Сортировать по Исключить новости Портрет современного паломника: опрос в очереди к Поясу Пресвятой Богородицы Во дни пребывания в Москве Пояса Пресвятой Богородицы команда ПРАВМИРа проводила опрос в очереди к святыне. 14 декабря, 2011 Во дни пребывания в Москве Пояса Пресвятой Богородицы команда ПРАВМИРа проводила опрос в очереди к святыне. Анализ данных, полученных в результате опроса в очереди к привезенному с Афона поясу Пресвятой Богородицы 19-27 ноября 2011 года В период с 25 по 27 ноября 2011 года корреспонденты портала «Правмир» с группой волонтеров проводили опрос в очереди к Поясу Пресвятой Богородицы — афонской святыни, находившейся в течение недели в храме Христа Спасителя. Сбор данных проводился с помощью уличного анкетирования. Анкету из 23 вопросов составили Юлия Маковейчук, фотокорреспондент портала (многолетний опыт работы директором по маркетингу и участия в проведении маркетинговых исследований), и научный сотрудник сектора философии религии Института философии РАН кандидат философских наук Мария Сеньчукова, обозреватель портала. Статистический анализ данных осуществляла волонтер  студентка 3-го курса социологического факультета НИУ ВШЭ Татьяна Аржемирская. Были опрошены и обработаны ответы 122 человек, из них 40 мужчин и 82 женщины. Половину опрошенных составили люди в возрасте до 39 лет (самому младшему респонденту исполнилось 14), 25% — от 40 до 50, остальные 25% — старше 50 лет. Проведенное пилотное экспериментальное исследование позволяет судить о тенденциях в поведении и мотивациях стоявших в очереди, что является одной из целей исследования. Второй целью исследования была апробация анкеты для аналогичных исследований в будущем (привоз святыни, крестные ходы, массовые паломничества). Задачами исследования являлись: определение уровня активности и сознательного отношения к церковной и частной религиозной жизни стоявших к святыне, мотиваций их поведения, а также оценки ими организации очереди. Опрос проводился на Пречистенской набережной, в дневное, вечернее и ночное время.  Генеральная выборка — вся очередь. Респонденты выбирались случайным образом.

http://pravmir.ru/portret-sovremennogo-p...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее Белыничской Празднование 12/25 апреля Кондак 1 Возбранной Воеводе и предивной Заступнице рода христианскаго, благоизволившей от святыя Своея Белыничския иконы изливати нам струи благодатных исцелений, похвальная восписуем Ти раби Твои, Богородице. Ты же, яко благая Заступница чтущих Тя христиан страны нашея, от всяких нас бед свободи да зовем Ти: Радуйся, Богородице Дево, от Белыничския иконы чудеса нам источающая. Икос 1 Ангел с небесе послан бысть рещи Богородице: Радуйся! Мы же, земнороднии, дивящеся воплощению от Тебе Сына Твоего и Бога нашего, дерзаем воспевати Тебе сице: Радуйся, благодатная Богородице Дево; радуйся, Преблагословенная в женах. Радуйся, яко Спаса родила еси душ наших; радуйся, яко Свободителя явила еси нам. Радуйся, небесе и земли Царице; радуйся, яко превышши еси всякаго создания. Радуйся, ангелы на небеси чтимая; радуйся, человеки на земли прославляемая. Радуйся, яко пришедши ко Елисавете, Сама прорекла еси: «Отныне ублажат Мя вси роди»; радуйся, яко воистину вси роди доныне Тя непрестанно ублажают. Радуйся, верно Тя величающим помощь скорую дарующая; радуйся, чудотворными Своими иконами, яко солнцем, светящая. Радуйся, Богородице Дево, от Белыничския иконы чудеса нам источающая. Кондак 2 Видящи, Всеблагая Владычице, с высоты святаго жилища Своего скорбь и тесноту жития нашего в стране нашей, восхотела еси явити зде славу Твою, чудотворным образом Твоим подающа скорбящим утешение, болящим исцеление, бедствующим помощь, да видяще таковую милость Твою к нам, благодарными усты воспеваем вси Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разумети хотящу дивное чудо, како от святыя Твоея иконы исхождаху светящияся лучи, боголюбивии иноцы, принесше святый образ Твой в страну нашу и поставивше в церкве пророка Илии, егда от пресветлых лучей сих в нощи бысть светло аки во дни, со страхом и трепетом совершаху всенощное моление пред святою Твоею иконою и укрепляхуся надеждою на милосердие Божие. Ты же, окрест живущим людем явивши источник благодатных исцелений, научила еси вопити Тебе сице: Радуйся, светлыя белыя нощи иноком явившая; радуйся, яко сего ради и село то наречеся Белыночи. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, яко от Тебе возсия Солнце правды Христос Бог наш. Радуйся, сиянием Своим мрак неверия разгоняющая; радуйся, просветившая всякаго человека, спасения получити хотящаго. Радуйся, светом Твоим скорбный мрак души прогоняющая; радуйся, вся концы земли просвещающая. Радуйся, звездо, являющая Солнце; радуйся, Мати незаходимаго Света. Радуйся, луно, сияющая в нощи греховней блуждающим; радуйся, столпе огненный, путь жизни вечныя нам показующий. Радуйся, Богородице Дево, от Белыничския иконы чудеса нам источающая.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Достойно есть» (Милующая) Празднование 11/24 июня Кондак 1 Избранней Богом от человеческаго рода послужити воплощению Предвечнаго Слова, Преблагословенней Деве Богородице, достойно воспеваемой от ангел на небеси, мы грешнии на земли дерзаем приносити хвалебное пение; еже милостиво от нас приемши, всемилующая Царице Богородице, от всяких бед нас спаси и вечных мук свободи, да зовем Ти: Радуйся, христианом Помощнице и милосердая о грешных Предстательнице. Икос 1 Архангел Гавриил с небесе послан бысть от Тебе, Богородице, к смиренному послушнику Горы Афонския, в пустынней келлии воспевавшему Ти хвалебныя песни пред святою Твоею иконою, да научит его пети песнь небесную, еюже славословят Тя ангели в Сионе горнем. Темже и мы, дольнии, воспоминая таковое Твое о людех благопромышление, со благодарением вопием Ти сице: Радуйся, достойно восхваляемая от архангел и ангел; радуйся, ублажаемая от всех небесных сил. Радуйся, Присноблаженная и Пренепорочная; радуйся, Мати Бога нашего. Радуйся, Честнейшая херувим; радуйся, Славнейшая без сравнения серафим. Радуйся, без истления Бога Слова рождшая; радуйся, воистинну сущая Богородице. Радуйся, величаемая на небеси и на земли; радуйся, воспеваемая горними и дольними. Радуйся, едина благословенная в женах; радуйся, израстившая нам плод живота. Радуйся, христианом Помощнице и милосердая о грешных Предстательнице. Кондак 2 Видев послушник пустынный дивнаго пришельца, в келлию его пришедшаго и песнь пресладкую Тебе, Владычице, воспевшаго, не уразуме в нем ангела быти, но зело усладися пением его небесным и проси, да напишет ему словеса поемыя песни; егда же узре, яко под перстом его каменная доска умягчися, и пишемая словеса на ней углубишася, яко на песце, позна в сем чудесное действо и возопи к рождшемуся от Тебе Богу Слову: Аллилуиа. Икос 2 Разумом богоозаренным новую песнь открывая, рече Архангел послушнику, яко тако воспевают Тя, Богородице, ангелов лицы в обителех горних, и повеле ему, да возвестит человеком словеса песни небесныя и научит их ангелоподобно пети Тебе: Радуйся, благодатная Марие; радуйся, яко Господь с Тобою. Радуйся, Благословенная в женах; радуйся, неискусобрачная Родительнице Бога Слова. Радуйся, непорочное селение Духа Святаго; радуйся, зачатие несказанное явившая. Радуйся, рождество нетленное показавшая; радуйся, Матерью и Девою пребывшая. Радуйся, во обою непорочно и свято Себе сохраньшая; радуйся, ангелов чистотою Твоею превозшедшая. Радуйся, горних умов непрестающее удивление; радуйся, человеческаго рода возвышение. Радуйся, христианом Помощнице и милосердая о грешных Предстательнице.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Млекопитательница» Празднование 12/25 января Кондак 1 Избранней от дщерей человеческих Материю быти Христа Бога нашего принесем от любве нашея песни хвалебныя; Ты же, Сына Божия неизреченно родившая и, яко Младенца, млеком питавшая, сохрани нас, поющих Тя, от обышедших ны зол, скорбей и напастей, да зовем Ти немолчно: Радуйся, Богородице Дево, Млекопитательнице, милостию Твоею нас присно питающая. Икос 1 Ангелов лицы, в вертеп приникше и узревше тамо Деву Чистую, Сына млеком питающую, возопиша Тебе, Благословенней: Радуйся, рождшая мира Творца; радуйся, питающая Питателя вселенныя. Радуйся, пеленами повивающая Повивающаго небо облаки; радуйся, дланьми носящая на херувимех Носимаго. Радуйся, яко Детищ мал Тобою родися; радуйся, яко Младенец плачущ и мирови радость даяй Тобою в мир прииде. Радуйся, Богородице Дево, Млекопитательнице, милостию Твоею нас присно питающая. Кондак 2 Видящи Святая Дева при персех Своих Богомладенца лежаща, глагола Ему: Како возмогу Тя питати, Творца Моего, Емуже вся воинства небесная вопиют: Аллилуиа. Икос 2 Разумная вся тварь недоразумевает, како Дева пребываеши и Младенца млеком питаеши. Обаче, неизреченному таинству сему верующе, благоговейно взываем: Радуйся, Дево неблазная; радуйся, Девице прекрасная. Радуйся, жен украшение; радуйся, Мати Чистая. Радуйся, дев правило; радуйся, Благословенная в женах. Радуйся, Богородице Дево, Млекопитательнице, милостию Твоею нас присно питающая. Кондак 3 Сила Вышняго осени Тя, Богородице Дево, и подаде Ти крепость повити и питати, егоже вси концы земли величают и поют Ему песнь великую: Аллилуиа Икос 3 Имущи дерзновение велие к Рожденному от Тебе, призри на скорби и беды, нас обышедшия, умоли Питаемаго Тобою за ны грешныя и недостойныя, избавльшеся от лютых напастей, возглаголем Ти тако: Радуйся, рождшая сладчайшее утешение наше; радуйся, произрастившая Благословеннаго благодатию. Радуйся, Мати наша Всеблагая; радуйся чада Твоя нас нарекшая. Радуйся, благонадежное наше прибежище, радуйся, верных небурное пристанище. Радуйся, Богородице Дево, Млекопитательнице, милостию Твоею нас присно питающая.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р16-621-3359.   4 .         Заявитель: издательство «Благовест». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленной Заявителем книги «Акафист святителю Николаю Мирликийскому чудотворцу» , предлагаемой к переизданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при переиздании книги «Акафист святителю Николаю Мирликийскому чудотворцу». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р16-621-3360.   5 .         Заявитель: издательство «Благовест». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленной Заявителем книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее, именуемой " Троеручица " » , предлагаемой к переизданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при переиздании книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее, именуемой " Троеручица " ». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р16-621-3361.   6 .         Заявитель: издательство «Благовест». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленной Заявителем книги «Акафист святителю Спиридону Тримифунтскому чудотворцу» , предлагаемой к переизданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при переиздании книги «Акафист святителю Спиридону Тримифунтскому чудотворцу». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р16-621-3362.   7 .         Заявитель: издательство «Благовест». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленной Заявителем книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Тихвинская " » , предлагаемой к переизданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при переиздании книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Тихвинская " ».

http://izdatsovet.ru/catalog/references/...

ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ! Выписка из протокола заседания Секретариата научно-богословского рецензирования и экспертной оценки Издательского совета по вопросам упрощенного рецензирования от 13 октября 2017 г. ПРОТОКОЛ заседания Секретариата научно-богословского рецензирования и экспертной оценки Издательского совета по вопросам упрощенного рецензирования 13 октября 2017 37 ______________ Рассмотрение прошений о присвоении изданиям грифа Издательского совета по упрощенной схеме: 1 .         Заявитель: ООО «Духовное преображение». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Неупиваемая Чаша " » , предлагаемой к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Неупиваемая Чаша " ». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р17-737-3662.   2 .         Заявитель: ООО «Духовное преображение». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Умягчение злых сердец " » , предлагаемой к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании книги «Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее " Умягчение злых сердец " ». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р17-737-3663.   3 .         Заявитель: ООО «Духовное преображение». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета книги «Акафист святому великомученику и целителю Пантелеимону» , предлагаемой к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Рекомендовано к публикации Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании книги «Акафист святому великомученику и целителю Пантелеимону».

http://izdatsovet.ru/catalog/references/...

ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ! Выписка из протокола заседания Секретариата научно-богословского рецензирования и экспертной оценки Издательского совета по вопросам упрощенного рецензирования от 21 декабря 2021 г. ПРОТОКОЛ заседания Секретариата научно-богословского рецензирования и экспертной оценки Издательского совета по вопросам упрощенного рецензирования 21 декабря 2021 49 ______________ Рассмотрение прошений о присвоении изданиям грифа Издательского совета по упрощенной схеме: 1 .         Заявитель: ООО «День за днем». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета календаря «Пресвятая Богородица. Православный календарь на 2023 год, арт. 10306» , предлагаемого к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Допущено к распространению Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании книги «Пресвятая Богородица. Православный календарь на 2023 год, арт. 10306». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р22-149-3684. 2 .         Заявитель: ООО «День за днем». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета календаря «Святые целители. Православный календарь на 2023 год, арт. 10307» , предлагаемого к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Допущено к распространению Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании календаря «Святые целители. Православный календарь на 2023 год, арт. 10307». 2. Присвоить данному изданию номер Издательского совета – ИС Р22-149-3685. 3 .         Заявитель: ООО «День за днем». СЛУШАЛИ: Сообщение эксперта об итогах экспертизы представленного Заявителем макета календаря «Пресвятая Богородица. Православный календарь на 2023 год, арт. 10308» , предлагаемого к изданию. ПОСТАНОВИЛИ: 1. Предоставить Заявителю право использовать гриф «Допущено к распространению Издательским советом Русской Православной Церкви» при издании календаря «Пресвятая Богородица. Православный календарь на 2023 год, арт. 10308».

http://izdatsovet.ru/catalog/references/...

V. БЛАГОВЕЩЕНИЕ ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЫ Еже от века днесь познавается таинство божье: бог слово сын девы марии за милосердие бывает, и радость благовещения гавриил провещевает, с нимже возопием ей: радуйся мати господа! (Служба Марта 25, светил.) По всем человеческим соображениям казалось, что благодатной вести о явлении в миру Мессии приличнее было бы раздаться в Иерусалиме, «граде Божьем», где по преимуществу были сосредоточены тогда мудрецы и учители Иудейские, так много толковавшие о Мессии и будущем царстве Его, с таким вниманием изучавшие пророчества о Его лице и жизни, с такой заботливостью следившие за всеми знамениями Его близкого пришествия и, по-видимому, с таким пламенным желанием ожидавшие этого пришествия. Однако не учёному Иерусалиму и не другому какому-либо знаменитому городу тогдашнего мира, а тому же скромному Назарету, где жили родители Пресвятой Девы, суждено было первому услышать и принять спасительную весть. Дивно место, избранное для благовестия великого таинства, но ещё более дивно Лицо, которому оно возвещено! Тайна спасения мира открыта не людям важным и сильным – руководителям народа, не книжникам и законодателям – этим светилам науки, а бедной и неизвестной Деве, смиренно проживавшей в хижине древодела. Правда,  этот древодел и эта обручённая ему Дева происходили из царственного рода; но знатность их рода, как выше означено, давно была забыта. Таким образом, тайна пришествия в мир Спасителя с самого начала как-бы удаляется и скрывается от всего, что мир называет великим и высоким, т. е. от его могущества, мудрости, богатства, великолепия, славы и почестей. В этом обстоятельстве, прежде всего, видна премудрость Божья, избравшая такие средства, чтобы внушить людям мысль о высоко-духовной стороне этой тайны. Другая причина смиренного пришествия в мир Господа скрывается в тогдашних обстоятельствах мира. Политическое положение вселенной, стонавшей под железным игом Римлян, было таково, что народы видели во властителях своих – людей гордых и своенравных, смотревших на низших себя с крайним презрением и распоряжавшихся достоянием, честью и даже жизнью их по своему произволу. Умственное состояние того времени было не менее плачевно: мудрецы или, по крайней мере, так называвшие себя, истощив все усилия для удовлетворения высших требований ума о цели бытия мира и человека, разделились на разные толки или школы противоположных направлений, то допускавшие суровую стоическую добродетель, то безусловно следовавшие грубой чувственности, то сомневавшиеся в бытии Всевышнего существа и т. д. В самом избранном народе Божьем, которому была вверена Богооткровенная премудрость, истина до того помрачилась, что Господь Иисус Христос – истинный Мессия – был отвергнут; речи Пророков были забыты или истолкованы неправильно; появилось множество сект, и некоторые, например саддукейство, оспаривали истину в самом существе её.

http://azbyka.ru/otechnik/prochee/skazan...

Канон молебный ко Пресвятой Богородице поемый во всякой скорби душевной и обстоянии     Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь. Трисвятое. Пресвятая Троице: Слава, и ныне: Отче наш: Господи, помилуй. ( 12 раз .) Слава, и ныне: Приидите, поклонимся ( Трижды .) Псалом 50.     КАНОН, глас 8-й Творение Феостирикта монаха    Песнь 1 Ирмос: Воду прошед яко сушу, и египетскаго зла избежав, израильтянин вопияше: избавителю и Богу нашему поим. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Многими содержимь напастьми, к Тебе прибегаю, спасения иский: о, Мати Слова и Дево, от тяжких и лютых мя спаси. Пресвятая Богородице, спаси нас. Страстей мя смущают прилози, многаго уныния исполнити мою душу; умири, Отроковице, тишиною Сына и Бога Твоего, Всенепорочная. Слава: Спаса рождшую Тя и Бога, молю, Дево, избавитися ми лютых: к Тебе бо ныне прибегая, простираю и душу и помышление. И ныне: Недугующа телом и душею, посещения Божественнаго и промышления от Тебе сподоби, едина Богомати, яко благая, Благаго же Родительница. Песнь 3 Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче, Господи, и Церкве Зиждителю, Ты мене утверди в любви Твоей, желаний краю, верных утверждение, едине Человеколюбче. Пресвятая Богородице, спаси нас. Предстательство и покров жизни моея полагаю Тя, Богородительнице Дево: Ты мя окорми ко пристанищу Твоему, благих виновна; верных утверждение, едина Всепетая. Пресвятая Богородице, спаси нас. Молю, Дево, душевное смущение и печали моея бурю разорити: Ты бо, Богоневестная, начальника тишины Христа родила еси, едина Пречистая. Слава: Благодетеля рождши добрых виновнаго, благодеяния богатство всем источи, вся бо можеши, яко сильнаго в крепости Христа рождши, Богоблаженная. И ныне: Лютыми недуги и болезненными страстьми истязаему, Дево, Ты ми помози: исцелений бо неоскудное Тя знаю сокровище, Пренепорочная, неиждиваемое. Спаси от бед рабы Твоя, Богородице, яко вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко нерушимей стене и предстательству. Призри благосердием, всепетая Богородице, на мое лютое телесе озлобление, и исцели души моея болезнь.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/1...

Рубрики Канон Пресвятой Богородице перед иконой «Взыскание погибших» 10 мин., 17.10.2023 Поделиться Глас 4 Песнь 1 Ирмос: Отверзу уста моя/и наполнятся Духа,/и слово отрыгну Царице Матери,/и явлюся, светло торжествуя,/и воспою, радуяся, Тоя чудеса.  Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Умилосердися о нас, грешных, погибающих, Пресвятая Богородице,/но вместо печали даруй нам радость,/да воспеваем Тя, Всесвятая Владычице.  Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Утиши душ наших свирепство,/понеже многая скорби и печали нападоша на нас, грешных,/да не погибнем во зле, окаяннии.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Ты еси наша крепость и утверждение и от врагов защищение,/и сего ради не боимся вражия навета,/но присно поем Тя и славим, Всеславная.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Напасти, и беды, и скорби многи приидоша на нас и отяготиша нас,/и от всего сердца молим Тя, вопиюще:/избави, Богородительнице, от обдержащих нас зол и веселия исполни.  Песнь 3 Ирмос: Твоя песнословцы, Богородице,/живый и независтный источниче,/лик себе совокупльшия, духовно утверди,/в Божественней Твоей славе/венцев славы сподоби.  Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Ты еси теплая Предстательница и твердое заступление,/избави нас, Всесвятая, от нашедших на нас напастей,/Ты бо еси, Владычице, падших исправление.  Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Избави нас, Пречистая, от напастей, и бед,/и омрачения душевнаго, и уныния,/вся страсти отжени от нас, Чистая,/да присно Тя славим.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. К Тебе притекаем, Пречистая,/не прéзри нашея болезни и воздыхания,/но призри на нас, сущих в скорби,/и сию нашу печаль на радость преложи, Богоблаженная.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Виждь, Владычице, беду нашу и скорби,/яко в тех лукавый враг поглотити нас тщится,/но Ты, Пречистая, препни его злохитрое коварство,/да, избавльшися, славим Тя, твердую Заступницу за ны, во гресех погибающих. 

http://foma.ru/kanon-presvjatoj-bogorodi...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010