Слава, ныне

 001   002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
Рождество Пресвятой Богородицы / Православие.RuИскать в Источникеpravoslavie.ru
... апостол, Евангелие и причастен, идентичные современным. Анализируя отдельные редакции Студийского типикона (Евергетидского, Гроттофератского монастырей и некоторых других) , который применялся в обителях и, возможно, в приходских храмах Византии в IX–XII столетий и был воспринят на Руси X–XIV веков, можно обнаружить следующие особенности, отличающие их от нынешнего устава: на «Господи, воззвах» кодифицированы три современные стихиры на шесть; лития на вечерне отсутствует; стихиры на стиховне: первая – синхронная, вторая – стоит на месте современной третьей, а третья – на месте четвертой; «Слава и ныне», глас 2 подобен «Доме Евфрафов». На утрене после Евангелия, как и в другие праздники, положен прокимен «В нощех воздежите руки вашя». Каноны пелись так: в первом каноне в первой, третьей, четвертой и шестой песнях ирмосы по единожды, стихи – по дважды; в пятой, седьмой, восьмой и девятой песнях – и ирмос, и стихи по дважды, поскольку в первых песнях было по три стиха, а в последних – по два. Во втором каноне ирмос и стихи предписаны по единожды. На Хвалитех следовали нынешние три стихиры по дважды. На утрене полагались всегда и стиховные стихиры: в этот праздник стиховны ... далее ...

Просим Вас оказать помощь в прохождении лечения и реабилитации ребенку-инвалиду с детства.


       Девочка родилась в срок, головку не держала, есть сама не могла. Не поползла, не села, не пошла, не говорит. Отставание в развитии колоссальное. Требуется систематическая реабилитация у разных врачей (эпилептолог, ортопед, невролог, дефектолог, логопед, ЛФК и др). Кроме того, необходимы средства на комплексные реабилитации, которые стоят весьма не дёшево.

Целенаправленно помочь ребёнку можно здесь
Смысл икон – В. Н. Лосский, Л. А. УспенскийИскать в Источникеazbyka.ru
... III, 27. P. 226. 228 (См. : Сергий, архим. Полный месяцеслов Востока. Т. 2: Святой Восток. М., 1876. С. 194; также см. : Четьи Минеи свт.) Кирилл Александрийский, свт. Комментарий на пророка Михея, V, 2 PG 71, col. 713а. 245 (См. : Софроний Иерусалимский, свт. Анакреонтические оды, 20 PG 87, col. 3821bc. 246) См. : Прокопий Кесарийский. О постройках, I, 3 Werke. Bd. 3. Bonn, 1838. S. 185. 247 (Прежде всего, рождение Исаака неплодной Сарой часто истолковывалось в таком смысле) см. : Быт. 21: 2 (. 248) См. : Минея, 8 сентября. Вечерня. Стихира на стиховне 3-я, глас 4-й. 249 (Там же. Слава, и ныне, глас 8-й. Стихира Сергия патриарха 2-я. 250) Там же. На Господи, воззвах. Стихира Стефана Святоградца, глас 6-й 251 (См. : Иоанн Дамаскин, прп. Точное изложение Православной веры, III, 12. – С. 148–152 252) Минея, 8 сентября. Вечерня. Литийная стихира Стефана Святоградца, глас 1-й 253 (Там же. Слава, и ныне, глас 8-й. Стихира Сергия патриарха 1-я. 254) Кирилл. Иерусалимский, свт. Поучения огласительные, IV, 10 PG 33, col. 469а ( ср. : То же. СПб., 1822. С. 47. -Ред. ) 255 (См. : Иоанн Златоуст, свт. На Евангелие от Иоанна. Беседа 85-я, 1 PG 59, u col. 461) рус. пер. : ... далее ...
Преподобный Александр Свирский и святитель ...Искать в Источникеpravmir.ru
... иже скоро грядяща во след преподобнаго. Егда же преподобный прииде ко дверем церкве святыя Троицы, и знамена Честным Крестом, абие отверзошася двери, и внидоста оба в церковь: и паки затворишася двери церкве, и к тому невидими быша. Аз же вся сия видев, вельми ужасохся о преславном видении сем, и прославих Бога и великаго в чудесех преподобнаго отца Александра, яко неотступно пребывает с нами, потребная устрояя в обители своей и по преставлении своем. И пребых без сна до утренняго пения моляся Богу, и удивляяся о преславном величии Божии, какоо прославляет Бог святых своих, Ему же слава, ныне и присно, и во веки веков, аминь [27]. Список сокращений ГИМ — Государственный Исторический музей, ГБЛ (РГБ) — Российская государственная библиотека, РГАДА — Российский государственный архив древних актов, МГАМИД — Московский главный архив МИДа, ПСРЛ — Полное собрание русских летописей, ЧОИДР — Чтения в Обществе истории и древностей Российских при Московском университете. [1] Свящ. Павел Флоренский. Столп и утверждение истины. М., 1914, с. 421. [2] Там же, с. 430. [3] Там же, с. 428. [4] Минея. Октябрь. М., изд. Московской Патриархии, 1980, с. 117. [5] Минея. Ноябрь. Ч. 2. ... далее ...
Песнопения для паломников, путешествующих по ...Искать в ИсточникеИсточник
... безгрешный? Темже апостольский глас припевающе, согласно возопиим: явися благодать Божия, спасительная всем человеком, озаряющи и подающи верным велию милость. На чинопоследовании Великого освящения воды Тропари, глас 8 Глас Господень на водах вопиет, глаголя: приидите, приимите вси духа премудрости, духа разума, духа страха Божия, явльшагося Христа. Днесь вод освящается естество, и разделяется Иордан, и своих вод возвращает струи владыку зря крещаема. Яко человек на реку пришел еси, Христе Царю, и рабское крещение прияти тщишися, Блаже, от Предтечеву руку грех ради наших, Человеколюбче. Слава и ныне. Ко гласу вопиющаго в пустыни, уготовайте путь Господень пришел еси, Господи, зрак рабий приим, крещения прося, не ведый греха: видеша Тя воды и убояшася трепетен бысть Предтеча и возопи, глаголя: како просветит светильник Света, како руку положит раб на Владыку? Освяти мене и воды, Спасе, вземляй мира грех. Стихира, глас 6 Воспоим, вернии, еже о нас Божия благодеяния величество: о нашем бо прегрешении быв человек нашим очищением очищается во Иордане: Един чистый и нетленный, освящаяй мене и воды, и главы змиев сокрушаяй в воде. Почерпнем убо воду с веселием, братие, благодать ... далее ...
«Буду верен словам до конца». Жизнеописание и ...Искать в ИсточникеИсточник
... о ней и рече: не плачи. Приступил же и коснулся врат монастырских, и восста пустынь, и начат глаголати, и даде ея Матери Своей в попечение. Страх же объят вся, и славяху Бога глаголюще: яко посети Боглюдей Своих, ради печали Матерней. Се собор преподобных пришед, паде при ногу Иисусову, моляще же Его много о пустыни Оптинской, глаголя: Яко дщи наша ныне умре, да пришед возложиши на ню руце, и оживет. Не умре бо земля, но спит, – глаголет пришедый Господь. И изгнан бысть из нея народ молвящ, восста обитель по глаголу Божию, и возвратися дух ея, и изыде весть сия по всей земли Российстей. Слава, и ныне: глас… Предста Царица Сыну Своему, егда воссташе Господь судити миру; руце пречистыя в мольбе простерши за ны, яко голубица крыле свои за птенцы своя, и ничтоже глаголаше, токмо слезы смиренно имущи; и, о чудо, Ангелов устрашающее, возмутися духом вселенной Господь, Бог Всемогущий прослезися, силы небесныя вспять возвратишася, суд о земли на милость преложися, еще мир миру даровася, яко да возвеличим Богородицу Пречудную. Ины стихиры на литии Се знамение явися в Церкви Русской: обитель в солнце облеченная, чада же ея светло просияша на падение и восстание многих. Ей же самой ... далее ...
Свято-Константино-Еленинский Измаильский мужской ...Искать в Источникеprihod.ru
... умерших сродницех, яко возможная начиная, не отступи, моляся и припадая к милующему всех Господу, да простит и помилует, иже во тьме седящия и люте зело огорченныя. Другий седален, глас 3: Р адости вечныя насельниче, небесному покою тезоименитый, Уаре великий, дерзая, да дерзнеши воспомянути пред Господем умиленныя четы наших прародителей, аще бо и не в гробе оных полагаем тя, усердным же прошением к жалости, еже от них, совокупляем тя. Темже припади и молися, не отринет бо предстояния твоего Владыка, но от безмерныя благостыни преклонен, пошлет преогорченным избавление и велию милость. Слава, и ныне: Богородичен: Пресветлая Госпоже, от небесных Сил превоспеваемая, и выну возвеличаемая, Мати Царя всяческих, где убо и когда хощет умножитися Твоя слава и величество, не тогда ли, егда грешныя заступаеши и весь мир молитвами Своими покрываеши, темже и днесь умножи, Владычице, велелепоту Твоего превозхождения, избави теплыми Твоими молитвами от лютых мук неверныя наша и некрещенныя сродники и с яже о них и с ними воспоминаемыя, и подаждь оным избавление и велию милость. Песнь 4 Ирмос: Т ы моя крепость, Господи, Ты моя и сила, Ты мой Бог, Ты мое радование, не оставль недра Отча, и ... далее ...
Икона Божией Матери Елецкая-ЧерниговскаяИскать в Источникеazbyka.ru
... праведным и грешным человеком дарованнаго, воспети несть возможно: душам бо и телесем здравие подаеши, Благая, и кающияся милуеши тепле. Слава: Господи, се милосердия Твою бездну в том познахом, яко не точию род человеческий от клятвы законныя искупил еси, но и Предстательницу теплую тому даровал еси, Твою Пречистую Матерь, Ей же днесь благодарное приносим поклонение. И ныне: Оному поклонению да приобщатся языцы, Твоего Сына до днесь не уведевшии, или от молитвы, яже к Тебе, отпадшии, да всем человеком уверовавшим Твоя ниспосылается благодатная помощь. Господи, помилуй (трижды) . Слава, и ныне: Кондак, глас 5-й На неувядаемом древе угоднику явившися, Твое же предстательство всем молящимся присно являющи, Владычице, и нашего не отврати смиреннаго моления, но прегрешений наших прощения испроси и, скорби душ наших отъемши, благодарственное наше приими поклонение, да любовию Тя во веки славим, Всепетая. Икос Якоже древле видением Пресвятыя Богородицы прият утешение преподобный Антоний и от горькаго изгнания паки во святую Лавру свою радостно вселися, тако и образ Владычицы, сего видения память являяй, от татарскаго пленения волею Ея спасен бысть. Днесь же в великом ... далее ...
Преподобномученица Елисавета Феодоровна, ...Искать в Источникеazbyka.ru
... уклонитися во зло, ниже в леность, отжени от душ наших смущение и сомнение, да не погибнем яко беззаконнии, но да спасемся со святыми, молитвами Пречистыя Твоея Матере и святыя угодницы Твоея княгини Елисаветы. Светилен: Что сие бысть? Лютая ли погибель или веры православныя торжество? Иже херувимы образуюше тайно, Господа в сердцах своих носили есте, святии мученицы алапаевстии, к Немуже и преставилися есте, имуще на устех Херувимскую песнь. Како забуду воспети страданий ваших? В род и род память ваша, Богоноснии, и во веки благодарение наше ко Господу, Иже дивен есть во святых Своих. Слава, и ныне, Богородичен: Премудрость Ипостасную и Слово Пресущное, и врача душ и телес Рождшая, гноения и раны души моея исцели лютыя и временныя, и сердца моего устави болезнь, Дево. Подобен: О, преславнаго чудесе: О, дивных твоих словес, Богомудрая Елисавето, о великия печали твоея, яже по Российстей земли! Уподобила бо еси народ наш недужному младенцу, егоже паче любиши, нежели егда здрав есть и весел. Сего ради восхотела еси страдания его понести и стезею мучения доблественно прошла еси, да приимеши дерзновение молитися о спасении его. О, неложнаго твоего прозрения! Великия России ... далее ...
Уставная жизнь братии. Свидетельства очевидцев, ...Искать в Источникеbogoslov.ru
... братии. 8. Монастырская трапеза. Чин о панагии Замечательно, что до нынешнего времени сохранились также и некоторые исторические свидетельства о чине «о панагии» и о монастырской трапезе в Саровской пустыни. Для примера приведем отрывок из повествования о «Благочинии обители и церковном чиноположении», содержащегося в «Описании Сатисо-градо-Саровской пустыни» (1866 г.) . В этом тексте непосредственно говорится о трапезе монашествующих в Саровской пустыни: «После Литургии[58] все купно ходят в трапезу. Начальствующий ударяет в звонец трижды и начинает читать «Отче наш»; по прочтении «Слава и ныне» и по благословении трапезы садятся братия по чину. Потом чтец, хотящий читать, говорит предначинательное слово или житие и, приняв благословение, читает[59]. Братия в продолжение трапезы сохраняют глубокое молчание, питая ум тайною молитвою, слух Божиим словом, а бренное тело предлагаемою пищею. По окончании трапезы бывает по чиноположению возвышение панагии, после чего, прочитав обычные молитвы и воздав благодарение человеколюбцу Богу, питающему всех от богатых Своих даров, все расходятся... »[60]. Свои впечатления о монастырской трапезе запечатлел известный нам уже очевидец ... далее ...
Толковый Типикон, Часть 15 - читать, скачать - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... диакон, начертывая крест кадильницею, говорит: «Премудрость прости " " . По слав. ркп. XIV-XVI века: «на 10-м же стихе совокупляются два лика и поют стих Яко утвердися; иерей же и дьякон стваряета обычное поклонение игумену или месту его, якоже речеся, и шедше в алтарь облекутся в служебници в священьскый чин ( позд. ркп. : «одежа» ) и исходят на выход с кадилом, свещи предыдущи (поздн. ркп. : «предшествующу свещнику с лампадом») . Мниси же вси кыйждо их открывають главу, мы же поем слава самогласен Святаго аще есть и ныне Богородичен наставшаго гласа; аще ли несть самогласна святому, Слава и ныне Богородичен наставшаго гласа (поздн. ркп. : «поющим обоим ликам, по окончании же стихиры Богородичен») ; диакон, начертав крест кадилом (поздн. ркп. : «знаменает кадилом ко царским дверем крестообразно») , возгласит: Свете тихий, Премудрость» ( поздн. ркп. : «Премудрость прости» ) . По позднейшим рукописям излагает чин входа и старообрядческий устав, со следующей разницей: «по скончании же стихир и Богородична диакон знаменает крест кадилом пред царскими дверьми крестообразно и обращся кадит настоятеля, аще ли несть ту настоятеля, то место его кадит; и паки приходит к ... далее ...
 001   002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Слава, ныне
Поддержи нас
ПОИСКОВ.РФДля Вебмастера