2012/09/25, 19:57:26 Отче Иоане Предтече!Помоги пожалуйста умолить Господа вразумить и помиловать р.Б.Татьяну! николай 2012/09/25, 19:55:35 Отче Иоане Предтече!Помоги пожалуйста мне р.Б.Николаю умолить Господа вернуть жену мою Татьяну! николай 2012/09/24, 15:26:46 О Божественный Креститель Господень Иоанне умоли Подателя всяческих благопоспешествования в строительстве скита в честь Твоего преславного имени в Приморском крае. николай 2012/09/23, 23:24:24 О великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господен! Чистоты и целомудрия предивный хранитель, обнови душу мою покоянием, очисти мя, грехи оскверненного, и понуди внити, иможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное. Молися ко Владыце за меня. Аминь рб Анна 2012/07/10, 14:43:16 Святый Великий Предтече и Крестителю Спасов Иоанне моли Бога о нас! Прости ты нас грешных, я поняла, что мне говорилось, принимаю помощь твою с благодарностью: прошу помощи для моей семьи, скорейшего выхода из нужды, долгов и моего скорейшего устройства на новую лучшую работу. Благодарю Тебя. Благослови. Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь. 2012/07/07, 19:25:09 О преславный Крестителю и Ближний Друже Христов, моли Господа Бога о нас- Людмиле,Людмиле, Христине. Дай нам здоровия,счастья ,благополучия! Помоги мне избавиться от моих недугов !Помоги, заплутавшей овце твоей ,найти работу!Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь. Людмила 2012/07/07, 11:41:16 ОВеликий и преславный Предтече и Крестителю Господень Иоанне, моли Господа Бога о Нас- Алексее Ларисе Ольге Иоанне.Даруй мудрости заблудшему рабу Божьему Алексею , избави его греховной жизни, наставь на исполнение Заповедей Божьих ( ибо сам не ведает чего делает ).Просвяти ум его, помоги вернуться в свою родную семьюк жене и детям с любовью и покаянием. Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь. Лариса 2012/07/06, 21:22:38 Великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень, моли Господа нашего Иисуса Христа и чаде моем Анастасии о благополучной сдаче вступительных экзаменов в институт. Вразуми, укрепи, даруй здравия, ума, спокойствия.

http://isihazm.ru/1/?id=642&c_pid=7

Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь. Трисвятое. Пресвятая Троице: Слава, и ныне: Отче наш: Господи, помилуй. ( 12 раз .) Слава, и ныне: Приидите, поклонимся ( Трижды .) Псалом 50. КАНОН, глас 2-й Песнь 1 Ирмос: Во глубине постла иногда фараонитское всевоинство преоруженная сила, воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть: препрославленный Господь, славно бо прославися. Припев: Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Крестителю и Предтече Христов, погружаемый всегда сластьми телесными ум мой управи, и волны страстей укроти: яко да в тишине Божественней быв, песнословлю тя. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Недоуменным просветився просвещением, яко многосветлая звезда, мысленному Востоку предтекл еси, Имже озаритися сердцу моему, Крестителю, моли, омраченному всеми бесовскими приложении. Слава: В реце бездну иногда, всемудре, погрузил еси, потоп содевающую благодатию, всего преступления. Но молюся, потоки, блаженне, моих прегрешений изсуши, Божественным ходатайством твоим. И ныне: Чистыя Девы, Бога воплотившия, сродник был еси, блаженне Предтече, с Неюже тя чтим и молим, иже в Божественнем храме твоем ныне живуще, храмы и нас сотвори Духа Святаго. Песнь 3 Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя, возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен паче Тебе, Господи. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Исцели струпы души моея, и ум мой, омраченный небрежением, озари Божественным твоим ходатайством, Господень Предтече, и всякаго избави мя сопротивнаго обстояния, молюся. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Неплодствие разрешил еси рождшия, родився Божиим промышлением, премудре пророче: неплодное убо сердце мое плодоносно ныне соделай, Господень Предтече, ходатайством твоим, добродетелей приносити прозябения. Слава: Любовию твоею созидающаго Божественный дом, вышняго жития улучити моли; и иже верою храму твоему служащия, храмы Духа Божественнаго сотвори, Крестителю и Предтече, ходатайствы твоими.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1722...

Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: требую Тобою обаче повинуяся, рекшу Тому: воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подал благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отнюдуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия; тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче. Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, гласа с Небесе от Бога Отца слышателю; радуйся, явление любве Отчи к Сыну созерцателю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием ему: Аллилуиа.

http://isihazm.ru/1/?id=642

Песнь 9 Ирмос: Безначальна Родителя Сын, Бог и Господь, воплощся от Девы нам явися, омраченная просветити, собрати расточенная: тем Всепетую Богородицу величаем. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Кала мя избави греховнаго, Господи, Безгрешне Едине и Многомилостиве, Крестителя мольбами, иже Тебе проповеда всему миру, Агнца Божия, вземлющаго человеков грехи. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Яко шипок благовонен, яко благоуханный кипарис, яко неувядаемый крин, яко миро честно имеяй тя, Господень Предтече, моих дел злосмрадия избавляюся молитвами твоими, притекая к покрову твоему. Святый великий Иоанне, Предтече Господень, моли Бога о нас. Неплодствовати мя неплодными делы, всеблаженне, сотвори, добродетелей благоплодие присно приносяща, чадо мя Господне творя, и причастника Божественному Царствию, и святых собору купножителя. Слава: Нам любящим тя, и любовию почитающим, и в Божественнем храме твоем ликующим, даждь с небесе разрешение лютых, Предтече Господень, и жития исправление, и прегрешений избавление. И ныне: Носиму во утробе Богоматерни, вся Носящему манием, поклонился еси, Пророче: с Неюже моли смиренней спастися души моей, во многая впадающей по вся дни согрешения. Молитва ко святому Иоанну Предтече Крестителю Христов, проповедниче покаяния, кающагося не презри мене, но совокупляяся с вои небесными, молися ко Владыце за мене недостойнаго, унылаго, немощнаго и печальнаго, во многая беды впадшаго, утружденнаго бурными помыслы ума моего: аз бо есмь вертеп злых дел, отнюд не имеяй конца греховному обычаю; пригвожден бо есть ум мой земным вещем: что сотворю, не вем. И к кому прибегну, да спасена будет душа моя; токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем по Богородице вем больша быти рожденных всех: ибо ты сподобился еси коснутися верху Царя Христа, вземлющаго грехи мира, Агнца Божия: Егоже моли за грешную мою душу, да поне отныне, и в первыйнадесять час, понесу тяготу благую и прииму мзду с последними. Ей, Крестителю Христов, честный Предтече, крайний пророче, первый во благодати мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов, тя молю, к тебе прибегаю: не отрини мене от твоего заступления, но возстави мя падшагося многими грехи: обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением, понеже обоего начальник еси: крещением омываяй прародительный грех, покаянием же очищаяй коегождо дело скверно: очисти мя, грехами оскверненнаго, и понуди внити, аможе ничтоже скверно входит, во Царствие Небесное. Аминь.

http://lib.pravmir.ru/library/ebook/1722...

Кондак 13 О великий и преславный Предтече и Крестителю Господень Иоанне, приими от нас ныне приносимое тебе моление и твоими богоприятными к Богу молитвами избави нас от всякаго зла, и вечныя изми муки, и наследниками Царствия Небеснаго соделай, да во веки поем Богу: Аллилуиа. Этот Кондак читается трижды. Затем читается Икос 1 и Кондак 1. Молитвы Святому Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну Молитва первая Крестителю Христов, честный Предтече, крайний пророче, первый мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов! Тя молю, и тебе прибегая не отрини мене от твоего заступления, не остави мя падшего многими грехи; обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением; очисти мя, грехи оскверненнаго, и понуди внити, иможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное. Аминь. Молитва вторая Крестителю Христов, проповедниче покаяния, кающагося не презри мене, но совокупляяся с вои Небесными, молися ко Владыце за мене, недостойнаго, унылаго, немощнаго и печальнаго, во многия беды впадшаго, утружденнаго бурными помыслы ума моего. Аз бо есмь вертеп злых дел, отнюдь не имеяй конца греховному обычаю, пригвожден бо есть ум мой земным вещем. Что сотворю? Не вем. И к кому прибегну, да спасена будет душа моя? Токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем по Богородице вем больша быти рожденных всех, ты бо сподобился еси коснутися верху Царя Христа, вземлющаго грехи мира, Агнца Божия. Егоже моли за грешную мою душу, да поне отныне, в первый надесять час, понесу тяготу благую и прииму мзду с последними. Ей, Крестителю Христов, честный Предтече, крайний Пророче, первый во благодати мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов! Тя молю, к тебе прибегаю: не отрини мене от твоего заступления, но возстави мя, низверженнаго многими грехи. Обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением, понеже обоего начальник еси: крещением омываяй прародительный грех, покаянием же очищаяй коегождо дело скверно. Очисти мя, грехами оскверненнаго, и понуди внити, аможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное. Аминь.

http://isihazm.ru/1/?id=642

Н.В. Лилеев (37–95 годы по Р.Х.) Иосиф Флавий, знаменитый иудейский историк, оставил нам несколько обширных сочинений, но ни одно из них не пользовалось таким вниманием со стороны христианских учёных, как его «Иудейские древности» 1 . Содержание этого капитального труда обнимает не только всю библейскую историю, но и дополняет рассказ священных книг, доводя историю народа иудейского до 12-го года царствования императора Нерона. Понятно, какой живой интерес должно было возбуждать в христианских учёных, особенно в первые века, такое содержание «Древностей» и преимущественно последних книг этого сочинения, передававших события замечательнейшего времени не только в жизни народа иудейского, но и в жизни всего человечества, – времени, непосредственно предшествовавшего появлению христианства и первых моментов существования Церкви Христовой. Святые отцы и учители Церкви усердно читали это сочинение иудейского историка, надеясь найти здесь некоторые подробности, опущенные в рассказе евангелистов ( Ин.21:25 ); но Иосиф Флавий не оправдал таких ожиданий: в его обширном произведении нашлись лишь два кратких известия – одно об Иоанне Крестителе, а другое об Иисусе Христе 2 . Как дороги и ценны были в глазах христианских учёных эти известия, можно судить по тому уважению, каким пользовалось имя Иосифа Флавия в христианской древности: отцы и учители Церкви осыпали историка похвалами, усвояли почётные эпитеты и даже поместили его имя в ряду самых знаменитых церковных писателей 3 . Такой необычайный почёт оказан был иудейскому историку потому, что в его известиях об Иоанне Крестителе и Иисусе Христе видели свидетельства, каких можно было ожидать от человека непредубеждённого и вполне беспристрастного. Далеко не с таким уважением относятся к Иосифу Флавию новейшие учёные и критики. С половины XVII века, когда труды историка подверглись тщательному критическому исследованию, авторитет Флавия как «христианского писателя» поколебался: в самых важных его известиях об Иоанне Крестителе и Иисусе Христе критики нашли много такого, что или решительно не может принадлежать перу самого историка, или противоречит евангельским сказаниям, обнаруживая в нём писателя далеко не беспристрастного и достоверного. С тех пор и до настоящего времени спор pro и contra относительно известий историка продолжается, и вопрос остаётся нерешённым, между тем как его решение имеет немаловажное значение для христианской апологетики.

http://azbyka.ru/otechnik/konfessii/iosi...

Известия Иосифа Флавия об Иоанне Крестителе и Иисусе Христе в том виде, в каком читаются теперь, могли бы иметь важное значение для христианской апологетики, как подтверждение евангельской истории, тем более что они принадлежат лицу очень близкому по времени к тем событиям, о которых передают эти известия, и притом лицу из враждебной христианству секты фарисеев. Но чем выше задача христианской апологетики, тем она должна быть осторожнее в выборе средств для выполнения этой задачи; поэтому, чтобы правильно оценить значение известий иудейского историка как апологетических доводов, необходимо подвергнуть их тщательному критическому разбору 4 . Всякое историческое свидетельство имеет цену лишь в том случае, когда оно несомненно принадлежит лицу, которому приписывается, а не другому – позднейшему, и когда не расходится до противоречия с другими достоверными свидетельствами. С этих сторон мы будем рассматривать и свидетельства Иосифа Флавия об Иоанне Крестителе и Иисусе Христе, то есть решим прежде вопросы: принадлежат ли эти известия перу иудейского историка и не расходятся ли они с евангельскими сказаниями, которые представляют собой тоже исторический документ. Если, решив первый вопрос в положительном смысле, усмотрим разноречия между известиями историка и сказаниями евангелистов, то нашей задачей будет – объяснить эти разноречия и, по возможности, согласовать показания историка с свидетельствами евангельскими, избегая при этом всяких натяжек. Только при выполнении этих условий и возможна правильная оценка известий Иосифа Флавия и правильное пользование ими как апологетическими доводами. Критический разбор указанных известий мы поведём отдельно и рассмотрим сначала свидетельство Флавия об Иоанне Крестителе, а потом и об Иисусе Христе.

http://azbyka.ru/otechnik/konfessii/iosi...

Далее следует сцена эротических бесед между персонажем «Сусанна» и персонажем «раввин Моав». В какой-то момент персонаж «Суссанна», скривившись, начинает кричать: « О! Какая вонь!» (01:37:22 - 01:37:24), на что персонаж «раввин Моав» отвечает: « Сусанна, это воняет мёртвый кальвинист» (01:37:24 - 01:37:27), далее демонстрируется тело персонажа « Иоганнес Кливер, протестант-кальвинист». Его «труп» ещё неоднократно далее будет глумливо продемонстрирован, уже в «сидячем» положении. Затем демонстрируется сцена полового акта (сношения) между персонажем «Сусанна» и персонажем «раввин Моав» (01:38:22 - 01:39:23), сопровождаемая псевдо-теологическими рассуждениями и заканчивающаяся сценой жестокого насилия над персонажем «раввин Моав» и его ослепления. Несколько позже в фильме, предваряя переход к следующему (шестому) представлению (постановке), персонаж «Адейла, любовница Боэция» заявляет: « Теперь мы обратимся к Новому Завету. Мы сыграем драму об Иоанне Крестителе и Саломее» (01:41:01 - 01:41:10). Далее персонаж «Хендрик Гольциус» продолжает анонс шестого представления: « Духовные друзья и поборники веротерпимости в свободном Королевстве Эльзаса, сегодня мы представляем вам последнюю из наших библейских драм, из всех этих назидательных историй, которые волновали наших иудейских и христианских предков и послужили примерами наших нравственных норм. По особому заказу сегодня мы показываем историю из просветленного Нового Завета, который содержит моральный урок, достойный Ветхого Завета по ценности, - повествование об Иоанне Крестителе и принцессе Саломее, прекрасной невестке Ирода, великого Царя Иудейского, ставленника римлян... Итак, шестой сексуальный запрет - некрофилия. Увижу ли я любовь Саломеи к мертвецу?» (01:42:05 - 01:42:48; 01:43:20 - 01:43:35). Последующие сцены - по мотивам известной истории об Иоанне Крестителе и Саломее (в искажённой интерпретации). Демонстрируется весьма убогий набор псевдо-танцевальных движений (весьма низкого художественного качества) персонажа «Адейла, любовница Боэция» (01:43:40 - 01:45:05), с натуралистической демонстрацией зрителям её гениталий (01:44:14; 01:44:37 - 01:44:40).

http://ruskline.ru/analitika/2017/07/04/...

Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Сего ради похвальная тебе вопием:

http://isihazm.ru/1/?id=642

Радуйся, яко еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси: Радуйся, от напраснаго убийства того, десницею Вышняго, сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный: Радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю: Радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный: Радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение: Радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй: Радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 6 Проповедник славный ты, Божественный Предтече, показался еси в пустине Иорданстей во дни явлении Христа Бога миру, Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се Агнец Божий, вземляй грехи мира! Его же мы верою познавше поем Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне Богопросвещенне, всем являяй славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: покайтеся, приближи бо ся царствие небесное, сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом. Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю: Радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю: Радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый: Радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый: Радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый: Радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю: Радуйся, ищущим пре д стательства твоего неусыпный заступниче. Радуйся, великий Иоанне пророче, Предтече и Крестителю Господень. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне Богоблаженне, глаголал еси: аз требую Тобою креститися, обаче повинуяся, рекшу Тому: «остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и крестив нетребующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010