> Помогите ребёнку на реабилитацию <

Акафист Пресвятой Богородице

 001   002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
Молитвослов / Православие.RuИскать в Источникеpravoslavie.ru
... 1 В збрáнной Воевóде победи́тельная, я́ко избáвльшеся от злых, благодáрственная воспису́ем Ти раби́ Твои́, Богорóдице; но я́ко иму́щая держáву непобеди́мую, от вся́ких нас бед свободи́, да зовéм Ти: рáдуйся, Невéсто Неневéстная. Икос 1 А нгел предстáтель с небесé пóслан бысть рещи́ Богорóдице: рáдуйся, и со безплóтным глáсом воплощáема Тя зря, Гóсподи, ужасáшеся и стоя́ше, зовы́й к Ней таковáя: Рáдуйся, Еюже рáдость возсия́ет; рáдуйся, Еюже кля́тва исчéзнет. Рáдуйся, падшаго Адама воззвание; рáдуйся, слез Евиных избавлéние. Рáдуйся, высотó неудобовосходи́мая человéческими пóмыслы; рáдуйся, глубинó неудобозри́мая и áнгельскима очи́ма. Рáдуйся, я́ко еси́ Царéво седáлище; рáдуйся, я́ко нóсиши Нося́щаго вся. Рáдуйся, Звездó, явля́ющая; рáдуйся, утрóбо Божéственнаго воплощéния. Рáдуйся, Еюже обновля́ется тварь; рáдуйся, Еюже покланя́емся Творцу́. Рáдуйся, Невéсто Неневéстная. Кондак 2 В и́дящи Святáя Себé в чистотé, глагóлет Гаврии́лу дéрзостно: преслáвное твоегó глáса неудобоприя́тельно души́ Моéй явля́ется: безсéменнаго бо зачáтия рождествó кáко глагóлеши, зовы́й: Аллилу́иа. Икос 2 Р áзум недоразумевáемый разумéти Дéва и́щущи, возопи́ к служáщему: из боку́ чи́сту, Сы́ну кáко ... далее ...
«Похищение Европы»: богословская герменевтика ...Искать в Источникеbogoslov.ru
... обобщенный феноменологический анализ данной тематики указывает на упрощенность и редуцированность подобной перспективы, в случае если она теряет динамику рассуждения и превращается в постулат. «Европа кончается там, где начинается Православие». Где кончается Европа? Думается, что прежде чем ответить на этот столь своеобразно поставленный вопрос о конце Европы, необходимо подробное изучение вопроса об ее начале и началах. Европа началась в богословии. [1] Josef Pieper, Scholastik. Gestalten und Probleme der mittelalterlichen Philosophie, München 1978. При этом Пипер ссылается на Гегеля, с. 16. [2] Ср. слова из Акафиста Пресвятой Богородице: «Радуйся, афинейская плетения растерзающая». Словосочетание «афинейская плетения» обозначает в данном случае аллюзию на языческое содержание афинской академии и ее закрытие благочестивым императором. Павлов Вадим Иванович, Беларусь 27. 05. 2012 в 16: 57 Виталию: Каждый имеет право на собственное понимание текста. Но автор статьи говорит ясно: " Рассматривая и определяя основные мировоззренческие координаты каппадокийской модели христианства, мы можем охарактеризовать «каппадокийское» христианство как философское. " Христианство прямо ... далее ...
Акафист Пресвятой Богородице с комментариями | ...Искать в Источникеazbyka.ru
... благословению Митрополита Санкт-Петербургского и Ладожского Владимира Рецензент – архимандрит Ианнуарий (Ивлиев) Акафист Пресвятой Богородице «Радуйся, Невесто неневестная» – первый по времени написания и наиболее известный из акафистов, используемых в богослужении Православной Церкви. Будучи непревзойденным поэтическим и богословским шедевром, он требует грамотного филологического и богословского истолкования. Данное издание Акафиста содержит подробный комментарий, цель которого – помочь православному верующему, а также любому заинтересованному читателю почувствовать, как любовь к Богу и к Пресвятой Деве Марии находит себе выражение не только в вероучении Церкви, но и в красоте поэтического слова. Предисловие Акафист Пресвятой Богородице – хвалебный гимн в честь Пресвятой Девы Марии, сочиненный в Византии, по разным предположениям, в период между V и VII вв., или, во всяком случае, в ранневизантийскую эпоху. Авторами могли быть прп. Роман Сладкопевец (VI в.) , Георгий Писидийский (VII в.) , патриарх Сергий (VII в.) и др. Греческое слово «Акафистос» означает буквально «неседален», т. е. песнь, во время которой не сидят, что указывает на ее изначальное богослужебное ... далее ...
1 июня 1983 - Православный Церковный календарьИскать в Источникеazbyka.ru
... у купели Вифезда» Богослужения Видеотрансляция богослужений Священномученика Патрикия, епископа Прусскаго и с ним трех священномучеников пресвитеров Акакия, Менандра и Полиена. Преподобнаго Корнилия Комельскаго. Преподобнаго Корнилия Палеостровскаго, Олонецкаго. Преподобнаго Игнатия Вологодскаго, в миру благовернаго князя Иоанна Угличскаго. Святых мученик братии Парфения и Калогерия. Преподобнаго Сергия Шухтомскаго Священномученика Патрикия Прусского и дружины его. Преподобного Корнилия Комельского Акафисты Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Моздокская» Тропари, кондаки, молитвы и величания Мученику Феодоту Анкирскому и иже с ним Тропарь мученику Феодоту Анкирскому и иже с ним, глас 4 Му́ченик Твой, Го́споди, Феодо́т во страда́нии свое́м вене́ц прия́т нетле́нный от Тебе́, Бо́га на́шего: име́яй бо кре́пость Твою́, мучи́телей низложи́, сокруши́ и де́монов немощны́я де́рзости. Того́ моли́твами спаси́ ду́ши на́ша. Кондак мученику Феодоту Анкирскому и иже с ним, глас 2 Страда́льчески подвиза́вся до́бре, со сострада́льцы твои́ми, Феодо́те, и венцы́ по́чести прия́сте с честны́ми страстоте́рпицами де́вами. Те́мже Христа́ Бо́га моли́те непреста́нно о всех нас. ... далее ...
Акафист Пресвятой Богородице | Православие и мирИскать в Источникеpravmir.ru
... Богоматери. Фрески Софийского собра Вологды. 1686-1688 гг. Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная. Икос 1 Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 2 Видящи Святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа. Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к ... далее ...
О церковных требах - читать, скачать - ...Искать в Источникеazbyka.ru
... от Девы со всеми прочими совершенными вместе с сим чудесами нашего искупления, благочестивая мысль, подобно как и в акафисте в честь Пресвятой Девы, воспевающем Ее преестественное служение воплощению Слова, возносится над мирскою суетою и всем миром, и всецело возводится к небесному – божественному, признавая сие целию самого снисхождения к нам Сына Божия. «Странно (чудным образом, необыкновенно) Бога вочеловечшася видяще, устранимся суетнаго мира и ум на божественная возложим: сего бо ради Бог на землю сниде, да нас на небеса возведет, вопиющих Ему: аллилуия» (кондак 8-й; см. также акафист Пресвятой Богородице икос 7-й и кондак 8-й; см. «Воскресное чтение» за 1856 г., № 27) . Беседа № 8. О чине водоосвящения (малого) I. При крещении Господнем совершилось освящение воды в первый раз после того, как со всею тварию подверглась и она суете за грех человека. Однако же и после торжественного освящения вод крещением Сына Божия они вновь и неоднократно освящаются, потому что падшие, хотя и обмовляемые благодатию Божиею, люди всегда до смерти носят в себе семя древней нечистоты греховной, вследствие чего всегда могут грешить, а тем самым снова вносить нечистоту и ... далее ...
Акафист Пресвятой Богородице | «Закон Божий»Искать в Источникеzakonbozhiy.ru
... 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная. Икос 1 Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 2 Видящи Святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа. Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися мощно, рцы Ми? К ... далее ...
ВИЗАНТИЙСКАЯ ИМПЕРИЯ. ЧАСТЬ IV • Православная ...Искать в Источникеpravenc.ru
... купола. В центре - Христос Пантократор в медальоне. Вокруг разворачивается триумфальная композиция на тему Страшного Суда: в центре - Этимасия, по сторонам - в деисусном предстоянии Богородица и св. Иоанн Предтеча, за ними по всей окружности купола в виде 2 встречных рядов изображены коленопреклоненные ангелы, возглавляемые архангелами в лоратных одеяниях, над к-рыми надпись: «И поклонятся Ему все ангелы». В росписи большое место отведено сюжетам протоевангельского цикла. В конхе апсиды - образ Богоматери Влахернитиссы, сопровождаемый надписью: «Радуйся, Свет непостижимо родившая» (Акафист Пресв. Богородице. Икос 2) . При имп. Мануиле I Комнине, ок. 1169 г., была украшена мозаиками базилика Рождества Христова в Вифлееме (построена в 326 св. равноапостольными Константином и Еленой; ок. 530 перестроена имп. Юстинианом; см. ст. Вифлеем) . Сохранились фрагменты изображений Вселенских и Поместных Соборов, праздничного цикла (Преображение, Вход в Иерусалим, Вознесение и др.) . В самом К-поле от произведений монументальной живописи этой эпохи в соборе Св. Софии сохранился парный портрет имп. Иоанна II Комнина и имп. Ирины, предстоящих Богоматери с Младенцем (1118) , ... далее ...
АКАФИСТ ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ | Храм в честь ...Искать в Источникеprihod.ru
... збра́нной Воево́де победи́тельная, я́ко изба́вльшеся от злых, благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице, но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую, от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти: ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная. И́кос 1: А́ нгел предста́тель с небесе́ по́слан бысть рещи́ Богоро́дице: ра́дуйся, и со безпло́тным гла́сом воплоща́ема Тя зря, Го́споди, ужаса́шеся и стоя́ше, зовы́й к Ней такова́я: Р а́дуйся, Е́юже рáдocть возсия́ет; р а́дуйся, Е́юже кля́тва изче́знет. Р а́дуйся, па́дшаго Ада́ма воззва́ние; р а́дуйся, слез Е́виных избавле́ние. Р а́дуйся, высото́ неудобовосходи́мая челове́ческими по́мыслы; р а́дуйся, глубино́ неудобозри́мая и а́нгельскима очи́ма. Р а́дуйся, я́ко еси́ Царе́во седа́лище; р а́дуйся, я́ко но́сиши Нося́щаго вся. Р а́дуйся, звездо́, явля́ющая Со́лнце; р а́дуйся, утро́бо Боже́ственнаго воплоще́ния. Р а́дуйся, Е́юже обновля́ется тварь; р а́дуйся, Е́юже покланя́емся Творцу́. Р а́дуйся, Неве́сто Неневе́стная. Конда́к 2: В и́дящи Свята́я Себе́ в чистоте́, глаго́лет Гаврии́лу де́рзостно: пресла́вное твоего́ гла́са неудобоприя́тельно души́ Мое́й явля́ется: безсе́меннаго бо зача́тия рождество́ ка́ко глаго́леши, зовы́й: А ллилу́ия. И́кос 2: Р ... далее ...
Акафисты Пресвятой Богородице Деве Марии: ...Искать в ИсточникеИсточник
... Пресвятой Богородице пред Ея иконой, именуемой «Достойно есть», или «Милующая» Кондак 1 Избранней Богом от человеческаго рода послужити воплощению предвечнаго Слова, преблагословенней Деве Богородице, достойно воспеваемой от Ангел на Небеси, мы грешнии на земли дерзаем приносити хвалебное пение; еже милостиво от нас приемши, всемилующая Царице Богородице, от всяких бед нас спаси и вечных мук свободи, да зовем Ти: Радуйся, христианом Помощнице и милосердая о грешных Предстательнице. Икос 1 Архангел Гавриил с небесе послан бысть от Тебе, Богородице, к смиренному послушнику горы Афонския, в пустынней келии воспевавшему Ти хвалебныя песни пред святою Твоею иконою, да научит его пети песнь небесную, еюже славословят Тя Ангели в Сионе горнем. Темже и мы дольнии, воспоминая таковое Твое о людех благопромышление, со благодарением вопием Ти сице: Радуйся, достойно восхваляемая от Архангел и Ангел; Радуйся, ублажаемая от всех небесных сил. Радуйся, Присноблаженная и Пренепорочная; Радуйся, Матерь Бога нашего. Радуйся, Честнейшая Херувим; Радуйся, Славнейшая без сравнения Серафим. Радуйся, без истления Бога Слова рождшая; Радуйся, воистину сущая Богородице. Радуйся, величаемая ... далее ...
 001   002   003   004   005   006   007   008   009   010   011   012   013   014   015   016   017   018   019   020   021
В началоИскать в картинках
Постоянная ссылка на эту страницу: Акафист Пресвятой Богородице
> Помогите ребёнку на реабилитацию <