Чтец: «Житие преподобныя матере нашея Марии Египетския благослови, честный отче, прочести». Иерей: «Еяже молитвами, Господи Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас». Чтец: «Аминь». И читает житие. (Если читает сам иерей, то он вначале глаголет: «Житие преподобныя матере нашея Марии Египетския. – Еяже молитвами, Господи Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас».) По прочтении первой половины жития – «Господи, помилуй» (трижды), «Слава, и ныне» – псалом 50-й. Примечание. «Таже псалом 50-й. Песней не стихословим. И абие начинаем великий канон косно, и с сокрушенным сердцем и гласом, творение святаго Андрея Критскаго, Иеросолимскаго, глас 6-й. Ирмос: Помощник и покровитель: по дважды. Потом тропари, творяще на кийждо метания 3, и припевающе: Помилуй мя, Боже, помилуй мя. Ведомо же буди: Егда един лик поет, тогда другий творит метания, благочиния ради» (Типикон, гл. 49, «В четверток пятыя недели святых постов»). И тотчас Великий канон прп. Андрея Критского, с присовокуплением к каждой песни тропарей канона прп. Марии Египетской и по одному тропарю прп. Андрея Критского. В 4-й, 8-й и 9-й песнях – трипеснцы. Ирмосы Великого канона поются по дважды в начале песней, а по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – и на катавасию. Во 2-й и 3-й песнях – по два ирмоса (поются по единожды), на катавасию по 3-й песни поется второй ирмос. Ирмосы поются перед тропарями Великого канона, но не перед трипеснцами, с которых начинаются 4-я, 8-я и 9-я песни . Песни Священного Писания при пении канонов не стихословятся, но к тропарям Великого канона поется припев: «Помилуй мя, Боже, помилуй мя», к тропарям канона прп. Марии Египетской: «Преподобная мати Марие, моли Бога о нас», к тропарям прп. Андрея Критского: «Преподобне отче Андрее, моли Бога о нас». В заключение каждой песни – «Слава», «И ныне». К тропарям трипеснцев припев: «Святии апостоли, молите Бога о нас»; в конце их «Слава», «И ныне» не полагаются (к Троичнам трипеснцев припев: «Пресвятая Троице, Боже наш, слава Тебе»; к Богородичнам трипеснцев припев: «Пресвятая Богородице, спаси нас»). Обычно читает тропари трипеснца чтец.

http://patriarchia.ru/bu/2024-04-18/

Полиелей. Величание великомученика и избранный псалом. Малая ектения. Седален великомученика по полиелее, глас 3-й: «Любовию горящею...». «Слава» – ин седален великомученика по полиелее, глас 4-й: «Возделав прилежно...», «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Слово Отчее...». Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен великомученика, глас 4-й: «Праведник, яко финикс, процветет, яко кедр, иже в Ливане, умножится»; стих: «Насаждени в дому Господни, во дворех Бога нашего процветут». Евангелие – Лк., зач. 63. «Воскресение Христово видевше...» (трижды). (Псалом 50-й не глаголется.) «Слава» – «Молитвами страстотерпца...» , «И ныне» – «Молитвами Богородицы...». Вместо «Помилуй мя, Боже...» певцы поют припев: «Возвеселится праведник о Господе и уповает на Него» , и стихиру великомученика, глас 6-й: «Днесь вселенная вся...». Молитва: «Спаси, Боже, люди Твоя...», «Господи, помилуй» (12). Возглас: «Милостию и щедротами...». Каноны: Пасхи со ирмосом и Богородичнами на 8 (ирмосы по дважды) и великомученика (два канона) на 6. Библейские песни не поются. Примечание. С понедельника пасхальный канон поется с особыми Богородичнами (творение прпп. Феофана и Иосифа). В Цветной Триоди они помещены в последовании Недели жен-мироносиц, а в изданном особой книгой «Последовании во Святую и Великую Неделю Пасхи» печатаются в каноне на ряду в первый день Пасхи. О малых ектениях на каноне в Уставе не упомянуто, потому что с понедельника Пасхи в отношении ектений строй утрени обычный: ектении произносятся только по 3-й, 6-й и 9-й песнях. Катавасия по каждой песни – ирмос канона Пасхи (единожды) и «Христос воскресе...» (трижды; по обычаю, скорым распевом). Каждение, по традиции, на 1-й, 4-й, 7-й и 9-й песнях канона (во всю Светлую седмицу). Примечание. Припев к тропарям пасхального канона: «Христос воскресе из мертвых», к Богородичнам – «Пресвятая Богородице, спаси нас», к тропарям канона великомученика – «Святый великомучениче Георгие, моли Бога о нас» ; к предпоследнему тропарю в песни – «Слава», к последнему – «И ныне».

http://patriarchia.ru/bu/2024-05-06/

И абие по Христос воскресе: Слава в вышних Богу, и на земли мир: И обычное шестопсалмие. Ектениа великая. Таже, Бог Господь: во глас 7. Тропарь празднику: Запечатану гробу: трижды. [зри] Сей тропарь глаголется чрез всю седмицу. И стихословим кафисмы две, а третия рядовая на Вечерни: И тако поем Псалтирь до 21 септемвриа. По 1-м стихословии седален воскресен, глас 1: Гроб Твой Спасе, воини стрегущии, мертви от облистания явльшагося ангела быша, проповедающа женам воскресение: Тебе славим тли потребителя, Тебе припадаем воскресшему из гроба, и единому Богу нашему. Стих: Господи, да не яростию Твоею обличиши мене, ниже гневом Твоим накажеши мене. Умилительный: В беззакониих зачат есмь аз блудный, не смею воззрети на высоту небесную, но дерзая на человеколюбие Твое зову: Боже очисти мя грешнаго, и спаси мя. Стих: Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев. Мученичен: Страдания похвалою, и венцев достоинством, славнии страстотерпцы одеяшася Тобою Господи: терпением бо ран беззаконныя победиша, и силою Божественною с небесе победу прияша. Тех молитвами свободи от невидимаго врага Спасе, и спаси мя. Слава, и ныне: богородичен: Чудо чудес Благодатная, в Тебе зрящи тварь радуется: зачала бо еси безсеменно, и родила еси неизреченно, Егоже чиноначалия ангелов видети не могут: Того яко Бога моли о душах наших. Таже чтение в толковании Иоанна Еванглиа. По 2-м стихословии седален, глас 1. Подобен: Гроб Твой: Прикоснувыйся рукою ребром нестерпимым Близнец Фома, не опалися прикосновением, но пребысть язвы осязая известнее, и вещая нас ради прободенному: Ты мой Господь и Бог мой еси, аще и страсть претерпел еси. Слава, и ныне: тойже. И чтение. Таже, Воскресение Христово видевше: единожды, и псалом 50. [зри] Сице бо творим до Вознесения Господня, ниже Господеви поем: глаголем, но глаголем якоже написася во Ирмологиах. Начало же творим от ирмосов, ихже и повторяем, поюще и тропари на 6. И святаго Минеи на 4. По 3-й песни кондак, и седален святаго. Слава, и ныне: седален празднику. По 6-й песни кондак празднику, и икос. И стихословим Честнейшую. По 9-й песни ексапостиларий празднику, дважды. Слава: святаго, аще есть. И ныне: праздника, другий светилен.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Лик: Господи помилуй, трижды. еще молимся о святейшем правительствующем синоде: Лик: Господи помилуй, трижды. еще молимся за всю братию и за вся христианы. Лик: Господи помилуй, трижды. Возглас: яко милостив и человеколюбец Бог еси, и тебе славу возсылаем отцу и сыну, и святому духу, ныне и присно, и во веки веков. Таже, Слава тебе Христе Боже: [Смотри] И отпуст малый, и многолетие. И вшедше в трапезу, глаголем: ядят убозии и насытятся, и восхвалят Господа взыскающии его: жива будут сердца их в век века. Слава, и ныне: Господи помилуй, трижды. благослови. И благословляет священник трапезу. И вкушаем представленная нам полегку. да не отягчимся на бдение. По ядении же, Слава, и ныне: Бысть чрево твое святая трапеза, имущая небеснаго хлеба, Христа бога нашего, от негоже всяк ядый не умирает, якоже рече всех богородительнице питатель. И посем, честнейшую херувим: Таже, Возвеселил ны еси Господи в творениих твоих, и в делех руку твоею возрадуемся: знаменася на нас свет лица твоего Господи, дал еси веселие в сердце моем, от плода пшеницы, вина и елеа своего умножишася. в мире вкупе усну, и почию, яко ты Господи единаго на уповании вселил мя еси. Слава, и ныне: Господи помилуй, трижды. благослови. священник: С нами бог, своею благодатию и человеколюбием, всегда, ныне и присно, и во веки веков, аминь. По еже заити солнцу мало, отходит кандиловжигатель, и творит поклон предстоятелю. Таже восходя ударяет в великий кампан не скоро, поя непорочны, или глаголя псалом 50, тихо 12–ю. И потом вшед и вжигает лампады, и уготовляет кадильницу. И тако паки изшед клеплет во вся кампаны. И возвращься в церковь, и вжег свещу в насвещнице, поставляет прямо царских врат. Таже творит поклонение иерею, егоже есть чреда. иерей же востав творит поклон предстоятелю: И отшед творит поклоны 3, пред святыми дверьми, и на оба лика: братиям же всем седящим. И вшед во святый олтарь, возлагает на ся епитрахилий, целовав крест верху его и приим кадильницу, и став пред святою трапезою, влагает фимиам: и глаголет молитву кадила тайно.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Полунощница обычная – субботняя. Утреня. Начало субботней утрени: по возгласе «Благословен Бог наш...», чтец: «Приидите, поклонимся...» (трижды) и обычные псалмы 19-й и 20-й (на которых совершается каждение всего храма). Примечание. Субботнее богослужение святой Четыредесятницы не имеет особенностей седмичных великопостных служб. На «Бог Господь» – тропарь вмч. Феодора, глас 2-й (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен воскресный, глас тот же: «Вся паче смысла...». Кафизмы 16-я и 17-я . После 16-й кафизмы – малая ектения. Седальны Октоиха, глас 4-й. После 17-й кафизмы – малая ектения. Седален вмч. Феодора, глас 3-й. «Слава» – ин седален вмч. Феодора, глас тот же, «И ныне» – Богородичен Триоди, глас тот же. Псалом 50-й. (Молитва: «Спаси, Боже, люди Твоя...» не глаголется.) Каноны: храма со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды) и вмч. Феодора на 8. Библейские песни: «Господеви поем...» или «Поем Господеви...». Примечание. В субботу 1-й седмицы Великого поста Триодь Постная указывает стихословить библейские песни в будничной редакции: «Господеви поем...» . Типикон умалчивает о редакции библейских песней в этот день . По мнению В. Розанова, умолчание Типикона следует толковать в пользу пения свойственной субботнему богослужению с Бог Господь праздничной редакции библейских песней: «Поем Господеви...» . Учитывая указания богослужебных книг о редакции Песней Священного Писания в сырную субботу, можно считать допустимым пение в субботу 1-й седмицы Великого поста и будничной редакции библейских песней «Господеви поем...», и праздничной редакции «Поем Господеви...». Катавасия «Отверзу уста моя...». По 3-й песни – седален вмч. Феодора, глас 8-й. «Слава» – ин седален вмч. Феодора, глас тот же, «И ныне» – Богородичен Триоди, глас тот же. По 6-й песни – кондак и икос вмч. Феодора, глас 8-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни – светилен вмч. Феодора. «Слава, и ныне» – Богородичен Триоди. («Достойно есть» обычно не поется.) «Хвалите Господа с Небес...» и хвалитные псалмы. На хвалитех стихиры вмч. Феодора, глас 1-й – 4. «Слава» – вмч. Феодора, глас 6-й: «Священия дар...», «И ныне» – Богородичен Триоди, глас тот же: «Богородице, Ты еси лоза...».

http://patriarchia.ru/bu/2023-03-04/

Возглас: Яко милостив и человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем Отцу и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Таже, Слава Тебе Христе Боже: И отпуст малый, и многолетие.  И вшедше в трапезу, глаголем: Ядят убозии и насытятся, и восхвалят Господа взыскающии его: жива будут сердца их в век века. Слава, и ныне: Господи помилуй, трижды. Благослови. И благословляет священник трапезу. И вкушаем представленная нам полегку, да не отягчимся на бдение. По ядении же,Слава, и ныне: Бысть чрево твое святая трапеза, имущая небеснаго хлеба, Христа Бога нашего, от негоже всяк ядый не умирает, якоже рече всех, Богородительнице, Питатель. И посем, Честнейшую херувим: Таже, Возвеселил ны еси Господи в творениих Твоих, и в делех руку Твоею возрадуемся: знаменася на нас свет лица Твоего Господи, дал еси веселие в сердце моем, от плода пшеницы, вина и елеа своего умножишася. в мире вкупе усну, и почию, яко Ты Господи единаго на уповании вселил мя еси. Слава, и ныне: Господи помилуй, трижды. Благослови. Священник: С нами Бог , своею благодатию и человеколюбием, всегда, ныне и присно, и во веки веков, аминь. Чин великия вечерни, сиесть бдения всенощнаго, и утрени воскресныя По еже зайти солнцу мало, отходит кандиловжигатель, и творит поклон предстоятелю. Таже восходя ударяет в великий кампан не скоро, поя непорочны, или глаголя псалом 50, тихо 12-ью. И потом вшед и вжигает лампады, и уготовляет кадильницу. И тако паки изшед клеплет во вся кампаны. И возвращься в  церковь , и вжег свещу в насвещнице, поставляет прямо царских врат. Таже творит поклонение иерею, егоже есть чреда. Иерей же востав творит поклон предстоятелю. И отшед творит поклоны 3, пред святыми дверьми, и на оба лика: братиям же всем седящим. И вшед во святый олтарь, возлагает на ся епитрахилий, целовав крест верху его и приим кадильницу, и став пред святою трапезою, влагает фимиам: и глаголет молитву кадила тайно. И тако кадит святую трапезу крестовидно окрест, и весь жертвенник: и отворив святыя двери исходит.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Тропарь: Богородице Дево, глаголется трижды. И бывает благословение хлебов, и раздаяние. И чтение велие в Посланиих апостольских. Последование прилучившагося святаго в Неделю сию, и в блуднаго, поем в пяток на Повечерии, или егда екклисиарх разсудит: аще токмо не случится коего великаго святаго, или святаго храму: зане храм и не великаго святаго, больши воследуется великаго святаго, на свой ему храмный праздник, еже должно есть бдению бывати, и никакоже оставляти в память его, ниже прелагается на ин день. Но поем службу храму, якоже и Сретению Господню, во вся дни, в няже и Сретение Господне бывает. На утрени По шести псалмех, Бог Господь, на глас Осмогласника. И глаголем тропарь воскресен дважды, Богородичен единожды, и обычная стихословия. Седальны Осмогласника. По Непорочных тропари: Ангельский собор: ипакои. Степенны и прокимен гласа: Всякое дыхание: Евангелие воскресно ряду. Воскресение Христово: псалом 50. Слава, глас 8: Покаяния отверзи ми двери, Жизнодавче,/утренюет бо дух мой ко храму святому Твоему,/храм носяй телесный весь осквернен:/но яко щедр, очисти/благоутробною Твоею милостию. И ныне, Богородичен: На спасения стези настави мя, Богородице,/студными бо окалях душу грехми,/и в лености все житие мое иждих:/но Твоими молитвами/избави мя от всякия нечистоты. Таже, глас 6: Помилуй мя, Боже,/по велицей милости Твоей,/и по множеству щедрот Твоих,/очисти беззаконие мое. Множества содеянных мною лютых помышляя окаянный,/трепещу страшнаго дне суднаго:/но надеяся на милость благоутробия Твоего,/яко Давид вопию Ти:/помилуй мя, Боже,/по велицей Твоей милости. Канон воскресен Осмогласника, со ирмосом на 4, и крестовоскресный на два, и Богородицы на два: и в Триоди на 6. Творение Георгия. егоже краестрочие в Богородичнах: Георгия, глас 6: Песнь 1. Ирмос: Яко по суху, пешешествовав Израиль/по бездне стопами,/гонителя фараона/видя потопляема,/Богу победную песнь поим, вопияше. Притчами вводяй вся Христос,/к жития исправлению,/мытаря возвышает от смирения,/показав фарисея возвышением смиряема.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

В храме Богородицы и святого – дневной тропарь: «Спаси, Господи…», тропарь храма. «Боже отец наших…», «Иже во всем мире…». «Слава» – «Со святыми упокой…», «И ныне» – «Молитвами, Господи…». Чтец : «Господи, помилуй» (40). Молитва: «Иже на всякое время…». «Господи, помилуй» (трижды), «Слава, и ныне», «Честнейшую Херувим…», «Именем Господним благослови, отче». Иерей – возглас: «Боже, ущедри ны…». Чтец: «Аминь». Иерей – молитву прп. Ефрема Сирина (с 16 поклонами). Чтец: «Аминь». Конечное Трисвятое. По «Отче наш» иерей – возглас. Чтец: «Аминь», «Господи, помилуй» (12). Молитвы: «Нескверная, Неблазная…», «И даждь нам, Владыко…», «Преславная Приснодево…», «Упование мое…». Иерей: «Слава Тебе, Христе Боже…». Хор или чтец: «Слава, и ныне», «Господи, помилуй» (трижды), «Благослови». Иерей – отпуст малый (но не «Владыко Многомилостиве…»). Обычное прощение от настоятеля и ектения: «Помолимся о Великом Господине…», в конце которой иерей глаголет: «Рцем и о себе самех». Хор: «Господи, помилуй» (трижды). Иерей: «Молитвами святых отец наших…». Хор: «Аминь». Полунощница вседневная с «поклоны ея» и молитвой прп. Ефрема Сирина (с 16 поклонами). На утрене по возгласе «Благословен Бог наш…» – Трисвятое. По «Отче наш» иерей – возглас: «Яко Твое есть Царство...». Чтец: «Аминь», «Господи, помилуй» (12), «Слава, и ныне», «Приидите, поклонимся…», псалмы 19-й и 20-й и прочее по чину . Вместо «Бог Господь» – «Аллилуия» во глас Октоиха (в данном случае 3-й). Троичны гласа (как Великим постом). Кафизмы 10-я и 11-я. Малых ектений нет. По 1-м стихословии – седальны Октоиха, глас 3-й. По 2-м стихословии – седальны Триоди, глас 2-й. Псалом 50-й. Библейские песни «Господеви поем…». Песнь 1-я – Октоиха 1-й канон со ирмосом, без мученичнов, на 4 (ирмос единожды), Минеи (вмч. Феодора) на 6 (без ирмосов, песнь 1-я и 3-я), Триоди полный канон на 4 (без ирмоса, песнь 1-я). Песнь 3-я – Триоди полный канон со ирмосом на 6 (ирмос единожды), трипеснцы Триоди на 8 (без ирмосов) . На катавасию – ирмос 2-го трипеснца, глас 2-й: «Неплодствовавший мой ум…».

http://patriarchia.ru/bu/2022-03-02/

Чтец: «Господи, помилуй» (40). Молитва: «Иже на всякое время...». «Господи, помилуй» (трижды), «Слава, и ныне», «Честнейшую Херувим...», «Именем Господним благослови, отче». Иерей – возглас: «Боже, ущедри ны...». Чтец: «Аминь». Иерей – молитву прп. Ефрема Сирина (с 16 поклонами). Чтец: «Аминь». Конечное Трисвятое. По «Отче наш» иерей – возглас. Чтец: «Аминь», «Господи, помилуй» (12). Молитвы: «Нескверная, Неблазная...», «И даждь нам, Владыко...», «Преславная Приснодево...», «Упование мое...». Иерей: «Слава Тебе, Христе Боже...». Хор или чтец: «Слава, и ныне», «Господи, помилуй» (трижды), «Благослови». Иерей – отпуст малый (но не «Владыко Многомилостиве...»). Обычное прощение от настоятеля и ектения: «Помолимся о Великом Господине...», в конце которой иерей глаголет: «Рцем и о себе самех». Хор: «Господи, помилуй» (трижды). Иерей: «Молитвами святых отец наших...». Хор: «Аминь». Полунощница вседневная с «поклоны ея» и молитвой прп. Ефрема Сирина (с 16 поклонами). На утрене по возгласе «Благословен Бог наш...» – Трисвятое. По «Отче наш» иерей – возглас: «Яко Твое есть Царство...». Чтец: «Аминь», «Господи, помилуй» (12), «Слава, и ныне», «Приидите, поклонимся...», псалмы 19-й и 20-й и прочее по чину. Вместо «Бог Господь» – «Аллилуия» во глас Октоиха (в данном случае 7-й). Троичны гласа (как Великим постом). Кафизмы 19-я и 20-я. Малых ектений нет. По 1-м стихословии – седальны Октоиха, глас 7-й. По 2-м стихословии – седальны Триоди, глас 7-й. Псалом 50-й. Библейские песни «Господеви поем...». Песнь 1-я – Октоиха 1-й канон со ирмосом на 6 (ирмос единожды), Минеи на 4 (без ирмоса, песнь 1-я), Триоди полный канон на 4 (без ирмоса, песнь 1-я). Песнь 3-я – Октоиха 1-й канон со ирмосом на 6 (ирмос единожды), Минеи на 4 (без ирмоса, песнь 3-я), Триоди полный канон на 4 (без ирмоса, песнь 3-я). На катавасию – ирмос полного канона Триоди, глас 8-й: «Небеснаго круга...». По 3-й песни – малая ектения; седален священномученика, глас 4-й. «Слава, и ныне» – Крестобогородичен Минеи, глас тот же.

http://patriarchia.ru/bu/2024-03-15/

Последование пасхальных часов совершается за малое повечерие. Перед утреней последование пасхальных часов совершается за полунощницу. Утреня. Предстоятель с Крестом, трисвещником и кадилом полагает начало утрени возгласом: «Слава Святей, и Единосущней, и Животворящей, и Нераздельней Троице...». Далее – пасхальное начало. Иерей: «Христос воскресе из мертвых...» (трижды), певцы – тот же тропарь (трижды). Стихи пасхального начала в следующем порядке: 1-й стих: «Да воскреснет Бог, и расточатся врази Его, и да бежат от лица Его ненавидящии Его» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 2-й стих: «Яко исчезает дым, да исчезнут, яко тает воск от лица огня» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 3-й стих: «Тако да погибнут грешницы от лица Божия, а праведницы да возвеселятся» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 4-й стих: «Сей день, егоже сотвори Господь, возрадуемся и возвеселимся во-нь» – тропарь Пасхи: «Христос воскресе из мертвых...». 5-й стих: «Слава» – тропарь апостола, глас 3-й. 6-й стих: «И ныне» – Богородичен воскресный, глас 4-й: «Еже от века...» (но не по гласу «Славы») . В завершение иерей или все священнослужители поют: «Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ». Певцы заканчивают: «И сущим во гробех живот даровав». Ектения великая. (Шестопсалмие не глаголется, «Бог Господь» не поется, кафизм и седальнов нет.) Полиелей. Величание апостола и избранный псалом. Малая ектения. Седален апостола по полиелее, глас 8-й: «Идольскую гордыню низложив...» (дважды). «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «В напасти многоплетенныя впад...» (см. 29 апреля, в службе Девяти мучеников Кизических, по 3-й песни канона). Степенна – 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен апостола, глас 4-й: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их»; стих: «Небеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь». Евангелие – апостола. «Воскресение Христово видевше...» (трижды). (Псалом 50-й не глаголется.) «Слава» – «Молитвами апостола...», «И ныне» – «Молитвами Богородицы...». Вместо «Помилуй мя, Боже...» певцы поют припев: «Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их» , и стихиру апостола, глас 6-й: «Излияся благодать...» (см. славник на «Господи, воззвах»). Молитва: «Спаси, Боже, люди Твоя...», «Господи, помилуй» (12). Возглас: «Милостию и щедротами...».

http://patriarchia.ru/bu/2024-05-08/

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010