Кондак «Плач Адама» (в неделю сыропустную) Скачать epub pdf 1. Церковно-славянский текст Триоди в неделю сыропустную Кондак, глас 6: Премудрости наставниче, смысла подателю,/немудрых наказателю, и нищих защитителю,/утверди, вразуми сердце мое Владыко./Ты даждь ми слово, Отчее Слово,/се бо устне мои не возбраню,/во еже звати Тебе:/Милостиве, помилуй мя падшаго. Икос 1: Седе Адам тогда и плакася, прямо сладости рая,/рукама бия лице, и глаголаше:/Милостиве, помилуй мя падшаго. Икос 2: Видев Адам ангела изринувша, и затворивша божественнаго сада дверь,/воздохнув вельми, и глагола:/Милостиве, помилуй мя падшаго. Икос 3: Споболи раю стяжателю обнищавшему,/и шумом твоих листвий умоли Содетеля, да не затворит тя:/Милостиве, помилуй мя падшаго. Икос 7: Раю вседобродетельный, всесвятый, всебогатый,/ Адама ради насажденный, и ради Евы заключенный,/умоли Бога о падшем:/Милостиве, помилуй мя падшаго. 2. Полный церковно-славянский текст Кондак самогласен, глас 6: Премудрости Наставниче, смысла подателю, немудрых наказателю и нищих защитителю, утверди, вразуми сердце мое, Владыко. Ты даждь ми слово, Отчее Слово. Се бо устне мои не возбраню во еже звати Ти: Милостиве, помилуй мя падшаго. Икос 1: Седе Адам тогда и плакася, прямо сладости рая, рукама бия лице и глаголаше: Милостиве: Икос 2: Видев Адам ангела изринувша и затворивша Божественнаго сада дверь, возстеня вельми и глаголаше: Милостиве: Икос 3: Споболи раю стяжателю обнищавшему и гласом листвий твоих моли Содетеля, да не затворит тебе:Милостиве: Икос 4: Древа твоя склони, яко одушевленная, и приради ко имущему ключи, да тако пребудеши отверст взывающему: Милостиве: Икос 5: Обоняю доброту Твою и истощаюся поминая, како в сей вселихся о благоухании цветов: Милостиве: Икос 6: Ныне научихся, еже искусих: ныне познах, еже рече ми Бог в раи, яко от Евы прияв скрываешися Мене: Милостиве: Икос 7: Раю вседобродетельне, всесвяте, всебогате, Адама ради насажденный, Евы ради заключенный, како восплачу тебе: Милостиве: Икос 8: Окаляхся, обезобразихся, поработихся рабом моим. Гады бо и зверие, ихже покарях, страхом бегут мене: Милостиве:

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее Жировицкой Празднование 7/20 мая Кондак 1 Избранной от всех родов Царице и Владычице похвальныя песни принесем, яко Ходатаице и Заступнице рода христианскаго. Ты же, яко благая Предстательница пред Господом, умоли Сына Твоего и Бога нашего даровати нам наследие благ вечных, да радующеся о Тебе взываем: Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление. Икос 1 Архангел Гавриил, с небесе посланный к Тебе, Дево чистая, веща Ти: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою! Мы же, благодатию Божиею чрез Тебе озареннии, восхвалим Тя песньми сицевыми: Радуйся, Предызбранная прежде веков Советом Божиим; радуйся, Агнице, родившая Агнца Божия, вземлющаго грехи мира. Радуйся, Сокровищнице спасения нашего, превысшая сил ангельских; радуйся, Отроковице Пренепорочная и Мати Света. Радуйся, горо несекомая, источник воды живыя источившая; радуйся, раю цветоносный, Божественное древо жизни произрастивый. Радуйся, богообрадованная Мати, радость неба и земли родившая; радуйся, силою Всевышняго осененная, Божественный клас, Спасителя миру, прозябшая. Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление. Кондак 2 Видящи верная чада Твоя, в бедах житейских унывающая и помощи небесныя от Тебе требующая, Ты, Богомати, надеждо христианом, чудесным явлением на древе святыя Твоея иконы насельником веси Жировицкия исполнила еси радостию и веселием скорбная сердца их, да вси благодарственно вопиют о Тебе Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разумом не уразумев тайны чудеснаго явления на древе иконы Твоя, Пречистая Владычице, скры болярин Солтан в ковчежце явленный Тобою пречестный образ Твой. Ты же, Дево Богородице, сугубым явлением на том же древе иконы сея вразумила еси его, да вси познают дар милосердия, людем Тобою низпосылаемый, и в веселии возопиют: Радуйся, кладезю неисчерпаемый радости; радуйся, цвете благоуханный неизреченныя сладости. Радуйся, явлением иконы Твоея на древе, аки древом жизни, верныя духовно услаждающая; радуйся, богатство неведомое всем чтущим ю подающая. Радуйся, благодати Твоея и милости заблуждших не лишающая; радуйся, покровом Твоим всех притекающих к иконе Твоей осеняющая. Радуйся, гласу моления всех скорбящих послушная; радуйся, Мати милосердия неоскудная. Радуйся, Премилосердная Владычице, предстательство наше и всерадостное заступление.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Утоли моя печали» Празднование 25 января/7 февраля Кондак 1 Взбранное нам и дивное избавление даровася, Твой образ честный, Преблагословенная Дево Владычице Богородице, яко избавльшеся от злых явлением его и к нему взирающе, восписуем Ти благодарственная раби Твои, Богородице, но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали. Икос 1 Ангел множество и вся небесная воинства славят Тебе, Царицу всех Богородицу, Ты же исполнила еси радости души наша милостивым явлением нам образа Твоего святаго, Богоизбранная Дево Владычице. К немуже кланяющеся, Тебе умиленная моления возсылаем, милосердому Твоему к нам заступлению со страхом зовуще таковая: Радуйся, Ты Отца Безначальнаго благословение; радуйся, Ты Сына Превечнаго жилище. Радуйся, Ты Духа Святаго пребывание; радуйся, яко Тебе славят многоочитии херувими. Радуйся, яко Тебе похвальная приносят шестокрилатии серафимы; радуйся, яко Тебе вся небесная воинства величают. Радуйся, яко Тебе вся колена земная Матерь Божию исповедуют; радуйся, яко Тобою вся вселенная веселия исполняется. Радуйся, яко Тобою вся болезни наша исцеляются; радуйся, Твоими бо молитвами печали наша утоляются. Радуйся, Твоими бо ходатайствы вся прошения наша исполняются; радуйся, яко Тебе и Сыну Твоему в Твоей честней иконе благодарно покланяемся. Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали. Кондак 2 Видят Тя, Богоизбранная Отроковице, вся небесныя силы предстоящу всегда Престолу Славы Небеснаго Царя и за христианы к Сыну и Богу молящуюся, Небесная Царице, мы же, грешнии, на земли зряще Твою святую икону и к ней припадающе, Тебе радостно покланяемся, зовуще Аллилуиа. Икос 2 Разум подаждь нам, Всеусердная Предстательнице наша, Небесная Царице, из уст бо нас, скверных, како мощно пети Твоему имени? Яко благих еси нам Ходатаица, сильна еси вспомоществовати во всякой нами требуемой помощи, да Тебе со умилением зовем сице: Радуйся, молитвы о нас к Сыну и Богу во утешение приносящая; радуйся, Твоими молитвами очи наша от вечнаго рыдания избавляющая. Радуйся, Твоими Матерними молитвами Сына и Бога на милость к нам преклоняющая; радуйся, Твоими молитвами праведный на нас гнев Божий утоляющая. Радуйся, Твоими ходатайствы грехи наша прощающая; радуйся, Твоею помощию страсти наша истребляющая. Радуйся, Твоим предстательством временная наша скорби разрушающая; радуйся, во всяких бедах и нуждах нам помогающая. Радуйся, Тя славящих всегда прославляющая; радуйся, Твоею радостию печали наша утоляющая. Радуйся, непрестанное нам веселие подавающая; радуйся, нам райския двери отверзающая. Радуйся, Радосте наша, избави нас от всякаго зла и утоли наша печали.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Построение акафиста Изложив особенности разных групп русских акафистов со стороны их содержания, переходим к построению акафистов. По внешнему виду русские церковные акафисты составляются по образцу древних, употребляемых Православной Церковью. Каждый акафист заключает в себе 13 кондаков и 12 икосов, следующих друг за другом по очереди, начиная с 1-го кондака и оканчивая 12-м икосом и заключительным 13-м кондаком. Каждый кондак и икос представляет собой изложение каких-либо истин богословского характера, фактов и событий из жизни святых или из истории христианских праздников и обстоятельств, касающихся святынь; иногда они дают только более подробное раскрытие и новое освещение прежде изложенных истин, фактов и событий. Кондак по своему внешнему объему меньше икоса и имеет другое построение, чем икос. Помещаем несколько примеров: Кондак 7 акафиста св. Димитрию, митрополиту Ростовскому: «Хотя достойным образом совершити подвиг, возложенный на тя от Бога, первее укреплял еси свою душу прочитанием жития святых, предполагая себе подражание онех; таже почувствовав пользу из того проистекающую, не обленился еси быти списателем жизни тех, с нимиже ныне в невечернем свете ликуеши воспевая Богу: Аллилуиа»; Кондак 2 акафиста св. Симону, епископу Владимирскому: «Видя и слыша от иных самовидцев равноангельная жития преподобных отец Печерския Лавры, потщался еси, богомудре отче, не точию добре запечатлети я на скрижалех сердца твоего, но и писанием достоверно известити я родом последнейшим, да выну взирающе на скончание жительства угодников Божиих, и подражающе вере их, благочестно воспевают дивному во святых своих Господу: Аллилуиа»; Кондак 8 акафиста свв. учителям словенским Мефодию и Кириллу: «Странно преставление святаго Кирилла всем явися; не о жизни бо временней помышляше, но Господа о новопросвещенных им Церквах моляще, да утвердит я в православии и от треязычныя ереси и прочих напастей и бед да оградит я. Святаго же Мефодия увещаваше глаголя: се, брате, супруга волов бяхове, едину бразду тяжуща, и аз на лесе падаю, течение скончав; ты же любиши Святую гору вельми, не мози убо горы ради оставити учения языков словенских. Темже, толицей ревности святых братии дивящеся, воспоим Богу: Аллилуиа»;

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Popo...

1. Церковно-славянский текст Минеи (7/20 января) Кондак, глас 6: Плотскаго Твоего пришествия убоявся,/Иордан страхом возвращашеся;/пророческое же служение исполняя,/Иоанн трепетом спряташеся;/Ангельския чини ужасахуся,/зряще Тя, во струях плотию крещаема;/и вси, сущии во тьме, озаряхуся,/воспевающе Тя, явльшагося и просветившаго вся. Икос: Ослепшу Адаму во Едеме, явися Солнце из Вифлеема/и отверзе ему зеницы, омыв сия Иорданскими водами/. Очерневшему и омраченному Свет возсия неугасимый/. Уже ему несть нощь, но всегда день,/еже ко утру утро,/его ради родися/; к вечеру бо сокрыся, якоже пишет/, обрете зарю, возставляющую того./Иже к вечеру падый изменися мрака/и достиже ко утру Явльшагося и Просветившаго вся. 2. Русский перевод диак. Сергия Цветкова Святому Иоанну Крестителю на 7-е января 1 . Кондак, глас 6-й. Иордан, убоявшись Твоего во плоти пришествия, страшно возвращался назад (течением вод своих); Иоанн же, совершая пророческое (свое) служение исполнялся трепетом: ангельские чины ужасались, видев Тебя крещающагося в водах (иорданских), и все сущие, во тьме просвещались светом, воспевая Тебя Явившагося и Просветившаго все. Икосы. 1) ( Τ τυφλωθντι) Ослепшему в Едеме Адаму ( Быт. 3:8 ) явилось из Вифлеема Солнце, и отверзло ему зеницы, омывши их водами Иордана, (ему) потемненному и омраченному возсиял свет неугасимый; уже нет ему ночи, но все день ( Зах. 14:7 ); что пред утром было (т. е. мрак), для него сделалось (совершенным) утром; ибо к вечеру он (Адам) сокрылся, как написано. Падший к вечеру нашел зарю, его просвещающую; он освободился от мрака и скоро достиг утра, – Явившагося и Просветившаго все. 2) ( τε) Как скоро повредился добровольно Адам, вкусив от плода слепотворнаго, -тотчас невольно обнажился. Ибо повредивший (диавол) раздел его, нашедши его как бы слепаго. Итак он был наг и убог, и осязанием искал схватить раздевшаго его. Сей же, смотря на него смеялся, как он простирал повсюду длани (свои) и искал одежды. Но после обнажения, увидев сего, Милосердый по естеству (Своему) пришел, вопия к нему: «Я принимаю тебя обнаженнаго и убогаго, иди ко Мне, Явившемуся и Просветившему все.»

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

Кондак «Торжество Креста» Скачать epub pdf 1. Церковно-славянский текст Триоди. В Неделю 3-ю Великого Поста, Крестопоклонную. Кондак, глас 7. Самогласен: Не ктому пламенное оружие/хранит врат Едемских:/на тыя бо найде преславный соуз Древо крестное,/смертное жало, и адова победа прогнася./Предстал бо еси Спасе мой,/вопия сущим во аде:/внидите паки в рай. Икос: Три кресты водрузи на Голгофе Пилат,/два разбойников, и един Жизнодавца./Егоже виде ад, и рече сущим доле:/о слуги мои, и силы моя!/Кто водрузив гвоздие в сердце мое,/древяным мя копием внезапу прободе?/И растерзаюся, внутренними моими болю, утробою уязвляюся,/чувства моя смущают дух мой,/и понуждаются изрыгати Адама, и сущия от Адама, древом данныя ми:/Древо бо сия вводит паки в рай. 2. Русский перевод диак. Сергия Цветкова В неделю 3-ю св. Велик. поста. (крестопоклонную) 1 . Кондак, глас 7-й самогласен. Уже не огненный мечь охраняет теперь Едемския врата; ибо их осеняет, – удивительный (духовно-спасительный) союз,-древо крестное. Жало смерти и победа адова исчезли ( 1Кор. 15:55 ); пришел же Ты, Спаситель мой, вопия сущим во аде: «Входите опять в рай». Икосы : 1) ( Τρες) Три креста водрузил Пилат на Голгофе,– два разбойникам, а один Жизнодавцу. Ад, увидев Его, сказал сущим в преисподней: О слуги мои и силы мои! Кто вонзил гвоздь в сердце мое, внезапно пронзил меня древяным копием, так что я разрушаюсь, мучусь моими внутренностями, болю чревом моим ( Иер. 4:19 ); чувства мои возмущают дух мой, и я вынуждаюсь извергнуть Адама и сущих от Адама. Данных мне древом, сих древо (крестное) опять вводит в рай. 2) ( τε) Когда услышал сие многоглавый дракон (диавол), быстро извиваясь приблизился, восклицая к аду: «Что у тебя? Зачем напрасно ты так возмутился? Что за слова ты приготовил для рожденнаго от Марии; я показал Его иудеям. Ибо к нашей пользе – крест, на котором они пригвоздили Христа. Ибо (этим) древом я хочу умертвить втораго Адама. Итак не смущайся; ибо не похитит оно у тебя тех, которых ты содержишь в своей власти; ибо из тех, над которыми, мы владычествуем, ни один не уйдет опять в рай.

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

О самодревнейшем Октоихе XI века югославянского юсового письма, найденном в 1868 году А. Ф. Гильфердингом в Струмнице Источник Октоих Струмницкий 1 Писан уставом по нарезам на пергаменте на 84-х листах. Длина пергамента 5 3 / 4 вершка, ширина 4 1 / 4 в. к корешку от писаного 1 / 2 в. к правой стороне 1 в. к верху 5 / 8 в. к низу 3 / 4 в. Число строк на странице неопределенно: 23. 24. 25. 26. 27. и 28. 2 Пергамент выделан не довольно хорошо; есть немало повреждений и по краям и по средине; у краев же от времени почернел. Заглавные буквы довольно простые. Заглавия писаны киноварью пунцового цвета. У заглавий и ирмосов вместо украшен й писаны точки . : или в роде: ее, и кой где в роде поперек написанной буквы Ж или переменно: 3. Колер чернил темный и местами темно-серый. В сей рукописи первых 3-х гласов недостает. Лист первый начинается тропарем мученичным канона 1-й песни 4-го гласа в четверток св. Апостолам: въри не атвориша ннин. Здесь в каноне и в других канонах седальны написаны после 3-й песни и не по одному, а по четыре и более, которые у нас положено петь или читать после 1-й и 2-й кафизм. Так они написаны в. Греческом октоихе XII–XIII века Севастьяновского собрания 74. Только в Греческом не все те седалны, какие есть в описываемой рукописи. После 1-го листа вырезано, и следующий 2-й лист начинается 7-ю песнею того же канона, которая здесь не по-Славянски названа, а по-Гречески δ, что встречается всей единственной и древнейшей рукописи много раз почти до конца ее. На обороте 82-го листа оканчивается такое название. После 4-го листа недостает. Лист 5-й начинается концом стихиры уже 5-го гласа: трети днь въскрсе дш наш. На листе 6-м над Антифоном: ркшихъ… написано в 5-ти отделениях не оу апл (не. оу. апл. (не. оу. апл. а далее по бледности букв трудно прочитать. В этих отделениях означено, когда в какую неделю читается утреннее Евангелие и Апостол. Первый канон воскресной службы 5-го гласа в Греческом Октоихе XII–XIII века Севастьяновского собрания написан вторым, как и теперь в печатном Октоихе. Тропари, которых нет в 5-й песни 1-го канона в печатном Октоихе, и которые есть здесь, находятся в Славянском Параклитике XIII–XIV в. Синод. Типографской Библиотеки 3 . Кондак и икос написаны в своем месте после 6-й песни. В Славянских рукописных Октоихах XIV в. и позднее нет кондаков и икосов по 6-й песни. Они печататься начали в канонах только в начале XVII века. В Славянском Параклитике XIII–XIV в. они написаны в конце всех канонов. В Греческом XII–XIII в. Севастьяновского собрания они написаны после 6-й песни, а в рукописном Греческом Октоихе 1471 года, его же собрания, нет кондаков с икосами нигде.

http://azbyka.ru/otechnik/Amfilohij_Serg...

Акафист Акафист (κθιστος) – с греческого, означает неседальное, т. е. чтение или пение, при котором возбраняется сидеть. Молитвословие акафист есть хвалебный гимн, состоящий из 24-х песней, сообразно числу букв греческого алфавита. Песни в акафисте одни краткие, другие пространнейшия. Первые называются кондаками (см. кондак ), вторые – икосами (см. икос ). Они расположены так, что кондак и икос следуют постоянно один за другим. Уставом положено читать акафист в честь Пресвятой Богородицы на утрени в субботу 5-й седмицы Великого поста. Акафисты Господу, Богородице, святым печатаются в книгах: Акафистник, Канонник и в других, также и особыми книжками. В них акафист печатается с другими молитвословиями и песнопениями, именно: пред акафистом находятся для вечерни – стихиры на «Господи воззвах», стихиры на стиховне и тропари; для утрени – канон, и после 6-й песни его, после которой, обыкновенно, печатаются кондак и икос, находится акафист, за ним следуют песни канона, начиная с 7-й песни, ексапостиларий или светилен, стихиры на «хвалите» и молитва тому, в честь коего составлен акафист. Все эти молитвословия носят иногда такое заглавие: «Последование в акафистову песнь». Аксиос Аксиос, (ξιος) «достоин» при посвящении во диакона, иерея, архиерея, возглашается посвящающим и поется затем священнослужителями и клиром. Это бывает при одевании священных одежд, соответствующих сану посвящаемого. Аксиос означает, что посвящаемый достоин быть облаченным в видимый знак своего сана. Аллилуия Аллилуия – слово еврейское и означает: «хвалите Бога». Слово «Аллилуия», будучи относимо к трем лицам Святой Троицы, поётся или читается при Богослужении по трижды. За сим, большею частию, присоединяется славословие единому Богу, в Троице славимому: «Слава Тебе, Боже». Аллилуия, егда поется В Типиконе и других богослужебных книгах часто встречаем выражения: «егда поется Бог Господь» и «егда поется Аллилуия». Под этими выражениями разумеется то пение, которое бывает на утрени по прочтении шестопсалмия.

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

Словарь названий молитвословий и песнопений церковных Акафист. Акафист – с греческого языка, означает «неседальное», т.е. чтение или пение, при котором возбраняется сидеть. Молитвословие акафист есть хвалебный гимн, состоящий из 25 песней. Песни в акафисте – одни (13) краткие, другие (12) пространнейшие. Первые называются кондаками (см. Кондак), вторые – икосами (см. Икос). Они расположены так, что кондак и икос следуют постоянно один за другим. Уставом положено читать акафист в честь Пресвятой Богородицы на утрени в субботу 5-й седмицы Великого поста. Акафисты Господу, Богородице, святым печатаются в книгах: Акафистник, Канонник и в других, также и особыми книжками, в них акафист печатается с другими молитвословиями и песнопениями, а именно: перед акафистом находятся: для вечерни – стихиры на «Господи воззвах», стихиры на стиховне и тропари; для утрени – канон, и после 6-й песни его, после которой обыкновенно печатаются кондак и икос, находится акафист, за ним следуют песни канона, начиная с 7-й песни, ексапостиларий или светилен, стихиры на «хвалите» и молитва тому, в честь кого составлен акафист. Все эти молитвословия носят иногда такое заглавие: «Последование в акафистову песнь». Акростих, см. Краестрочие. Аксиос (ξιος), «достоин», при посвящении во диакона, иерея, архиерея возглашается посвящающим и поется затем священнослужителями и клиром. Это бывает при одевании священных одежд, соответствующих сану посвящаемого. «Аксиос» означает, что посвящаемый достоин быть облаченным в видимый знак своего сана. Аллилуиа. Аллилуиа – слово еврейское и означает «хвалите Бога». Слово «Аллилуиа», будучи относимо к трем лицам Святой Троицы, поется или читается при богослужении по трижды. Затем большей частью присоединяется славословие единому Богу, в Троице славимому: «Слава Тебе, Боже». Аллилуиа, егда поется, в Типиконе и других богослужебных книгах часто встречаем выражения: «Егда поется Бог Господь» и «Егда поется Аллилуиа». Под этими выражениями разумеется то пение, которое бывает на утрени по прочтении шестопсалмия.

http://azbyka.ru/otechnik/Konstantin_Nik...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Умиление» (Псково-Печерской) Празднование 21 мая/3 июня, 23 июня/6 июля, 26 августа/8 сентября, 7/20 октября и в 7-ю Неделю по Пасхе Кондак 1 Избранней Заступнице рода христианскаго, покрывающей и спасающей люди правоверныя, иноком благоскорбящим Подательнице вечнаго радования, благодарственная от души восклицаем пения. Ты же, яко нарекшаяся Умиление, призри на ны милостивно и умиление нам даруй, да со дерзновением воспеваем Ти радостно: Радуйся, Всеблагая Владычице, умиление и спасение наше. Икос 1 Ангели и архангели и множество сил небесных немолчно восхваляют Тя, Царицу всех и Владычицу. Ты же сподобила еси и нас бренными устнами воспевати дарованную Тобою радость в явлении чудныя Твоея иконы с Предвечным Младенцем. Сего ради приими от нас похвалы сия: Радуйся, архангелы певаемая; радуйся, ангелы славословимая. Радуйся, небесными силами возносимая и окружаемая; радуйся, славо преподобных и мученик. Радуйся, верных чад Церкве несуменное радование; радуйся, иноком в подвизех поспешествующая и наставляющая. Радуйся, умилением нарекшаяся; радуйся, умиление просящим дарующая. Радуйся, единая надеждо наша; радуйся, отрадо в смертный час. Радуйся, непрестанно Сына Твоего умоляющая; радуйся, Всеблагая Владычице, умиление и спасение наше. Кондак 2 Видяще небожители Тя, Всеблагую Матерь, непрестанно молящуюся пред Престолом Божиим за человеческий род, прославиша Господа, даровавшаго таковую Заступницу верным, хвалебною песнию: Аллилуиа. Икос 2 Разум даровася верным, чудотворный лик Твой зрящим и чудеса Тобою изливающаяся, слагати песни и пения ко прославлению имене Твоего честнаго, Всеблагословенная. Ты же милостивно приими от нас похвалы сия: Радуйся, чудо чудес православия; радуйся, возводящая нас на небо. Радуйся, Милостивая, нас милующая; радуйся, Своим омофором от зла покрывающая. Радуйся, Господь с Тобою и Тобою с нами; радуйся, вся воздыхания наша милостивно приемлющая. Радуйся, в час скорби единая наша отрадо; радуйся, грешных усердная Споручнице. Радуйся, кающихся твердый столпе; радуйся, о падших слезы проливающая. Радуйся, защищающая сирых и вдовиц; радуйся, Всеблагая Владычице, умиление и спасение наше.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010