Моему созданию не хощу погибнути,/но хощу сему спастися,/и в познание истины приити,/яко грядущаго ко Мне не изгоняю вон. Слава, глас 6: Изгнан был Адам за вкушение плода из рая,/и потому, напротив него сидя, сетовал,/рыдая жалостным голосом, и возглашал:/“Увы мне, что я потерпел несчастный!/Одну заповедь Владыки преступил/и всевозможных благ лишился!/Рай прекраснейший, для меня насажденный,/и из-за Евы затворенный,/умоляй тебя Сотворившего и меня Создавшего,/чтобы мне красотою цветов твоих насытиться!”/Потому и Спаситель ответил ему:/“Не хочу, чтобы погибло Мое создание,/но желаю ему спастись и в познание истины придти,/ибо приходящего ко Мне не изгоню вон!” И ныне, Богородичен. Подобен: Творец и Избавитель мой Пречистая,/Христос Господь из Твоих ложесн прошед,/в мя оболкийся,/первыя клятвы Адама свободи./Темже Ти Всечистая,/яко Божии Матери же и Деве,/воистинну вопием немолчно:/радуйся ангельски, радуйся Владычице,/предстательство и покрове,/и спасение душ наших.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-s...

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: П рехвальнии мученицы: При Кресте предстоящи Сына Твоего и Бога/и долготерпение Его смотряющи,/глаголала еси, рыдающи, Мати Чистая:/увы Мне, Чадо Сладчайшее,/что сия страждеши неправедно, Слове Божий,/да спасеши человечество. Стиховна Октоиха: и апостола стих, глас 4, с припевом: В о всю землю изыде вещание их,/и в концы вселенныя глаголы их. Страстотерпческое приятелище, явился еси, Анание апостоле,/камением, яко цветы, учащаемь,/за Пострадавшаго плотию нас ради распятие вольне/кровь твою пролиял еси./Тем и Дамаск хвалится священным твоим торжеством днесь./Не точию же той, но и вся подсолнечная,/чудес твоих знамения яве проповедающи, вопиет:/молися к Богу даровати нам согрешений прощение. Слава, преподобнаго, глас 6: Первое добрых начало/явился еси спасения вина, Романе, отче наш;/Ангельское бо составив песнопение,/Боголепно показал еси житие твое;/Христа Бога моли/напастей и бед избавити поющия тя. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: Т ридневен: Видящи Тя распинаема, Христе,/Тебе Рождшая вопияше:/что странное еже вижу таинство, Сыне Мой?/како на Древе умираеши,/плотию повешен,/жизни Подателю? Тропарь апостола, глас 3: Апостоле святый Анание,/моли Милостиваго Бога/да прегрешений оставление/подаст душам нашим. Слава, преподобнаго, глас 8: В тебе, отче, известно спасеся еже по образу:/приим бо крест, последовал еси Христу/и, действуяй, учил еси презирати убо плоть, преходит бо,/прилежати же о души вещи безсмертней./Темже и со Ангелы срадуется, преподобне Романе, дух твой. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. На утрени Канон апостола, на 4, егоже краегранесие: А нании слава да прославится. Творение Иоанна монаха. Глас 8. Песнь 1 Ирмос: Воду прошед, яко сушу,/и египетскаго зла избежав,/Израильтянин вопияше:/Избавителю и Богу нашему поим. Отверзем уста похвальная,/уясним язык в памяти, вси вернии, началопастыря Анании/и с ним Богу нашему воспоим. Жениху Пречистому/невестоводит нескверную Невесту Анания преславный,/Христу сущую зде Церковь ,/с неюже ясно Богу нашему воспоим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Радуйтеся людие и веселитеся, ангел седяй на камени гробнем, той нам благовести, рек: Христос воскресе из мертвых, Спас мира, и исполни всяческая благоухания: радуйтеся людие и веселитеся. Мученичен: Святых Твоих множества молят Тя Христе, помилуй нас яко Человеколюбец. Слава, и ныне: глас 1: Со страхом приидоша жены на гроб, ароматы тело Твое помазати тщащияся, и сие не обретше, недоумевахуся друга ко друзей, не ведуще Воскресения, но предста им ангел, и рече: воскресе Христос, даруяй нам велию милость. На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Егда от Древа: Убо в мертвых ли Избавитель? рыданьми мироносицы вопияху, Христовы ученицы. Солнце же превелие даже и до днесь под землею ли, или воскресе, якоже рече? и сице плачущым, от гроба ангел Божественную воистинну радость рече: Христос воскресе, тецыте, проповедите всем, Его из гроба Божественное Воскресение. Стих: Благоволил еси Господи землю Твою: Мира уготоваша честная, еще тме сущей во едину от суббот, приидоша на гроб Твой мироносицы Христе, еже помазати пречистое и Божественное Твое тело. Темже Воскресение уведевшя Твое, потщахуся возвестити и таинником: ихже предсрет из гроба, радуйтеся, возопил еси человеколюбнейше. Стих: Милость и истина сретостеся: Вышняго Бога на земли погребена, яко мертва помазати тщатся Его ученицы, ароматы честными: и во гробе седяща нова юношу, видевшя в блистающем зраце, ужасошася. Темже Слова из гроба востание тридневное уведевшя, и апостолом возвещаху. Слава, и ныне, глас 5: Тебе, одеющагося светом яко ризою, снем Иосиф с Древа с Никодимом, и видев мертва, нага, непогребена, благосердный плачь восприим, рыдая глаголаше: увы мне сладчайший Иисусе, Егоже вмале солнце на Кресте висима узревшее мраком облагашеся, и земля страхом колебашеся, и раздирашеся церковная завеса: но се ныне вижу Тя, мене ради волею подъемша смерть. Како погребу Тя Боже мой, или какою плащаницею обвию? коима ли рукама прикоснуся нетленному Твоему телу? или кия песни воспою Твоему исходу Щедре, величаю страсти Твоя, песнословлю и погребение Твое со Воскресением, зовый: Господи слава Тебе.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Светлое твоея души храбрство показуя злочестивому, Богомудре, царю,/премудростию словес твоих и благодатию дел, сего посрамил еси, Феодоре. Богородичен: Без семене Отчею волею от Божественнаго Духа/Божия зачала еси Сына и плотию родила еси,/Иже из Отца без матере, нас же ради из Тебе без отца. Песнь 3 Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи:/Ты моя крепость, Господи,/ и прибежище, и утверждение. Ополчение злочестивое, яко воевода силен, победил еси/ и строптиваго змия вся хитрости попрал еси. Яко усерден душею, умышлением благочестивым, славне,/злочестивых погубил еси прелюбодейственная чтилища. Крепостию помысла лютых наношения претерпел еси,/животворней мертвости Подвигоположника подобяся. Богородичен: Ты едина, сущим на земли, паче естества,/благих Ходатаица, Мати Божия была еси./Темже Ти, радуйся, вопием. Седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Божественное всеоружие восприим и идольскую лесть низложив,/Ангелы возставил еси восхвалити подвиги твоя,/ибо, Божественною любовию ум распалив,/на огненную смерть доблественно дерзнул еси./Темже тезоименитно просящим тя/даеши Божественная дарования, страстотерпче Феодоре./Сего ради вопием ти:/моли Христа Бога грехов оставление подати/чтущим любовию память твою. Слава, и ныне, праздника или Богородичен: В напасти многоплетенныя впад от враг видимых и невидимых,/бурею одержим безчисленных согрешений моих,/и яко к теплому заступлению и покрову моему, Чистая,/ко пристанищу притекаю Твоея благости./Темже, Пречистая, из Тебе воплощенному безсеменно/молися прилежно о всех рабех Своих,/непрестанно молящих Ти ся, Богородице Пречистая,/молящи Его присно согрешений оставление даровати/воспевающим достойно славу Твою. Крестобогородичен: Дева и Мати Иисусова, на Древе зрящи Творца,/стеняше, слезящи, и люте уязвляшеся, душу и тело растерзающи,/биющися, и к Нему вопиющи горько, и взывающи:/увы Мне, о Сыне Мой!/Како претерплю страсть Твою, гвоздие и копие,/Яже без болезни Тя рождши?/Но потщися востати, и видети Тя, Сыне Мой и Боже,/ и от рыдания престати и болезни,/ и поющии Твоя страсти согрешений разрешение приимут.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

- В вашей писательской судьбе первое и главное место занимает Православие. Процитирую слова, которые мне особенно дороги из вашей книги «Не хлебом единым» (не путать с Дудинцевым): «Мы не перестаем думать и говорить о жизни, и сколь велико число племен, народов, сколь велико число людей, столь разнообразны мнения о ней, о том, как следует ее проводить, и каким образом завершать. Душа каждого человека, которая по природе – суть христианка, ищет свой путь к Богу. Это неизбежно для каждого, таков закон жизни и не важно, кем считает себя человек – атеистом, или христианином». Изменилось ли что-нибудь в том, как вы отвечали на этот вопрос, написав книгу, сегодня? И – могло ли измениться? - Иисус Христос вчера и сегодня и во веки Тот же (Евр.13:8). Как бы хотелось, подражая Спасителю, не меняться к худшему, не сдавать позиций. Обретя свою меру, уже не опускаться ниже. Увы, наш путь - через падения и отступления. Слава Богу, что есть возможность встать через покаяние. О своем начальном пути, чтобы ничего нового не выдумывать, повторю то, что писал лет десять назад. «Сегодня я с улыбкой вспоминаю период своего «неофитства». Начало 1992 года. Я — вроде бы почтенный отец семейства: старшему сыну исполнилось десять лет, дочери пять — впервые (если не считать туманного детства) приступаю к Таинствам исповеди и причастия. И вдруг передо мной — основательно, под завязку, что называется, начитанным, эрудированным, обо всем, хотя что-нибудь да знающим — раскрывается удивительный мир православия. Не со страниц краткого курса истории мировых религий, а из живого источника святоотеческой мудрости, писаний святых отцов, богословов, учителей Церкви Православной… Тогда я был подобен запущенной в космос ракете: летал с огромной скоростью вокруг земли и всех встречных и поперечных оглашал проповедью всемирного покаяния. Мне хотелось, чтобы каждый приобщился к тем спасительным знаниям, которые переполняли меня… И это есть тайна, с которой соприкасается практически каждый индивидуум, приходящий к вере и воцерковляющийся в зрелом возрасте. Господь, по словам Макария Великого, дает таковому человеку залог Святого Духа. Родившиеся “свыше от Духа Святого, — учит преподобный, — многообразными и различными способами бывают путеводимы Им... Иногда они... радуются радостью и веселием неизглаголанным. И в иной час бывают... как безплотные Ангелы, находясь еще в теле, чувствуют в себе такую же легкость и окрыленность... Иногда душа упокоевается в некоем безмолвии, в тишине и мире”.

http://pravoslavie.ru/119479.html

На стиховне самогласен дне, дважды. Глас 8: Богатаго немилостиваго подобия, и неподатнаго нрава, избави мя Христе Боже, Крестом Твоим очищение грехов наших сотворивый: Лазаря же нищаго благодарственному терпению, ревнителя покажи, и недр патриарха Авраама не отчужди мене, великия ради Твоея милости. Мученичен: Мученицы Господни, всякое место освящаете, и всяк недуг врачуете: и ныне молите, избавитися сетей вражиих, душам нашым, молимся. Слава, и ныне, Крестобогородичен: Подобен: О преславнаго чудесе: О преславнаго чудесе! о таинства новаго! о ужаснаго начинания! Дева глаголаше, на кресте Тя яко виде посреде двою разбойнику обешена, Егоже неболезненно ужасно породи, плакаше глаголющи: увы мне Чадо любезнейшее, како Тя лютый народ и неблагодарный ко кресту пригвозди? Последование утрени троичны гласа. По 1-м стихословии седальны крестныя осмогласника. По 2-м же стихословии глаголем настоящий седален, господина Иосифа, глас 4. Подобен: Скоро предвари: Двоица посылается ученик привести жребя, якоже писано есть, на неже Христос всед красен внидет, хвалу от младенец прияти Божественную. Сего убо срести идем тщательно, ветви добродетелей тому приносяще деяний. Слава, тойже. И ныне, Крестобогородичен. Подобен: Дево Пренепорочная, Мати Христа Бога, оружие пройде Твою пресвятую душу, егда распинаема видела еси волею, Сына и Бога Твоего: Егоже благословенная молящи не престай, прощение прегрешений во время поста, нам даровати. По 3-м стихословии седален господина Феодора. Глас 8. Подобен: Воскрес из мертвых: Двоица ученик посылается днесь, жребя привести Владыце Всех: грядет всести, носимый Серафимскими множествы. Начинает боятися Лазарем, миродержица всеядица смерть, первее пленившая род человеческий. Слава, тойже. И ныне, Крестобогородичен. Подобен: При страсти Сына Чистая стоящи, рыдающи горько восклицаше песньми: како Тя немолчно ангельскими песньми славословимаго, дети еврейстии, увы Мне, пилатову судищу Сыне представиша? Песнословлю Твое Слове многое и неизреченное Благоутробие.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Увы, как это я вместо света избираю тьму? Как это удовольствие, которое сегодня у меня есть и которого завтра не будет, предпочитаю я вечным и неизреченным благам? Увы, как вместо солнцезрачной оной ризы соглашаюсь лучше быть облеченным в ризу темную и мрачную? Как предпочитаю Царству бедственное вселение во аде? Увы мне, грешному! Я сам собой, добровольно, с ведением ввергаю себя в конечную пагубу! Прииди же наконец в себя, душа моя, убойся Бога и начни с мужеством шествовать путем заповедей Его! Уразумей, душа, что век сей подобен поприщу и хитрый змий всеми мерами усиливается одержать победу. Иными он бывает низложен и поруган, а иных сам низлагает и предает поруганию. Одни, обманутые им, преодолеваются, а другие вступают с ним в борьбу и увенчиваются. Одни, вкусив от него горечь, достигают приятностей вечной жизни, а другие, вкусив от его сластей, обретают горечь вечного мучения. Одни крайним отрешением от всего удобно приобретают над ним верх, а другие по причине привязанности к земному легко им преодолеваются. Для любящих Бога от всей души ничего не значит брань с ним, а для любящих мир она трудна и неодолима. Пойми, жалкая душа, что радость, роскошь и покой века сего исполнены печали и горести, а скорби, лишения и самоозлобления доставляют неизглаголанную радость и вечную жизнь. Решись вступить в путь тесный и прискорбный и подвизайся в безмолвии, чтобы, когда придет час смерти и разлучения, не оказаться тебе неготовой. Ночные слезы На ложе моем помыслил я о Тебе, Человеколюбец, и в полночь восстал прославить благость Твою. Привел себе на память долги и грехи свои – и пролил потоки слез. Ободряли меня разбойник, мытарь, Мария-грешница, хананеянка, а также кровоточивая и самарянка при кладезе водном. Они говорили мне: «Восстань, умоляй о щедротах – Господь твой исполнен щедрот!» Давид, сын Иессеев, взывал мне в псалмах своих, пробудил меня от сна, бременившего члены мои, и сказал мне: «Восстань, человек, что спишь? Судия в полночь приемлет дары – встань, молись и проси себе прощения. Милосердый Господь возрадуется о тебе. Дверь Его день и ночь отверста кающимся».

http://azbyka.ru/otechnik/Feofan_Zatvorn...

И ныне, Богородичен 1-й, гласа. Свете тихий: Вход. Прокимен: Господь воцарися: На литии, яко обычно, самогласен святаго обители. Слава, глас 6: Солнце лучи скры,/луна со звездами в кровь преложися,/горы ужасошася, холми вострепеташа,/егда рай заключися./Исходя Адам рукама бия в лице, глаголаше:/Милостиве, помилуй мя, падшаго. И ныне, Богородичен. Подобен: Таинственно воспеваем Тя, Богородице Марие,/явилася бо еси престол великаго Царя,/сень всесвятая, небес ширшая,/херувимская колесница,/вышшая же серафимов, чертог славы:/из Тебе бо пройде воплотивыйся всех Бог ./Того моли спастися душам нашим. На стиховне, Осмогласника. Слава, глас 6: Изгнан бысть Адам из рая снедию,/темже и седя прямо сего рыдаше,/стеня умилительным гласом, и глаголаше:/увы мне, что пострадах окаянный аз:/едину заповедь преступих Владычню,/и благих всяческих лишихся!/Раю святейший, мене ради насажденный быв,/и Евы ради затворенный,/моли тебе сотворшаго, и мене создавшаго,/яко да твоих цветов исполнюся!/Темже и к нему Спас:/Моему созданию не хощу погибнути,/но хощу сему спастися,/и в познание истины приити,/яко грядущаго ко Мне не изгоняю вон. И ныне, Богородичен. Подобен: Творец и Избавитель мой Пречистая,/Христос Господь из Твоих ложесн прошед,/в мя оболкийся,/первыя клятвы Адама свободи./Темже Ти Всечистая,/яко Божии Матери же и Деве,/воистинну вопием немолчно:/радуйся ангельски, радуйся Владычице,/предстательство и покрове,/и спасение душ наших. Ныне отпущаеши: По Трисвятом отпустительный, Богородице Дево: трижды. И прочее последование бдения, рядовому же святому поем на Повечерии. На утрени На Бог Господь, тропарь воскресен дважды, и Богородичен, обычное стихословие. И полиелей. Обычныя два псалма, припеваем же к сим и третий псалом со аллилуиею красною: Псалом 136. На реках Вавилонских, тамо седохом и плакахом, внегда помянути нам Сиона. Аллилуиа. На вербиих посреде его обесихом органы наша. Аллилуиа. Яко тамо вопросиша ны пленшии нас о словесех песней и ведшии нас о пении. Аллилуиа. Воспойте нам от песней Сионских. Аллилуиа. Како воспоем песнь Господню на земли чуждей? Аллилуиа. Аще забуду тебе, Иерусалиме, забвена буди десница моя. Аллилуиа. Прильпни язык мой гортани моему, аще не помяну тебе, аще не предложу Иерусалима, яко в начале веселия моего. Аллилуиа. Помяни, Господи, сыны Едомския, в день Иерусалимль, глаголющия: истощайте, истощайте до оснований его. Аллилуиа. Дщи Вавилоня окаянная. Блажен иже воздаст тебе воздаяние твое, еже воздала еси нам. Аллилуиа. Блажен иже имет, и разбиет младенцы твоя о камень. Аллилуиа.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Я - душа подавленная скорбью еще и еще вопию к Тебе, Владыка, и нахожусь вынужденною жаловаться Тебе на врага моего. Воззри, Владыка, будь моим прибежищем, и запрети грабителям его; потому что всякий час нападают на меня, и не разумею того; расхищают меня, и не знаю сего; рассевают меня, и не сокрушаюсь о том; препятствуют мне призвать Тебя на помощь, так как знают, что, если возопию к Тебе со слезами и плачем, то не оставишь Ты меня. Увы, какой у меня противоборник на поприще моем! Блаженнее я, что такой у меня Искупитель и Мздовоздаятель за подвиг! Василиск - страшный зверь и по взгляду и по свирепости; а этот змий лукавее его в том и другом, и в борьбе и бесстыдстве. Ты, святая сила, поглотившая жезлы, превращенные в змиев, запрети и сему змию, потому что нагло ко мне приступает, и наглостью борьбы своей приобретает сокровище выдерживающим его нападение; и в скорби, какую причиняют угрозы его, сокрыто блаженство. Радость века сего полна печали; а скорбь и воздыхание доставляют радость и жизнь вечную. Всегда был я немощен, Владыка, и теперь немоществую; непрестанно призирает на меня благодать Твоя и врачует меня, а я ежечасно унижал, и унижаю цену врачевств ее. Поелику врачевства благодати Твоей неоцененны, то даешь их даром; и поелику даруешь их за слезы, то и мне за слезы мои даруй врачества души моей. Всякому известно, что век сей подобен поприщу, и что со всеми вступает в борьбу сильный змий. Иными побеждается он и попирается, а иных побеждает и попирает; иными бывает низложен и осмеян, а иных сам низлагает и осмеивает. Одни за борьбу с ним увенчиваются, а другие в борьбе с ним уступают над собой победу; одни за горечь его приобретают сладость вечной жизни; а другие за сладость его и за свое расслабление обретают горечь вечного мучения. Одни высокою своею нестяжательностью удобно преодолевают его, а других преодолевает он привязанностью к земному. Для любящих Бога всею душою брань с ним то же, что и ничто, а для любящих мир, она трудна и невыносима. Блаженны возлюбившие Бога и из любви к Нему всем пренебрегшие.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/873/...

Увы! мы не имеем достаточно силы для того, чтобы достойно поведать о столь великих подвигах. Недостойным представляется нам, если ничтожные и незначительные писатели возьмутся за описание великих дел и начнут простым языком говорить о возвышенных добродетелях. Но любовь братий, обитающих на святой горе Елеонской, настойчиво побуждает нас изобразить жизнь египетских иноков, их духовное совершенство, их благочестивые подвиги и твердость в воздержании - все, что мы сами видели. Уповая на молитвенную помощь об этом, мы приступим к нашему труду не из желания прославиться красноречием, но в надежде на то, что наш рассказ принесет назидание читателям. Авось кто-либо, возгоревшись духом при созерцании примеров подвигов, возбудится к тому, чтобы отвращаться от соблазнов мира, искать мира душевного и упражнения в благочестии. Видел я, воистину видел сокровище Христово, сокрытое в человеческих сосудах. Не буду подобен завистливому, не скрою обретенного сокровища, но изнесу его на свет Божий и сделаю общим достоянием. Я хорошо знаю, что чем большее число людей обогатится им, тем более выгоды для меня: ведь и я обогащусь, если спасение других будет мне желанной наградой за мой труд. Приступая к повествованию, прежде всего, будем просить благодатной помощи Господа нашего Иисуса Христа, Его же силою совершаются иноками Египта все подвиги благочестия. Да, я видел в Египте отцов, живущих на земле и проводящих жизнь небесную, и новых неких пророков, воодушевленных как добродетелями душевными, так и даром пророчества, о достоинстве которых свидетельствует дар знамений и чудотворений. В самом деле, почему тем, которые не стремятся ни к чему земному, плотскому, не восприять небесной силы? Некоторые из них так свободны от всякой мысли о пороке, что забывают, было ли в мире что злое. Таков мир души их, такова благость, что воистину о них можно сказать: мир мног любящим закон Твой, Господи! (Пс. 118,165). Они обитают в пустыне, рассеянные и разделенные по келиям, но соединенные любовью. Разделяются жилищами для того, чтобы никакой звук, никакая встреча, никакой праздный разговор не возмущали наслаждающихся покоем безмолвия и священной сосредоточенности ума. Собравши ум, каждый в своем месте, ожидают пришествия Христа, как благоносного Отца или как воины в лагере - прибытия императора, или как рыбы - прихода господина, обещавшего дать им свободу и награду. Все они нисколько не заботятся о пище или об одежде и тому подобном. Ибо знают слово Писания: всех сих языцы ищут (Мф. 6,32). Они же ищут правды и царствия Божия, и все это, по обещанию Спасителя, прилагается им.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=701...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010