Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ На Господи, воззвах, стихиры, глас 1. Подобен: Небесных чинов: НА МАЛОЙ ВЕЧЕРНЕ На “Господи воззвах:” стихиры на 4, глас 1 Подобен: Небесных От Господа приимше обещания плод,/Иоаким и Анна Божию Матерь,/благоприятну жертву, в храм введоша днесь,/и Захария, великий архиерей, благословив, прият. (2) Иоаким и Анна, от Господа приняв/Плод обещания – Божию Матерь,/как благоприятную жертву во храм ввели Ее в сей день,/и Захария, великий первосвященник,/благословив, принял Ее. (2) Святых святая во святых обитати достойно введеся,/яко Богоприятна жертва./И Сию девы, добродетельми благоукрашаемы,/впреди свещоносяще, приведоша Господу,/якоже сосуд священнейший. Святая из святых по достоинству была принесена,/как приятная Богу жертва,/чтобы во святилище обитать./И девы, добродетелями украшаемые,/пред Нею светильники неся,/приводили Ее Богу, как сосуд священнейший. Да отверзется дверь Богоприятнаго храма:/храм бо всех Царя и Престол,/днесь со славою внутрь прием,/Иоаким возлагает, освятив Господу/от Него избранную в Матерь Его. Да откроется дверь принявшего Бога храма:/ибо, взяв Храм всех Царя и престол,/Иоаким Ее в сей день внутрь святилища со славою помещает,/посвятив Господу избранную Им в Матерь Свою. Слава, и ныне, глас 8: Давид провозглашаше Тебе, Пречистая,/провидя освящение входа Твоего в храм,/в немже концы, днесь празднующе,/славословят Тя, Всепетая:/яже бо прежде Рождества Дева/и по Рождестве пребывши нетленна, Мати Слова Жизни./Днесь в храме Захария веселится, восприем Тя, Владычице,/и святая святых радуются,/подъемши Тя, источника жизни нашея./Темже и мы псаломски вопием Ти:/о нас моли Сына Твоего и Бога нашего/даровати нам велию милость. Слава, и ныне, глас 8: Давид провозглашал о Тебе, Пречистая,/провидя священное торжество входа Твоего во храм,/которое концы земли сегодня празднуя,/славословят Тебя, Всепрославленная,/– подлинно прежде родов Деву,/и после родов пребывшую неповрежденной,/Матерь Слова Жизни, в сей день во храм входящую./Захария веселится, приняв Тебя, Владычица,/и Святое Святых радуется,/вместив Тебя, Питательницу Жизни нашей./Потому и мы в песнях взываем Тебе:/“О нас моли Сына Твоего и Бога нашего/даровать нам великую милость!”

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/vvedenie-...

Слово на Рождество Господне. Святого Ефрема Сирина Радостен настоящий день, и вожделенен для царей, священников и пророков, предсказания коих он исполнил и оправдал самым делом. Ныне Дева родила Еммануила в городе Вифлееме: посему родился Тот, Кто исполнил пророчество Исаии ( Ис. 7:14 ). Ныне родился Тот, о Котором Господь имел написать в писании людей ( Пс. 86:6 ); посему, что воспевал пророк Давид, как будущее, то настоящий день представляет в самом событии. Совершилось и пророчество Михея, что из дома Ефрафова изыдет Пастырь, Который упасет души Своим жезлом ( Мих. 5:2–4 ). Валаам предсказывал, что воссияет звезда от Иакова и восстанет вождь от Израиля ( Числ. 24:17 ); и вот, что он предвидел в будущем, то представляет день сей в настоящем. Так, оная звезда, столь долго не являвшаяся, наконец явилась, и Божественное сияние ее возблистало из человеческого тела. Восток, будущее рождение коего предвидел Захария, воссиял днесь в Вифлееме, и после того, как просияла в Ефрафе заря Царя грядущего, Иаков на самом деле увидел блага, о коих молился. Ныне родился нам Сын, и справедливо дано Ему имя – Чудный: ибо это – чудо, достойное всякого удивления, что Бог является младенцем. Дух предсказал, что Он будет подобен червю, разумея под сим безмужное Его рождение; настоящий день снял покров с сего символа и объяснил таинство. Взыдет, предсказывал Пророк, как корень пред ним, корень в земли жаждущей ( Ис. 53:2 ); и вот, оное темное изречение исполняется в сей день, и становится ясным. Царь, Коего провидела Фамарь в чреслах Иуды и как бы восхитила ( Быт. 38:18–30 ; Матф. 1:3 ), в настоящий день принимает образ, приличнейший сокровенному Божеству. Руфь припала к ногам Вооза, в надежде найти в нем врачевство жизни, и в сей день исполняется ее надежда: ибо из ее племени родился Тот, силою и манием Коего живет все. Адам был причиною скорбей и болезней для жены; дщерь Дева вознаградила утрату матери, родив ей Спасителя. Еву матерь родил нерожденный муж: что же невероятного – в том, что дщерь Евы могла без содействия мужа зачать во чреве? Девственная земля родила Адама прародителя: ныне Дева рождает Господа земли и неба, Адама.

http://azbyka.ru/otechnik/Petr_Smirnov/t...

Святаго великомученика Димитрия Мироточца и воспоминание великаго и страшнаго трясения Аще хощет настоятель, творит бдение НА МАЛОЙ ВЕЧЕРНИ Стихиры на 4, глас 1: Подобен: Небесных чинов: Иже основания всея земли колебаяй Бог,/стрясаяй Един морское ложе,/яко Создатель всех/избави ны праведнаго гнева трясения/Твоим милосердием, Человеколюбче,/присно умоляем. Фессалоника ликует о памяти твоей/и созывает вся окрестныя грады,/Димитрие треблаженне,/совершити твое светоносное торжество./С нимиже, сошедшеся, и мы/песненно похваляем подвиги твоя. Приидите, вернии, сошедшеся,/похвалим Христова оружника/и добляго светильника Димитрия,/все вражие насилие поправша,/сему вопиюще верою:/о нас Христу, мучениче, молися. Слава, глас 6: Днесь вселенная вся страстоносца просвещается зарями/и Божия Церковь , цветы украшаема, Димитрие, вопиет ти:/угодниче Христов и предстателю теплейший,/не престай молити о рабех твоих. И ныне, Богородичен: Богородице, Ты еси лоза: На стиховне стихиры, глас 2. Подобен: Доме Евфрафов: Имамы тя многих/дателя дарований,/угодниче Господень,/исполняеши бо прошения,/яже имамы всегда. Стих: Праведник, яко финикс, процветет,/яко кедр, иже в Ливане, умножится. Пения сладкая,/страстей похваления,/благодатей воздания,/предложения, блаженне,/приими, Димитрие. Стих: Насаждени в дому Господни,/во дворех Бога нашего процветут. Доброта страдальцев,/благолепие мучеников,/благоверных хранителю,/приими ныне похвалу/любовию славящих тя. Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже: Дело Боголепно:/Дева по рождестве,/Рожденное – Бог Слово,/человечо естество имея/и являя вещественная. Тропарь, глас 3: Велика обрете в бедах/тя поборника вселенная, страстотерпче,/языки побеждающа./Якоже убо Лиеву низложил еси гордыню,/и на подвиг дерзновенна сотворив Нестора,/тако, святе Димитрие,/Христу Богу молися/даровати нам велию милость. Слава, и ныне, трясения, глас 8: Призираяй на землю и творяй ю трястися,/избави ны страшнаго труса прещения, Христе Боже наш,/и низпосли нам богатыя милости Твоя молитвами Богородицы, и спаси ны. НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

1. Церковнославянский текст Минеи, 6/19 декабря н.ст Кондак, глас 3. Подобен: Дева днесь: В Мирех, святе, священнодействитель показался еси,/Христово бо, преподобне, Евангелие исполнив,/положил еси душу твою о людех твоих/и спасл еси неповинныя от смерти./Сего ради освятился еси,/яко великий таинник Божия благодати. Икос: Воспоим ныне святителя песньми,/мирским людем пастыря и учителя,/да молитвами его просветимся:/се бо явися чист весь, нетленен духом,/Христу принося жертву непорочну, чисту, Богу благоприятну,/яко святитель, очищен и душею и телом,/темже сый истинно Церкве предстатель и поборник сея,/яко великий таинник Божия благодати. 2. Русский перевод диак. Сергия Цветкова Кондак, глас 3-й 1 . В Мирах Ты, Святый, явился священнодействующим; ибо ныне, исполнив Евангелие Христово, ты положил душу свою за народ свой; ты спас невинных от смерти: посему освятился ты, великий учениТак, переведено в кондакарии XI в. Моск. Син. Библ. Греческое слово: μστης – Cardin. Pitra перевел: minister. Божия благодати. Икосы. 1) ( νυμνσωμεν) Прославим ныне песнями святителя, пастыря и учителя в Мирском народе, чтобы нам просветиться его молитвами: ибо, вот, он показался чистым, неповрежденным по духу; он приносит Христу жертву непорочную, чистую, Богу благоугодную, как святитель, притом, быв очищен и душею и телом; посему воистину он есть предстатель церкви и поборник ея, великий ученик Божия благодати. 2) ( δο) Вот ныне, в сей день, праздник святителя, – просветимся, народы, светло празднуя, и воспоем песнь Христу Спасителю! Ибо Христос прославил его славою, и поставил великим светильником, просвещающим всех людей, как священно-действенника своих таинств. Воистину обильный делатель благочестия, чудный заступник сиротам, предстатель вдовиц и молитвенник за всех явился ты, великий ученик Божия благодати. 3) ( Νν) Ныне время высказать о Божественных величиях твоих: но никто не может (достойно) восхвалить тебя; ибо ты явился сосуд благоуханный Христов, распространяющий благоухание на всех прибегающих к тебе, миру благодатному Всесвятаго Духа, преподобне, – миро мысленное, и миро просвещающее намащающихся им с верою и помазавшихся воистинну Божественным миром Христовым: почему и явился ты заступником в Мирах, святитель, великий ученик Божия благодати.

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

Святых мученик Акиндина, Пигасия, Аффония, Елпидифора и Анемподиста На Господи, воззвах: стихиры, глас 4. Подобен: Яко добля: Пяточисленное сочетание мучеников воспоим,/мудраго Акиндина, Пигасия, Елпидифора,/Аффония и Анемподиста,/доблия страдальцы и теплыя защитники,/точащия невозбранную благодать/и надежду независтну/безбедно благочестивым подающия. Ни глад, ниже беда,/ни жизнь, ниже смерть,/ни конобов 28 врения 29 , ни земныя пропасти,/ниже зверей уста/разлучити возмогоша от любве Христовы/ваша терпеливомудрыя доблести,/к Нему бо непрестанно взирающе/и Того единаго желающе,/враждующия победисте. Сладости насыщающеся, и света исполняеми,/и жизнь вечную наследовавше,/к вам прибегающия от бед избавите,/и уз, и темницы/на месте озлобления, Богомудрии,/к Богу дерзновение имуще/и милосердие являюще,/яко истинно Христоподражателе. Слава, глас 6: Днесь пятозарный мучеников лик,/яко светоносных звезд схождение/верныя просвещающь,/к таинственному веселию призва./ Днесь иже разумнаго Солнца служителие/и персских 30 потребителие преданий,/чувственное солнце чествовавшия/и покланяющияся огню,/руководствоваша ко благочестию./Почерпше же обильне страстотерпческую их чашу,/и Христа ради излиявшимися кровьми венчашася,/нас призывающе,/благочестия рачители, приидите, глаголюще,/подвиги нашими учредитеся/и венцы, и чести зрите:/претерпевый бо до конца, той спасется,/Христос Истина изрече;/да общницы будете венцев наших/и молитвенники ны ко Господу имате. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен: Подобен: Тридневен: Люди беззаконнейшия,/без правды пригвождающия Тя на Древе,/Дева и Чистая Мати Твоя, зрящи,/якоже Симеон прорече,/утробою, Спасе, уязвляшеся. На стиховне Октоиха и святых стихира, глас 1. Стих: Дивен Бог во святых Своих,/Бог Израилев. Лучи возсияша мучеников пятозарныя,/девам равночисленны,/воображения бо их зряще,/озаряемся, памятем их приобщающеся./Тем молитвами их, Христе Боже,/безбедне спасай от враг души наша/и мольбами их неоскудну жизнь нашу соблюди,/яко источаеши милости Твоя богатыя непрестанно/безпреткновенно Тя славящим,/упование же имущим в Тя;/молитвами их даруй душам нашим велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Скачать epub pdf 18.05 Служба преподобным Варлааму и Гедеону Серпуховским Служба составлена в 2013 году. В 2014 году одобрена Высокопреосвященнейшим Ювеналием, митрополитом Крутицким и Коломенским, к употреблению в пределах Московской областной епархии. Месяца мая в 5-й день Преподобных Варлаама и Гедеона, Серпуховских На велицей вечерни На Г осподи, воззвах: стихиры, глас 1. Подобен: О, дивное чудо: О, дивное чудо!/Пречистая Дева Богородица/святителю Алексию обитель создати повелевает,/Варлаама преподобнаго видения сподобляет/и от слепоты того купно с Гедеоном исцеляет,/икону же Свою страждущим от винопития являет,/недугующих от болезней избавляет,/страстей течение уставляет./О, Всемилостивая Владычице,/молитвами преподобных Варлаама и Гедеона/подавай душам нашим//мир и велию милость. О, дивное чудо!/Знамение Владычицы на земли явися/и чудным звоном место обители Ея указася,/идеже иноки благочестивии вселишася/и подвиги своими просияша./Веселися, граде Серпухов,/имея в себе святыя молитвенники,/предстоящия Престолу Всевышняго./Вы же, преподобнии Варлааме и Гедеоне,/яко имущии дерзновение ко Пресвятей Троице/испросите душам нашим//мир и велию милость. О дивное чудо!/В пустыннем месте обитель дивная явися/и яко сад прекрасен показася,/в нем бо иноки благочестивии/плоды добродетелей принесоша./Торжествуй днесь, обителе Владычня,/имущи заступники непостыдныя/и ходатаи предивныя./Вы же, Варлааме и Гедеоне боголюбивии,/молите Владыку Вседержителя,/мир всему миру даровати//и душам нашим велию милость. Ины стихиры преподобному Варлааму, глас 6. Подобен: В се отложше: Преподобне отче Варлааме,/послушания добрый рачителю!/Ты, земную красоту и славу отринув,/Христа всем сердцем возлюбил еси/и, святителем Алексием направляемь,/обитель Пречистей Богородице устроил еси,/в нейже равноангельно пожил еси./Ныне же, во обителех Небесных пребывая,/за ны усердно Господу молися//даровати душам нашим мир и велию милость. Преподобне отче Варлааме,/молитвенниче усердный ко Пресвятей Троице!/Ты, избранник Пречистыя Девы явився,/Тоя благословением в пустынном месте обитель создал еси,/идеже множество иноков собравшеся/Христу Богу усердно послужиша/и Пречистую Его Матерь возвеличиша./И ныне сохраняй обитель сию,/нам же, творящим твою память,//теплый предстатель пред Господем буди.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Кондак на Зачатие и Рождество Иоанна Предтечи Скачать epub pdf 1. Церковно-славянский текст Минеи, 24 июня/7 июля н.ст. Кондак, глас 3. Подобен: Дева днесь: Прежде неплоды днесь Христова Предтечу раждает,/и той есть исполнение всякаго пророчества:/ егоже бо пророцы проповедаша,/на Сего во Иордане руку положив,/явися Божия Слова пророк, проповедник, вкупе и Предтеча. Икос: Восхвалим ныне Господня Предтечу,/ егоже священнику Елисаветь роди из ложесн неплодных, но не без семене:/Христос бо един вместилище пройде непроходимо без семене./Иоанна неплоды роди, без мужа же сего не роди,/Иисуса же, осенением Отца и Духа Божия, Дева роди Чистая./Но Безсеменному явися от неплодныя пророк и проповедник, вкупе и Предтеча. 2. Русский перевод диак. Владимира Василика Вниманию читателей портала Православие.Ru предлагается кондак в честь святого Пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна, посвященный его зачатию и рождеству. Относительно авторства существуют некоторые сомнения. В некоторых рукописях он приписывается неизвестному песнописцу Дометию, в большинстве же рукописей его автором называется преподобный Роман Сладкопевец . Преподобный Роман Сладкопевец (480–560) – современник и, возможно, советник святого императора Юстиниана, защитник православия, автор около 100 кондаков (больших и сложных богословских поэм) – написал несколько гимнов в честь святого Иоанна Предтечи, который горячо почитался в Константинополе. Достаточно сказать, что один из старейших монастырей в царствующем граде – Студион – был посвящен Предтече. Богословие кондака говорит о рождении Иоанна Предтечи как о торжестве жизни над смертью , ее цветения над бесплодием. Вместе с тем рождение святого Предтечи Иоанна от бесплодной матери предзнаменует Рождество Христово от Чистой Девы. Переводчик постарался по возможности точно передать стихотворный размер оригинала, который написан достаточно сложным стихом, подразумевающим как определенное количество слогов не только в каждом стихе, но и его отрезке, так и соответственный порядок ударений.

http://azbyka.ru/otechnik/Roman_Sladkope...

Введение во храм Пресвятой Богородицы: богослужения, что поется в этот день в храме? Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. 3 декабря, 2013 Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. Введение во храм Пресвятой Богородицы: богослужения, что поется в этот день в храме? Для большего осмысления того, что поется в храме на службе, хорошо заранее ознакомиться с текстом богослужения. Многие берут текст службы с собой в храм, чтобы было удобнее следить за песнопениями праздника. Текст службы Введения во храм Пресвятой Богородицы На Малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры, глас 1. Подобен: Небесных чинов: От Господа приимше обещания плод Иоаким и Анна, Божию Матерь, благоприятну жертву, в храм введоша днесь, и Захариа великий архиерей благословив прият. [Дважды.] Святых святая во святых обитати достойно введеся, яко богоприятна жертва: и Сию девы добродетельми благоукрашаемы, впреди свещоносяще, приведоша Господу якоже сосуд священнейший. Да отверзется дверь богоприятнаго храма: храм бо всех Царя и престол, днесь со славою внутрь прием, Иоаким возлагает освятив Господу, от Него избранную в Матерь Его. Слава, и ныне: глас 8: Давид провозглашаше Тебе, Пречистая, провидя освящение входа Твоего в храм: в немже концы днесь празднующе, славословят Тя, Всепетая. Яже бо прежде рождества Дева, и по рождестве пребывши нетленна, Мати Слова жизни. Днесь в храме Захариа веселится, восприем Тя Владычице, и святая святых радуются, подъемши Тя источника жизни нашея. Темже и мы псаломски вопием Ти: о нас моли Сына Твоего и Бога нашего, даровати нам велию милость. На стиховне стихиры, глас 2: Подобен: Доме Евфрафов: Двери небесныя приимите Деву во святая святых, нескверную же скинию Бога Вседержителя.

http://pravmir.ru/vvedenie-vo-xram-presv...

Каталог икон на сайте PravIcon.com Православные иконы Богородицы, Христа, ангелов и святых Календарно-литургические указания и гимнография Юбилейный Архиерейский Собор Русской Православной Церкви, проходивший 13 — 16 августа 2000 года, постановил: «Общецерковное празднование памяти Собора новомучеников и исповедников Российских совершать 25 января (7 февраля), если этот день совпадет с воскресным днем, а если не совпадет — то в ближайшее воскресенье после 25 января (7 февраля). В 2002 году утверждена новая служба Собору. Тропарь, глас 4-й Днесь радостно ликует Церковь Русская,/ яко мати чада, прославляющи новомученики и исповедники своя:/ святители и иереи,/ царственныя страстотерпцы,/ благоверныя князи и княгини,/ преподобныя мужи и жены/ и вся православныя христианы,/ во дни гонения безбожнаго/ жизнь свою за веру во Христа положившия/ и кровьми Истину соблюдшия./ Тех предстательством, Долготерпеливе Господи,/ страну нашу в Православии сохрани/ до скончания века. Кондак, глас 3-й Подобен: Дева днесь: Днесь новомученицы Российстии/ в ризах белых предстоят Агнцу Божию/ и со Ангелы песнь победную воспевают Богу:/ благословение, и слава, и премудрость,/ и хвала и честь,/и сила, и крепость/нашему Богу/ во веки веков. Аминь. Величание Величаем вас,/святии новомученицы и исповедницы Российстии,/и чтим честная страдания ваша,/яже за Христа/претерпели есте. Молитва О, святии новомученицы и исповедницы Российстии:/святителие и пастырие Церкве Христовы,/царственнии страстотерпцы,/благовернии князие и княгини,/доблии воини, монаси и мирстии,/благочестивии мужие и жены,/во всяцем возрасте и сословии за Христа пострадавшии,/верность Ему даже до смерти свидетельствовавшии/и венец жизни от Него приявшии! Вы во дни гонения лютаго,/землю нашу от безбожных постигшаго,/на судищах, в заточениих и пропастех земных,/в горьких работах и всяких скорбных обстояниих/образ терпения и непостыднаго упования мужественне явили есте./Ныне же, в раи сладости наслаждающеся,/пред Престолом Божиим во славе предстоите/и присно хвалу и ходатайство со Ангелы и всеми святыми Триединому Богу возносите. Сего ради мы, недостойнии,/молим вас, святии сродницы наши:/не забудите земнаго отечества вашего,/грехом каинова братоубийства,/поруганием святынь, безбожием и нашими беззаконии отягченнаго./Умолите Господа Сил,/да утвердит Церковь Свою непоколебиму в мире сем многомятежнем и лукавом;/да возродит в земли нашей дух братолюбия и мира;/да паки будем мы царское священие,/род Божий, избранный и святый,/присно с вами славящий Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь. Источник: Сайт ru.wikipedia.org Статья опубликована участником [ tol ] 2013-07-27. Со временем любая информация устаревает. Если Вы нашли ошибки или устаревшие сведения в этой статье, сообщите об этом . В основной раздел " • Новомученики и исповедники Церкви Русской • " .

http://pravicon.com/info-3678

На литии стихиры, глас 1. Самогласны. Георгия Никомидийскаго: Да радуется днесь Небо свыше,/и облацы веселие да кропят/о зело преславных величиих Бога нашего:/се бо Дверь, на востоки зрящая,/рождшися от неплодове безплодныя по обетованию/и Богу освящена бывши в жилище,/ днесь в храм яко непорочное приношение приводится,/да радуется Давид, бряцая в гусли:/приведутся, рече, Царю девы в след Ея,/ближния Ея приведутся внутрь скинии Божия,/внутрь очистилища Его,/воспитатися в жилище/прежде век от Отца нетленно Рождшагося/во спасение душ наших. Глас 4: Днесь Боговместимый храм, Богородица,/в храм Господень приводится,/и Захария Сию приемлет:/ днесь святая святых радуются,/и лик Ангельский таинственно торжествует./С нимиже и мы, празднующе днесь, с Гавриилом возопиим:/радуйся, Благодатная, Господь с Тобою,/имеяй велию милость. Приидите, вси вернии,/едину Непорочную восхвалим,/от пророков проповеданную и в храм приведенную,/прежде век пронареченную Матерь/и в последняя лета явльшуюся Богородицу./Господи, молитвами Ея/мир Твой подаждь нам и велию милость. Слава, и ныне, глас 5. Леонта маистра: Возсия день радостен/и праздник всечестен:/ днесь бо яже прежде Рождества и по Рождестве Дева пребывши,/в храм Господень приводится,/и радуется Захария старец, родитель Предтечев,/и вопиет весело:/приближися, Предстательница скорбящих,/в храм святый, яко Свята,/освятитися во обителище Всецаря./Да веселится Иоаким праотец, и Анна да радуется,/яко принесоша Богу яко трилетствующую Юницу/непорочную Владычицу./Матери, срадуйтеся, девы, взыграйте,/и неплоды, сликовствуйте,/яко отверзе нам Небесное Царство пронареченная Всецарица,/радуйтеся, людие, и веселитеся. На стиховне стихиры, глас 5: Подобен: Радуйся: Радуйся, Небо и земля,/Небо Умное грядущее зряще,/в Божественный дом воспитатися честно,/Деву едину и непорочную,/к Нейже, дивяся, Захария вопияше:/Двере Господня, храма отверзаю Тебе двери,/радующися, в нем ликовствуй,/познах бо и веровах,/яко уже избавление приидет проявленно Израилево/и родится из Тебе Бог Слово,/даруяй мирови велию милость.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010