Аллилуия, аллилуия, аллилуия, слава Тебе, Боже. (3) «Волною морскою» Волною морскою Скрывшаго древле, гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы; но мы, яко отроковицы, Господеви поим, славно бо прославися. Перевод: Того, Кто некогда погреб в морской волне преследовавшего жестокого властителя, дети Им спасенных Самого погребли под землею. Но мы, как тогда юные девы, воспоем Господу; ибо Он торжественно прославился. «Не рыдай Мене Мати» Не рыдай Мене, Мати, зрящи во гробе, Егоже во чреве без семене зачала еси Сына: востану бо и прославлюся, и вознесу со славою, непрестанно, яко Бог, верою и любовию Тя величающия. Перевод: Не рыдай надо Мною, Матерь, видя в гробу Сына, Которого Ты зачала безсеменно. Ибо я воскресну и буду прославлен и возвеличу в славе бесконечно, как Бог, с верою и любовью Тебя прославляющих. «Приидите, ублажим Иосифа приснопамятнаго…» Приидите, ублажим Иосифа приснопамятнаго, в нощи к Пилату пришедшаго и Живота всех испросившаго: даждь ми Сего страннаго, Иже не имеет где главы подклонити; даждь ми Сего страннаго, Егоже ученик лукавый на смерть предаде; даждь ми Сего страннаго, Егоже Мати зрящи на кресте висяща, рыдающи вопияше и матерски восклицаше: увы Мне, Чадо Мое! Увы Мне, Свете Мой и утроба Моя возлюбленная! Симеоном бо предреченное в церкви днесь собыстся: Мое сердце оружие пройде, но в радость Воскресения Твоего плач преложи. Покланяемся страстем Твоим, Христе, покланяемся страстем Твоим, Христе, покланяемся страстем Твоим, Христе, и Святому Воскресению. Перевод: Придите, прославим Иосифа, навеки памятного, ночью к Пилату пришедшего и Жизнь всех испросившего: «Отдай мне Сего Странника, Который не имеет, где главу приклонить; отдай мне Сего Странника, Которого ученик коварный предал на смерть; отдай мне Сего Странника, Которого Матерь, видя висящим на Кресте, с рыданиями взывала и по-матерински восклицала: «Увы Мне, Дитя Мое! Увы Мне, Свет Мой и Жизнь Моя возлюбленная! Ибо предсказанное в храме Симеоном в сей день сбылось: Мое сердце меч пронзил, но в радость о воскресении Твоем плач претвори!» Поклоняемся страданиям Твоим, Христе. Поклоняемся страданиям Твоим, Христе. Поклоняемся страданиям Твоим, Христе, и святому воскресению! «Днесь ад стеня вопиет»

http://azbyka.ru/audio/blagoslovennaya-s...

Перевод: Бог вечный и Царь всех тварей, удостоивший меня дожить до этого часа! Прости мне грехи, которые я сделал в нынешний день делом, словом и помышлением, и очисти, Господь, бедную мою душу от всякой нечистоты телесной и душевной. И помоги мне, Господь, наступающую ночь провести спокойно, чтобы, вставши с убогой моей постели, мог я делать угодное пресвятому имени Твоему во все дни моей жизни и побеждать нападающих на меня врагов телесных и бестелесных. И избавь меня, Господь, от пустых мыслей, оскверняющих меня, и злых страстей. Ибо Твое есть Царство и сила и слава, Отца, и Сына, и Святого Духа, теперь и всегда, и вечно. Аминь. В этой молитве мы благодарим Бога за благополучно проведенныйдень, просим у Него прощения грехов, сохранения нас от всякого зла и спокойной ночи. Молитва эта оканчивается славословием Святой Троицы. Молитва 2-я, святого Антиоха, ко Господу нашему Иисусу Христу Вседержителю, Слово Отчее, Сам совершен сый, Иисусе Христе, многаго ради милосердия Твоего никогдаже отлучайся мене, раба Твоего, но всегда во мне почивай. Иисусе, добрый Пастырю Твоих овец, не предаждь мене крамоле змиине, и желанию сатанину не остави мене, яко семя тли во мне есть. Ты убо, Господи Боже покланяемый, Царю Святый, Иисусе Христе, спяща мя сохрани немерцающим светом, Духом Твоим Святым, Имже освятил еси Твоя ученики. Даждь, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твое на ложи моем: просвети ум мой светом разума святаго Евангелия Твоего, душу любовию Креста Твоего, сердце чистотою словесе Твоего, тело мое Твоею страстию безстрастною, мысль мою Твоим смирением сохрани, и воздвигни мя во время подобно на Твое славословие. Яко препрославлен еси со Безначальным Твоим Отцем и с Пресвятым Духом во веки. Аминь. Перевод: Вседержитель, Слово Отчее, Иисусе Христе, будучи Сам совершен, по великому милосердию Твоему, никогда не покидай меня, раба Твоего, но всегда пребывай во мне. Иисусе, добрый Пастырь Твоих овец, не предавай меня мятежному змею и не оставь меня на волю сатаны, ибо во мне есть семя погибели. Ты, Господи Боже, Которому поклоняются, Царь Святой, Иисусе Христе, сохрани меня во время сна немеркнущим светом, Святым Твоим Духом, Которым Ты освятил Твоих учеников. Дай, Господи, и мне, недостойному рабу Твоему, спасение Твое на ложе моем: просвети ум мой светом уразумения святого Евангелия Твоего, душу любовию ко Кресту Твоему, сердце чистотою слова Твоего, тело мое Твоим страданием, чуждым страсти, мысль мою сохрани Твоим смирением. И подними меня в надлежащее время на прославление Тебя. Ибо Ты препрославлен вместе с Неимеющим начала Отцем Твоим и Пресвятым Духом во веки. Аминь. Молитва 3-я, ко Пресвятому Духу

http://pravmir.ru/molitvy-na-son-tolkova...

Притецем, православнии людие,/к премудрости Божии/и видим чудотворную икону Пречистыя Богоматере,/Юже именуем по явлению Софию, Премудрость Божию,/зане храм бысть одушевлен Единороднаго Сына и Слова Божия./Сия убо светолучно сияет в пречестнем храме Своем/и сердца наша веселит, приходящих с верою/и взирающих со страхом и благоговением на пречистую сию икону,/помышляюще в сердцах наших,/яко воистинну Премудрости Божии есть селение/и таинства Его смотрение,/на упование бо верным/воображение огнезрачное Ея зрим/и покланяемся, яко истинному и пренепорочному Ея девству/в рождестве и по рождестве паки;/от Неяже изыде Огнь Божественный,/попаляя тленныя страсти/и просвещая души наша и чисты сотворяя,/Имже и веки сотвори Отец,/Той же и Мудрость, Слово и Сила наречется,/сияние славы и Образ Отчи Ипостаси./И паки убо молим/и, припадающе, лобызаем пречестную икону Премудрости Божия Матере/и велегласно вопием:/о Милосердая Владычице,/спаси рабы Своя от насилия диаволя,/от нахождения иноплеменных и междоусобныя брани,/яко Ты еси всех благих Подательница и Покровительница//притекающим к Тебе с верою и просящим велия милости. Молитва Пресвятой Богородице пред иконой Ея «София - Премудрость Божия» Непостижимая и Всепетая Премудросте Божия, Софие Преименитая, девственных душе, сиречь Единородный Сыне, Слове Божий, приими молебное сие пение от недостойных и скверных уст наших. Аще и писана суть: не красна песнь во устех грешничих, обаче же разбойник единем словом спасеся, мытарь воздыханием оправдася и хананеина дщерь матерним прошением исцелися, понеже Ты, Господи, Благ и Человеколюбив, грядущаго в мир просвещаеши, и грехи грешником отпущаеши, и разумом неразумных наполняеши, и буияго умудряеши, и жаждущия благих словес души учением Твоим, яко самаряныню водою живою, напаяеши, блудника целомудренна устрояеши, разбойнику рай отверзаеши, зане Ты еси всех благих Податель, и Вразумитель, и животу Хранитель, Христе Боже наш, и Тебе славу и хвалу, честь и благодарение и славословление возсылаем и поклонение творим со Безначальным Твоим Отцем, и со Пресвятым, и Благим, и Животворящим Твоим Духом, и со Пресвятою и Пренепорочною Твоею Материю, Владычицею нашею Богородицею и Приснодевою Мариею, ныне, и присно, и во веки веков. Аминь. Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Успение» Киево-Печерской

http://azbyka.ru/worships/?date=2024-08-...

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Погруженную душу мою многими страстьми, Николае, умерщвленную грехопадением,/оживи твоими молитвами и направи на покаяние,/да с верными всеми твое славлю пренесение.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Егоже тьмы ангельския и серафимская множества ужасаются/и разумная тварь трепещет,/Того яко Младенца, Дево, питаеши,/Егоже образно на руку Твоею видяще, всегда покланяемся.  Песнь 6 Ирмос: Якоже пророка избавил еси/из глубины преисподния, Христе Боже,/и мене от грехов моих избави, яко Человеколюбец,/и управи живот мой, молюся.  Припев: Святителю, отче Николае, моли Бога о нас. Яко от окрина, от Божественныя твоея церкве нескудно приемлем здравие телесем/и душам очищение, святителю Николае,/чудеса бо точиши благодатию несомненною верою уповающим на тя.  Припев: Святителю, отче Николае, моли Бога о нас. От напастей различных, и бед лютых, и скорбей, одержащих ны,/и от различных злых, отче, яко Христов угодник преславный, избави рабы твоя,/достодолжно чтущия твое святое пренесение.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Греховным мразом истерп и житейским ветром пореваемь,/яко другое солнце, отче, подобие твоего образа видев,/твоими молитвами да согреюся, служителю Христов Николае.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Земных ум Небесныя тайны не увесть, ни тварь Творца разума домыслится:/преходит бо ум человеч от Девы рождество Господне./Ейже молящеся верою, грехов прощение приимем.  Кондак, глас 3 Взыде, яко звезда, от востока до запада/твоя мощи, святителю Николае,/море же освятися шествием твоим,/и град Барский приемлет тобою благодать:/нас бо деля явился еси чудотворец изящный,/предивный и милостивый. Икос Воспоим ныне святителя песньми, Мирским людем пастыря и учителя,/да молитвами его просветимся:/сей бо явися чист весь, нетленен духом,/Христу принося жертву непорочну, чисту, Богу благоприятну,/яко святитель, очищен и душею и телом./Темже сый истинно Церкви предстатель и поборник сея/и чудотворец изящен, предивен и милостив. Песнь 7

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjat...

Слава вольному Твоему за ны страданию, Господи! Слава погребению Твоему и воскресению, и на небеса вознесению. Слава премилосердному Твоему о нас смотрению и строению, не остави нас, Создателю наш, ныне и во век будущий. Аминь. Молитва Иисусу Сладкому и Страстем Его О премилосерднейший Иисусе! О паче меда и сота сладчайший Христе! О сладосте наша! О желание наше! О радование наше! О милостивый Боже наш, не до конца на нас грешных гневающийся! Молим Тя, в вертограде даже до поту крове каплющия капли молящегося к Богу Отцу Своему. Молим Тя, от Иуды за тридесять сребренников проданного и от Иудей оплеванного, посмеянного и к столпу привязанного, люте по ланите ударенного, неповинне на смерть осужденного, и тернием венчанного, в багряницу одеянного, и крест на Голгофу гору понесшего, на нем распятого, в руце и нозе железным гвоздием пробитого, а в ребро копием прободенного, с разбойники повешенного, оцтом и желчию напоенного. Молим Тя, на смутную болезненно страждущую и утробою растерзающуюся Матерь Твою, под крестом стоящую, зрящего. Молим Тя, в руце Своему Отцу дух предавшего, егда рекл еси: Отче Мой, в руце Твои предаю дух Мой. Молим Тя, от Иосифа и Никодима в гробе каменном положенного. Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей. Помилуй нас, не хотящих лености ради нимало спострадати великому страданию Твоему. Помилуй нас чрез кровь Твою от ребр истекшую. Помилуй нас чрез страсти Твоя, через горькое вкушение оцта и желчи, чрез смерть Твою крестную. Молим Тя, даждь нам память смертную, а от смерти наглой сохрани нас, и в час исхода души нашея, приими ю в руце Твои пресвятые, сквозе гвоздием пробитые, и помяни нас, Господи, егда приидеши во царствии си, идеже царствуеши со Отцем и Святым Духом, ныне и присно и во веки веков, аминь. Господи! аще и всегда распинаем Тя грехами нашими, Ты же умирая не отвращаешися от нас, но преклонь главу прощаеши нас, к Себе призывая. Покланяемся страстем Твоим, Христе! Покланяемся страстем Твоим, Христе! Покланяемся страстем Твоим, Христе, и Святому Воскресению Твоему.

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Rostov...

Лик: Аминь. Иерей: Мир всем. Лик: И духови твоему. Диакон: Главы вашя Господеви приклоните. Лик: Тебе Господи. Иерей же чтет тайно молитву сию: Вонми Господи Боже мой от святаго жилища, и от Престола славы Царствия Твоего, и милостивно посли благословение Твое святое на образ сей [или на образы сия ], и в окроплении воды сея священныя, благослови и освяти его [или я ] и даждь ему [или им ] силу целебну, всякия болезни и недуга, всяких диавольских козней прогонительну от всех верно к нему [или к ним ] прибегающих, и пред тем [или теми ] тебе кланяющихся, молящым же ся, и прибегающым: и всегда услышана и благоприятна тебе да будет их мольба. И возглашает: Благодатию и щедротами Единороднаго Сына Твоего, с Нимже благословен еси и с пресвятым и благим и животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Лик: Аминь. Иерей же кропит священною водою образ, глаголя: Освящается образ сей [или образы сия ] благодатию Пресвятаго Духа, окроплением священныя воды сея, во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, аминь. Трижды. Абие же иерей кадит образ, и покланяется, поя или глаголя тропарь сей, глас 2: Пречистому твоему образу покланяемся благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже: волею бо благоволил еси плотию взыти на крест, да избавиши, яже создал еси, от работы вражия. тем благодарственно вопием ти: радости исполнил еси вся Спасе наш, пришедый спасти мир. Лобзав же образ, глаголет: Слава, и ныне, глас 4: Божественный твой зрак на иконе изъобразующе Христе Боже, еже от Девы рождество твое ясно разумеваем: чудеса же твоя неизглаголанная, и вольное распятие воспоминающе, проповедуем. отнюдуже бесове прогоняются страхом, злославнии же в печалех рыдают, яко сим сопричастницы. И абие творит отпуст сей: Иже неизреченным смотрением прежде своея вольныя страсти, изволивый на убрусе нерукотворенно изъобразити Пречистаго и благочеловечнаго своего лица образ, Христос истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, и всех святых своих, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Днесь висит на Древе (Женский хор. Диск  " Время поста и молитвы " ) 3.11MB Днесь висит на древе, Иже на водах землю повесивый: венцем от терния облагается, Иже Ангелов Царь: в ложную багряницу облачается, одеваяй небо облаки: заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама: гвоздьми пригвоздися Жених Церковный: копием прободеся Сын Девы. Покланяемся Страстем Твоим, Христе: покланяемся Страстем Твоим, Христе: покланяемся Страстем Твоим, Христе, покажи нам и славное Твое Воскресение. " Ныне висит на древе Тот, Кто повесил (утвердил) землю на водах; терновым венцом покрывается Ангелов Царь; в порфиру шутовскую одевается Одевающий небо облаками; заушения (пощечены) принимает Освободивший (от греха) Адама в Иордане; гвоздями прибивается Жених Церкви; копьем пронзается Сын Девы. Поклоняемся страданиям Твоим, Христе, поклоняемся страданиям Твоим, Христе, поклоняемся страданиям Твоим, Христе, покажи нам и всеславное Твое Воскресение " . _____________________________________ Не рыдай Мене, Мати (Женский хор. Диск  " Время поста и молитвы " ) 1.94MB Не рыдай Мене, Мати, Мати, зрящи во гробе, Егоже во чреве без семени зачала еси Сына: востану бо и прославлюся, и вознесу со славою непрестанно яко Бог, верою и любовию Тя величающыя _____________________________________ Разбойника Благоразумнаго (Женский хор. Диск  " Время поста и молитвы " ) 1.43MB Разбойника благоразумнаго во едином часе раеви сподобил еси, Господи, и мене древом крестным просвети и спаси мя _____________________________________ Великая Суббота : Благообразный Иосиф (Стихира на целование Плащаницы) Хор Валаамского монастыря 3.73MB «Благообразный Иосиф, с древа снем Пречистое Тело Твое, плащаницею чистою обвив, и вонями (благовониями) во гробе нове покрыв положи»Славно бо прославися (Хор свято-Ионинского монастыря) 2.89MB _____________________________________ Воскресни, Боже (Женский хор. Диск  " Время поста и молитвы " ) 2 .28MB Воскресни, Боже, суди земли, яко Ты наследиши во всех языцех Обсудить статью на форуме...     Как помочь сайту " Православие и Мир " ? Webmoney Яндекс.Деньги R663786385606 Z239358715500 41001133675435 Дорогие жертвователи, не забывайте указывать свои святые имена для молитвенного поминовения!

http://pravmir.ru/audio/article_988.html

Песнопение «Днесь висит на древе» (тропарь 15 антифона) - драматический центр богослужения: «Господь распят на древе, чтобы разрешить грех, происшедший через древо: через древо изгнал Адама из рая сатана; через древо же и Господь разбойника сделал обитателем рая» (свт. Иоанн Златоуст, 54, 912). История антифонов Великой Пятницы восходит к раннему христианству. Их прообразом и источником является поэма святителя Мелитона Сардийского «О Пасхе», жившего во II веке: «Повесивший землю — повешен. Распростерший небеса — распростерт. Утвердивший все — утвержден на древе. Владыка — оскорблен. Бог — убит. Царь Израилев — взят десницей израильской» (О Пасхе, 96). Раннехристианский текст в дальнейшем дополнился и адаптировался к более современному поэтическому стилю, но сохранил своё смысловое зерно - Бог принял на себя страшное унижение, которое невозможно осмыслить: «...в ложную багряницу облачается, одеваяй небо облаки...» - Одевающего небо облаками Творца глумящиеся римские воины облачают в багряницу. «...заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама...» - побои и надругательства принял Христос в доме первосвященника, Тот, Кто в реке Иордан своим крещением освободил Адама и весь человеческий род. «...гвоздьми пригвоздися Жених Церковный..» - Христос назван Женихом Церкви по евангельской притче о 10 девах, ожидающих пришествие жениха. Девы - это души христиан, ожидающие пришествие Христа, «предобручившего Церковь». «...копием прободеся Сын Девы...» - пронзили копьем умершего Христа, Сына Девы, которой предсказывал старец Симеон «и Тебе Самой оружие пройдет душу» (Лк, 2,35). В разных гранях отображает антифон события Голгофы, показывая страшное сопоставление Божьего милосердия и человеческой жестокости, он все сильнее побуждает нас сопереживать и сострадать Христу. Потому, осознав и прочувствовав каждое слово, остаётся лишь восклицать: «Покланяемся Страстем Твоим, Христе, покажи нам и славное Твое Воскресение». “Днесь висит на древе” - слушать:   “Днесь висит на древе” дьякона Сергея Трубачева

http://foma.ru/dnes-visit-na-dreve.html

Днесь висит на древе, Иже на водах землю повесивый: венцем от терния облагается, Иже ангелов Царь: в ложную багряницу облачится, одеваяй небо облаки: заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама: гвоздьми пригвоздися Жених Церковный: копием прободеся Сын Девыя. Покланяемся Страстем Твоим, Христе. Покланяемся Страстем Твоим, Христе. Покланяемся Страстем Твоим, Христе. Покажи нам и славное Твое Воскресение. Сегодня повешен на древе Тот, Кто повесил землю на водах, венцом терновым увенчан Царь ангелов, в ложную багряницу (царскую одежду) одет Тот, Кто одевает небо облаками, получает пощечины Тот, Кто в Иордане освободил Адама, Гвоздями пригвождается Жених Церковный, копьем пробивается Сын Девы. Покланяемся Страстям Твоим, Христе. Покланяемся Страстям Твоим, Христе. Покланяемся Страстям Твоим, Христе. Покажи нам и славное Твое Воскресение. Страстная пятница. Прокимен, глас 4: Разделиша ризы Моя себе и о одежди Моей меташа жребий. Стих: Боже, Боже Мой, вонми Ми, вскую оставил Мя еси?     Страстная пятница. Ексапостиларий: Разбойника благоразумнаго во едином часе раеви сподобил еси, Господи, и мене древом крестным просвети и спаси мя. Разбойника благоразумного сподобил рая единовременно, Господи, и меня древом крестным просвети и спаси. Страстная пятница. Стихира: Два и лукавная сотвори, перворожденный сын Мой Израиль:/Мене остави Источника воды животныя,/и ископа себе кладенец сокрушенный:/Мене на древе распят,/Варавву же испроси, и отпусти./Ужасеся небо о сем, и солнце лучи скры:/ты же, Израилю, не усрамился еси,/но смерти Мя предал еси./Остави им, Отче Святый,/не ведят бо, что сотвориша. Два злых дела совершил/первородный сын Мой, Израиль:/он оставил Меня, Источник воды живой,/и вырыл себе колодец разбитый;/Меня распял на Древе,/а Варавву выпросил и освободил./Изумилось при этом небо/и солнце сокрыло свои лучи./Ты же, Израиль, не устыдился, но смерти предал Меня./Прости им, Отче Святой,/ибо они не знают, что соделали. Днесь висит на Древе (Женский хор. Диск «Время поста и молитвы») 3.11MB Аудиоплеер

http://pravmir.ru/strastnaya-pyatnitsa-h...

На утрени вспоминаются события утра и дня Пятницы Страстной седмицы. Можно было бы назвать это реконструкцией, потому что двенадцать отрывков из Евангелий, которые читаются на утрени, восстанавливают в деталях шаг за шагом весь Крестный путь. Однако это не реконструкция. У церковного богослужения свое время и свой опыт пространства. Созерцание Пасхи Крестной на церковной службе переносит нас туда, в жаркий и людный Иерусалим, заставляет ощущать ногами холод наборного пола лифостротона, прохладу воды из умывальной чаши Пилата, боль в глазах от солнечного света после мрака темницы, усталость от криков толпы и эмоций первосвященников, тяжесть в плечах от неподъемного дерева, которое поддерживает Киринеянин. Все это – на утрени, при зажженных свечах, под пение хора и чтение Евангелия. Утреня начинается привычным чтением шестопсалмия и мирной ектении. А потом открываются Царские врата, и священник выносит на середину Евангелие и раскрывает его перед Распятием, которое стоит в этот день в центре храма. Совершается большое каждение, и читают первый отрывок. Потом идет череда песнопений, которые названы в Триоди антифонами. Каждый антифон – глубокое богословское размышление над прочитанным Евангелием, настоящее богомыслие Креста! tatarstan-mitropolia.ru Один из самых древних, антифон пятнадцатый, обычно поют при полном молчании церкви. Поет или дьякон, или один из певцов. Его можно петь и самому, потому что поется антифон на все тот же напев шестого гласа: Днесь висит на древе, Иже на водах землю повесивый! Венцем от терния облагается, Иже ангелов Царь! В ложную багряницу облачается, Одеваяй небо облаки! Заушение прият, Иже во Иордане свободивый Адама! Гвоздьми пригвоздися – Жених Церковный! Копием прободеся – Сын Девы! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покланяемся Страстем Твоим, Христе! Покажи нам и славное Твое Воскресение! Это молитвенное созерцание Страстей Христовых. Противопоставление, на котором строится антифон – «висит на древе – повесивший небо», «облагается тернием – Царь ангелов», – это свидетельство глубокой древности текста. Заметим важный урок: созерцание, каким бы богословски глубоким оно ни было, непременно выливается в молитвенное поклонение:

http://pravmir.ru/velikiy-chetverg-kogda...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010