(1581–1651), Почаев, 1884 г.; Хойнацкий, “Повесть ист. о св. чудотв. иконе Б. М. Почаев., с прилож. изображения иконы”, Почаев, 1883 г.; Хойнацкий, “Очерк ист. Почаев. лавры и ее положение в настоящ. время”, Почаев, 1883 г.; “Сказание историч. о Почаев. Усп. лавре”, Почаев, 1886 г., изд. 3-ье; Архим. Амвросия Лотоцкого, “Сказ. о Почаев. Успен. лавре”, Почаев, 1878 г.; “Свед. о сущ. лавр. и монаст. в Росс.”, 55; “Матер. для стат. Росс.”, 1841 г., I, 197; “Ист. Росс. Иерар.”, VI, 560; Ратшин, 83; Руссов, “Волын. зап.”, 88; Фритче, “Воен.-стат. обозр. Волын. губ.”, 1850 г., 118; “Полн. собр. закон.”, 1833 г., VIII, 6492; “Волын. епарх. вед.”, 1870 г., 14, 19; Забелин, “Воен. стат. обозр. Волын. губ.”, 1887 г., 127; “Волын. губ. вед.”, 1855 г., 5 (типография); “Извл. из отч. Об. Пр.”, 1843 г., 9 (пожалование полного Архиер. облачения); 1860 г., 8 (устр. особого придельн. храма во имя св. кн. Алекс. Нев. и нов. иконостас в соборе); 1861 г., 18 (постановка нов. иконостаса); 1868 г., 153 (пожертв. серебр. вызолоч. риза на икону Богомат.); 1883 г., 314 (празднов. 50-тилет. юбилея); 1884 г., 275 (ремесл. школа); 1885 г., 194 (пожертв. Госуд. Импер. лампада); Строев, “Спис. иер. и настоят.”, 939; Батюшков, “Волынь”, 22 (предание об основании лавры в 1240 г.), 67 (снимок с изображения Почаевской стопы), 73 (изображение строителей Почаевской церкви: Феодор и Ева Домашевские), 77 (вид Почаев. лавры с южн. стороны), 81 (вид лавры с вост. стороны), объяснения к рисунк. на стр. 73, 7, и на стр. 67, 77, 81, 43–45; “Волын. епарх. в.”, 1868 г., 17 (архим. Феодосий, некролог 1868 г.); “Известия Археол. Общ.”, 1882 г., X, 157 (опис. гравюры, изображающей штурм турками лавры в 1675 г.); “Временник Общ. ист. и древн.”, 1849 г., I, смесь 11 (книжная старина; книгопечат. положено в 1618 г. Кириллом Тронквиллионом Ставровецким); “Архив юго-зап. России”, ч. 1, т. VI, 448, CLXXV (донесение возного 1614 г. о передаче Почаев. архим. Петронию Гулевичу Воютинскому м-рей в Овруче Заручайского и Спасо-Васильевского), 607, CCXLV (фундушевая запись 1630 г.

http://azbyka.ru/otechnik/Spravochniki/o...

[Смотри] А идеже несть храма Богородицы, глаголем кондак дне: пророче Божий и Предтече: и храма святаго: таже, святаго рядоваго: и другаго святаго, аще есть. Слава, Со святыми упокой: И ныне, храма Христова: А идеже несть храма Христова, и Богородицы, глаголем: И ныне, Предстательство христиан: Во храме же Предтечеве: Кондак храма его во вторник на литургии, по входе, или на часех, по ослаби, остави, не глаголем: занеже глаголется кондак дне Предтечи же. Во вторник вечера. По Ныне отпущаеши, и по трисвятом, глаголем тропарь святаго: Слава, и ныне, Крестобогородичен по гласу. [Смотри] Аще ли случатся два святых, имуще тропари: И глаголем прежде тропарь, перваго святаго: Слава, другаго, И ныне, Крестобогородичен. На повечерии, по Достойно и по трисвятом, глаголем тропарь дне: Спаси Господи люди Твоя: и храма Богородицы, и храма святаго. Таже, Боже отец наших: и Иже во всем мире: Слава, Со святыми упокой: И ныне, молитвами Господи: Внимай: Христова бо храма, во вторник на повечерии, такожде и в четверток на повечерии, тропаря и кондака во весь год не глаголем, занеже глаголется тропарь дне: Спаси Господи люди Твоя: и кондак: Вознесыйся на крест: На утрени в среду, На Бог Господь, тропарь святаго дважды. Слава, и ныне, Крестобогородичен, по гласу тропаря святаго. [Смотри] Аще ли случатся два святых, имуще оба тропари: И глаголем тропарь перваго святаго, дважды: Слава, другаго святаго: И ныне, Крестобогородичен, по гласу последняго тропаря святаго. По благо есть: тропарь глаголем якоже и во вторник, на вечерни. На 1-м часе, тропарь святаго: И ныне, Богородичен часов. По трисвятом кондак святаго. [Смотри] Аще ли случится другий святый имеяй тропарь и кондак: И глаголем тропарь перваго святаго. Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондак 1-го святаго. На 3-м часе, тропарь 1-го святаго. Слава, другаго. И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: кондак другаго святаго. Такожде и на прочих часех глаголем тропари: кондаки же глаголем пременяюще. [Смотри] Аще ли другий святый не имать кондака, И глаголем кондак по Отче наш: единаго святаго на всех часех.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Глава 52. О отпустительных тропарях и кондаках, како глаголати в седмичныя дни, кроме предпразднства и попразднства, и великих святых, имущих бдение или полиелей, во весь год: на вечернях, и повечериях, и на утрени на Бог Господь , и по благо есть, и на часех, и на литургии по входе. В неделю вечера, По Ныне отпущаеши, и по трисвятом, глаголем тропарь святаго: Слава, и ныне, Богородичен, по гласу тропаря от меньших. Аще ли случатся два святых, и имеют оба тропари, и глаголем прежде тропарь святаго перваго. Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен от меньших, по гласу другаго тропаря. В туюжде неделю, на повечерии, По Достойно, и по трисвятом, глаголем тропарь храма Христова, или Богородицы, потом дне, небесных воинств: таже храма святаго: посем: Боже отец наших: и Иже во всем мире: Слава: Кондак, Со святыми упокой: И ныне, молитвами Господи всех святых: [Смотри] Аще же несть храма Христова, и Богородицы, глаголем прежде тропарь дне, небесных воинств: и храма святаго: посем, Боже отец наших: и Иже во всем мире: Слава, Со святыми упокой: И ныне, молитвами Господи: В понедельник на утрени, На Бог Господь, глаголем тропарь святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен, от меньших, по гласу тропаря святаго. [Смотри] Аще случится другий святый имеяй тропарь, И глаголем тропарь перваго святаго: дважды. Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен, по гласу другаго тропаря, от меньших. По Благо есть, тропарь глаголем, якоже указася в неделю вечера. На часех глаголем, Тропарь, святаго. И ныне, Богородичен часов. По трисвятом, кондак святаго. Сице на всех часех тропари и кондаки глаголем. [Смотри] Аще случится другий святый имеяй тропарь и кондак: И глаголем на 1-м часе тропарь 1-го святаго, Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: Кондак 1-го святаго. На 3-м часе, тропарь глаголем 1-го святаго: Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен часов. По Отче наш: Кондак другаго святаго. Такожде и на прочих часех глаголем тропари: Кондаки же глаголем пременяюще.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Аще в субботу случится святаго имущаго тропарь, И в пяток на повечерии тропаря за упокой: Помяни Господи не глаголем. Такожде и в субботу на литургии по входе не глаголем, но глаголем его, егда несть святому тропаря, и поется в субботу Аллилуиа. На утрени на Бог Господь, Тропарь святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен воскресный, по гласу тропаря святаго, а не настоящаго гласа: настоящаго же гласа глаголется Богородичен, по 1-й кафисме, по 1-м седальне. [Смотри] Аще ли другий святый имеяй тропарь случится в субботу, тогда глаголем прежде тропарь 1-го святаго, дважды. Слава, другаго святаго: И ныне, Богородичен воскресный по гласу другаго тропаря. По благо есть, глаголем тропарь святаго. Слава, и ныне, Богородичен от меньших, писан в субботу в конец утрени настоящаго гласа. Аще случится великаго святаго в субботу, имущаго бдение, или полиелей. И в пяток на вечерни, и в субботу на утрени, на Бог Господь, и по славословии, глаголем по тропаре святаго, Богородичен воскресный настоящаго гласа. На литургии по входе, Тропарь храма Христова, и Богородицы, таже дне: Апостоли, мученицы и пророцы: и Помяни Господи, яко благ: Аще же святый рядовый имать тропарь, и Помяни Господи, не глаголем, но глаголем тропарь святаго, посем кондак святаго рядоваго. Слава, Со святыми упокой: И ныне, Яко начатки естества: [Смотри] А идеже несть храма Христова и Богородицы, и глаголем тропари сице: прежде тропарь дне: Апостоли, мученицы и пророцы: таже тропарь и кондак святаго, Аще есть. Аще ли другий святый, глаголи тропарь и кондак его: Слава, Со святыми упокой: И ныне, Яко начатки: Ведомо буди и о сем: Аще в понедельник, или вторник, или в среду, или четверток, или пяток, и в субботу, не поется октоих, тогда тропаря и кондака дне, на повечерии и на литургии по входе не глаголем: глаголем же тропарь и кондак святаго, емуже поется служба. Аще ли коему святому на утрени поется славословие, И на литургии по входе, кондака, Со святыми упокой: не глаголем: но глаголем на Слава: кондак святаго рядоваго, И ныне: кондак храма Христова, или Богородицы. Аще ли несть храма Христова и Богородицы, И ныне, Предстательство христиан:

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

В субботу вечера к недели. По Ныне отпущаеши, и по трисвятом, тропарь воскресный гласа: Слава, святаго: И ныне, Богородичен воскресный, по гласу тропаря святаго: Аще ли несть тропаря святому, глаголи тропарь воскресный. Слава, и ныне, Богородичен его. [Смотри] Аще ли два святых с тропари, И глаголем тропарь воскресный: Слава, святаго: И ныне, Богородичен воскресный по гласу тропаря: другаго же святаго тропарь не глаголется: понеже на вечерни 4 тропаря не глаголются. На повечерии глаголем кондак воскресный. В неделю на утрени на Бог Господь. Тропарь воскресный, дважды: Слава, святаго: И ныне, Богородичен воскресный, по гласу тропаря святаго. 1-ый Богородичен настоящаго гласа глаголи по тропаре воскресном на Слава, и ныне, по 1-м седальне: рядоваго же Богородична не глаголем. [Смотри] Аще ли случится в неделю другий святый имеяй тропарь: Глаголем на Бог Господь, тропарь воскресный единожды, и святаго перваго единожды. Слава, другаго святаго. И ныне, Богородичен воскресный, по гласу последняго тропаря. [Аще же в неделю тропаря святому не будет, тогда глаголем на утрени, на Бог Господь, тропарь воскресный гласа, дважды: Слава, и ныне, Богородичен его. По 1-м же седальне глаголем Богородичен рядовый. По славословии тропарь воскресный един.] На часех, тропарь воскресный: Слава, святаго: И ныне, Богородичен часов. По отче наш, кондак воскресный. На литургии по входе, глаголем тропарь воскресный, и храма Богородицы, и храма святаго, и святаго рядоваго, глаголем же и другий тропарь, аще есть. Таже кондак воскресный, и храма святаго. Слава, святаго рядоваго: И ныне, храма Богородицы. Аще ли другий святый имеяй кондак, Слава, кондак другаго святаго: И ныне, храма Богородицы. А идеже несть храма Богородицы, а храм Христов: И ныне, кондак воскресный. А идеже несть храма Христова и Богородицы, И ныне, кондак: Предстательство христиан: Ведомо же буди и о сем. Аще случится когда в седмичныя дни, кроме субботы и недели святаго, емуже вход, или славословие, или полиелей, или бдение: тогда глаголем на вечерни и на утрени, и на часех, тропарь и кондак, якоже прежде указася. Точию на вечерни по трисвятом последнем: и на утрени, на Бог Господь, и по славословии: по тропаре глаголем Богородичен воскресный, по гласу тропаря святаго. А на повечерии по Достойно и по трисвятом, кондак святаго. А Богородична от меньших, такожде и крестобогородична в среду и пяток по тропаре, в тыя праздники не глаголем. А по входе на литургии глаголем такожде тропарь и кондак, якоже прежде явлено есть: точию в сия дни, дне тропаря и кондака, Со святыми упокой, не глаголем.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Почаев, 1742), «Вселенная вся страны» (опубл.: Песни о Пресвятой Богородице. Почаев, [ок. 1773]; Богогласник: Песни благоговейные. Почаев, 1790-1791, 1805, 1825); в неск. изданиях сб. «Góra Poczajowska...» XVIII в. помещена песня «Пасли пастыри овцы на горе», в к-рой также упоминается явление И. в 1675 г. По преданию, первый правосл. акафист И. был написан неизвестным монахом Почаевской лавры в 30-х гг. XIX в., но не был утвержден священноначалием и читался иноками келейно. Возможно, речь идет об использовании правосл. насельниками лавры униат. акафиста 1820 г. Новые, православные по своему содержанию акафист и службу И. написал прот. А. Хойнацкий. Святейший Синод дважды отправлял тексты на доработку, после чего 27 июля 1883 г. было получено благословение на их издание и использование ( Попов А. В. Православные русские акафисты. Каз., 1903. С. 327-331). В 1884 г. акафист и служба впервые были напечатаны в типографии Почаевской лавры, вторично изданы там же в 1889 г. с приложением Жития И. Как отмечает Ф. С. Спасский, автор стремился следовать южнорус. традиции. Позднее в тексты внес изменения Волынский и Житомирский архиеп. Антоний (Храповицкий) , по этой причине нек-рые историки (еп. Никон (Рклицкий), Е. Никольский и др.) называли его автором службы И. Арх.: НБУВ ИР. Ф. 231. Д. 31; Д. 38. Л. 163-165; Д. 47. Л. 2-3; Д. 65; ГА Тернопольской обл. Ф. 258. Оп. 3. Д. 1178. Л. 1-6 об.; Ф. 258. Оп. 3. Д. 12. л. 17 об.; ЦГИАЛ. Ф. 201. Оп. 4б. Д. 271. Л. 1-2; ЦГИАК. Ф. 22. Оп. 1. Д. 42; Ф. 25. Оп. 1. Д. 176, 177; Ф. 26. Оп. 1. Д. 41; Ф. 28. Оп. 1. Д. 78, 87. Соч.: Беседы и поучения преподобного и богоносного отца нашего Иова, игумена и чудотворца святой лавры Почаевской: Извлечено из собственноручной рукописи преподобного, находящейся в библиотеке лавры//Пчела почаевская: Изборник назидательных поучений и статей, составленных и списанных преподобным Иовом, игуменом лавры Почаевской/Пер.: Н. И. Петров. Почаев, 1884. Ч. 1. С. 1-47 [отд. паг.]. Ист.: Гора Почаевска, стопою и образом чудотворным Пресвятой Девы Богородицы почтенна, всему миру светла и ясна. Почаев, 1742, 1757, 1793; Góra Poczajowska, sodk cudownie z niej wypywajc wod, i obraz cudowny Marii Panny w Poczajowie. Poczajow, 1767, 1773, 1778, 1807, б. д. [ок. 1815-1820]; Житие прп. Иова (Железо). Почаев, б. д. [ок. 1773-1791 гг.]; Служба с акафистом прп. Иову, в схимонасех Иоанну, (Железу), игумену и чудотворцу св. лавры Почаевской: С прил. кр. жития его, от ученика его игум. Досифея списанного. Почаев, 1889; Алфавит поименный и предметный делам архива Почаевской Успенской лавры за время с 22 сент. 1557 г. по 10 окт. 1831 г./Сост.: послушник Лев. Почаев, 1908; Материалы по истории Почаевской лавры/Изд.: В. Левицкий. Почаев, 1911; Теодорович Н. И. Архив Почаевской лавры. Почаев, 1915. Т. 1; Nichi до Почаïвськоï Бoropoдuцi. Перевидання друку 1773 р./Tpahckpunцiя, комент. i дocлiджehhя: Ю. Медведик. Льbib, 2000.

http://pravenc.ru/text/578150.html

На литургии по входе, глаголем тропарь: Спаси Господи люди Твоя: и храма Богородицы, и храма святаго. Таже тропарь святаго рядоваго. Посем кондак дне: Вознесыйся на крест: и храма святаго, и рядоваго святаго. Слава, Со святыми упокой: И ныне, храма Богородицы. [Смотри] А идеже несть храма Богородицы, точию един храм Христов: И по тропаре глаголем, кондак храма святаго, и святаго рядоваго. Слава, Со святыми упокой: И ныне, храма Христова. [Смотри] А идеже несть храма Христова и Богородицы, глаголем: И ныне, Предстательство христиан: [Смотри] Сице глаголем тропари и в четверток вечера к пятку на утрени, и на литургии по входе, якоже и в среду. А идеже несть литургии, глаголем на часех, по ослаби, остави: и по Отче наш: кондак якоже и на литургии по входе, кондак дне: Вознесыйся на крест: и храма святаго, и святаго рядоваго. Слава, Со святыми упокой: И ныне, храма Богородицы. [Смотри] А идеже храма несть Богородицы, И ныне, Предстательство христиан: В среду вечера, По Ныне отпущаеши, и по трисвятом тропарь святаго. Слава, и ныне, Богородичен от меньших: и прочее якоже указася в прочия дни выше. [Смотри] На повечерии, по Достойно, и по трисвятом, Тропарь храма Христова, и Богородицы, и дне, и Николая: Правило веры: [Смотри] Аще ли храм Архангелов, или Предтечи, глаголем храма его тропарь, прежде дневнаго тропаря, по них глаголем дне тропарь: Апостоли святии: и храма святаго, кроме храма апостолов, храм бо апостолов коего ни буди, тропаря не глаголем к четвертку, зане тропарь дне апостольский же: потом Николая, и обычныя тропари: Боже отец наших: с прочими. [Смотри] А идеже несть храма Христова и Богородицы, глаголем тропарь дне: Апостоли святии: и Николая, и тропарь храма святаго или святыя, кроме храма апостольскаго. Посем, Боже отец наших: И Иже во всем мире: Слава, Со святыми упокой: И ныне, молитвами Господи: В четверток на утрени, На Бог Господь, тропарь святаго дважды. Слава, и ныне, Богородичен от меньших, по гласу тропаря святаго. [Смотри] Аще ли случится другий святый имеяй тропарь, глаголем тропарь перваго святаго, дважды. Слава, другаго святаго. И ныне, Богородичен, по гласу последняго тропаря святаго от меньших. По благо есть, и по трисвятом, тропарь святаго: Слава, и ныне, Богородичен. Аще ли другаго святаго тропарь, и глаголем тропарь перваго святаго. Слава, другаго святаго. И ныне, Богородичен. На часех, глаголем тропарь святаго. И ныне, Богородичен часов. По трисвятом кондак святаго.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

[Смотри] Такожде глаголем, тропари и кондаки на литургии по входе, и во иныя седмичныя дни и в неделю, егда бдение бывает святаго. [Смотри] Ведомо же буди и о сем, Аще случится в неделю святаго, емуже бывает бдение, или полиелей, или святаго, емуже служба поется на 7, кроме полиелеа. И о тех службах, и о тропарях и о кондаках писася указ напреди книги сея, во главе 4, 5 и 7-й. Аще ли случится святаго, коего в неделю, емуже вход бывает, или славословие. В субботу на повечерии, по Достойно, и по трисвятом, глаголем кондак святаго един, а тропарь на вечерни, и на утрени, и на часех, и на литургии по входе, глаголем якоже указася в воскресной службе, с полиелеем святаго, егда случится в неделю. Подобает ведати и о сем, како глаголются тропари и кондаки по вся дни, в предпразднствах и попразднствах Христовых, и Богородичных праздников кроме недели. На вечерни, по Ныне отпущаеши, и по трисвятом, тропарь святаго, аще есть: Слава, и ныне, праздника. Аще ли случится быти два святых: И глаголем по трисвятом, тропарь перваго святаго: Слава, другаго: И ныне, праздника. Аще ли несть святому тропаря, тогда глаголем един тропарь праздника. На повечерии, по Достойно, и по трисвятом, кондак праздника. На утрени, на Бог Господь: Тропарь праздника, дважды: Слава, святаго: И ныне, праздника: Аще ли два святых, и кийждо их имать тропарь, тогда тропарь праздника, единожды: и святаго перваго, единожды: Слава, другаго святаго: И ныне праздника. По Благо есть, и по трисвятом, тропарь, якоже на вечерни. Аще ли два святых, глаголем такожде якоже на вечерни. На часех глаголем в начале тропарь праздника: Слава, святаго: И ныне, Богородичен часов: По отче наш, кондак праздника: глаголем непременно на всех часех. Аще ли случатся два святых: И тропари их пременяюще глаголем. Аще ли несть святому тропаря, глаголем на часех тропарь и кондак праздника. На литургии по входе, глаголем тропарь праздника, и храма Богородицы: или храма святаго. И святаго рядоваго. Таже кондак храма Богородицы. Слава, святаго рядоваго. И ныне, праздника. Христова же храма тропаря и кондака не глаголем.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Ефрема и «Лавсаик» 970 , да Синаксарь или Пролог, чтения же минейные не предполагаются. Отсюда имеется ряд замечаний подобных следующим: чте златоу. оставша жить стго семеона нд два (5 сентября) 971 ... чте едино златоу два оставшас стго ёвдоксни (7 сентября) 972 … чте в златоу и стго автонома мчнье еди (12 сентября) 973 ... стислови казму едину… и чтее кни сго ефр… и начинае велик ка… и чтеьт житие сты и прпбны мрни на два чте (четверг пятой седмицы поста) 974 . В неделю сыропустную (все списки) и недели первую и третью поста 328 и 380 чтение круга триодного указывают рядом со чтениями из Шестоднева, что согласуется с правилом Евергетидского Типикона, по которому в утрени недель чтения из чередной книги в том или другом числе непременно удерживаются; но о действии того же правила в продолжение целого года (как в Евергетидском) древние списки Иерусалимского Устава сами по себе не имеют указаний; приложенные же (в разном числе) к ним «Марковы главы», 975 вошедшие потом в самый текст Устава позднейших списков, не знают этого правила, а наоборот, при совпадении праздников с неделями, неизменно удерживают лишь на благословении хлебов чтение недельное – в «посланиях», а на утрене чтение указывается только праздника или святого 976 . Вопрос о сочетании чтений круга триодного с минейным в отношении памятей святых рядовых не выясняется. Служба этим святым (ε μ που τχει γου μεγλου μνμη) 977 , если памяти их падают на праздничные дни триодного круга – недели приготовительные, субботы сыропустную и мясопустную, субботы и недели Четыредесятницы, четверг пятой седмицы Четыредесятницы, недели Пятидесятницы, среду Преполовения (равно как и в среду отдания Преполовения), Вознесение (равно и отдание Вознесения), понедельник св. Духа, субботы пред и после праздника Пятидесятницы – отправляются или на ближайших повечериях, или (если падают на дни от субботы Лазаревой до недели Фоминой) на повечериях Четыредесятницы от понедельника второй седмицы, но об отмене или перенесении чтений минейных ничего не говорится, конечно, потому, что и самых чтений этих на месяцы великопостного периода (февраль–март) Уставом почти не назначается (всего около 5 чтений) 978 .

http://azbyka.ru/otechnik/Vasilij_Vinogr...

По донесению Сергия, епископа Курского о возведении в сан архимандрита настоятеля Коренной Рождество-Богородичной пустыни игумена Ювеналия. 1862 г.//РГИА, ф. 796, оп. 143, д. 1145. Указ Св. Синода об избрании Настоятелей общежительных монастырей. 20 марта 1862 г.//РГИА, ф. 797, оп. 97, д. 333. Ювеналий (Половцев) . Письма к Моисею (Путилову). 1862 г.//РГБ, ф. 213, к. 95, ед. хр. 41. Письма к игумену Моисею (Путилову) монашествующих//РГБ, ф. 213, к. 51, ед. хр. 10. Ювеналий (Половцев) . Письма к Исаакию (Антимонову). 1862–1865 гг.//РГБ, ф. 213, к. 73, ед. хр. 16. Жизнеописание игумена Глинской Богородицкой общежительной пустыни. Рукопись 2-й пол. XIX в.//РГБ, ф. 214, ОПТ-292. Житие старца Площанской пустыни строителя Белобережской пустыни Василия (Владимира Тимофеевича Кишкина), написанное монахиней Борисоглебского монастыря Ангелиной. Рукопись втор. пол. XIX в.//РГБ, ф. 213, ОПТ-284. Жизнеописание старца Василия (Владимира Тимофеевича Кишкина). Рукопись втор. пол. XIX в.//РГБ, ф. 213, ОПТ-285. Амвросий (Гренков) . Письма к Варваре и Серафиме (Тимковским) монахиням, 1862–1871 гг.//РГБ, ф. 213, к. 54, ед. хр. 5. Амвросий (Гренков Александр Михайлович ), иеросхимонах. Письма к Варваре и Серафиме (Тимковским), монахиням. 1864–1872 гг.//РГБ, ф. 213, к. 54, ед. хр. 6. Амвросий (Гренков Александр Михайлович ), иеросхимонах. Письма к Варваре (Тимковской), монахине. 1868, 1870 гг.//РГБ, ф. 213, к. 54, ед. хр. 7. Амвросий (Гренков) . Наставления и письма//РГБ, ф. 213, к. 50, ед. хр. 1. Илиодор, архимандрит Глинской пустыни. Письма к Тимковским, Софье Ильиничне (Серафиме) и Варваре Ильиничне (Варваре). 1857–1873 гг.//РГБ, ф. 213, к. 103, ед. хр. 93. Илиодор, схимонах. Письмо к Варваре и Серафиме, монахиням. 1863 г.//РГБ, ф. 213, к. 103, ед. хр. 92. Амвросий (Гренков Александр Михайлович ). Письма к Серафиме (Тимковской), монахине. 1863–1871 гг.//РГБ, ф. 213, к. 55, ед. хр. 13. Амвросий (Гренков) , иеросхимонах. Письма к Серафиме (Тимковской), монахине//РГБ, ф. 213, к. 55, ед. хр. 14.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Maslov/g...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010