Внешний облик нашего храма традиционно складывается из сочетания разных по пропорциям объемов. Основной объем выделен по высоте и представляет собой трехмерный канонический куб мироздания. Он покрыт четырехгранной крышей, напоминающей шатер, являющей образ Небесного Царства. Центр основного объема увенчан большой главой с крестом, которая символизирует Главу Вселенской Церкви - Христа Вседержителя. В нашем проекте идея иерархического устройства мира поддержана также пропорциями и габаритами колокольни, которая возвышается над западной частью церкви, но ее маленькая главка ниже центральной главы. Не забыт и другой красивый символический смысл ярусной колокольни – образ Богородицы - Лествицы Небесной для нас, духовно возрастающих, и Лествицы, посредством которой на землю сошел Бог. Многогранная и низкая крыша алтаря зримо являет образ пещеры, где был погребен Христос - таков один из многих символических смыслов этой части храма. План нашей церкви представляет собой каноническую анфиладу помещений (крыльцо, притвор, предхрамие, средняя часть храма, алтарь), которая по горизонтали ведет верующего к иконостасу и раю-алтарю, от «мрака греховного» - к примирению с Богом. Благодаря боковым пристройкам-прирубам, средняя часть храма имеет в плане форму креста. Здесь по вертикальной оси наша душа взлетает навстречу Богу, милосердно нисходящему вниз, с небес. В интерьере высокого основного объема будет установлено подвесное «небо», на котором можно разместить образ Христа-Вседержителя в окружении Небесных Сил, отсюда вниз будет спускаться паникадило – образ Солнца Правды. Расположение окон и их величина в нашем храме тоже неслучайны. Главенство основного объема подчеркнуто окнами в верхней части сруба и большими окнами в боковых прирубах, благодаря чему это пространство будет иметь более яркое освещение, чем притвор, где маленькие окошки создают полумрак, символизирующий «мрак греховный» в душах людей, только вступающих на путь духовного пробуждения. Посвящение храма празднику Успения Пресвятой Богородицы определило особые нюансы его архитектурного образа. Согласно традиции, богородичные храмы всегда более изящны, легки по пропорциям. И в нашем проекте мы старались добиться динамичного и легкого силуэта, парящей композиции, поэтому отказались от единого, массивного объема здания, а выбрали более мелкий масштаб и многообразные сочетания геометрических форм. Разные наклоны крыш создают впечатление полета. Особенно изящной хотелось сделать колокольню, поэтому габариты ее ярусов уменьшаются по мере подъема вверх. Согласно канону, большая глава храма установлена на основании, символизирующем Закон Божий, но форма основания принята не квадратной в плане, а восьмиугольной, как напоминание о символике числа 8, традиционно характерной для образа Богородицы.

http://sobory.ru/article/?object=07508

Давидову песнь сегодня воспоем, люди, Христу Богу: «приведутся, сказал он, Царю девы вслед за Ней и Ее близкие приведутся в веселии и радости» 105 . Ибо Та, которая 106 от семени Давидова, Та, чрез которую мы обожены, преставляется славно и выше слова в руки Своего Сына и Владыки 107 . Воспевая Ее, как Матерь Божию, мы восклицаем и говорим: спаси нас, исповедающих Тебя как Богородицу, от всякой опасности, и избавь от бед души наши. Стих: Клятся Госпóдь Давиду истиною и не отвéржется ея. Клялся Господь Давиду истиною и не отречется от нее ( Пс. 131:11 ) 108 . Всечестнóе Твоé успéние, Пресвятая Дéво Чистая, ангел мнóжество на небеси и человéческий род на земли ублажаем, яко Мати была еси Творца всех, Христа Бóга. Тогó молящи не престай о нас, мóлимся, иже на Тя с Бóгом упование полóжших, Богорóдице Всепéтая и Неискусобрачная. Всесвященное успение Твое, Пресвятая Дева Чистая ­ 1-я стихира., множество 109 ангелов на небе и человеческий род на земле ублажаем, так как Ты стала Матерью Творца всего, Христа Бога. Его не перестань 110 , просим, умолять за нас, возложивших надежду 111 с Богом на Тебя, Богородица всевоспеваемая и не испытавшая брака. Слава и ныне, глас той же. Егда изшла еси, Богорóдице Дéво, ко из Тебé Рóждшемуся неизречéнно, бяше Иаков брат Бóжий и пéрвый священноначальник, Петр же честнéйший верхóвник, богослóвов начальник, и весь честнéйший апóстольский лик, явлéнным богослóвием песнослóвяще божéственное и страшное Христа Бóга смотрéния таинство; и живоначальное и богоприятное Твоé тéло погрéбше, радовахуся, Всепéтая. Превыше же пресвятыя и старéйшия ангельския силы, чудеси дивящеся, приникше друг ко дрýгу глагóлаху: возмите ваша врата, и восприимите Рóждшую небеси и земли Творца; славословлéньми же воспоéм честнóе и святóе тéло, вместившее нами Невидимаго и Гóспода. Тéмже и мы, память Твою празднующе, вопиéм Ти, Препéтая: христианский рог вознеси, и спаси дýши наша. Когда Ты, Богородица Дева 112 , отошла к неизреченно Родившемуся от Тебя, присутствовал Иаков, брат Божий 113 и первый иерарх 114 , а так же Петр, почетнейший глава 115 , начальник 116 богословов, и весь божественный лик 117 апостолов; воспевая 118 яснейшим 119 богословствованием 120 божественное и страшное 121 таинство домостроительства Христа Бога и похоронив 122 Твое живоначальное и принявшее Бога тело, всеми Воспеваемая, они радовались; а свыше пресвятые и старейшие 123 ангельские силы, дивясь чуду, поникнув 124 друг к другу, говорили: поднимите ваши врата 125 и примите Родившую Творца неба и земли, воспоем же славословиями 126 благоговейно чтимое и святое тело, вместившее Невидимого 127 нами и Господа (нашего). Посему и мы, празднуя память 128 Твою, восклицаем Тебе, Превоспеваемая: возвысь силу христиан и спаси души наши. Тропарь

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Skaball...

К строительству аэродрома в том далеком 1939-м так и не приступили. Ленинградскому военному округу было не до новостроек – началась Зимняя война. Зато летом 1940 г. в Лезье прибыла строительная техника, мобилизовали местное население, и работа закипела. Впрочем, работы было немного. В пустующем храме Успения Божией Матери организовали штаб, в лесу, окружающем аэродром, вырубили просеки для маскировки самолетов, рядом выкопали землянки для техимущества и укрытия личного состава. Когда во время войны замкнулось кольцо блокады, аэродром Лезье стал базой истребителей Люфтваффе. Это был очень удобный для оккупантов аэродром. До ладожских караванов, а позднее до Дороги жизни было всего 45 километров. Десять минут подлетного времени. Нацистские летчики гарантированно успевали перехватить на и над Ладогой все, что там двигалось или летело. Теперь аэродром Лезье стал одной из основных целей уже для наших бомбардировщиков и штурмовиков. В храме Успения Божией Матери нацисты сначала держали наших пленных, а потом стали размещать там своих раненых. Храм был на аэродроме единственной постройкой и неизменно становился целью штурмовок – кто мог подумать, что у немцев там не штаб, а госпиталь? Напротив храма с запада теперь немецкое кладбище. А с востока, на противоположной стороне шоссе, в поле, ныне застраиваемом, лежит в земле безымянный экипаж нашего штурмовика Ил-2. Подбежавшие немецкие солдаты сбили пламя, обыскали убитых, забрали документы и оружие. Через пару дней разрешили захоронить тела. Там же, на месте падения. После войны председатель колхоза приказал сравнять безымянную могилу с землёй. Она мешала трактористам прямолинейно распахивать поле… http://pastvu.com/p/300198 × Внести изменения в объект Что нужно изменить: Пожалуйста, не забывайте указывать источник ваших данных. × Добавить статью или комментарий Уведомить меня по итогам проверки статьи Если Вы не являетесь автором статьи – не забудьте, пожалуйста, указать источник Пожалуйста, войдите на сайт или зарегистрируйтесь. Анонимно вы можете отправить лишь комментарий или небольшое уточнение. Добавлять в каталог полноценные статьи могут лишь зарегистрированные авторы. × Добавить фотографии (можно загружать сразу несколько файлов) Только зарегистрированные пользователи могут добавлять фотографии в каталог.

http://sobory.ru/article/?object=00311

Приидите воспоем людие, Пресвятую Деву Чистую, из Неяже неизреченно пройде, воплощься Слово Отчее, зовуще и глаголюще: благословенна Ты в женах, блаженное чрево вместившее Христа. Того святым рукам душу предавши, молися, Пречистая, спастися душам нашим. Стих: Воскресни Господи в покой Твой, Ты, и Кивот святыни Твоея. Давидскую песнь днесь людие, воспоем Христу Богу: приведутся, рече, Царю девы в след Ея, и искренняя Ея приведутся в веселии и радовании. Ибо от семене Давидова, Еяже ради мы обожихомся, в руце Своего Сына и Владыки, славно и паче слова прелагается, Юже яко Матерь Божию воспевающе, вопием и глаголем: спаси нас исповедающих Тя, Богородицу, от всякаго обстояния, и избави от бед души наша. Стих: Клятся Господь Давиду истиною, и не отвержется ея. Всечестное Твое успение, Пресвятая Дева Чистая, ангел множества на небеси, и человеческий род на земли ублажаем, яко Мати была еси Творца всех, Христа Бога. Того молящи не престай о нас, молимся, иже на Тя с Богом упование положших, Богородице всепетая, и неискусобрачная. Слава, и ныне, глас тойже: Егда изшла еси, Богородице Дево, ко из Тебе Рождшемуся неизреченно, бяше Иаков брат Божий, и первый священноначальник, Петр же честнейший верховник, богословов начальник: и весь божественный апостольский лик, явленным богословием песнословяще, божественное и страшное Христа Бога смотрения таинство, и живоначальное и богоприятное Твое тело погребше, радовахуся Всепетая. Превыше же пресвятыя и старейшия ангельския силы, чудеси дивящеся, приникше друг ко другу глаголаху: возмите ваша врата, и восприимите Рождшую небесе и земли Творца. Славословленьми же воспоем, честное и святое тело, вместившее нами Невидимаго и Господа. Темже и мы память Твою празднующе, вопием Ти Препетая: христианский рог вознеси, и спаси души наша. На благословении хлебов тропарь, глас 1: В рождестве девство сохранила еси: трижды [писан на малей вечерни.] И чтение. На Утрени, на Бог Господь, тропарь праздника, трижды. По 1-й стихологии седален, глас 1: Подобен: Гроб Твой Спасе:

http://pravmir.ru/chto-poetsya-v-xrame-n...

«Преемши же Петрова воспевания, Павел, сосуд избранный, весь изступлен, весь восхищен, весь обожен, глагола»: «О чудесе! Како затворишася девственные очи, от самых пелен ангелы зрети навыкшия? Како Питательница Жизни смертью объята бысть? Како не сохранися безсмертна, яже нетленна и по рождестве сохранна бысть! Како Лествица небесная, по ней же сниде Бог к человеком, во гробе затворитися грядет! Како гора превысокая Божья и великая на мале одре лежит, в нейже Господь вселися до конца! Како жезл присноцветущ ныне увядший зрится? О преславнего зрения! О непостижимего таинства! О глубина богатства, премудрости и разума Божья!... Почто отлете от нас, Своих рабов, Голубице неблазная? Почто удалися от нас, Горлице сладкогласная? На кого воззрим прочее? Кто нам просвещает? Кто уже от наветов иудейских печаль нашу утешит? На Тебя бо зряще, Онего мнехом зрети, из Тебе неизреченно возсиявшего. Вознесеся Спас: и мы надежду нашу вся на Тя имехом, и сладце терпехом труды и гонения о проповедании истины. Ныне же последнее сиротство объя нас. Како внезапу угасе, Светильниче Незаходимего Света? Но смотрение (Божье) есть еже на тебе бываемое, а не одоление смертное: ниже возмогла бы приразитися Тебе, Мати Живота, смерть, Твоим Сыном умертвившаяся. Но яко да не почтется привидением истина вочеловечения, сего ради Ты, подобно безсмертному Твоему Плоду, естества долг отдаеши». «Кроме Апостолов и 70-ти учеников, бяху и ини трии богословнейшии мужи: Дионисий, Иерофей и Тимофей, иже придставше исходные пояху песни: глаголюще: «Пойди, Владычице, пойди, да якоже землю освятила еси рождеством Своим. Пойди, Всецарице, пойди, Сына и Бога сопричащатися царствию вечному оному, паче же превечному и конца неимущему. Вознесися со славой, и не на колеснице рабски, якоже Илиа, но матерски на Сыновниих руках. Иже бо в законе рекий “чти отца и матерь” как не почтет Рождшую – Тебе – и не понесет Понесшую? Да отверзнутся Тебе врата небесные со мнозем удивлением! Да поднимут Тя, Дево, херувимы! Да воспоют Тя серафимы! Да прославят Тя силы! Да предтекут Ти престолы, зряще Тя, Престол Неописанного. Пойди, Невесто неневестная, в невестник небесный» !

http://azbyka.ru/otechnik/prochee/skazan...

Весь наш земный путь испытаний и скорбей преисполненный, но к Тебе вопием, Богородице Дево, умилосердися над нами, Божественная наша покровительнице, и приюти нас под Твоим честным покровом, укрепи старцев немощных, уврачуй болящих, насыти нас алчущих, напои нас жаждущих, воодушеви юношей к светлым подвигам стремящимся, вразуми родителей воспитанию детей своих, сохрани младенцев от всякия беды, осени благодатию Твоею наших пастырей духовных, вознеси наши молитвы ко Престолу Всевышняго, да славословим Тя Матерь Божию зовуще: Радуйся, Отрада наша и утешение; радуйся, скорбящих светлая радость. Радуйся, Мати всем ищущим спасение; радуйся, ограждение девства. Радуйся, правды Небесныя поборнице; радуйся, неистощимый источниче святыни. Радуйся, благодатию нас питающая; радуйся, непрестанная ходатаице о душах наших. Радуйся, Милостивая Мати Божия, милости Твоя на нас изливающая. Кондак 9. «Всяк, иже призовет имя Господне, спасется, и на всяку плоть излию от Духа Моего», –рече Господь. На Тебе же, Мати Божия, излияся благодать Святаго Духа превыше всякия меры. Зане Творца и Зиждителя нашего вместила еси. Излей же и на наши страждущия души милость Сына Твоего, да облегченным сердцем вопием: Аллилуиа. Икос 9. Святии апостолы, ничто земное не помышляя, с благоговением и трепетом славят преславное Твое Успение. Царь бо царствующих и Господь господствующих, сошед на землю, восприят святую Твою душу, и в великой славе вознесе Ея на Небо, идеже уготова одесную Престола Своего обитель Тебе. Мы же к Твоему милосердию, Богородице, взываем: подаждь приют нам бездомным, собери воедино всех нас, пошли нам мир и благословение, да поем Тебе: Радуйся, нас погибающих спасающая; радуйся, за нас молящаяся. Радуйся, Божественный покров рабом Твоим; радуйся, людей твоих спасение. Радуйся, молитвенников похвало; радуйся, светлый лик Твой от нас не отвращающая.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, суд правды вечныя нам открывающая; Радуйся, разум и совесть нашу Боговедением просвещающая. Радуйся, облекшая род человеческий порфирою Божества; Радуйся, отверзшая мирови наследие вечнаго Небеснаго торжества. Радуйся, сердца наша добре и милосердне устрояющая и покаянием двери райския отверзающая; Радуйся, светом райским нас на земли сокровенно озаряющая; Радуйся, Мати, от погибели временной и вечной исхищающая; Радуйся, Звездо незаходимая, всемирная Радосте, Богородице Марие благодатная, к Солнцу спасения нас путеводящая. Кондак 8 Странники и пришельцы есмы на земли сей, в скорбех и болезнех многих града Небеснаго взыскующия. Ты же, Благомощная, по Бозе Едина еси наше прибежище. Привлецы же всех, пред святою иконою Твоею покланяющихся, от любве земныя к Небесней Божественней любви, к сокровищу некрадомому и Бисеру многоценному, иже есть Христос Бог. Да неколеблемо храняще веру православную, не отступим от Спаса нашего, ниже да постыдимся имени Его. Той бо есть крепость наша и сила, Бог и радование. Ему Единому покланяемся, поюще: Аллилуиа! Икос 8 Вся сущи в вышних, но и нижних не отступающи, разум подаждь нам, всеусердная предстательнице, наша Небесная Царице: из уст бо нас скверных како мощно пети Твоему имени? О, Богоблаженная и Пренепорочная Отроковице, яко благих еси нам ходатаица, сильна еси вспомоществовати во всякой нами требуемой помощи, да Тебе со умилением зовем сице: Радуйся, Твоим заступлением праведный на нас гнев Божий утоляющая. Радуйся, Твоим ходатайством грехи нашя прощающая. Радуйся, Твоею помощию страсти ная искореняющая. Радуйся, Твоим предстательством временныя нашя скорби разрушающая. Радуйся, во всяких бедах и нуждах нам помогающая. Радуйся, славящих Тя всегда прославляющая. Радуйся, нечаемое нахождение земных наших утрат; Радуйся, обретение грешному миру вечнаго Царствия. Радуйся, Звездо незаходимая, всемирная Радосте, Богородице Марие благодатная, к Солнцу спасения нас путеводящая. Кондак 9 Всякое естество ангельское удивися великому твоему, Богомати, терпению: печали, бо, скорби и болезни сокрыла еси в сердце Своем, видящее поругание Сына твоего от беззаконных людей, обаче милости Твоя к роду человеческому и по успении Своем не оставила еси, поучающи всех пети Богу: Аллилуия. Икос 9

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, Обрадованная, во Успении Твоем нас не оставляющая. Кондак 6 Проповедницы Богоноснии Апостоли, по отшествии ко премирным Божия Матере во общем седении обычныя трапезы бывше и предложение части хлеба во Имя Господне возносяще, внезапу свыше Богородицу Царицу, пришедшую со светоносными Ангелы, зряху и, мир тем от Сына и Бога подавшую слышавше, возгласиша о сем: Аллилуиа. Икос 6 Возсия нам Солнце правды, Христос Бог от Твоих пречистых ложесн, волею и благоразумием проповедания чрез Апостолы мир просвети и Тя, Богоматерь, от рода и в род прослави. Темже и мы вси ублажаем Тя, вопиюще Ти: Радуйся, Присноблаженная от всех родов во веки; радуйся, благоутробная и Милостивая на человеки. Радуйся, ученическому лику обещание исполнившая; радуйся, присещением Твоим от Сына Твоего и Бога мир тому подавшая. Радуйся, всежелательное святых сладкое зрение; радуйся, преподобных матерей и дев святых всевеселящее радование. Радуйся, преходящая райское селение праведных; радуйся, посещающая всех во славе небесней сущих. Радуйся, начало человеческаго спасения; радуйся, исполнение всех благих желания. Радуйся, по Бозе, Царе царствующих, Богородице Царице; радуйся, по Господе господствующих, Владыце нашем, Госпоже и Владычице. Радуйся, Обрадованная, во Успении Твоем нас не оставляющая. Кондак 7 Хотящих всех с верою входити в храм Твой святый, Богородице, присно спасаеши и славящих Тя от всяких напастей и бед свобождаеши; темже и благоверным людем, присноблажащим Тя, победы на сопротивныя даруй и вся ко спасению прошения нам подавай, о сем молящимся Тебе и поющим Богу: Аллилуиа. Икос 7 Новую показа тварь, явлься нам, всех Творец Господь Тобою, Богородице. Ты же сродное промышление о нас к Нему имущи, честне почитающих пречестное Твое Успение, приими сицевая Тебе вопиющих: Радуйся, Мати Богу, избранная от земных; радуйся, превышшая земных и Небесных.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-usp...

Радуйся, недугов телесных исцеление; радуйся, от уз демонских свобождение. Радуйся, воздыхания наша не отвергающая; радуйся, щедроты и милости Твоя на нас изливающая. Радуйся, Мати Божия, землю Галичскую образом Своим охраняющая. Кондак 9 Всякое тщание о хранении Твоего дивнаго образа иноцы обители Успенския да имут Твоею помощию, Богомати, и, подвизающеся в посте, молитве и бдении, нощию и днем молятся пред ним и Богу вопиют: Аллилуиа. Икос 9 Ветийство наше не довлеет ко изглаголанию всех чудес от Твоея иконы, Богородице Дево, ведомых нам и неведомых. Но Ты, яко милосердная Мати, научи нас взывати к Тебе верно: Радуйся, благодатная Богородице Дево; радуйся, милости подательнице. Радуйся, теплая о нас Ходатаице; радуйся, всеблагая Вратарнице. Радуйся, к горнему миру ум наш направляющая; радуйся, дух наш устремляти к Богу научающая. Радуйся, сердца наша молитвою  просвещающая; радуйся, тихое и безмятежное житие нам дарующая. Радуйся, Мати Божия, землю Галичскую образом Своим охраняющая. Кондак 10 Спасти хотящи многоскорбныя люди от бед не токмо во граде Галиче, но и в стольнем граде Москве, и во иных градех, весех и обителех, изливаеши благодать от иконы Твоея Овиновския всем верным, вопиющим к Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси иноческому лику, Пречистая Дево Марие, и до скончания века надежду несокрушимую имамы о святей иконе Твоей. Темже, Мати Божия, с любовию и радостию зовем Тебе: Радуйся, яко чистоте и целомудрию нас научаеши; радуйся, яко помыслы наша просвещаеши. Радуйся, яко сердце наше к покаянию направляеши; радуйся, яко бури искушений отражаеши. Радуйся, яко болезни душевныя и телесныя исцеляеши; радуйся, яко житие наше добре устрояеши. Радуйся, яко припадающих к пречестней иконе Твоей от всяких бед защищаеши; радуйся, яко от соблазнов мира сего нас ограждаеши. Радуйся, Мати Божия, землю Галичскую образом Своим охраняющая. Кондак 11

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

(ραντες ον). Итак, с (благоговейным) страхом подняв храмину (σκνος) тела Пречистых, самовидцы Слова, рожденного от оного святого Селения (σκηνματος), дориносят Ее на раменах, и торжественными во устах своих, (ν στμασι) песнопениями славословят Ту, Которая способствовала, чтобы плод Едемский, сведенный некогда вкушешем язвы, приял конец (спасительным) воздаянием чрез крест (τελεσφορσαι ντιδσει στρ). Сию, как Виновницу благ, даровал ученикам Своим?, Бог – Слово, во утробу вселивыйся приснодевственную. (´Υψει στρομνς). Затем подъято (πρθεισις) к верху гробницы (представляет) явление (φανσις) по достоинству своему, высшее всех тварей. Имевшие правую веру не вдались в погрешность (οκ νεδδουν), одни покланяясь в сие время Ея (нетленному) останку, некоторые же и прикасаясь к нему. По истине, врачевством душ было прикосновение к богодохновенному телу Пресвятыя ( φ τς σεμνς τ χρτα θεοπνυσια). Ныне же честная Риза Ея озаряет христиан. Почему, по справедливости (δικαως) прибегали к Ней (Приснодеве) и взывали (κα ραγαζον) со гласом: во утробу Вселивыйся приснодевственную. (Μταιος δε ιυραος). Суетный же евреянин 10 ибо и тогда-то (ττε) 11 они, этот народ, оказываются (ισν) суетою сует, как дерзкие обидчики и способные только на одни беспорядки (σκνδαλα) – дерзко устремился рукою к священному одру, желая низринуть тело; но тотчас наказывается поражением (μαρανθες) рук, и сознав безстыдное свое деяние (как действительную причину) поражения своего (πλξιν διαν) перестал быть дерзким хулителем; напротив, он тотчас испрашивал прощения греха своею, и образумился, говоря (κα πστασεν, λεγων) и сам (вместе съ прочими): «во утробу Вселивыйся принодевственную». (Νεοπαγε μνημεω). Положившее Ее в новоизсеченном из камня гробе, в благолепной плащанице (ν σινδν υθτκτω), видят, что Та, Которую они положили, неизреченно восприята (ναληφθεσαν) (из гроба); ибо, видя пред собою пустый гроб, и ясно познав совершившееяся по воле Божией невидимое восхищение Ея (τν ρπαγν θεκν ες υτν), с твердою верою (βεβαιοθντες) прославляли Бога о Ней, и говорили: «По истине, дивен Господь, преселивший Ее к Себе, во утробу вселивыйся приснодевственную».

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010